Zonde.
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 16
- 17
- 18
- 19
- 20
- chevron_right
Cik maksā jauna zonde 2,0 bez vanos?Bosh četri vadi!
Varbūt kāds var ko piedāvāt?
Varbūt kāds var ko piedāvāt?
pagāšgad BOSCH jauna ar garantiju bija 35ls
Kurā vietā tiki pie tādas?BMW-Valcha rakstīja:pagāšgad BOSCH jauna ar garantiju bija 35ls
baltic auto parts man ir atlaides.
Nu visi te ir sabiedējuši par tām zondēm, ka pat viena mēneša mašīnām var būt divas dažādas utt utt utt.
Visu papildina fakts, ka APEs katalogā manam auto (m50b25, 01/1992) pienākas bosch zonde ar kantaino konektoru (meklējot pēc VIN, apaļā sākoties no 04/1992,wat?), taču realoem (arī pēc VIN, 11781735499 detaļas kods no realoem) un citas vietnes rāda, ka vajag būt apaļajam...?
un vispār, kas vainas DENSO zondēm, nebūs tik sāpīgs butthurt, ja ieberzīšos, vismaz...?
Visu papildina fakts, ka APEs katalogā manam auto (m50b25, 01/1992) pienākas bosch zonde ar kantaino konektoru (meklējot pēc VIN, apaļā sākoties no 04/1992,wat?), taču realoem (arī pēc VIN, 11781735499 detaļas kods no realoem) un citas vietnes rāda, ka vajag būt apaļajam...?
un vispār, kas vainas DENSO zondēm, nebūs tik sāpīgs butthurt, ja ieberzīšos, vismaz...?
Credit Cards? Drug smuggling? Selling your body for cheap?
It doesn't matter. All sins are forgiven on the path to boost.
It doesn't matter. All sins are forgiven on the path to boost.
m50b25 bez vanosa dzinējs, ļoti ļoti minimāli staigā apgriezieni un motors pa brīžam nodrebinas. Nomainītas sveces, GMM, pārbaudītas visas trubiņas utt. Biju diagnostikā, uzmeta trīs kļūdas GMM, lamdas sensors un pati lamda, bet tā kā GMM nomaimīts, tad tas nav pie vainas. Jautājums par zondi, patēriņš nav mainījies, atvienojot zondi, apgriezieni lēkā daudz (nost neslāpst), iespēja ka dot nepareizu signālu? jo diagnostikā kompī datus no zondes rādīja. Un TA CO2 ir 1.38, nav pa daudz vai tas ir normāli? p.s. tās atgāzes ir uz LPG
kāds
Ja tev lpg noregulēts uz motora ar defektu, tad salabojot defektu viss būs dirsā un nekas neies.
zondes rādījumiem jāstaigā 0-1v (0.2 -0.8)
izpūtēja caurumi un blīvju garāmlaišana nav pieļaujama, jo pa turieni sūc iekšā atmosfēras gaisu un zonde rāda kļūdainus rādījumus.
sataisi visu, kas taisāms, nobrauc uz benzīna 100km un aizbrauc pārregulēt gāzi
zondes rādījumiem jāstaigā 0-1v (0.2 -0.8)
izpūtēja caurumi un blīvju garāmlaišana nav pieļaujama, jo pa turieni sūc iekšā atmosfēras gaisu un zonde rāda kļūdainus rādījumus.
sataisi visu, kas taisāms, nobrauc uz benzīna 100km un aizbrauc pārregulēt gāzi
jup LPG tika noregulēts, lai vispār var pabraukt, visu ņemot nost, pārbaudot, mainot sveces, GMM, spoles utt. gāze atkal neiet, bet problēma zudusi nav. Kādi rādījumi bija zondei neatceros, bet ideja, ka zonde pa vēlu reaģē (ar nokavēšanos), bet tad jautājums vai pie motora nevienmērīgas darbošanās var būt vainojama zonde (acīmredzami ejoša, bet iespējams ne tā kā vajag) un iespējams arī tie mērījumi ir normas robežās, bet zonde to dara nesinhronizēti un joprojām šaubas par tām atgāzēm, cik jābūt
1. prims saac taadu bursanos nopeerc jaunu zondi nevis lietotu!Edis_mbW rakstīja:jup LPG tika noregulēts, lai vispār var pabraukt, visu ņemot nost, pārbaudot, mainot sveces, GMM, spoles utt. gāze atkal neiet, bet problēma zudusi nav. Kādi rādījumi bija zondei neatceros, bet ideja, ka zonde pa vēlu reaģē (ar nokavēšanos), bet tad jautājums vai pie motora nevienmērīgas darbošanās var būt vainojama zonde (acīmredzami ejoša, bet iespējams ne tā kā vajag) un iespējams arī tie mērījumi ir normas robežās, bet zonde to dara nesinhronizēti un joprojām šaubas par tām atgāzēm, cik jābūt
2. jaa del zondes var raustities un visdrizak tev ari del ta raustaas.KM-Motors rakstīja:1. prims saac taadu bursanos nopeerc jaunu zondi nevis lietotu!Edis_mbW rakstīja:jup LPG tika noregulēts, lai vispār var pabraukt, visu ņemot nost, pārbaudot, mainot sveces, GMM, spoles utt. gāze atkal neiet, bet problēma zudusi nav. Kādi rādījumi bija zondei neatceros, bet ideja, ka zonde pa vēlu reaģē (ar nokavēšanos), bet tad jautājums vai pie motora nevienmērīgas darbošanās var būt vainojama zonde (acīmredzami ejoša, bet iespējams ne tā kā vajag) un iespējams arī tie mērījumi ir normas robežās, bet zonde to dara nesinhronizēti un joprojām šaubas par tām atgāzēm, cik jābūt
pirms gada tika pirkta orģinālā BOSCH zonde, JAUNA!!!!KM-Motors rakstīja:1. prims saac taadu bursanos nopeerc jaunu zondi nevis lietotu!Edis_mbW rakstīja:jup LPG tika noregulēts, lai vispār var pabraukt, visu ņemot nost, pārbaudot, mainot sveces, GMM, spoles utt. gāze atkal neiet, bet problēma zudusi nav. Kādi rādījumi bija zondei neatceros, bet ideja, ka zonde pa vēlu reaģē (ar nokavēšanos), bet tad jautājums vai pie motora nevienmērīgas darbošanās var būt vainojama zonde (acīmredzami ejoša, bet iespējams ne tā kā vajag) un iespējams arī tie mērījumi ir normas robežās, bet zonde to dara nesinhronizēti un joprojām šaubas par tām atgāzēm, cik jābūt
tāpēc arī nesaprašanās vai viņa ir vainīga, respektīvi vajadzēja kalpot ilgāk
var nekalpot .....ta nav kriterija . varbut nav pareizi pieienota ....Edis_mbW rakstīja:pirms gada tika pirkta orģinālā BOSCH zonde, JAUNA!!!!KM-Motors rakstīja:1. prims saac taadu bursanos nopeerc jaunu zondi nevis lietotu!Edis_mbW rakstīja:jup LPG tika noregulēts, lai vispār var pabraukt, visu ņemot nost, pārbaudot, mainot sveces, GMM, spoles utt. gāze atkal neiet, bet problēma zudusi nav. Kādi rādījumi bija zondei neatceros, bet ideja, ka zonde pa vēlu reaģē (ar nokavēšanos), bet tad jautājums vai pie motora nevienmērīgas darbošanās var būt vainojama zonde (acīmredzami ejoša, bet iespējams ne tā kā vajag) un iespējams arī tie mērījumi ir normas robežās, bet zonde to dara nesinhronizēti un joprojām šaubas par tām atgāzēm, cik jābūt
tāpēc arī nesaprašanās vai viņa ir vainīga, respektīvi vajadzēja kalpot ilgāk
ja ta ir bosch zonde kurai vadini pasam jasavieno ar stekeri, tad vinu var atpakot vala, un uzreiz izmest miskaste.
zonde ir jaliek tikai un vienigi tada, kra jau no rupnicas ir ar isto stekeri.
zonde ir jaliek tikai un vienigi tada, kra jau no rupnicas ir ar isto stekeri.
gāzei ir lielāka temperatūra izplūdē, tāpēc arī tās zondes mirst.Martinsoon rakstīja:garš teksts...
Ja kādu laiku esi braukājis ar nepareizu degmaisījumu, tad iespējams esi nokāvis zondi, un viņas mērījumi ir lēni/neprecīzi.
Zondes kļūdu var mest arī pie nepareiza degmaisījuma, piemēram trekns.
Paskaties, vai vadi, kas iet talāk no zondes uz kompi nav nopuvuši.
Denso universālo zondi var likt, ir pārbaudīta,protams, ja nav SIEMENS vadība.
StikluMeistars.lv
Suņa monologs: “Kad es uztraucos, es svīstu. Kad es svīstu, es smirdu. Kad es smirdu, mani mazgā. Kad mani mazgā, es uztraucos…”
Suņa monologs: “Kad es uztraucos, es svīstu. Kad es svīstu, es smirdu. Kad es smirdu, mani mazgā. Kad mani mazgā, es uztraucos…”
pēc realoem zondes numurs ir 11781735499 BOSCH/L=420MM, ievadot kodu grosauto un citur, izmet zondi ar numuru 0258005324 un garums 570mm, tā ir kaut kāda universālā zonde vai kas un ir arī garuma atšķirība, ko tas maina
kāds
Vienkārši āfteri tiek taisīti, lai det vairākiem modeļiem, tāpēc arī garums atšķiras.
paldies, tad jau būs īstā
M50b20 motoram ar siemens vadību derēs lambdas zonde, kas paredzēta m52b20 tādai pašai vadībai ?
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 16
- 17
- 18
- 19
- 20
- chevron_right