dažādas dzineja problēmas & Jautājumi
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 159
- 160
- 161
- 162
- 163
- …
- 350
- chevron_right
drizak nevis sparninji aplausti bet gan sazobee slid paari
nonjem korkji nost radiatoram, varesi redzet vai notiek cirkulacija vai nee
uzgazejot redzesi kaa slacas araa pa to cauruminju augspusee, brivgaitaa ari jabut cirkulacijai, nelielai bet jabut
nonjem korkji nost radiatoram, varesi redzet vai notiek cirkulacija vai nee
uzgazejot redzesi kaa slacas araa pa to cauruminju augspusee, brivgaitaa ari jabut cirkulacijai, nelielai bet jabut
...
nav man nekāds korķis radiatoram Lielais radiators iekšā stāvArmando rakstīja:drizak nevis sparninji aplausti bet gan sazobee slid paari
nonjem korkji nost radiatoram, varesi redzet vai notiek cirkulacija vai nee
uzgazejot redzesi kaa slacas araa pa to cauruminju augspusee, brivgaitaa ari jabut cirkulacijai, nelielai bet jabut
kads tev auto?
yanks- ir redzeti suknji ar dazam aplaustam plastymasas lapstinjam. bet tapec jau teicu ka drizak slid paari savienojuma vietaa un suuknis negriez ar aatiecigajiem rpm, cik nu tur sanak taa attieciba vinjam
yanks- ir redzeti suknji ar dazam aplaustam plastymasas lapstinjam. bet tapec jau teicu ka drizak slid paari savienojuma vietaa un suuknis negriez ar aatiecigajiem rpm, cik nu tur sanak taa attieciba vinjam
...
beidzas gultnis ūdenssūknī, lāpstiņas paķer kontaktu ar bloku un gatavs. + plastmasa nav mūžīga (sevišķi ar nekvalitatīvu dzeses šķidrumu) un vienk sadrūp (šajā gadījumā biežāk aprauj centru)
m50/m52/m54 un n42/n46 timing tūļu noma
Ms41/ms42/ms43 ews atslēgšana.
Ms41/ms42/ms43 ews atslēgšana.
es jums abiem piekrītu. runa bij par to, ka viens te teica ka spārniņi nodilst. tā nav nekāda lāpstiņu nodilšana ka vis mehānisms aiziet pa skuju taku
Jaucu vienu e36 325i, arī bija līdzīga problēma un iekšā bija sūknis ar plastamasas lāpstiņām un lāpstiņas bija sadilušas, jo dzsēšanas šķidrums bija tosols, kas bija pārvērties par žļurgu, nakošreiz ja, kas tāds gadīsies Yanks pa godu nofatografēšu un ielikšu bildi
Dzīve var nomainīt visu, bet BMW tikai uz BMW!
sveiki velreiz, piesledzu pie kompja dzineju paradija ENGINE. - output stage of oxygen sensor heater gan 2, gan 1 . sanak kad zondem nestrada ta apsilde ?
GEARBOX. (egs(automatic transmission) - Diognose) DTC
36- SELEKTOR LEVEL POSITON L1 ,UN ARI L2, L4 ENGINE OVERREVING INTERLOCK.. TAAS TADAS VAIRAK BIEDEJOSAS .. ??? \
saprotu kad laikam jamaina zondes buus , ?? :(( cik maksa???
brake, (abs/ASC - DIOGNOSE) potentiometer choke valve :(
GEARBOX. (egs(automatic transmission) - Diognose) DTC
36- SELEKTOR LEVEL POSITON L1 ,UN ARI L2, L4 ENGINE OVERREVING INTERLOCK.. TAAS TADAS VAIRAK BIEDEJOSAS .. ??? \
saprotu kad laikam jamaina zondes buus , ?? :(( cik maksa???
brake, (abs/ASC - DIOGNOSE) potentiometer choke valve :(
Sildītājs nestrādā tas poh, man gan 1 zondei viņš nestrādā, bet braukšanu tas neietekme. Pa tām kārbas kļūdām gan neko nezinu, vajadzēja tam kas skanēja arī viņas izskaidrot, nevis tikkai lapu izdrukātmEga rakstīja:sveiki velreiz, piesledzu pie kompja dzineju paradija ENGINE. - output stage of oxygen sensor heater gan 2, gan 1 . sanak kad zondem nestrada ta apsilde ?
GEARBOX. (egs(automatic transmission) - Diognose) DTC
36- SELEKTOR LEVEL POSITON L1 ,UN ARI L2, L4 ENGINE OVERREVING INTERLOCK.. TAAS TADAS VAIRAK BIEDEJOSAS .. ??? \
saprotu kad laikam jamaina zondes buus , ?? :(( cik maksa???
brake, (abs/ASC - DIOGNOSE) potentiometer choke valve :(
Dzīve var nomainīt visu, bet BMW tikai uz BMW!
yanks rakstīja:es jums abiem piekrītu. runa bij par to, ka viens te teica ka spārniņi nodilst. tā nav nekāda lāpstiņu nodilšana ka vis mehānisms aiziet pa skuju taku
noņēmu ūdens sūkni un čuguna lāpstiņas ir sadilušas un viena pat nolūzusi.
par kārbu, ja pareizi sapratu, tad robi kkad bijuši pārslēgušies nelaikāmEga rakstīja:sveiki velreiz, piesledzu pie kompja dzineju paradija ENGINE. - output stage of oxygen sensor heater gan 2, gan 1 . sanak kad zondem nestrada ta apsilde ?
GEARBOX. (egs(automatic transmission) - Diognose) DTC
36- SELEKTOR LEVEL POSITON L1 ,UN ARI L2, L4 ENGINE OVERREVING INTERLOCK.. TAAS TADAS VAIRAK BIEDEJOSAS .. ??? \
saprotu kad laikam jamaina zondes buus , ?? :(( cik maksa???
brake, (abs/ASC - DIOGNOSE) potentiometer choke valve :(
kas tur poh ka sildītājs zondei nestrādā?ar4ibalc rakstīja:Sildītājs nestrādā tas poh, man gan 1 zondei viņš nestrādā, bet braukšanu tas neietekme. Pa tām kārbas kļūdām gan neko nezinu, vajadzēja tam kas skanēja arī viņas izskaidrot, nevis tikkai lapu izdrukātmEga rakstīja:sveiki velreiz, piesledzu pie kompja dzineju paradija ENGINE. - output stage of oxygen sensor heater gan 2, gan 1 . sanak kad zondem nestrada ta apsilde ?
GEARBOX. (egs(automatic transmission) - Diognose) DTC
36- SELEKTOR LEVEL POSITON L1 ,UN ARI L2, L4 ENGINE OVERREVING INTERLOCK.. TAAS TADAS VAIRAK BIEDEJOSAS .. ??? \
saprotu kad laikam jamaina zondes buus , ?? :(( cik maksa???
brake, (abs/ASC - DIOGNOSE) potentiometer choke valve :(
mierīgā ielas braukšanā tas nozīmē ka zonde 99% laika nestrādā un rāda huiņu, protams, ja abaroti visu laiku ir virs 3k, tad poh
Nu pirms 2 gadiem uzzinaju ka silditajs beigts, neko braukaju, degvielas paterins normals, jauda ari, bembis jau nav vw kam zonde sak darboties jau aukstam motoram, taka vina paspej uzsilt ari no izsputeja. Var jau mainit, bet ja problemas nav tad kapec lieki izmest naudu. Protams ir jau kruti mainit kko tikkai lai pec tam papildinatu temu - ko tu sodien izdariji savam bmw.
Sent from my GT-I9505 using Tapatalk
Sent from my GT-I9505 using Tapatalk
Dzīve var nomainīt visu, bet BMW tikai uz BMW!
vēlreiz uzmini cik ir zondes darba t* un vai izpūtējs nebraucot trases režīmā sasniedz tādu temperatūru
pats ar m52 minu ar beigtu sildelementu vienai zondei un pieslēgtu INPU un pats labi redzēju, kā siltā vasaras dienā ir jāmin, lai viņa sāktu reaģēt kaut ko.
tas, ka tev nav sūdzību nenozīmē, ka viss strādā tā kā vajag
pats ar m52 minu ar beigtu sildelementu vienai zondei un pieslēgtu INPU un pats labi redzēju, kā siltā vasaras dienā ir jāmin, lai viņa sāktu reaģēt kaut ko.
tas, ka tev nav sūdzību nenozīmē, ka viss strādā tā kā vajag
Kātad , bez zondes nu nekādīgi Ja patēriņs un gaitas īpašības ir ok kā arī motors strādā vienmērīgi tad po*** par zondi. Ar m50 jau divus gadus braukāju bez zondes (tāda vnk neeksiste, stāv tukš stekeris) Atgāzes ok, patēriņs normāls iet +/- normāli. Pa cik zonde nav tam motoram un sūdzību nebija tad pirkt zondi pārtaisīt izpūtēju tikai tādēl lai tā būtu neuzskatu par vajadzību.
starp nopūdēšanu un nodilšanu ir atšķirība. un tad protams rodas jautājums vai jums blokā ar nav caurumi
Ā nu protams cilindri tak ar ar izpūst nevis izdilst.
Sent from my GT-I9505 using Tapatalk
Sent from my GT-I9505 using Tapatalk
Dzīve var nomainīt visu, bet BMW tikai uz BMW!
virzulim un ūdenssūknim ir tas pats darbības pricips
bet sanāk, ja diagnostikā rāda, ka vienai apsilde neiet, tad pati zonde ir ?seeingman rakstīja:vēlreiz uzmini cik ir zondes darba t* un vai izpūtējs nebraucot trases režīmā sasniedz tādu temperatūru
pats ar m52 minu ar beigtu sildelementu vienai zondei un pieslēgtu INPU un pats labi redzēju, kā siltā vasaras dienā ir jāmin, lai viņa sāktu reaģēt kaut ko.
tas, ka tev nav sūdzību nenozīmē, ka viss strādā tā kā vajag
vienas neiešana neiespaido otras ātrāku nomiršanu?
95.gada m52b28 ir jēga likt lietotu?
nu nez, vai nu psiholoģiskais moments vai kas, bet tomēr liekas, ka ēd taka vairāk un neskrien arī vairs tik labi..
Bet tad tak vajdzetu auto rīt kā tankam nē?seeingman rakstīja:vēlreiz uzmini cik ir zondes darba t* un vai izpūtējs nebraucot trases režīmā sasniedz tādu temperatūru
pats ar m52 minu ar beigtu sildelementu vienai zondei un pieslēgtu INPU un pats labi redzēju, kā siltā vasaras dienā ir jāmin, lai viņa sāktu reaģēt kaut ko.
tas, ka tev nav sūdzību nenozīmē, ka viss strādā tā kā vajag
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 159
- 160
- 161
- 162
- 163
- …
- 350
- chevron_right