Dzinēju Maiņas SWAP detaļu saraksts
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 15
- 16
- 17
- 18
- 19
- chevron_right
Sveiki, ir žurka 97 gads, ar m43b18 beigtu dzinēju, vajadzētu kaut ko vietā iemest bez liela čakara. Vai tas pats m43b18 cits var tikt ielikts cits un viss, vai tur vel ko vajag ar ews darīt utt?
Un ko vel varētu ielikt m43 vietā bez lielām galvas sāpēm?
Un ko vel varētu ielikt m43 vietā bez lielām galvas sāpēm?
ja ieliksi vietā tādu pašu m43 bloku atstājot esošo vadību/ews, tad viss ies bez prob.
bez lielām galvas sāpēm pa lielam var ielikt arī m52.
Being second is being the first of the losers. /Senna/
Piekrītu par m52TomSkarsts rakstīja: ↑31 Dec 2019, 02:34ja ieliksi vietā tādu pašu m43 bloku atstājot esošo vadību/ews, tad viss ies bez prob.
bez lielām galvas sāpēm pa lielam var ielikt arī m52.
Labākais variants
ar kompatu pa brugji
Bez lielām promlēmām jebkuru, ja nopērc visu nepieciešamo.
Vari likt kaut savu m43, kaut m52 kas ir nākuši, iekš šīs bundžas, bet labu atrast ir pagrūti.
Nākamais solis būtu m54 saimes dzinējs.
Protams, jā, būs jāuzraksta projekts, bet tas nav nekas traks.
Pēdējais labojis Pacha - 01 Jan 2020, 11:05, kopā labots 1 reizi.
Sveiki, kādam varbūt ir saglābājies pinout diagramma, lai savienotu e46 m52tub28 ar e36?
4 pin connector:agenskalns rakstīja: ↑08 Apr 2020, 00:34 Sveiki, kādam varbūt ir saglābājies pinout diagramma, lai savienotu e46 m52tub28 ar e36?
1: empty
2: switched 12+ from ignition switch (red/white wire) this turns on DME relay
3: reverse light switch on transmission (yellow/blue wire)
4: reverse light switch on transmission (white/green wire)
8 pin connector:
1: starter run wire from ignition switch (black wire)
2: oil level sensor switched 12+ from ignition switch (brown/green wire)
3 4 5 6 7 8 are all empty
The dual 2 pin connectors with red wires are all 12+ constant battery
You will have to wire fuel pump relay the same way it is on E36, it is just basic 5 pin light green relay. The DME and Injectors relay is already integrated into MS42/MS43 harness.
40 pin X60004 plug wiring:
1: alternator charge indicator signal, [run this wire to inctrument cluster battery light]
7: ground wire for electronic pedal to pin 1 [MS43 only]
8: electronic pedal signal to pin 4 [MS43]
9: voltage supply for pedal pin 5 [MS43]
10: fuel pump relay activation ground wire [wire this to fuel pump relay, sends ground signal to activate fuel pump relay coil]
11: oil pressure warning light [wire to instrument cluster oil pressure light]
12: ground pedal sensor to pin 2 [MS43]
13: signal pedal sensor to pin 6 [MS43]
14: voltage supply for pedal to pin 3 [MS43]
17: RPM signal to instrument cluster
26: switched +12 from ignition switch
32: K-line to pin 7 of OBD2 connector
Elektriskā pedāļa pinus neņem vērā.
Neaizmirsti par ews, ja nebūs ews free dme.
Mainot M43B18 uz M52B25 No e39 (iegādāts vesels auto)
Kas tieši nepieciešams?
provodka
motora kronšteini
spidometrs
izplūde visā garumā
ews
stabilizatora stienis
un kas vēl?
Kā ir ar karteri? un ja to vajag kādas ir cenas
Kas tieši nepieciešams?
provodka
motora kronšteini
spidometrs
izplūde visā garumā
ews
stabilizatora stienis
un kas vēl?
Kā ir ar karteri? un ja to vajag kādas ir cenas
Karteri ar ščupu un eļļas uztvērēju vajag no E36. Tāpat pašus spilvenus no 6cyl.
Un neklausi tos, kas saka, ka nevajag. Tiem arī 2mm riepām vēl daudz proķis
Normālā situācijā arī ventilējamie bremžu diski priekšā (attiecīgi suporti utt no 318is+)
Ja no svara oriģinālais nobraukums, tad spidometru var pārprogrammēt, lai saprot 6cyl un nebūs jāliek cits ar citu nobraukumu.
Being second is being the first of the losers. /Senna/
Toms pareizi saka
Kulise
Kardāna pirmā daļa vismaz
Gaisa filtra kaste m52b25/28 vai m50b25( bet tad bus tehniskais caurums kastee)
Trubas uz radiatoru
Ja getragu atstāj tad 4cyl un 6cyl pirmā kardāna daļa tāda pati, tikai jānosit nost tas "demferis?" ar āmuru un viss, iegūstam 6cyl kardānu
Being second is being the first of the losers. /Senna/
Pamato,kāpēc neder e39 karteris? Viss tur der,vienkārši sanāk mazliet zemāk,kas neietekmē pilnīgi neko.TomSkarsts rakstīja: ↑20 Mai 2021, 23:47Karteri ar ščupu un eļļas uztvērēju vajag no E36. Tāpat pašus spilvenus no 6cyl.
Un neklausi tos, kas saka, ka nevajag. Tiem arī 2mm riepām vēl daudz proķis
Normālā situācijā arī ventilējamie bremžu diski priekšā (attiecīgi suporti utt no 318is+)
Ja no svara oriģinālais nobraukums, tad spidometru var pārprogrammēt, lai saprot 6cyl un nebūs jāliek cits ar citu nobraukumu.
Ja getrag kārba,pirmā daļa plug n play,pa šlicēm aizbīdas smuki.
Kulise ja nemaldos derēja no 4cyl,vismaz sev uzliku.
Ja ar vadiem esi uz Tu,to pašu e39 pravodku var sataisīt tā,ka nepateiks e39 vai e36.
Par izpūtēju,var čakarēties un metināt,taisīt to pašu e39 biksi,bet nu ir ko padarīt tur.
Trubas dzesei varēja uzstiept no nemotora,ja ir vesels e39,man derēja no tā.
Ar ews,cits izkodē no vadības bloka,cits savieno,pēc katra ieskatiem.
Pāris mēnešus atpakaļ saliku visu no e39 automāta,pravodka palika no e39,vajadzēja piepirkt kārbu,sajūgu un e36 kronšteinus.Pēc būtibas tie der no e46 6cyl dzinēja,liekot tādus der stabilizators no 4cyl,bet nu izsvarojums un blablabla.
Lāāābs, 4cil stabilizatora stienis der Ne reizi, liekot nemotora bundžā m52, nekad nav derējis 4cil stab stienismatiiss_l rakstīja: ↑23 Mai 2021, 02:08Pamato,kāpēc neder e39 karteris? Viss tur der,vienkārši sanāk mazliet zemāk,kas neietekmē pilnīgi neko.TomSkarsts rakstīja: ↑20 Mai 2021, 23:47Karteri ar ščupu un eļļas uztvērēju vajag no E36. Tāpat pašus spilvenus no 6cyl.
Un neklausi tos, kas saka, ka nevajag. Tiem arī 2mm riepām vēl daudz proķis
Normālā situācijā arī ventilējamie bremžu diski priekšā (attiecīgi suporti utt no 318is+)
Ja no svara oriģinālais nobraukums, tad spidometru var pārprogrammēt, lai saprot 6cyl un nebūs jāliek cits ar citu nobraukumu.
Ja getrag kārba,pirmā daļa plug n play,pa šlicēm aizbīdas smuki.
Kulise ja nemaldos derēja no 4cyl,vismaz sev uzliku.
Ja ar vadiem esi uz Tu,to pašu e39 pravodku var sataisīt tā,ka nepateiks e39 vai e36.
Par izpūtēju,var čakarēties un metināt,taisīt to pašu e39 biksi,bet nu ir ko padarīt tur.
Trubas dzesei varēja uzstiept no nemotora,ja ir vesels e39,man derēja no tā.
Ar ews,cits izkodē no vadības bloka,cits savieno,pēc katra ieskatiem.
Pāris mēnešus atpakaļ saliku visu no e39 automāta,pravodka palika no e39,vajadzēja piepirkt kārbu,sajūgu un e36 kronšteinus.Pēc būtibas tie der no e46 6cyl dzinēja,liekot tādus der stabilizators no 4cyl,bet nu izsvarojums un blablabla.
Karteris der, bet viņš sanak zemāk, vai patiešām, ir vēlme pisties un domāt, kā pacelt motoru, tā vietā, lai vienkārši pie kartera blîves maiņas, nomainītu uz attiecīgo karteri.
Kulise, nekādā veidā, neder no 4cil motora, jo ir garāka.
U Must be this guy- "Tiem arī 2mm riepām vēl daudz proķis "matiiss_l rakstīja: ↑23 Mai 2021, 02:08Pamato,kāpēc neder e39 karteris? Viss tur der,vienkārši sanāk mazliet zemāk,kas neietekmē pilnīgi neko.TomSkarsts rakstīja: ↑20 Mai 2021, 23:47Karteri ar ščupu un eļļas uztvērēju vajag no E36. Tāpat pašus spilvenus no 6cyl.
Un neklausi tos, kas saka, ka nevajag. Tiem arī 2mm riepām vēl daudz proķis
Normālā situācijā arī ventilējamie bremžu diski priekšā (attiecīgi suporti utt no 318is+)
Ja no svara oriģinālais nobraukums, tad spidometru var pārprogrammēt, lai saprot 6cyl un nebūs jāliek cits ar citu nobraukumu.
Ja getrag kārba,pirmā daļa plug n play,pa šlicēm aizbīdas smuki.
Kulise ja nemaldos derēja no 4cyl,vismaz sev uzliku.
Ja ar vadiem esi uz Tu,to pašu e39 pravodku var sataisīt tā,ka nepateiks e39 vai e36.
Par izpūtēju,var čakarēties un metināt,taisīt to pašu e39 biksi,bet nu ir ko padarīt tur.
Trubas dzesei varēja uzstiept no nemotora,ja ir vesels e39,man derēja no tā.
Ar ews,cits izkodē no vadības bloka,cits savieno,pēc katra ieskatiem.
Pāris mēnešus atpakaļ saliku visu no e39 automāta,pravodka palika no e39,vajadzēja piepirkt kārbu,sajūgu un e36 kronšteinus.Pēc būtibas tie der no e46 6cyl dzinēja,liekot tādus der stabilizators no 4cyl,bet nu izsvarojums un blablabla.
Liekot e46 kronšteinus stienis der no 4cyl,dzinējs sanāk stipri augstāk,bet tas ir gateris.Pacha rakstīja: ↑23 Mai 2021, 09:22Lāāābs, 4cil stabilizatora stienis der Ne reizi, liekot nemotora bundžā m52, nekad nav derējis 4cil stab stienismatiiss_l rakstīja: ↑23 Mai 2021, 02:08Pamato,kāpēc neder e39 karteris? Viss tur der,vienkārši sanāk mazliet zemāk,kas neietekmē pilnīgi neko.TomSkarsts rakstīja: ↑20 Mai 2021, 23:47
Karteri ar ščupu un eļļas uztvērēju vajag no E36. Tāpat pašus spilvenus no 6cyl.
Un neklausi tos, kas saka, ka nevajag. Tiem arī 2mm riepām vēl daudz proķis
Normālā situācijā arī ventilējamie bremžu diski priekšā (attiecīgi suporti utt no 318is+)
Ja no svara oriģinālais nobraukums, tad spidometru var pārprogrammēt, lai saprot 6cyl un nebūs jāliek cits ar citu nobraukumu.
Ja getrag kārba,pirmā daļa plug n play,pa šlicēm aizbīdas smuki.
Kulise ja nemaldos derēja no 4cyl,vismaz sev uzliku.
Ja ar vadiem esi uz Tu,to pašu e39 pravodku var sataisīt tā,ka nepateiks e39 vai e36.
Par izpūtēju,var čakarēties un metināt,taisīt to pašu e39 biksi,bet nu ir ko padarīt tur.
Trubas dzesei varēja uzstiept no nemotora,ja ir vesels e39,man derēja no tā.
Ar ews,cits izkodē no vadības bloka,cits savieno,pēc katra ieskatiem.
Pāris mēnešus atpakaļ saliku visu no e39 automāta,pravodka palika no e39,vajadzēja piepirkt kārbu,sajūgu un e36 kronšteinus.Pēc būtibas tie der no e46 6cyl dzinēja,liekot tādus der stabilizators no 4cyl,bet nu izsvarojums un blablabla.
Karteris der, bet viņš sanak zemāk, vai patiešām, ir vēlme pisties un domāt, kā pacelt motoru, tā vietā, lai vienkārši pie kartera blîves maiņas, nomainītu uz attiecīgo karteri.
Kulise, nekādā veidā, neder no 4cil motora, jo ir garāka.
Par kulisi,dīvaini,man palika no m42 kulise un viss derēja.Tepat ar vienam no m43 kulise palika,arī derēja.
Man 6cly ari kulise nedereja no 4cly.matiiss_l rakstīja: ↑23 Mai 2021, 15:09Liekot e46 kronšteinus stienis der no 4cyl,dzinējs sanāk stipri augstāk,bet tas ir gateris.Pacha rakstīja: ↑23 Mai 2021, 09:22Lāāābs, 4cil stabilizatora stienis der Ne reizi, liekot nemotora bundžā m52, nekad nav derējis 4cil stab stienismatiiss_l rakstīja: ↑23 Mai 2021, 02:08
Pamato,kāpēc neder e39 karteris? Viss tur der,vienkārši sanāk mazliet zemāk,kas neietekmē pilnīgi neko.
Ja getrag kārba,pirmā daļa plug n play,pa šlicēm aizbīdas smuki.
Kulise ja nemaldos derēja no 4cyl,vismaz sev uzliku.
Ja ar vadiem esi uz Tu,to pašu e39 pravodku var sataisīt tā,ka nepateiks e39 vai e36.
Par izpūtēju,var čakarēties un metināt,taisīt to pašu e39 biksi,bet nu ir ko padarīt tur.
Trubas dzesei varēja uzstiept no nemotora,ja ir vesels e39,man derēja no tā.
Ar ews,cits izkodē no vadības bloka,cits savieno,pēc katra ieskatiem.
Pāris mēnešus atpakaļ saliku visu no e39 automāta,pravodka palika no e39,vajadzēja piepirkt kārbu,sajūgu un e36 kronšteinus.Pēc būtibas tie der no e46 6cyl dzinēja,liekot tādus der stabilizators no 4cyl,bet nu izsvarojums un blablabla.
Karteris der, bet viņš sanak zemāk, vai patiešām, ir vēlme pisties un domāt, kā pacelt motoru, tā vietā, lai vienkārši pie kartera blîves maiņas, nomainītu uz attiecīgo karteri.
Kulise, nekādā veidā, neder no 4cil motora, jo ir garāka.
Par kulisi,dīvaini,man palika no m42 kulise un viss derēja.Tepat ar vienam no m43 kulise palika,arī derēja.
Sveiki!
Velos no M43(manualis) swapot uz m50b20 (swaps nāk no automāta)
Jautājums par atpakaļgaitas gaismām un pārējo izrietošo swapam!
1-Kas būtu jaievēro saistībā ar to ka m50 bijis no automāta?
Velos no M43(manualis) swapot uz m50b20 (swaps nāk no automāta)
Jautājums par atpakaļgaitas gaismām un pārējo izrietošo swapam!
1-Kas būtu jaievēro saistībā ar to ka m50 bijis no automāta?
Sveiki, varbuut ir kads links kur var palasit kas nepieciesams lai e46 ieliktu m52b28 single vanos no e39?
Sveiki,
palasījos par šo tematu, bet vai nu palaidu garām vai te nebija nekā tāda, proti — lai m40b18 vietā ieliktu m42 (1.8is) daudz kas jāmaina un atšķiras?
Nojaušu, ka kāds bļaus, ka labāk uzreiz 2.5 vai 2.8, bet tādi 500 un uz augšu eināri nav tā vērti, ko krāmēt manā konkrētajā žurkā.
M42 vēl normālā cenā, tāpēc šo variantu apsveru. Jeb labāk 2.0, bet tad jau čakars tāds pats kā jebkuru citu 6 cilindīgo?
Paldies
palasījos par šo tematu, bet vai nu palaidu garām vai te nebija nekā tāda, proti — lai m40b18 vietā ieliktu m42 (1.8is) daudz kas jāmaina un atšķiras?
Nojaušu, ka kāds bļaus, ka labāk uzreiz 2.5 vai 2.8, bet tādi 500 un uz augšu eināri nav tā vērti, ko krāmēt manā konkrētajā žurkā.
M42 vēl normālā cenā, tāpēc šo variantu apsveru. Jeb labāk 2.0, bet tad jau čakars tāds pats kā jebkuru citu 6 cilindīgo?
Paldies
Lielos vilcienos m42 būs plug&play, 6 cil nāksies saskarties ar kulisis/dzinēja stiprinājumiem, abos gadījumos ar ews esamību/neesamību un līdzīgiem sīkumiem.
Abos gadījumos var nākties pamainīt dažus pinus iekš X20 konektora.
Abos gadījumos var nākties pamainīt dažus pinus iekš X20 konektora.
noteikti palikt pie 1.8is nevajag to 2,0trimas rakstīja: ↑27 Apr 2022, 15:22 Sveiki,
palasījos par šo tematu, bet vai nu palaidu garām vai te nebija nekā tāda, proti — lai m40b18 vietā ieliktu m42 (1.8is) daudz kas jāmaina un atšķiras?
Nojaušu, ka kāds bļaus, ka labāk uzreiz 2.5 vai 2.8, bet tādi 500 un uz augšu eināri nav tā vērti, ko krāmēt manā konkrētajā žurkā.
M42 vēl normālā cenā, tāpēc šo variantu apsveru. Jeb labāk 2.0, bet tad jau čakars tāds pats kā jebkuru citu 6 cilindīgo?
Paldies
pārējais kā jau raksta, pa lielam būs plug n play, pāris dzeses trubas atšķirsies un citi sīkumi.
M Power or no power..
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 15
- 16
- 17
- 18
- 19
- chevron_right