dažādas dzineja problēmas & Jautājumi

Profila bilde
Rons
Ziņojumi: 1429
Pievienojies: 22 Jūl 2011, 19:28
Braucu ar: c3h8-c4h10
Reputācija: 12
 
kaspars9112 rakstīja:sveiki,jautajums sekojoš,nezinu vai tas ir normali vai ne,bet auksts dzinejs ir ņipraks neka silts,ka sasniedz darba temperaturu ta paliek mazliet gurdenāks..
Kad zonde pēdējo reizi pārbaudīta/mainīta ? bet nu uz diagnostiku pa lielam vajadzētu aizripot.
Profila bilde
kaspars9112
Ziņojumi: 5
Pievienojies: 10 Nov 2012, 22:40
zonde nav ne mainita ne parbaudita,diagnostika ir taisita,it ka neko neuzrada.. vienigi sodien tika atklats ka sadalene nav bijusi istaja pozicija,bet nez vai tas tam varetu but pie vainas..
zogs
Ziņojumi: 241
Pievienojies: 28 Nov 2012, 15:53
Dj_Zii rakstīja:
zogs rakstīja:ko darīt ar paaugstinātu co2 līmeni, 7%
vai uz skati metāla švammes palīdzētu??
varbūt vel kādi citi ieteikumi
mb50b20
švames nepalidzes ;) mekle vainu kapes tads co :gigigi: zondes ,gaisa meritajs vai sprauslas :gigigi:
un kā vel palīdz
sabāzu metāla švammes, +paralona švammi, co2 no 7% uz 1% dabuju :D
mašīna gan vispār negāja, sastrēgumu neveidošanas pēc tika vilkts līdz csdd, bet co2 izgāja :super: :super:
yanks
Ziņojumi: 1832
Pievienojies: 20 Aug 2012, 12:24
Reputācija: 13
 
ko vēl ieteiksi pirms braukšanas uz tolmetu?
ivoka1981
Ziņojumi: 564
Pievienojies: 01 Apr 2013, 21:29
Braucu ar: SDN M43B18
Atrašanās vieta: Riga
Reputācija: 4
 
Sveiki!

Vai kads zini ka varetu parbaudit vai detala nr.6 strada kartigi ?
http://realoem.com/bmw/showparts.do?mod ... g=13&fg=15
Profila bilde
Sancix
Ziņojumi: 1130
Pievienojies: 23 Aug 2012, 09:12
Braucu ar: ti
Atrašanās vieta: Cēsis
Reputācija: 14
 
Pārbaudi vai retinājums turas ok, tad atplūdes cauruli ieliec kanniņā, tukšgaitā 30 sekunžu laikā jābūt ap 1l benzīna.
Profila bilde
orangeman
Ziņojumi: 539
Pievienojies: 19 Sep 2013, 21:58
Atrašanās vieta: Aizpute
Reputācija: 1
 
kaspars9112 rakstīja:sveiki,jautajums sekojoš,nezinu vai tas ir normali vai ne,bet auksts dzinejs ir ņipraks neka silts,ka sasniedz darba temperaturu ta paliek mazliet gurdenāks..
Ta visiem ir iesilstot treknāku degmaisījumu smidzina lidz ar to labak iet.
Rūc ka 1.6 sprāgst ka 2.8:D
ivoka1981
Ziņojumi: 564
Pievienojies: 01 Apr 2013, 21:29
Braucu ar: SDN M43B18
Atrašanās vieta: Riga
Reputācija: 4
 
Ar atpludes tu doma detala nr.11 ? Ja ir ta tad es to slangu atvienoju par 2-3 minutes un nekas nenotika.
Sancix rakstīja:Pārbaudi vai retinājums turas ok, tad atplūdes cauruli ieliec kanniņā, tukšgaitā 30 sekunžu laikā jābūt ap 1l benzīna.
Profila bilde
poweredbygirts
Ziņojumi: 1140
Pievienojies: 01 Jūl 2012, 21:31
Braucu ar: GE950
Nē, pašai degvielas reikai ir pienākošā degvielas truba, bet otra atplūdes degvielas truba.. ;)
ivoka1981
Ziņojumi: 564
Pievienojies: 01 Apr 2013, 21:29
Braucu ar: SDN M43B18
Atrašanās vieta: Riga
Reputācija: 4
 
Liels paldies visiem ;)
Kada veida lai parbaudit vai retinajums turas OK ?
ivoka1981
Ziņojumi: 564
Pievienojies: 01 Apr 2013, 21:29
Braucu ar: SDN M43B18
Atrašanās vieta: Riga
Reputācija: 4
 
Vis ir skaidrs pec apskatisanas Bently manuala :)

Paldies chali ;)
Pēdējais labojis ivoka1981 - 08 Mar 2014, 18:55, kopā labots 1 reizi.
Profila bilde
CaklsBoriss
Ziņojumi: 72
Pievienojies: 03 Mar 2014, 13:56
Braucu ar: kupeju
Atrašanās vieta: Ādaži , Garkalne
Jautājums sekojošs. e36 m50b25 bez vanos , kupeja.

Tikko iedarbinot motoru viss kārtībā , neatkarīgi no tā vai silts vai auksts motors , pēc apmēram 10 sekundēm motora darbība kļūst nevienmērīga , apgriezieni kļūst zemāki , tukšgaitā mazliet uzgāzēt var , vai iet līdz redlainam nav mēģināts. Pēc apmēram 30 sekunžu raustīšanās , motora darbība kļūst normāla. Kur sākt meklēt vainu ? Kā teica vecais saimnieks - degvielas sūknis tikko mainīts , sveces mainītas , gaisa masas mērītājs mainīts. Varbūt tomēr sūknis slikts un nedod pietiekamu spiedienu ? Kāda veida diagonostika var palīdzēt ?
zogs
Ziņojumi: 241
Pievienojies: 28 Nov 2012, 15:53
interesē, kur, cik maksā pārbaudīt dzinēja galvu?
Kā tas tiek darīts?
Profila bilde
Wildutch
Ziņojumi: 969
Pievienojies: 06 Nov 2013, 18:36
Braucu ar: 328i
Atrašanās vieta: Liepāja
Reputācija: 1
 
Nu tu vari vinju vest pie dzekiem, ja gribi parbaudit, tad vini stancees vinu un redzes visas mikroplaisas, laba, slikta vai kaa. 50ls. Vari vnk noslipet uk ceret, ka bus okey 30euro

Sent from my HUAWEI P6-U06
zogs
Ziņojumi: 241
Pievienojies: 28 Nov 2012, 15:53
nja šito biju dzirdējis, ķip aiztaisa visus caurumus, un laiž iekšā ūdeni ar baigo spiedienu, bet arī vai pa 50ls ir jēga to darīt.
Profila bilde
Wildutch
Ziņojumi: 969
Pievienojies: 06 Nov 2013, 18:36
Braucu ar: 328i
Atrašanās vieta: Liepāja
Reputācija: 1
 
Noslipe galvu pa 30euro, uzliec jaunu bliivi un brauka:)

Sent from my HUAWEI P6-U06
Profila bilde
Liss
Ziņojumi: 2562
Pievienojies: 16 Apr 2011, 09:22
Braucu ar: turbo bamsli
Atrašanās vieta: Ogre
Reputācija: 40
 
kura dibenā parbaudit galvu uz mikroplaisām ar 6 bar ūdens spiedienu 100*C temperatūrā maksā 50ls? :o
normāli tas maksās 15-20eur
un vispār ja galva nost, tad vērts ir pārbaudīt vai vārsti blīvē, ja neblīvē, restaurēt sēžas un vārstus, nevis tupa kaut ko tur pieslīpēt
Profila bilde
Wildutch
Ziņojumi: 969
Pievienojies: 06 Nov 2013, 18:36
Braucu ar: 328i
Atrašanās vieta: Liepāja
Reputācija: 1
 
seeingman rakstīja:kura dibenā parbaudit galvu uz mikroplaisām ar 6 bar ūdens spiedienu 100*C temperatūrā maksā 50ls? :o
normāli tas maksās 15-20eur
un vispār ja galva nost, tad vērts ir pārbaudīt vai vārsti blīvē, ja neblīvē, restaurēt sēžas un vārstus, nevis tupa kaut ko tur pieslīpēt
Liepaja;)

Sent from my HUAWEI P6-U06
Profila bilde
dexter1
Ziņojumi: 772
Pievienojies: 23 Apr 2012, 21:02
Braucu ar: E36+E46+E90
Atrašanās vieta: Jelgava - Rīga
Reputācija: 4
 
Kadas varetu but sekas ja kartera ventilacijas membrānai ir nedaudz uzplesta maliņa? Motors m52.

Sent from my HTC One mini using Tapatalk
Profila bilde
Liss
Ziņojumi: 2562
Pievienojies: 16 Apr 2011, 09:22
Braucu ar: turbo bamsli
Atrašanās vieta: Ogre
Reputācija: 40
 
caur kartera ventilāciju piesūks gaisu, motora darbība dirsā, patēriņš dirsā, vissirslikti.lv
vai nu liec jaunu kartera ventilāciju vai glušī pareizi nost, no lietotas manuprāt nav jēgas - liels % jau ir sakaltušas un ātri saplīsīs vai ir jau saplīsušas.
savukārt ārzemju ārzemju skrūvētāji zināja teikt, ka kartera ventilāciju esot labāk atstāt no motora darbības viedokļa, neko sīkāk par to komentēt nevarēšu...