dažādas dzineja problēmas & Jautājumi
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 160
- 161
- 162
- 163
- 164
- …
- 350
- chevron_right

Nuu to ka neskrien var būt daudz kas atkarīgs, piem, tīe paši laika apstākļi. Lietaina, mitrajā laikā vienmēr tak labāk versies vaļā nekā piem parstaja un sutigajā laikā.kkk_24 rakstīja:bet sanāk, ja diagnostikā rāda, ka vienai apsilde neiet, tad pati zonde irseeingman rakstīja:vēlreizuzmini cik ir zondes darba t* un vai izpūtējs nebraucot trases režīmā sasniedz tādu temperatūru
pats ar m52 minu ar beigtu sildelementu vienai zondei un pieslēgtu INPU un pats labi redzēju, kā siltā vasaras dienā ir jāmin, lai viņa sāktu reaģēt kaut ko.
tas, ka tev nav sūdzību nenozīmē, ka viss strādā tā kā vajag?
vienas neiešana neiespaido otras ātrāku nomiršanu?
95.gada m52b28 ir jēga likt lietotu?
nu nez, vai nu psiholoģiskais moments vai kas, bet tomēr liekas, ka ēd taka vairāk un neskrien arī vairs tik labi..

nu labi bet zondes atvienojot reali nekas nemainaas... viena ir salociita , un kkas tur lodeets ..ar4ibalc rakstīja:Sildītājs nestrādā tas poh, man gan 1 zondei viņš nestrādā, bet braukšanu tas neietekme. Pa tām kārbas kļūdām gan neko nezinu, vajadzēja tam kas skanēja arī viņas izskaidrot, nevis tikkai lapu izdrukātmEga rakstīja:sveiki velreiz, piesledzu pie kompja dzineju paradija ENGINE. - output stage of oxygen sensor heater gan 2, gan 1 . sanak kad zondem nestrada ta apsilde ?
GEARBOX. (egs(automatic transmission) - Diognose) DTC
36- SELEKTOR LEVEL POSITON L1 ,UN ARI L2, L4 ENGINE OVERREVING INTERLOCK.. TAAS TADAS VAIRAK BIEDEJOSAS .. ??? \
saprotu kad laikam jamaina zondes buus , ?? :(( cik maksa???
brake, (abs/ASC - DIOGNOSE) potentiometer choke valve :(
veel radija camshaft sensoram kkada kluuda ,, tas ir daciks pie veles vai ne ? vareetu iespaidot apriezienus ?

ja apsildes elements nestrādā, tad lielāko daļu laika zonde arī nestrādās.kkk_24 rakstīja:bet sanāk, ja diagnostikā rāda, ka vienai apsilde neiet, tad pati zonde irseeingman rakstīja:vēlreizuzmini cik ir zondes darba t* un vai izpūtējs nebraucot trases režīmā sasniedz tādu temperatūru
pats ar m52 minu ar beigtu sildelementu vienai zondei un pieslēgtu INPU un pats labi redzēju, kā siltā vasaras dienā ir jāmin, lai viņa sāktu reaģēt kaut ko.
tas, ka tev nav sūdzību nenozīmē, ka viss strādā tā kā vajag?
vienas neiešana neiespaido otras ātrāku nomiršanu?
95.gada m52b28 ir jēga likt lietotu?
nu nez, vai nu psiholoģiskais moments vai kas, bet tomēr liekas, ka ēd taka vairāk un neskrien arī vairs tik labi..
nu nez vai tu gribēsi likt jaunu oem, cik viņa bija 170 einari gabala laikam, lētos mēslus vari necensties likt, lietota oem būs labāka

likt lietotu zondi ir tas pats kas bakstit ar pimpi piepušamo leli 



DJ= Apkurījies spameris...



Auto Apelsīnā arī tiek remontēts tik pat nopietni, cik rakstīšanas stils? 


tik cik sanāk garām iet, lielais, krutais serviss ir nosprādzis.
tumšs un kluss.
daskrūvējās laikam
tumšs un kluss.


Bosch arī skaitās lētais mēsls?seeingman rakstīja:ja apsildes elements nestrādā, tad lielāko daļu laika zonde arī nestrādās.kkk_24 rakstīja:bet sanāk, ja diagnostikā rāda, ka vienai apsilde neiet, tad pati zonde irseeingman rakstīja:vēlreizuzmini cik ir zondes darba t* un vai izpūtējs nebraucot trases režīmā sasniedz tādu temperatūru
pats ar m52 minu ar beigtu sildelementu vienai zondei un pieslēgtu INPU un pats labi redzēju, kā siltā vasaras dienā ir jāmin, lai viņa sāktu reaģēt kaut ko.
tas, ka tev nav sūdzību nenozīmē, ka viss strādā tā kā vajag?
vienas neiešana neiespaido otras ātrāku nomiršanu?
95.gada m52b28 ir jēga likt lietotu?
nu nez, vai nu psiholoģiskais moments vai kas, bet tomēr liekas, ka ēd taka vairāk un neskrien arī vairs tik labi..
nu nez vai tu gribēsi likt jaunu oem, cik viņa bija 170 einari gabala laikam, lētos mēslus vari necensties likt, lietota oem būs labāka


Dj_Zii rakstīja:likt lietotu zondi ir tas pats kas bakstit ar pimpi piepušamo leli




labs teiciens

Nebrēc kā Aita, ja esi Lauvu barā...
šajā gadījumā diemžēl, jā. Ja tas (bosch) nav bijis originālražotājs, tad aftermarketa produkcija nav ne kripatas labāka par ntk/hella/utt. Nu nav, nav vairs bosch uzraksts kvalitātes rādītājs, tagad tas ir tikai brends.Kon4a rakstīja:
Bosch arī skaitās lētais mēsls?
No aftermarketa esmu licis ntk, nu jau kādus 3 gadus ir nokalpojušas.
m50/m52/m54 un n42/n46 timing tūļu noma
Ms41/ms42/ms43 ews atslēgšana.
Ms41/ms42/ms43 ews atslēgšana.

Bija zonade atstiepusies, TA atgāzes gāja kosmosā un patēriņs ari nebija labākais draugs.
Veikalnieks toreiz piedāvāja kautkādus noname pa 70 LS/gab un cjipa BOSCH (vismaz virsū rakstīts
) pa 120 LS, ar atlaidi sanāca ap 100 LS, tad nu tagad jau kādi divi gadi būs nobraukti un problēmu nav bijis. Lai gan tiešām ir daudz dzirdēts par BOSCH, kur tikai no produkta ir logo, nekas vairāk.
Veikalnieks toreiz piedāvāja kautkādus noname pa 70 LS/gab un cjipa BOSCH (vismaz virsū rakstīts


cik sapratu, tad m52b28 ir nākušas divu veidu vadības? un zondes savstarpēji atšķiras.. true/false?
kā zināt kādu vajag?
kā zināt kādu vajag?
jā 2 veidu, savstarpēji nav apmaināmas.
Pirms 09/95 - štekerim blīvgumija dzeltenā krāsā, strādā 5-0v
Pēc 09/95 - štekerim blīvgumija zaļā krāsā, strādā 0-5v
Pirms 09/95 - štekerim blīvgumija dzeltenā krāsā, strādā 5-0v
Pēc 09/95 - štekerim blīvgumija zaļā krāsā, strādā 0-5v
m50/m52/m54 un n42/n46 timing tūļu noma
Ms41/ms42/ms43 ews atslēgšana.
Ms41/ms42/ms43 ews atslēgšana.


Sveiki
Varbūt kāds no zinošajiem var ieteikt uz kuru pusi meklet risinājumu,vai varbūt kādam tā ir gadijies.
Lieta sekojoša negriež starteris,pagriežot atslēgu un stārtejot strāva pienākt,bet pilnīgs klusums.
Pirmā domā,skaidrs starteris beigts,noņēmām nost pieliekot pie aķa neiet,nu skaidrs beigts. Tika uzstādīts cits starteris,pirms tam pie aķa notestēts,strādājoš viss ok,BET problēma tā pati nekas nenotiek.
* Motoram protams masa nebija,tā tika pielikta baigaidu varianta ar piepīpējamo vadu pa taisno no āķa
*Starteris caur kārbu ar tosteri zvanās,itkā kontakts ir
*Lielais + pastāvīgs 12v spriegums
*Pagriežot atslēgu arī pa mazajiem vadiem 12v ir
*Vadības bloka relejs nostrādā
Kur varētu būt vaina?? Kāds no pienākošajiem vadiem sarauts?
JO motors tiko svapots un visas vadu kārbas atrautas vaļļa un haous vienvārdsakot
Ews nav,signalizācija ir bet ieslēdzot to un griežot atslēgu sāk gaudot,tātād strādā un atlēgtā stāvoklī neko nebloķē.
Šoks ir par to kad starterim spriegums pienāk,bet klusums
Tiešam tā var gadīties kad vēlviens pusmiris starteris??

Lieta sekojoša negriež starteris,pagriežot atslēgu un stārtejot strāva pienākt,bet pilnīgs klusums.

* Motoram protams masa nebija,tā tika pielikta baigaidu varianta ar piepīpējamo vadu pa taisno no āķa
*Starteris caur kārbu ar tosteri zvanās,itkā kontakts ir
*Lielais + pastāvīgs 12v spriegums
*Pagriežot atslēgu arī pa mazajiem vadiem 12v ir
*Vadības bloka relejs nostrādā
Kur varētu būt vaina?? Kāds no pienākošajiem vadiem sarauts?


Šoks ir par to kad starterim spriegums pienāk,bet klusums

ja tiešām plusi pienāk, tad veco starteri uz galda, samaini visu, kas maināms un uz 5 gadi aizmirsti.
Paņem "jaunajam" starterim viegli uzsit oglīšu rajonā.
Paņem "jaunajam" starterim viegli uzsit oglīšu rajonā.
m50/m52/m54 un n42/n46 timing tūļu noma
Ms41/ms42/ms43 ews atslēgšana.
Ms41/ms42/ms43 ews atslēgšana.

uzraksti kas par auto?
pirms tam bija ews vai nē?
pirms tam bija ews vai nē?
aizmirsi pieminēt ka tiko ieswapojot starteris grieza,bet nenostradāja bendzīna relejs, un dzirkstele nebija, pēctam mašīnai pastāvot, sākās šī problēma ar starteri

Kāds var pameklēt/palīdzēt?!
Vajag nomainīt kronsteinu dzinējam kas nāk vadītāja pusē uz spilvena (dzinēja stiprinājums).
Nav laika uz vēlēšanās braukt uz servisu, kā to varu izdarīt pats. Zinu to ka stūres kalona tracē lai atskrūvētu skrūves pe motora, viņas ir 4ras.
HEELP!!
Dzinēja 1.8TDS
Vajag nomainīt kronsteinu dzinējam kas nāk vadītāja pusē uz spilvena (dzinēja stiprinājums).
Nav laika uz vēlēšanās braukt uz servisu, kā to varu izdarīt pats. Zinu to ka stūres kalona tracē lai atskrūvētu skrūves pe motora, viņas ir 4ras.
HEELP!!
Dzinēja 1.8TDS
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 160
- 161
- 162
- 163
- 164
- …
- 350
- chevron_right