Viss par Dīzeļiem
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 16
- 17
- 18
- 19
- 20
- …
- 89
- chevron_right
ka autins pastāv lidz aukstam motoram, tas ir normāli, ka vins silda kvelsveces. kvēlsveces elementāri pārbaudīt!
Rapakivi rakstīja:Nierēm rāmis izskatās kā uzkačāts ar botoksu.
stoka ir jaabuut 1.1bars turbo spiedienam!seven rakstīja:Problēma ir tieši vilkme no 1k - 2k. Pēc 2k pieslēdzas turbīne un viss bumbās. Bet tā viņs ne raustās, ne slāpst. Dzinējs strādā vienmērīgi, bez blakus skaņām. Vai tad turbīne ap 1 bar nav normāli?
Es te tagad ievēroju ka pat siltā laikā deg 4-5 sec kvēlsveču lampiņa pirms strartējos.
Es domaju ,ka viss tev tur ir kartibaa.:)seven rakstīja:Problēma ir tieši vilkme no 1k - 2k. Pēc 2k pieslēdzas turbīne un viss bumbās. Bet tā viņs ne raustās, ne slāpst. Dzinējs strādā vienmērīgi, bez blakus skaņām. Vai tad turbīne ap 1 bar nav normāli?
Es te tagad ievēroju ka pat siltā laikā deg 4-5 sec kvēlsveču lampiņa pirms strartējos.
Tds ir taads mirons uzsakot nau ka audi.
Un kveelsveces arii vasaraa vinnam sleedzas iekssa.
nekas TDS nav mironis, nav ko braukt ar ...
Ieteiktu pārbaudīt interkūleri vai nelaiž gaisu vai kāda truba
Ieteiktu pārbaudīt interkūleri vai nelaiž gaisu vai kāda truba
tds ir kaa 2T jatura rpm lai ietu uz priešu
Vakar biju dīzeļcentrā. Problēma caurulē no turbīnas un sūknis bija nogriezst nost, saregulēja un cita braukšana. Atdevu 40 andra bērziņa rubļus. Kā arī diagnosticēja nevienmērīgu sūkņa darbību un turbīnei padiluši priekšējie spārniņi. Viss pārējais kā jaunai meitenei
Pie dj zii to visu pa 20 ls stabīli varētu dabūt gatavu !
Drive until you die with your e36
Toļiks no Zoļika pa 10Ls var saregulet, bet vai to vajag
Gar EGR vārstu sulojas eļļa. Cik man zināms, ieplūdes virzienā vispār eļļai nebūtu jāiet? Turbīna pusbeigta un pūš eļļu ieplūdē?
tieši ta es pat neņemtu to darit pie sevim ,jo visticamak ja kads kapejku jaklis bija nogriezis sukni uz minimumu tad tur plunzierim ir kirdik jo vins gan jau ka ir izdilis un tu pec kada laika tikai saksi manit tas jaukas regulacijas sekas ko tev veica es tev ieteiktu sakt krat naudu jaunam AWD vai restauracijai tava gadijuma un turbinaj ja ir izdilusi ass propeleri tad tas ari vairs nav labi un tur ir jasak domat par turbinas restauracijuseven rakstīja:Toļiks no Zoļika pa 10Ls var saregulet, bet vai to vajag
Dj Zii tās regulācijas veica iepriekšējais saimnieks. Es tādu kapeiku pi....anu neatbalstu
starpcitu, vai ir vērts likt restaurētu sūkni, vai labāk labot veco? Turbīni var savest kārtībā ap 200 Ls?
starpcitu, vai ir vērts likt restaurētu sūkni, vai labāk labot veco? Turbīni var savest kārtībā ap 200 Ls?
par turbinu ,iesaku norakstit numuru un ie4ekot ebay tur var citreiz dabut jaunu pa saldu cen sanaks letak neka restauret .bet ja restaure tad ko varu ieteikt ir tas turbo kantoris uz kruspils ielas
kas atiecas uz sukni tad to labak restauret dizel centra tur nebuss tads cakars ar garantiju,,ja nu gadijuma kas notiek ,, ka pie kolas zolika
protams ka jauns butu vienkarši top zustand bet nevarešu precizi pateikt tam cenu bet nu man te viens klients stastija kaut kadus ,,minhauzena stastus ,,ka jaunu ieķeris pa 380 ls bet nu es neticu
kas atiecas uz sukni tad to labak restauret dizel centra tur nebuss tads cakars ar garantiju,,ja nu gadijuma kas notiek ,, ka pie kolas zolika
protams ka jauns butu vienkarši top zustand bet nevarešu precizi pateikt tam cenu bet nu man te viens klients stastija kaut kadus ,,minhauzena stastus ,,ka jaunu ieķeris pa 380 ls bet nu es neticu
nu ko jūs zēni pipējat?tds+egr vārsts=dzinējs atrabotkā un tagad pastāstat,kurš dīzelim ir redzējis tīru ieplūdnieku?eļļa,gaisa trubās aiz turbīnes ir normāla parādība!
glušī nost to EGR'u un miers,tik veciem dzinējiem tas vairs nav tik aktuāli! par to eļļu ieplūdē-noteikti turbīna iet uz otru pusi,tā kā vairumam šādu gadu turbo dzinējiem+sūdīgāka eļļa saīsina ljurbai mūžu.Ruu rakstīja:Gar EGR vārstu sulojas eļļa. Cik man zināms, ieplūdes virzienā vispār eļļai nebūtu jāiet? Turbīna pusbeigta un pūš eļļu ieplūdē?
bet nu dzīves patiesība ir tāda,ka vairumam ieplūdē ir eļļa,tanī skaitā arī manam dīzelim Brauc kamēr iet un nav ko iespringt uz to.
Ja tu plāno braukt ilgi un dikti ar to mašīnu,tad mans ieteikums būtu restaurēt veco sūkni dīzeļu centrā,tās noteikti nebūs lēti,bet būs to vērts un tu sapratīsi par ko esi samaksājis! pirkt restaurētu ir diezgan slideni,jo nevar zināt kas un kā ar viņu. pie reizes iečeko kas ar sprauslām,pārbaudi arī tās!seven rakstīja:Dj Zii tās regulācijas veica iepriekšējais saimnieks. Es tādu kapeiku pi....anu neatbalstu
starpcitu, vai ir vērts likt restaurētu sūkni, vai labāk labot veco? Turbīni var savest kārtībā ap 200 Ls?
Labvakar , atkal esmu šeit pēc palīdzības krods useris maybe varētu zināt , karo4e shēma sekjošoa , laikam beidzāš dīzelis bākā un neleca ielēju degvielu darbināju nulles rezultāts tad ievilkam un pasas pasas beigas pec kadu 2 km vilkshanas ieliekot 3 gang vins pielea un apgriezieni tuksgaita apgriezieni ir kā vajag, bet lēnām dodot gāzi tie uzceļas līdz 1,5 rpm un vairāk nejiet - kā iedevu gāzi tā noslāpa,. atpakaļ darbinot ar atslēgu tā vairāk neleca.
Aizdomas krīt uz degvielas padevi tikai ar ko sākt??? Maytbe kādam ir bijis, kādas atsauksmes?
Aizdomas krīt uz degvielas padevi tikai ar ko sākt??? Maytbe kādam ir bijis, kādas atsauksmes?
Drive until you die with your e36
dizelim nav labi izbraukt tuksu baku tagad varesi pamocities ar gaisu degvielas sistema bet zinu vienu cali kas sita nobeidz sukni 2.5 tds
beidz runāt muļķības!kas tad notiek?vardes pierauj sūknī?:D un kāpēc jāmokas ar gaisu degvielas sistēmā?abratku pie sūkņa palaid vaļā 3x uzsildi kvēlsveces,un darbinam auto :) tik neaizmirstam štuceri pievilkt!
Pēdējais labojis krods - 26 Jūn 2013, 23:08, kopā labots 1 reizi.
ko nozīme laikam beidzās degviela?kāpēc gribi domāt ka padeve?pati no sevis viņa nevārēja pamainīties!bākas sūknis iespējams nomira!es tā domāju!jo es nezinu pēc kā tev tas sākās!Castroll rakstīja:Labvakar , atkal esmu šeit pēc palīdzības krods useris maybe varētu zināt , karo4e shēma sekjošoa , laikam beidzāš dīzelis bākā un neleca ielēju degvielu darbināju nulles rezultāts tad ievilkam un pasas pasas beigas pec kadu 2 km vilkshanas ieliekot 3 gang vins pielea un apgriezieni tuksgaita apgriezieni ir kā vajag, bet lēnām dodot gāzi tie uzceļas līdz 1,5 rpm un vairāk nejiet - kā iedevu gāzi tā noslāpa,. atpakaļ darbinot ar atslēgu tā vairāk neleca.
Aizdomas krīt uz degvielas padevi tikai ar ko sākt??? Maytbe kādam ir bijis, kādas atsauksmes?
Nu viss bija kārtībā, itkā jau atgaisoju pagriežot farsunku vaļā un auto jau rūca , bet bija sajūra, ka pa maz pienāk deglis.
nē nu vecos tds arī ir gadījies izbraukt līdz tukšai bākai , bet pielej degvielu un šķil nekas nav bijis , bet tagad laikam tiešām vardes saleca degv.filtros. Vaitad viņam nāk elektriskais sūknis bākā?
nē nu vecos tds arī ir gadījies izbraukt līdz tukšai bākai , bet pielej degvielu un šķil nekas nav bijis , bet tagad laikam tiešām vardes saleca degv.filtros. Vaitad viņam nāk elektriskais sūknis bākā?
Drive until you die with your e36
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 16
- 17
- 18
- 19
- 20
- …
- 89
- chevron_right