TURBO

Profila bilde
Jurka
Ziņojumi: 191
Pievienojies: 17 Jūn 2015, 02:09
Braucu ar: 328T
Atrašanās vieta: Dobele
Reputācija: 3
 

03 Jūl 2016, 00:13

funkyasshit rakstīja:
-AF- rakstīja:
cipruss18 rakstīja:Uzliec kk24 turbinu un bus tev celien no 2.5k
Ja, tikai līdz kādiem 5,500rpm, tālāk tik pirsdams dirstdams
Nu uz šitiem tilpumiem ir koks ar diviem galiem. GT3076R 0.63 AR ļooooti labi ceļ pie apakšām, bet ir līķis pie 5-5.5k. Uz mūsu sešpodiem GT35 der labāk, bet tad atkal līdz tiem 3500rpm ir tāds nekāds.
Ikdienai jau it kā pohuj tie 5500rpm, var arī redline pie 6000 uzlikt, pa ļaunu nenāks. :D
Nu man ir uz 2.8, ķinas gt3582 un pie +-3400 ir 1bar un lec lidz 1,4 un satbili notur. bet ir doma par twinscroll :gigigi:
3B Motorsport
Poliuretāna bukses, atbalsti, riteņu starplikas, spararati utt.
Smilsu strukla
tel: 25555122
e-pasts: [email protected]
http://www.facebook.com/3BMotorsport.lv
70cc
Ziņojumi: 682
Pievienojies: 10 Dec 2013, 22:23
Braucu ar: E36 & E46
Atrašanās vieta: Rīga
Reputācija: 1
 

03 Jūl 2016, 00:14

kas dzinējam izdarīts? gribētu lai topiku uztaisi. :clap:
Profila bilde
bubucis
Ziņojumi: 53
Pievienojies: 20 Jan 2016, 18:31
Reputācija: 1
 

03 Jūl 2016, 00:36

Cik man teica meistars,kas būvēja,manam ar ir twinscroll kolektors.
Tam 2.8 kas notiek ar vanosiem? Kāda vadība?
Profila bilde
Jurka
Ziņojumi: 191
Pievienojies: 17 Jūn 2015, 02:09
Braucu ar: 328T
Atrašanās vieta: Dobele
Reputācija: 3
 

03 Jūl 2016, 00:42

Vadiba Vems. Vanos ir un strada lieliski.
Man ari ir 2 wastegate un gatavs twinscroll turbinei. Jakraj nauda :hahaha:

Topiku negribas taisit. Jo no a lidz z neesmu pats visu darijis. Motora savu pratu ielika QSX lietotajs. Viss limeni :super:
3B Motorsport
Poliuretāna bukses, atbalsti, riteņu starplikas, spararati utt.
Smilsu strukla
tel: 25555122
e-pasts: [email protected]
http://www.facebook.com/3BMotorsport.lv
Profila bilde
bubucis
Ziņojumi: 53
Pievienojies: 20 Jan 2016, 18:31
Reputācija: 1
 

03 Jūl 2016, 01:13

Man ir pašam doma sabūvēt uz m52tu, jo ar tiem vanos +turbo tur vesela zinātne, pieļauju ka tas arī palīdz viņam jūtami labāk pie apakšām iegriezties, jo kautvai atmo versijā, tas 2.5 ar vanosu daudz patīkamāk griežas par bezvanos.
Taču atkal jautājums: kā turbīna un tas kolektors ietekmē motora darbību atmosfēras daļā, t.i. Līdz boostam.
Cik tev aptuvenā jauda/grieze ar to ljurbu,ja esi mērījis?
Kautkur netā biju pētījis s54 stendu izdrukas salīdzinot ar nevanos motoriem,kas likās labi,ks griezes līkne gāja augšā ļoti lineāri, nevis kā tādam m50, līdz 3500 nekas nav un tad aiziet debesīs.
70cc
Ziņojumi: 682
Pievienojies: 10 Dec 2013, 22:23
Braucu ar: E36 & E46
Atrašanās vieta: Rīga
Reputācija: 1
 

03 Jūl 2016, 01:19

puisietis rakstīja:Vadiba Vems. Vanos ir un strada lieliski.
Man ari ir 2 wastegate un gatavs twinscroll turbinei. Jakraj nauda :hahaha:

Topiku negribas taisit. Jo no a lidz z neesmu pats visu darijis. Motora savu pratu ielika QSX lietotajs. Viss limeni :super:
liela daļa šeit nedara visu paši. :hahaha: rādi šurp, auto esmu dzīvē redzējis, izskatās iespaidīgi, gribu redzēt vairāk!
Profila bilde
Jurka
Ziņojumi: 191
Pievienojies: 17 Jūn 2015, 02:09
Braucu ar: 328T
Atrašanās vieta: Dobele
Reputācija: 3
 

03 Jūl 2016, 01:28

520zs / 650nm aptuveni kautkas bija uz dzineju jelgavas stenda. Pie 1.3 bari laikam. Negribu samelot, kautkur izdruka metajas.
3B Motorsport
Poliuretāna bukses, atbalsti, riteņu starplikas, spararati utt.
Smilsu strukla
tel: 25555122
e-pasts: [email protected]
http://www.facebook.com/3BMotorsport.lv
Profila bilde
bubucis
Ziņojumi: 53
Pievienojies: 20 Jan 2016, 18:31
Reputācija: 1
 

03 Jūl 2016, 01:49

Pastāsti ko sīkāk,kas ar iekšām ir darīts,kāda CR? Tev tas 2.8 ir ar nikasilu vai jau ar čuguna čaulām? Attiecīgi rodas jautājums cik km jau esi mobraucis ar attiecīgo setupu.
Profila bilde
nleai
Ziņojumi: 513
Pievienojies: 08 Jūl 2014, 19:00
Braucu ar: e36
Reputācija: 2
 

03 Jūl 2016, 03:27

puisietis rakstīja:520zs / 650nm aptuveni kautkas bija uz dzineju jelgavas stenda. Pie 1.3 bari laikam. Negribu samelot, kautkur izdruka metajas.
uztaisi reali topiku :lol: :super:
@instagram - anrijs.v
Profila bilde
funkyasshit
Ziņojumi: 1604
Pievienojies: 24 Nov 2014, 01:01
Braucu ar: 14/l100km pilsētā
Atrašanās vieta: BMWPower
Reputācija: 3
 

03 Jūl 2016, 08:59

puisietis rakstīja:520zs / 650nm aptuveni kautkas bija uz dzineju jelgavas stenda. Pie 1.3 bari laikam. Negribu samelot, kautkur izdruka metajas.
Nu vot, man gribās kaut ko ap to pašu, tik ar pilnu boost pie >2500rpm :D
GT30 ir spējīgs iegriezt tos pašus 500hp, bet tad tur ir jāskatās cita izmēra AR. Starp 0.63 un citiem es neesmu redzējis salīdzinājumus. Ja brauc ar E85, tad CR var atstāt tieši tādu pašu, kā ir ~10:1, bet, ja ar E98, tad gan vajadzētu kaut ko uz 8.5:1 vai 9:1.
Profila bilde
bubucis
Ziņojumi: 53
Pievienojies: 20 Jan 2016, 18:31
Reputācija: 1
 

06 Aug 2016, 01:35

Problēma... Tātad uz turboļurbo m50 kartera ventilācija veidota ar catch can. No vārstu vāka uz kannu un filtriņš uz atmosfēru. Eļļa nekur nenotek,ar domu ka tur krājas, tad nolej. Bet nekrājas vis- kad kārtīgi atvelc ilgstošāk, viss tur iet pa gaisu caur to filtru. Kanniņu noņēmu, izlēju, pabraukāju pa pilsētu bik atvelkot, itkā viss ok. Izbraucu uz šosejas atstiepu uz Jūrmalu turp-apakaļ, 3,4,5robā līdz galam, apstājos, atver haubi, tur viss eļļā,caur filtru burbuļo, lej klāt litru eļļas uzreiz (no ščupa gandrīz max līdz min). Virsspiediens 1bar. Kanniņā eļļas līmenis pat ne tuvu pusei, liekas ka viss kas tur iet iekšā,visu izpūš caur filtru.....

1) Ir doma no kaannas aizvilkt trubu uz karteri, kautvai ščupu takā m52. Lai tur neuzkrājas nemaz tā eļla;
2) filtru nevadīt uz atmosfēru,bet aizvilkt šļauku un ievadīt pirms turbīnas,koniskajā ieurbt caurumu. Te atkal jautājums vai tā eļla, kas tur nāks iekšā ieplūdē nesāks uzkrāties IC?.. Vēl jau, pat ja variants vadīt tvaikus ieplūdē pirms turbas nav labs, tad tik un tā kkas jāizdomā, jo indēt sevi ar eļļas tvaikiem, kas nāk salonā iekšā, es negribu.

komentāri, idejas, risinājumi? :rolleyes:
Profila bilde
-AF-
Ziņojumi: 3720
Pievienojies: 24 Feb 2013, 17:22
Braucu ar: e46
Atrašanās vieta: Rīga
Reputācija: 51
 

06 Aug 2016, 02:12

Uz iepludes sadalenes tāv plastmasas ellas sargs virsū?
Kāda diamtera oilcatch caurules?
Parādi bildi ar oilcatch!
Profila bilde
Veeteks
Ziņojumi: 193
Pievienojies: 02 Dec 2015, 22:04
Braucu ar: Isku
Atrašanās vieta: Jelgava/Bauska

06 Aug 2016, 05:37

Sveiki forumieši!
Sēdēju mājās un domāju, ka dzīve ir pārāk vienkārša un derētu papist nervus, līdzekļus uz kādu turbo projektu.
Ir doma uzbūvēt 1.8 is ar turboļurbo, vēlētos uzzināt kas vajadzīgs, lai uzceptu to gatavu...
Profila bilde
Liss
Ziņojumi: 2562
Pievienojies: 16 Apr 2011, 09:22
Braucu ar: turbo bamsli
Atrašanās vieta: Ogre
Reputācija: 40
 

06 Aug 2016, 10:18

Viss atkarīgs vai grib viekārši esošajam motoram pielikt turbo un pūst zemu spiedienu, vai arī taisīt motoru, lai iztur nopietnu spiedienu un pūst normāli iekšā. Cenas mainās drastiski :hahaha:
Profila bilde
Veeteks
Ziņojumi: 193
Pievienojies: 02 Dec 2015, 22:04
Braucu ar: Isku
Atrašanās vieta: Jelgava/Bauska

06 Aug 2016, 10:22

seeingman rakstīja:Viss atkarīgs vai grib viekārši esošajam motoram pielikt turbo un pūst zemu spiedienu, vai arī taisīt motoru, lai iztur nopietnu spiedienu un pūst normāli iekšā. Cenas mainās drastiski :hahaha:
Gribētos jau, lai iztur lielu spiedienu, bet iesākumam varētu uzmest kādu 2.5 tds uz maza spiediena un paskatīties kā lietas notiek.
Lielam spiedienam vajadzēja laikam niknu galvas blīvi utt
Profila bilde
Veeteks
Ziņojumi: 193
Pievienojies: 02 Dec 2015, 22:04
Braucu ar: Isku
Atrašanās vieta: Jelgava/Bauska

06 Aug 2016, 10:26

Principā būtu labi, ja tas pasākums ietu mazliet labāk par 2.5.
Profila bilde
Liss
Ziņojumi: 2562
Pievienojies: 16 Apr 2011, 09:22
Braucu ar: turbo bamsli
Atrašanās vieta: Ogre
Reputācija: 40
 

06 Aug 2016, 10:32

nu vajag uztaisīt attiecīgu kompresijas pakāpi un, protams, blīvi. Ja jau motoru taisa tad vajadzētu arī pie reizes jaunus gredzenus, šāles, vadīklas izmērīt, ja vajag nomainīt, sēžas un vārstus atjaunot. Turbo kolektors jābūvē, protams pēc iespējām, budžeta variants ir adaperis no stock kolektora uz turbo. Eļļas atplūde no turbo, adapteri eļļas padevei, ja turbo ir ar antifrīza dzesi, tad vēl tam trubas, turbo gaisa trubas, interkūleris, un vēl vadība.
Profila bilde
Kurlis
Ziņojumi: 789
Pievienojies: 26 Feb 2013, 20:49

06 Aug 2016, 10:35

Palasot tos postus ir skaidrs, ka sākumā cilvēkam ir jāpaņem grāmata rokās un jāsāk ar primitīvām lietām, nevis jāizsaka minējumi un jāuzdod tādi jautājumi kā "labdien, cik maksā manam auto uzlikt turbo".

Lesson 1: Air to fuel ratio
Profila bilde
-AF-
Ziņojumi: 3720
Pievienojies: 24 Feb 2013, 17:22
Braucu ar: e46
Atrašanās vieta: Rīga
Reputācija: 51
 

06 Aug 2016, 10:43

Ir daudz detalu tieši priekš 1.8is turbo, piemēram kaltās iekšas ar 7'5 CR un 270 grādu sadalenes
Kits tika domāts izspiest vairāk par 1000hp no 1.8is
Ja interesē tad vari dot zińu, bet naudas izsteiksmē tikai turbo kits nostāsies virs 4 k ;)
Profila bilde
Liss
Ziņojumi: 2562
Pievienojies: 16 Apr 2011, 09:22
Braucu ar: turbo bamsli
Atrašanās vieta: Ogre
Reputācija: 40
 

06 Aug 2016, 11:20

Ne nu visi jau sapņo, ka saliks iekšā pārsimts eiro un ies šitā https://www.facebook.com/RacerBoyDreams ... 689113426/ :hahaha: