dažādas dzineja problēmas & Jautājumi
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 161
- 162
- 163
- 164
- 165
- …
- 350
- chevron_right
Tā jau nu gan nav ka 5 gadi, benzīnam varbūt jā, dīzelim toč nē, itīpaši zinot mūsu dīzeļus kurus ziemā "zāģē" un jaunu starteri var nokurināt 5 min, ja nav prātahe9600 rakstīja:ja tiešām plusi pienāk, tad veco starteri uz galda, samaini visu, kas maināms un uz 5 gadi aizmirsti.
Paņem "jaunajam" starterim viegli uzsit oglīšu rajonā.
Dzīve var nomainīt visu, bet BMW tikai uz BMW!
ja viss normāli sataisīts (nevis tikai iemestas jaunas ogles un gatavs), tad pie normālas ekspluatācijas 5 gadi jākalpo.
Cik novērots pirmo reizi starterī/ģeneratorā līst vajag pie apmēram 300k nobraukuma.
Cik novērots pirmo reizi starterī/ģeneratorā līst vajag pie apmēram 300k nobraukuma.
m50/m52/m54 un n42/n46 timing tūļu noma
Ms41/ms42/ms43 ews atslēgšana.
Ms41/ms42/ms43 ews atslēgšana.
Kas varētu būs pa problēmu, ka motors pielec tik ar kādu 2 vai 3šo griezienu? nav nozīmes vai laukā +5 vai -20. silts vai auksts ar neko nemaina. Svecas ir jēga skatīties? vai pie kāda zinoša cilvēka (servisu) aizvest? m50b25. pa lielam jau dzīvot netraucē, bet nu tāpat
crapworks
nu ģeneratoram orģinālie gūltņi tur apmēram 200khe9600 rakstīja:ja viss normāli sataisīts (nevis tikai iemestas jaunas ogles un gatavs), tad pie normālas ekspluatācijas 5 gadi jākalpo.
Cik novērots pirmo reizi starterī/ģeneratorā līst vajag pie apmēram 300k nobraukuma.
Dzīve var nomainīt visu, bet BMW tikai uz BMW!
Da labi.... viss atkarīgs no ražotāja un tā brīža piegādātāja.ar4ibalc rakstīja:nu ģeneratoram orģinālie gūltņi tur apmēram 200khe9600 rakstīja:ja viss normāli sataisīts (nevis tikai iemestas jaunas ogles un gatavs), tad pie normālas ekspluatācijas 5 gadi jākalpo.
Cik novērots pirmo reizi starterī/ģeneratorā līst vajag pie apmēram 300k nobraukuma.
nu protams arī tas, bet parasti ir ap to ciparu,
p.s nezinu kā japāņi to panāk, bet nipo/denso, mitsubishi un hitachi ģenerātoriem parasti stāv otģinālie gūltņi, kurus parasti nemaina, vecie 1.7D kas nāk opeļiem, lielākā daļa brauc ar orģinālajiem gūltņiem
p.s nezinu kā japāņi to panāk, bet nipo/denso, mitsubishi un hitachi ģenerātoriem parasti stāv otģinālie gūltņi, kurus parasti nemaina, vecie 1.7D kas nāk opeļiem, lielākā daļa brauc ar orģinālajiem gūltņiem
Dzīve var nomainīt visu, bet BMW tikai uz BMW!
Strādā cēsu opel kantorī ?ar4ibalc rakstīja:nu protams arī tas, bet parasti ir ap to ciparu,
p.s nezinu kā japāņi to panāk, bet nipo/denso, mitsubishi un hitachi ģenerātoriem parasti stāv otģinālie gūltņi, kurus parasti nemaina, vecie 1.7D kas nāk opeļiem, lielākā daļa brauc ar orģinālajiem gūltņiem
nes strādāju kadus 2 gadus servī kas pārsvarā remontē ģenerātorus un starteru, un dienā noņēmu vismaz 1 auto kādu no minētajām ierīcēm
Dzīve var nomainīt visu, bet BMW tikai uz BMW!
kur Cēsīs tāda iestāde ir ? Varētu jums kādu klientu pārsūtīt...
SIA "Juveks V" Rīgas iela 50a, taisa gan 24v, gan traktoru generatorus, starterus un arī ūdensdzeses ģeneratorus
Dzīve var nomainīt visu, bet BMW tikai uz BMW!
Ā . ZINU TO KANTORI, tur kādreiz stādāja Dinārs. wilmārs/ilmārs.. vai kkā tā.
tas ir ta saucamaja vecaja autoskola?ar4ibalc rakstīja:SIA "Juveks V" Rīgas iela 50a, taisa gan 24v, gan traktoru generatorus, starterus un arī ūdensdzeses ģeneratorus
ta jau apse skaitās
Pēdējais labojis ar4ibalc - 08 Feb 2014, 20:40, kopā labots 1 reizi.
Dzīve var nomainīt visu, bet BMW tikai uz BMW!
marens rakstīja:tas ir ta saucamaja vecaja autoskola?ar4ibalc rakstīja:SIA "Juveks V" Rīgas iela 50a, taisa gan 24v, gan traktoru generatorus, starterus un arī ūdensdzeses ģeneratorus
marens rakstīja:tas ir ta saucamaja vecaja autoskola?ar4ibalc rakstīja:SIA "Juveks V" Rīgas iela 50a, taisa gan 24v, gan traktoru generatorus, starterus un arī ūdensdzeses ģeneratorus
man šķiet , ka nē, tas ir pirms maximas kreisajā pusē nedabraucot to . kkādi kapi tur ir, un tur kādreiz bij ķ/ tīrītava pretī...
aa tad lkm zinu.tur ir vacu kapi.un aiz tiem tur bija serviss.
skiet vienreiz tikai esmu tur bijis.
skiet vienreiz tikai esmu tur bijis.
Sveika tauta!
Manam nemotoram sākušās nedienas! Motors M40b18, tātad problēma tāda, kad stāvošs auto uzsilst apgriezieni sak staigāt un auto noslāpst, ja paspaida gāzes pedāli reakcija tada pati(sakumā nekas nenotiek ar kaut kādu 3 reizi apgriezieni uzkāpj, bet tik un tā nokrīt un noslāpst). Savukārt kad brauc auto neiet jauda varētu teikt 0 un pa laikam raustās. Nevaru saprast kas pa kaiti bet doma ir ka bildē apvilktā detaļa varētu iet uz beigam Varbūt kāds var sniekgt kādu padomu, kas īsti par problēmu
Manam nemotoram sākušās nedienas! Motors M40b18, tātad problēma tāda, kad stāvošs auto uzsilst apgriezieni sak staigāt un auto noslāpst, ja paspaida gāzes pedāli reakcija tada pati(sakumā nekas nenotiek ar kaut kādu 3 reizi apgriezieni uzkāpj, bet tik un tā nokrīt un noslāpst). Savukārt kad brauc auto neiet jauda varētu teikt 0 un pa laikam raustās. Nevaru saprast kas pa kaiti bet doma ir ka bildē apvilktā detaļa varētu iet uz beigam Varbūt kāds var sniekgt kādu padomu, kas īsti par problēmu
Jums nav vajadzīgās atļaujas lai apskatītu šo pielikumu.
Sveiki. Man atkal ir jauna problēma ar dzinēju. Ar karsēšanu tiku galā. Bet tagad kad uzdod gāzi lejās ciet, rīstās un slāpst nost. Nomainīju degvielas filtru un viss gāja ideāli. 2 dienas vēlāk saskāros ar šo problēmu. Gaidīšu padomus
M50b25 dzineejs pielaiz aukstu viss kartiibaa bet tikko ka sasniedz darba temperatuuru apgriezienus vairs nevar iedot un slaapst nost klokenes un sadalenes deveejus nomainiiju kas varetu buut pa vainu
pamēģini zondi noštepselēt siltam, ko ta viņš saka
Rūc ka 1.6 sprāgst ka 2.8:D
varbūt uzsilstot gaisu kkur sāk sūkt
Dzīve var nomainīt visu, bet BMW tikai uz BMW!
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 161
- 162
- 163
- 164
- 165
- …
- 350
- chevron_right