Apgriezienu peldēšanas problēmas
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 15
- 16
- 17
- 18
- 19
- chevron_right
Vai Tava problēma nevarētu būt saistīta ar dzinēja temperatūras devēju? Respektīvi - dzinēja vadība nesaprot ka dzinējs ir auksts un līdz ar to dod nekorektu degvielas maisījumu, tas teorētiski izskaidrotu to kapēc pēc tam viss ir OK kad uzsilst, jo parādās pareizs degvielas maisījums...Tas tikai minējums no manas puses :)Tollmar rakstīja:Neliels update. Tātad pēc Lindas ieteikuma šodien ar starta gāzi sapūtu uz ieplūdi(gofra, vakumtrubas utt.) cik nu varēju tikt klāt, nekur gaisu nepiesūca. Protams neesmu 100% pārliecināts ka pilnīgi nekur nepiesūc, bet pagaidām pieņemsim ka tas tā ir.Tollmar rakstīja:Sveiki biedri! Tātad kādu brīdi jau nevaru tikt skaidrībā ar savu m50b20 bez vanosa problēmu ar apgriezienu staigāšanu. Problēma izpaužas tikai aukstam motoram. Kad tikko pielaists, uzgāzē un atlaižot gāzi apgriezieni nokrīt gandrīz līdz noslāpšanas robežai un atkal uzlec atpakaļ, tā kādas divas-trīs reizes. Tas pats arī braucot izspiežot sajūgu. Tiklīdz motors uzsilis pāri zilajam iedalījumam, tā viss turpinās bez problēmām.
Mainīju gaisa masas mērītāju, nelīdzēja. Biju arī pie lietotāja dogMa uz diagnostiku, kur elektroniski viss bija kārtībā, izņemot kļūdu ar brīvgaitas regulētāju. Nu tad domāju beidzot būs tā lieta atrisināta, nomainu brīvgaitas regulatoru(ne jau jaunu protams), bet problēma nepazūd. Kādas idejas?
+Nezinu vai tam ir kāda saistība ar problēmu, bet arī degvielas patēriņš ir milzīgs.
Vai ir vēl kādas idejas ko iesākt ar šo problēmu? Help
Man par to devēju arī bija aizdomas, bet diagnostikā neko par viņu neuzrādīja. Un ja tas devējs būtu pie vainas, vai tad arī dačiks panelī tad nerādītu kļūdainu temperatūras rādījumu?varis rakstīja: Vai Tava problēma nevarētu būt saistīta ar dzinēja temperatūras devēju? Respektīvi - dzinēja vadība nesaprot ka dzinējs ir auksts un līdz ar to dod nekorektu degvielas maisījumu, tas teorētiski izskaidrotu to kapēc pēc tam viss ir OK kad uzsilst, jo parādās pareizs degvielas maisījums...Tas tikai minējums no manas puses :)
Ja pareizi atceros tad M50 ir 2 devēji - viens priekš dzinēja vadības, otrs priekš temp. rādītāja panelī. Man uz M52 ir tikai viens devējs kas atbild par abām augstākminētajām opcijām. Neesmu diagnostikas specs, vēl tikai mācos , bet minu ka diagnostiku veici siltam dzinējam, tātad tajā brīdī ar degmaisījumu viss bija OK, tāpēc neko neuzrādīja?Tollmar rakstīja: Man par to devēju arī bija aizdomas, bet diagnostikā neko par viņu neuzrādīja. Un ja tas devējs būtu pie vainas, vai tad arī dačiks panelī tad nerādītu kļūdainu temperatūras rādījumu?
Jā diagnostiku taisīju siltam motoram, tas gan.varis rakstīja:Ja pareizi atceros tad M50 ir 2 devēji - viens priekš dzinēja vadības, otrs priekš temp. rādītāja panelī. Man uz M52 ir tikai viens devējs kas atbild par abām augstākminētajām opcijām. Neesmu diagnostikas specs, vēl tikai mācos , bet minu ka diagnostiku veici siltam dzinējam, tātad tajā brīdī ar degmaisījumu viss bija OK, tāpēc neko neuzrādīja?Tollmar rakstīja: Man par to devēju arī bija aizdomas, bet diagnostikā neko par viņu neuzrādīja. Un ja tas devējs būtu pie vainas, vai tad arī dačiks panelī tad nerādītu kļūdainu temperatūras rādījumu?
Atradu tiešām divus temperatūras devējus. Kurš ir atbildīgs par kuru no funkcijām?
Šajā pirmajā attēlā nr.8, un otrajā attēlā nr.13.
Jums nav vajadzīgās atļaujas lai apskatītu šo pielikumu.
Ir nedaudz savādāk - pirmajā attēlā arī ir abi dzinēja temperatūras devēji Nr.8 (vajadzētu būt zilā krāsā) atbild par signālu uz kompi un Nr.6 (brūnā vai melnā krāsā) atbild par temp.dačiku panelī. Tas kas otrajā attēlā Nr.13 ir devējs kas mēra ieplūstošā gaisa temperatūruTollmar rakstīja: Jā diagnostiku taisīju siltam motoram, tas gan.
Atradu tiešām divus temperatūras devējus. Kurš ir atbildīgs par kuru no funkcijām?
Šajā pirmajā attēlā nr.8, un otrajā attēlā nr.13.
Ā ok, tagad ir skaidrība kas ar tiem devējiem tur darās. Tam Nr.8 ja sanāks laika mēģināšu tikt klāt, patīrīt viņu utt., un protams to gaisa temperatūras mērītāju profilakses pēc izskrūvēšu. Paldies liels par palīdzību.varis rakstīja:Ir nedaudz savādāk - pirmajā attēlā arī ir abi dzinēja temperatūras devēji Nr.8 (vajadzētu būt zilā krāsā) atbild par signālu uz kompi un Nr.6 (brūnā vai melnā krāsā) atbild par temp.dačiku panelī. Tas kas otrajā attēlā Nr.13 ir devējs kas mēra ieplūstošā gaisa temperatūruTollmar rakstīja: Jā diagnostiku taisīju siltam motoram, tas gan.
Atradu tiešām divus temperatūras devējus. Kurš ir atbildīgs par kuru no funkcijām?
Šajā pirmajā attēlā nr.8, un otrajā attēlā nr.13.
Beigta temperatūras sensora sekas izpaudīsies tieši siltam motoram. Kompis domās visu laiku, ka motors ir auksts, dos treknu degmaisījumu. Auksts motors to nejutīs, jo viss šancēs kā tam būtu jānotiek, gan leks labi, gan apgriezieniem nevajadzētu lēkāt. Siltam sāks parādīties problēmas ar paaugstinātiem apgriezieniem un ļoti sliktu piestartēšanu. Ļoti bieži pārlietos u.t.m.lTollmar rakstīja:Ā ok, tagad ir skaidrība kas ar tiem devējiem tur darās. Tam Nr.8 ja sanāks laika mēģināšu tikt klāt, patīrīt viņu utt., un protams to gaisa temperatūras mērītāju profilakses pēc izskrūvēšu. Paldies liels par palīdzību.
Ask me how i know it...
Bet nu pārbaudīt par skādi nenāktu, lai veicās!
Aktuāls jautājums par tiem dzinēja temperatūras devējiem. Ir iespējams viņus pārbaudīt? Ar testeri pretestību?
Hm man ir ļoti liels degvielas patēriņš, tātad trekns degmaisījums varētu būt, silts arī lec sliktāk kā auksts, un siltam motoram brīvgaitā braucot tuvu pie tūkstots apgriezieniem, viss ir tieši tā kā tu saki, tikai arī aukstam motoram brīvgaitā apgriezieni mēdz nostaigāt, bet neņemot to vērā, iespēja ir liela ka pie vainas būs tas temperatūras devējs.RONČIKS rakstīja:Beigta temperatūras sensora sekas izpaudīsies tieši siltam motoram. Kompis domās visu laiku, ka motors ir auksts, dos treknu degmaisījumu. Auksts motors to nejutīs, jo viss šancēs kā tam būtu jānotiek, gan leks labi, gan apgriezieniem nevajadzētu lēkāt. Siltam sāks parādīties problēmas ar paaugstinātiem apgriezieniem un ļoti sliktu piestartēšanu. Ļoti bieži pārlietos u.t.m.lTollmar rakstīja:Ā ok, tagad ir skaidrība kas ar tiem devējiem tur darās. Tam Nr.8 ja sanāks laika mēģināšu tikt klāt, patīrīt viņu utt., un protams to gaisa temperatūras mērītāju profilakses pēc izskrūvēšu. Paldies liels par palīdzību.
Ask me how i know it...
Bet nu pārbaudīt par skādi nenāktu, lai veicās!
Mēģināšu varbūt pamainīt temperatūras devēju, tad redzēs. Vismaz ir virziens kurā darboties. Paldies
Ir gan. Google atrodami temp. dačiku čārti.iivars rakstīja:Aktuāls jautājums par tiem dzinēja temperatūras devējiem. Ir iespējams viņus pārbaudīt? Ar testeri pretestību?
Man arī ir piemeklējusi līdzīga problēma. M42 iedarbinot peld apgriezieni + salonā smird pēc degvielas. Bet motortelpā ir kā neredz ka kaut kas tecētu. Un kad mašīna pārslēdzās uz gāzi, tad apgriezieni nostājas. Kā arī ir aizdomas ka ļoti daudz rij degvielu, jo ja ieleju vienādā daudzumā gāzi un degvielu, ir tā, ka degviela mēdz beigties ārtāk kā gāze, rēķinot ka uz degvielas tikai sildu.
tas ka tev degviela beidzas atrak nekaa gaaze tas ir absaluti normaali- bet iespejams tev lamda zonde ir beigusies!Gwido rakstīja:Man arī ir piemeklējusi līdzīga problēma. M42 iedarbinot peld apgriezieni + salonā smird pēc degvielas. Bet motortelpā ir kā neredz ka kaut kas tecētu. Un kad mašīna pārslēdzās uz gāzi, tad apgriezieni nostājas. Kā arī ir aizdomas ka ļoti daudz rij degvielu, jo ja ieleju vienādā daudzumā gāzi un degvielu, ir tā, ka degviela mēdz beigties ārtāk kā gāze, rēķinot ka uz degvielas tikai sildu.
+ gazei litros salidzinot ar bendzinu ir lielaks paterins apmeram uz pusiMartinsoon rakstīja:tas ka tev degviela beidzas atrak nekaa gaaze tas ir absaluti normaali- bet iespejams tev lamda zonde ir beigusies!Gwido rakstīja:Man arī ir piemeklējusi līdzīga problēma. M42 iedarbinot peld apgriezieni + salonā smird pēc degvielas. Bet motortelpā ir kā neredz ka kaut kas tecētu. Un kad mašīna pārslēdzās uz gāzi, tad apgriezieni nostājas. Kā arī ir aizdomas ka ļoti daudz rij degvielu, jo ja ieleju vienādā daudzumā gāzi un degvielu, ir tā, ka degviela mēdz beigties ārtāk kā gāze, rēķinot ka uz degvielas tikai sildu.
Izlabojiet mani, ja tā nav. Sadalenes devējam viens vads ir zeme, otrs vads ir strāva-12v un 3. ir singāls, kas ir pa 0 , kad dzinējs nav ieslēgts, pareizi?
kādu spiedienu jātur iepludes kolektoram?šodien ieputu ar kompresoru lai parbaudīt gaisa piesūces,bet netur pat 0.1 atm.,uzreiz puš arā pie tukšgaitas devēja,tur kur ir savienojums trubiņai ar devēju,trubiņa ir vesela,caurumu nav
Domāju, ka pūš arī caur vārstiem izplūdē.bugs84 rakstīja:kādu spiedienu jātur iepludes kolektoram?šodien ieputu ar kompresoru lai parbaudīt gaisa piesūces,bet netur pat 0.1 atm.,uzreiz puš arā pie tukšgaitas devēja,tur kur ir savienojums trubiņai ar devēju,trubiņa ir vesela,caurumu nav
Ko vēlies pārbaudīt? Bet vispār jau 5V barošana, zeme un signāla vads, kas mainās atkarībā no sadalenes stāvokļa.Canibal rakstīja:Izlabojiet mani, ja tā nav. Sadalenes devējam viens vads ir zeme, otrs vads ir strāva-12v un 3. ir singāls, kas ir pa 0 , kad dzinējs nav ieslēgts, pareizi?
Sveiki, esmu salasījies ļoti daudz no visas šīs sadaļas visas gudrības, bet problēma ir ar manu m40b18 motoru. Piedarbinot ja gāzes pedāli nepieturēsi tad slāps nost, esmu parbaudījis gan gaisa masas meritaju ,gan visas trubas vai gaisu kaut kur nepiesuc un visu parejo ko biju izalsijis.. pat nomainiju pārš trubas un gaisa masa meritāju, iztirīju brīvgaitas regulatoru un tāpat nekā. Atklāju tikai vienu fīču, kad atvieno gaisa masa meritājam štekeri tad rūc bez pedāļā pieturēšanas, tikai apgriezieni peld 500-1k un nenoslāpst. Kur varētu būt tā problēma? (Uz diagnostiku nedzīšu jo mašīnai nau 4 gadus dzīta skatem domāta krūmu gonkām, gribas pašam atrast to vainu.)
Vīri, vēršos pēc palīdzības.. kas varētu būt par vainu, ir augsti apgriezieni. 2.5-3k tiklīdz atsprauž brīvgaitas regulātoru tā apgriezieni normalizējas , siltam motoram. Kad aukstam atsprauž nost brīvgaitnieku apgriezieni zemi, gandriz slāpst nost. Motors 1.8is M42
Sveiki vīri, vēlos noskaidrot, kas varētu būt pie vainas.
Kad braucu viss ir tip top, bet sākot pie 5k apgriezieniem autiņam nav jaudas un viņš vairāk raustās nekā iet uz priekšu.
Domāju aizdzīt pieslēgt pie kompja, bet nu varbūt kāds no
jums zina labāk, kas par vainu.
Kad braucu viss ir tip top, bet sākot pie 5k apgriezieniem autiņam nav jaudas un viņš vairāk raustās nekā iet uz priekšu.
Domāju aizdzīt pieslēgt pie kompja, bet nu varbūt kāds no
jums zina labāk, kas par vainu.
no rītiem liec tā pasūdigi un degvielas patēriņš ir kosmosā?joogi rakstīja: ↑25 Mai 2018, 07:40 Sveiki vīri, vēlos noskaidrot, kas varētu būt pie vainas.
Kad braucu viss ir tip top, bet sākot pie 5k apgriezieniem autiņam nav jaudas un viņš vairāk raustās nekā iet uz priekšu.
Domāju aizdzīt pieslēgt pie kompja, bet nu varbūt kāds no
jums zina labāk, kas par vainu.
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 15
- 16
- 17
- 18
- 19
- chevron_right