dažādas dzineja problēmas & Jautājumi
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 166
- 167
- 168
- 169
- 170
- …
- 350
- chevron_right
Sodien to izdarija un dabuju pilna 1.25l pudele, bet Bently manuala ir rakstit ka ir jabut 0,875l.
Izdariju sadi:
Pievinoju pudeli , iedarbinaju motoru par 30 sec.
Vai tas nozime ka regulators ir beigst? Var but ka tadel pie iedarbinasana apgriezieni ir ap 2k un krits leja uz tuksgaitas ?
Izdariju sadi:
Pievinoju pudeli , iedarbinaju motoru par 30 sec.
Vai tas nozime ka regulators ir beigst? Var but ka tadel pie iedarbinasana apgriezieni ir ap 2k un krits leja uz tuksgaitas ?
Sancix rakstīja:Pārbaudi vai retinājums turas ok, tad atplūdes cauruli ieliec kanniņā, tukšgaitā 30 sekunžu laikā jābūt ap 1l benzīna.
Jums nav vajadzīgās atļaujas lai apskatītu šo pielikumu.
Pēdējais labojis ivoka1981 - 13 Mar 2014, 20:31, kopā labots 1 reizi.

a kā var noteikt, ka kartera ventilācijai ir gals vai vienkārši ciet?
fotogrāfijas tev, tavam auto un citu priekam!
raksti PM vai zvani 25132468, cenas studentiem pieejamas
bildes apskatāmas - 500px.com / facebook.com
raksti PM vai zvani 25132468, cenas studentiem pieejamas
bildes apskatāmas - 500px.com / facebook.com
Biedri sakiet ludzu vai regulators ir beigts vai nav ?
ivoka1981 rakstīja:Sodien to izdarija un dabuju pilna 1.25l pudele, bet Bently manuala ir rakstit ka ir jabut 0,875l.
Izdariju sadi:
Pievinoju pudeli , iedarbinaju motoru par 30 sec.
Vai tas nozime ka regulators ir beigst? Var but ka tadel pie iedarbinasana apgriezieni ir ap 2k un krits leja uz tuksgaitas ?
Sancix rakstīja:Pārbaudi vai retinājums turas ok, tad atplūdes cauruli ieliec kanniņā, tukšgaitā 30 sekunžu laikā jābūt ap 1l benzīna.

Regulators ir vesels, ja būtu beigts, netecētu, vai tecētu maz.
Skaties brīvgaitas regulatoru, kā arī vai nepiesūc gaisu.
Skaties brīvgaitas regulatoru, kā arī vai nepiesūc gaisu.
Paldies!
Brivgaitas regulators ir OK, gaisu nesuc jo esmu uztaisies Smoke test. Visi filtri ir nomainiti,visas degvielas sluteni ari. Diagnostika vaina neatradiji.Sveci ir jauni,vadi un spole nomainti.
Lieta ir tada ka RPM turas virs 1k uz neutrala braukama stavoklis, apstajos un tad pec 3-4 sek. krit uz normali
Brivgaitas regulators ir OK, gaisu nesuc jo esmu uztaisies Smoke test. Visi filtri ir nomainiti,visas degvielas sluteni ari. Diagnostika vaina neatradiji.Sveci ir jauni,vadi un spole nomainti.
Lieta ir tada ka RPM turas virs 1k uz neutrala braukama stavoklis, apstajos un tad pec 3-4 sek. krit uz normali


Ne vienmēr viss ir ok ja nav kļūdu diagnostikā.
Jāskatās piemēram cik gaiss iet caur mērītāju tukšgaitā, zondes darbības jāskatās, iespējams vanos nesagriež sadaleni utml.
Varbūt kāda sprausla "čurā" :hvz:
daudz kas var būt.
Jāskatās piemēram cik gaiss iet caur mērītāju tukšgaitā, zondes darbības jāskatās, iespējams vanos nesagriež sadaleni utml.
Varbūt kāda sprausla "čurā" :hvz:
daudz kas var būt.
Manam nav Vanos , dzinejs ir 1.8 M43.
Zonde darbiba ir OK ari, nomainti ir temp. devejis un gofra.
Pie sprauslas un degviela reika neko netek, esmu vel uzlicijs jaunas sprauslas blives.
Kada veida var piemerit cik daudz gaiss iet caur tuksgaitas regulatoru, un varbut pie MAF ?
Zonde darbiba ir OK ari, nomainti ir temp. devejis un gofra.
Pie sprauslas un degviela reika neko netek, esmu vel uzlicijs jaunas sprauslas blives.
Kada veida var piemerit cik daudz gaiss iet caur tuksgaitas regulatoru, un varbut pie MAF ?

problema ar mb50b25
visu laicu parlej
sausmigi treks degvielas maisijums :(
bet ir ieksha sparauslas no 2.8 !! laikam jau vinas ? (lamdas zonde strada , parbaudiju !!
mozs vel kaut kas?
visu laicu parlej

bet ir ieksha sparauslas no 2.8 !! laikam jau vinas ? (lamdas zonde strada , parbaudiju !!
mozs vel kaut kas?

Inžektorus ieliki ražīgākus, bet kompi tev kāds pārregulēja?

em, degvielas spiediena regulators so problemu neatrisinatu?

ne nekas netika darits ar ecu !Amish rakstīja:Inžektorus ieliki ražīgākus, bet kompi tev kāds pārregulēja?

a priekš kam 2,8 sprauslas?
zonde-gaisa masas mērītājs-temperatūras dačiks u.t.t. +vēl devēji, kas iespaido patēriņu...
zonde-gaisa masas mērītājs-temperatūras dačiks u.t.t. +vēl devēji, kas iespaido patēriņu...

nu isteniba ir 2.8 strokeris

atkal pats kimiko ?ivoka1981 rakstīja:Manam nav Vanos , dzinejs ir 1.8 M43.
Zonde darbiba ir OK ari, nomainti ir temp. devejis un gofra.
Pie sprauslas un degviela reika neko netek, esmu vel uzlicijs jaunas sprauslas blives.
Kada veida var piemerit cik daudz gaiss iet caur tuksgaitas regulatoru, un varbut pie MAF ?



Liec apakaļ zaļās sprauslas vai brauc regulēt ECU.kutju rakstīja:problema ar mb50b25
visu laicu parlejsausmigi treks degvielas maisijums :(
bet ir ieksha sparauslas no 2.8 !! laikam jau vinas ? (lamdas zonde strada , parbaudiju !!
mozs vel kaut kas?



kartera ventilacijas varsts ir nomainits un parbaudits vai kkur gaiss ne suc apkartne, viss OK tur.
Dj_Zii rakstīja:atkal pats kimiko ?ivoka1981 rakstīja:Manam nav Vanos , dzinejs ir 1.8 M43.
Zonde darbiba ir OK ari, nomainti ir temp. devejis un gofra.
Pie sprauslas un degviela reika neko netek, esmu vel uzlicijs jaunas sprauslas blives.
Kada veida var piemerit cik daudz gaiss iet caur tuksgaitas regulatoru, un varbut pie MAF ?kartera ventilacijas varsts iet uz beigam visticamak
vīri, kur un no kā var meklēt nedaudz garākas galvas skrūves priekš m50b28? ar standarta m10x95 blokā vienu vītni aprāvu, griežot pēc norādītajiem nM un grādiem, tāpēc doma atrast skrūvi 110-115 garumā, un savilkt ar tādu.. 
pie reizes jautājums par ķēdes mierinātāju - tākā bloks ir m52b28 un galva m50b25, tad man m50 mierinātājs normāli neuzsēdās uz m52 bloka špiļkas, kur viņš stiprinās (nebij ar otru,nekustīgo mierinātāju vienā plaknē; par augstu )
bmwsar skatījos, un rādās, ka gan tā špiļka, gan pats mierinātājs der abiem motoriem.. īsti nesaprotu, ko tagad meklēt - mierinātāju no m52, vai špiļku no 50
p.s - runāju par 7 un 8 detaļām..

pie reizes jautājums par ķēdes mierinātāju - tākā bloks ir m52b28 un galva m50b25, tad man m50 mierinātājs normāli neuzsēdās uz m52 bloka špiļkas, kur viņš stiprinās (nebij ar otru,nekustīgo mierinātāju vienā plaknē; par augstu )
bmwsar skatījos, un rādās, ka gan tā špiļka, gan pats mierinātājs der abiem motoriem.. īsti nesaprotu, ko tagad meklēt - mierinātāju no m52, vai špiļku no 50

p.s - runāju par 7 un 8 detaļām..

No mitra laika var sākt staigāt apgriezieni? 2.5 bezvanoss motors..
jā ja kaut kur izolācija nav kā vajag 

man e30 gmm mitrā laikā reizēm gļukoja.poweredbygirts rakstīja:No mitra laika var sākt staigāt apgriezieni? 2.5 bezvanoss motors..
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 166
- 167
- 168
- 169
- 170
- …
- 350
- chevron_right