dažādas dzineja problēmas & Jautājumi
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 165
- 166
- 167
- 168
- 169
- …
- 350
- chevron_right
Kad zonde pēdējo reizi pārbaudīta/mainīta ? bet nu uz diagnostiku pa lielam vajadzētu aizripot.kaspars9112 rakstīja:sveiki,jautajums sekojoš,nezinu vai tas ir normali vai ne,bet auksts dzinejs ir ņipraks neka silts,ka sasniedz darba temperaturu ta paliek mazliet gurdenāks..
zonde nav ne mainita ne parbaudita,diagnostika ir taisita,it ka neko neuzrada.. vienigi sodien tika atklats ka sadalene nav bijusi istaja pozicija,bet nez vai tas tam varetu but pie vainas..
un kā vel palīdzDj_Zii rakstīja:švames nepalidzes mekle vainu kapes tads co zondes ,gaisa meritajs vai sprauslaszogs rakstīja:ko darīt ar paaugstinātu co2 līmeni, 7%
vai uz skati metāla švammes palīdzētu??
varbūt vel kādi citi ieteikumi
mb50b20
sabāzu metāla švammes, +paralona švammi, co2 no 7% uz 1% dabuju
mašīna gan vispār negāja, sastrēgumu neveidošanas pēc tika vilkts līdz csdd, bet co2 izgāja
ko vēl ieteiksi pirms braukšanas uz tolmetu?
Sveiki!
Vai kads zini ka varetu parbaudit vai detala nr.6 strada kartigi ?
http://realoem.com/bmw/showparts.do?mod ... g=13&fg=15
Vai kads zini ka varetu parbaudit vai detala nr.6 strada kartigi ?
http://realoem.com/bmw/showparts.do?mod ... g=13&fg=15
Pārbaudi vai retinājums turas ok, tad atplūdes cauruli ieliec kanniņā, tukšgaitā 30 sekunžu laikā jābūt ap 1l benzīna.
Ta visiem ir iesilstot treknāku degmaisījumu smidzina lidz ar to labak iet.kaspars9112 rakstīja:sveiki,jautajums sekojoš,nezinu vai tas ir normali vai ne,bet auksts dzinejs ir ņipraks neka silts,ka sasniedz darba temperaturu ta paliek mazliet gurdenāks..
Rūc ka 1.6 sprāgst ka 2.8:D
Ar atpludes tu doma detala nr.11 ? Ja ir ta tad es to slangu atvienoju par 2-3 minutes un nekas nenotika.
Sancix rakstīja:Pārbaudi vai retinājums turas ok, tad atplūdes cauruli ieliec kanniņā, tukšgaitā 30 sekunžu laikā jābūt ap 1l benzīna.
Nē, pašai degvielas reikai ir pienākošā degvielas truba, bet otra atplūdes degvielas truba..
Liels paldies visiem
Kada veida lai parbaudit vai retinajums turas OK ?
Kada veida lai parbaudit vai retinajums turas OK ?
Vis ir skaidrs pec apskatisanas Bently manuala :)
Paldies chali
Paldies chali
Pēdējais labojis ivoka1981 - 08 Mar 2014, 18:55, kopā labots 1 reizi.
Jautājums sekojošs. e36 m50b25 bez vanos , kupeja.
Tikko iedarbinot motoru viss kārtībā , neatkarīgi no tā vai silts vai auksts motors , pēc apmēram 10 sekundēm motora darbība kļūst nevienmērīga , apgriezieni kļūst zemāki , tukšgaitā mazliet uzgāzēt var , vai iet līdz redlainam nav mēģināts. Pēc apmēram 30 sekunžu raustīšanās , motora darbība kļūst normāla. Kur sākt meklēt vainu ? Kā teica vecais saimnieks - degvielas sūknis tikko mainīts , sveces mainītas , gaisa masas mērītājs mainīts. Varbūt tomēr sūknis slikts un nedod pietiekamu spiedienu ? Kāda veida diagonostika var palīdzēt ?
Tikko iedarbinot motoru viss kārtībā , neatkarīgi no tā vai silts vai auksts motors , pēc apmēram 10 sekundēm motora darbība kļūst nevienmērīga , apgriezieni kļūst zemāki , tukšgaitā mazliet uzgāzēt var , vai iet līdz redlainam nav mēģināts. Pēc apmēram 30 sekunžu raustīšanās , motora darbība kļūst normāla. Kur sākt meklēt vainu ? Kā teica vecais saimnieks - degvielas sūknis tikko mainīts , sveces mainītas , gaisa masas mērītājs mainīts. Varbūt tomēr sūknis slikts un nedod pietiekamu spiedienu ? Kāda veida diagonostika var palīdzēt ?
interesē, kur, cik maksā pārbaudīt dzinēja galvu?
Kā tas tiek darīts?
Kā tas tiek darīts?
Nu tu vari vinju vest pie dzekiem, ja gribi parbaudit, tad vini stancees vinu un redzes visas mikroplaisas, laba, slikta vai kaa. 50ls. Vari vnk noslipet uk ceret, ka bus okey 30euro
Sent from my HUAWEI P6-U06
Sent from my HUAWEI P6-U06
nja šito biju dzirdējis, ķip aiztaisa visus caurumus, un laiž iekšā ūdeni ar baigo spiedienu, bet arī vai pa 50ls ir jēga to darīt.
Noslipe galvu pa 30euro, uzliec jaunu bliivi un brauka:)
Sent from my HUAWEI P6-U06
Sent from my HUAWEI P6-U06
kura dibenā parbaudit galvu uz mikroplaisām ar 6 bar ūdens spiedienu 100*C temperatūrā maksā 50ls?
normāli tas maksās 15-20eur
un vispār ja galva nost, tad vērts ir pārbaudīt vai vārsti blīvē, ja neblīvē, restaurēt sēžas un vārstus, nevis tupa kaut ko tur pieslīpēt
normāli tas maksās 15-20eur
un vispār ja galva nost, tad vērts ir pārbaudīt vai vārsti blīvē, ja neblīvē, restaurēt sēžas un vārstus, nevis tupa kaut ko tur pieslīpēt
Liepaja;)seeingman rakstīja:kura dibenā parbaudit galvu uz mikroplaisām ar 6 bar ūdens spiedienu 100*C temperatūrā maksā 50ls?
normāli tas maksās 15-20eur
un vispār ja galva nost, tad vērts ir pārbaudīt vai vārsti blīvē, ja neblīvē, restaurēt sēžas un vārstus, nevis tupa kaut ko tur pieslīpēt
Sent from my HUAWEI P6-U06
Kadas varetu but sekas ja kartera ventilacijas membrānai ir nedaudz uzplesta maliņa? Motors m52.
Sent from my HTC One mini using Tapatalk
Sent from my HTC One mini using Tapatalk
caur kartera ventilāciju piesūks gaisu, motora darbība dirsā, patēriņš dirsā, vissirslikti.lv
vai nu liec jaunu kartera ventilāciju vai glušī pareizi nost, no lietotas manuprāt nav jēgas - liels % jau ir sakaltušas un ātri saplīsīs vai ir jau saplīsušas.
savukārt ārzemju ārzemju skrūvētāji zināja teikt, ka kartera ventilāciju esot labāk atstāt no motora darbības viedokļa, neko sīkāk par to komentēt nevarēšu...
vai nu liec jaunu kartera ventilāciju vai glušī pareizi nost, no lietotas manuprāt nav jēgas - liels % jau ir sakaltušas un ātri saplīsīs vai ir jau saplīsušas.
savukārt ārzemju ārzemju skrūvētāji zināja teikt, ka kartera ventilāciju esot labāk atstāt no motora darbības viedokļa, neko sīkāk par to komentēt nevarēšu...
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 165
- 166
- 167
- 168
- 169
- …
- 350
- chevron_right