Dzinēju Maiņas SWAP detaļu saraksts
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 15
- 16
- 17
- 18
- 19
- chevron_right
Pec pieprasijuma ja runa ir par parbuvi,
Motora kodam ir jabut izlasamam saprotami un attirititam. Kods nu gan butu inspektoram
Pasam jamekle
Motora kodam ir jabut izlasamam saprotami un attirititam. Kods nu gan butu inspektoram
Pasam jamekle
Ja runa ir par saimes motoru tad baigi neintereses! 4cyl pret 4cyl vai 6 pret 6! Wot ja ir citas paaudzes, tad cita lieta! Par to kads tilpums, zinosi inspektori vares saprast ja nav kjimija!ZzevsS rakstīja: ↑13 Jan 2019, 17:33Interesētu TA veču skaidrojums pēc kā viņi atšķiras vai tur ir m52b25 vai m52b28.maarpl rakstīja: ↑13 Jan 2019, 15:52 5dien registreju kompaktaa m52b20. Calis ilgi dikuteeja un teica, ka nevar buut paarliecinaats ka nav b28, beigas pasauca zinosaaku cilveeku , kurs uzreiz uzmetot aci peec gofras saprata, ka nav b28. Peec tam kad jau izneemu jaunu pasi braucu uz Ta, tur calis atver kapotu un saka ka nav iistais dzineejs, atbildu ka tiko veicu paarregistraaciju, atkal ilgi bola acis , atkala aiziet peec zinosaaka cilveeka, kurs pateica , ka viss chill.
Nu man taa situaacija savaadaaka, hz kaa tgd braukt ar b28 un meeginaat ieskaidrot ka b25
Bet piemēram ja tiek mainīts dzinējs no četriem podiem uz sešiem, apakšā panna, vai tad būs problēma? CSDD darbiniekam kods ir nepieciešams.gda33 rakstīja: ↑13 Jan 2019, 19:00Ja runa ir par saimes motoru tad baigi neintereses! 4cyl pret 4cyl vai 6 pret 6! Wot ja ir citas paaudzes, tad cita lieta! Par to kads tilpums, zinosi inspektori vares saprast ja nav kjimija!ZzevsS rakstīja: ↑13 Jan 2019, 17:33Interesētu TA veču skaidrojums pēc kā viņi atšķiras vai tur ir m52b25 vai m52b28.maarpl rakstīja: ↑13 Jan 2019, 15:52 5dien registreju kompaktaa m52b20. Calis ilgi dikuteeja un teica, ka nevar buut paarliecinaats ka nav b28, beigas pasauca zinosaaku cilveeku , kurs uzreiz uzmetot aci peec gofras saprata, ka nav b28. Peec tam kad jau izneemu jaunu pasi braucu uz Ta, tur calis atver kapotu un saka ka nav iistais dzineejs, atbildu ka tiko veicu paarregistraaciju, atkal ilgi bola acis , atkala aiziet peec zinosaaka cilveeka, kurs pateica , ka viss chill.
Nu man taa situaacija savaadaaka, hz kaa tgd braukt ar b28 un meeginaat ieskaidrot ka b25
Tas ko man skaidroja CSDD viņi skatās pēc maksimālās jaudas ko paredzējis konkrētā modeļa virsbūvē. Ja pārsniedz tad 2.kategorija (projekts) + tests kas notiek Biķerniekos. Izmaksas ap 500 eur (dokumenti + tests)
Lai gan nekur tehniskajā pasē neparādās motora kods un virsbūves tips. MK noteikumu izpratnē ir svarīgs modelis. Var padiskutēt.
reāli palasot tos noteikumus, liekas ka vienīgā problēma var būt kompaktiem, jo visiem pārējiem kuzaviem ir bijis tas 2.8, ja runa ir par benzīna dzinēju
Kāda situācija CSDD ar swapu no M50B20 uz M50B25? Taspats joks kas ar m52b25 un m52b28?
Ka tad ar m54 swapiem bus? Netiksim cauri ar 1.pakapes parbuvi?
Tur prolemas nebus. Vienigi kompakts paliek ka jautajums.MixCerpins rakstīja: ↑27 Jan 2019, 16:03 Kāda situācija CSDD ar swapu no M50B20 uz M50B25? Taspats joks kas ar m52b25 un m52b28?
PaldiesLācis rakstīja: ↑30 Jan 2019, 12:21Tur prolemas nebus. Vienigi kompakts paliek ka jautajums.MixCerpins rakstīja: ↑27 Jan 2019, 16:03 Kāda situācija CSDD ar swapu no M50B20 uz M50B25? Taspats joks kas ar m52b25 un m52b28?
Kā jau minēju, jāskatās kāds Tev ir kuzavs, piemēram, e36 coupe vai e36 sedans vai cits.
Tad pēc kataloga vai google jāapskata kāda ir maksimālā jauda kas ir paredzēta Tavā auto.
M sēriju CSDD uzskata par atsevišķu škiru!
Un tad izejot no tā ja M54 jauda nepārsniedz max vērtību ko paredzējis ražotājs viss čiki - ja nav mainīta tehniskā pase 1. kategorija.
Ja pārsniedz, helooo mazais projekts + 500 peso + tests Biķerniekos
Ja tāds dzinējs nav nācis konkrētajā bundžā - automātiski 2. kategorijas pārbūve (ar projektu). Tālāk tikai jautājums par bremžu testu. Ja pārsniedz max jaudu, tad tests.
Once and for all. Kas ir max jauda? E36 piemērs (chassis code):
336C - coupe (max M52B28)
336L - saloon (max M52b28)
336R - cabrio (max M52B28)
336K - compact (max M52B25)
M336 - M3 (SXX)
Tātad M3 jauda netiek ņemta vērā, jo cits chassis code. Double vanos žurkā automātiski ir 2. kategorijas pārbūve ar projektu. M54B25 un M52TUB28 tikai projekts, jo nepārsniedz M52B28 jaudu (1hp/nm netikšot ņemts vērā). M54B30 papildus arī bremžu testi, jo pārsniedz M52B28 jaudu.
M52B28 un M50B25 E36 kompaktā same shit, jo tāds dzinējs tur nenāca un pārsniedz M52B25 jaudu.
Turbo/kompresors - nekādu ierobežojumu.
Tā ir teorija aka likums. Protams, dabā inspektori var nezināt/pievērt acis uz dažādiem swapiem. Nestāstiet te, ka čomam sagāja tāpat - jā, tada veiksmes iespēja pastāv.
Pēc 2001 ražotiem auto tieši tas pats, tikai nedrīkst likt vecāku dzinēju (jo šeit sākas izmešu stāsts).
Jautājumi? Zvanam CSDD un prasam
Once and for all. Kas ir max jauda? E36 piemērs (chassis code):
336C - coupe (max M52B28)
336L - saloon (max M52b28)
336R - cabrio (max M52B28)
336K - compact (max M52B25)
M336 - M3 (SXX)
Tātad M3 jauda netiek ņemta vērā, jo cits chassis code. Double vanos žurkā automātiski ir 2. kategorijas pārbūve ar projektu. M54B25 un M52TUB28 tikai projekts, jo nepārsniedz M52B28 jaudu (1hp/nm netikšot ņemts vērā). M54B30 papildus arī bremžu testi, jo pārsniedz M52B28 jaudu.
M52B28 un M50B25 E36 kompaktā same shit, jo tāds dzinējs tur nenāca un pārsniedz M52B25 jaudu.
Turbo/kompresors - nekādu ierobežojumu.
Tā ir teorija aka likums. Protams, dabā inspektori var nezināt/pievērt acis uz dažādiem swapiem. Nestāstiet te, ka čomam sagāja tāpat - jā, tada veiksmes iespēja pastāv.
Pēc 2001 ražotiem auto tieši tas pats, tikai nedrīkst likt vecāku dzinēju (jo šeit sākas izmešu stāsts).
Jautājumi? Zvanam CSDD un prasam
Papildu informāciju par transportlīdzekļu pārbūvi un tehnisko ekspertīzi iespējams iegūt jebkurā CSDD klientu apkalpošanas centrā un CSDD Transportlīdzekļu kontroles un sertifikācijas inspekcijā, Rīgā, S.Eizenšteina ielā 6 vai pa tālruni 67025735, darbdienās no pulksten 8.30 - 17.00.
Kompakts lien zem tiem pašiem kritērijiem kā citi kuzavi, tā ka ar b28 ar nebūs problēmu.
Infa no CSDD darbinieka.
Infa no CSDD darbinieka.
m50/m52/m54 un n42/n46 timing tūļu noma
Ms41/ms42/ms43 ews atslēgšana.
Ms41/ms42/ms43 ews atslēgšana.
BUHARDI rakstīja: ↑12 Feb 2019, 15:08 Ja tāds dzinējs nav nācis konkrētajā bundžā - automātiski 2. kategorijas pārbūve (ar projektu). Double vanos žurkā automātiski ir 2. kategorijas pārbūve ar projektu.
Tie m54b25 un m52tub28 pa lielam tadas pašas jaudas ka tam m52b28. Ka inspektors nav baigi gudrs tajos m50/52/54 dzinejos tad piem mazakas TA stacijās ( Rīga noteikti kads zinās) varetu mēģināt tikt cauri. Pat ar to pasu m54b30 varetu.
Man personīgi tā sāpe neskar bet vnk bija iecere par e46/e36 m54b30 projektu bet izskatas kad e36 atkrīt.
Tie m54b25 un m52tub28 pa lielam tadas pašas jaudas ka tam m52b28. Ka inspektors nav baigi gudrs tajos m50/52/54 dzinejos tad piem mazakas TA stacijās ( Rīga noteikti kads zinās) varetu mēģināt tikt cauri. Pat ar to pasu m54b30 varetu.
Man personīgi tā sāpe neskar bet vnk bija iecere par e46/e36 m54b30 projektu bet izskatas kad e36 atkrīt.
Man personīgi tā sāpe neskar bet vnk bija iecere par e46/e36 m54b30 projektu bet izskatas kad e36 atkrīt.
Tikko ieta TA (Rīgā) ar m52b25 swapotu kompaktu - pārbaudīja vai dzinējs nav 2,8, uz vārdu neticēja. Teica, ka ja būtu 2,8 - vajadzētu 2. pakāpes pārbūvi.
Sk. lietotāja buhardi postu.
Kādā veidā pārbaudīja vai tiešām ir b25?
M52(MS41, MS41.x), M52tu(MS42), M54(MS43), S54(MSS54), N54(MSD80, MSD81), Stanalone(VEMS, Ecumaster, Maxxecu, Link, etc) regulēšana, EWS delete, etc, M52 & M52TU & M54, etc swap vadu savienoša - PM.
Instagram
Kas ar M50B20 swapu kompaktā? M50 kompaktos nav nācis, bet maksimālo jaudu jau nepārsniedz?
B20 ne, b25 parsniedz
Atrais jautajums, m52 b20 eljas filtra korpus vienads vai atskiras no m52b28 ,
M3 ar 236kw pase , V8 likt var ?
Cik noprotu projekts jāraksta , bet bez bremžu testa ??
Cik noprotu projekts jāraksta , bet bez bremžu testa ??
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 15
- 16
- 17
- 18
- 19
- chevron_right