TURBO
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 16
- 17
- 18
- 19
- 20
- …
- 35
- chevron_right
1000 no IS ? Man jau likās, ka 300hp ir lopā-AF- rakstīja:Ir daudz detalu tieši priekš 1.8is turbo, piemēram kaltās iekšas ar 7'5 CR un 270 grādu sadalenes
Kits tika domāts izspiest vairāk par 1000hp no 1.8is
Ja interesē tad vari dot zińu, bet naudas izsteiksmē tikai turbo kits nostāsies virs 4 k
Being second is being the first of the losers. /Senna/
Pilnīgi reāli, vienīgi samērā īslaicīgi.
Iemet bildes no kita. Kada jega spiest 1k ja sakumam pietiktu ar 500hp?
https://www.youtube.com/watch?v=ndTtE0Y ... e=youtu.be-AF- rakstīja:Uz iepludes sadalenes tāv plastmasas ellas sargs virsū?
Kāda diamtera oilcatch caurules?
Parādi bildi ar oilcatch!
Nu un ka ar to plastmasu virs iepludes sadalenes? Ellas korki atverot var redzet sadaleni vai plastmass prieksa?
To catch tanku ari taja video isti saprast nevar + kada vinam konstrukcija ieksa?
To catch tanku ari taja video isti saprast nevar + kada vinam konstrukcija ieksa?
Var redzēt sadaleni,jā. Sanāk dēļ tās plastmasas neesamības varētu spiest? Vakarā tikšu garāžā laukos, izvilkšu ārā catch tanku, atskrūvēšu. domāju ka tur tukšs ir. Pie reizes vārstu vāka blīvi jānomaina.
Bet nu ir lielāka problēma.Tikko parāvu nost filtru no turbas- lufte pamatīga, nedaudz pat eļļa pietecējusi. Berot virsū pa izpūtēju zili dūmi. Nobraucis no iegāde brīža esmu ~800km lielākoties no tiem ar virspūtienu. Kad iegādājos, luftes praktiski nebij rotoram. Biju parāvis nost filtru pie kādiem 350km nobraukuma,tad jau lufte bija minimāla,bet šķita vēl normas robežās. Kr4 turbīnai piz*a!!! Tagad jādomā vai šito fūres samopalu restaurēt (kāds arī LV to kvalitatīvi dara-balansē?), tik vai jēga,ja turbīna noiet 800km Vai arī kautkas ar eļļošanu nav kā vajag.
Bet nu ir lielāka problēma.Tikko parāvu nost filtru no turbas- lufte pamatīga, nedaudz pat eļļa pietecējusi. Berot virsū pa izpūtēju zili dūmi. Nobraucis no iegāde brīža esmu ~800km lielākoties no tiem ar virspūtienu. Kad iegādājos, luftes praktiski nebij rotoram. Biju parāvis nost filtru pie kādiem 350km nobraukuma,tad jau lufte bija minimāla,bet šķita vēl normas robežās. Kr4 turbīnai piz*a!!! Tagad jādomā vai šito fūres samopalu restaurēt (kāds arī LV to kvalitatīvi dara-balansē?), tik vai jēga,ja turbīna noiet 800km Vai arī kautkas ar eļļošanu nav kā vajag.
Izklausās, ka tev vienk pienāca beigas dzinējam, karterī spiediens tāpēc arī cach cans pilns un eļļa no ļurbas nenotek un laiž gar asi
Sent from my MotoG3 using Tapatalk
Sent from my MotoG3 using Tapatalk
m50/m52/m54 un n42/n46 timing tūļu noma
Ms41/ms42/ms43 ews atslēgšana.
Ms41/ms42/ms43 ews atslēgšana.
Tak blin ja plastmasas virs sadalenes nav tad caur kartera ventilaciju mauks ara parikamu daudzumu ellas.
Tieši tā.
Labi. Rītā mēģināšu pamērīt kompresiju,lai redz kas ar dzinēju.
Tev turbīnai ir aksiālā lufte vai radiālā?bubucis rakstīja:Var redzēt sadaleni,jā. Sanāk dēļ tās plastmasas neesamības varētu spiest? Vakarā tikšu garāžā laukos, izvilkšu ārā catch tanku, atskrūvēšu. domāju ka tur tukšs ir. Pie reizes vārstu vāka blīvi jānomaina.
Bet nu ir lielāka problēma.Tikko parāvu nost filtru no turbas- lufte pamatīga, nedaudz pat eļļa pietecējusi. Berot virsū pa izpūtēju zili dūmi. Nobraucis no iegāde brīža esmu ~800km lielākoties no tiem ar virspūtienu. Kad iegādājos, luftes praktiski nebij rotoram. Biju parāvis nost filtru pie kādiem 350km nobraukuma,tad jau lufte bija minimāla,bet šķita vēl normas robežās. Kr4 turbīnai piz*a!!! Tagad jādomā vai šito fūres samopalu restaurēt (kāds arī LV to kvalitatīvi dara-balansē?), tik vai jēga,ja turbīna noiet 800km Vai arī kautkas ar eļļošanu nav kā vajag.
Radiāla lufte,vēl neķerās gar malām lāpatiņas,bet lufte pa lielu un eļļu dzen pa izpūtēju. Aksiālo,vismaz uz rokas čuju nejūt.
Kompresija (1-6): 9 9 11 9 11 12. Bet tos 11 un 12 domāju var nenjemt veeraa,tur bij svechu luukas lidz pusei ar ellju pilnas kautcik izpuutu,bet kautkas domāju ietecēja.
Cik turbo motoram jābūt kompresijai? Negribās sadirst,bet cik teica, CR bij taisīts 8,9:1
Kompresija (1-6): 9 9 11 9 11 12. Bet tos 11 un 12 domāju var nenjemt veeraa,tur bij svechu luukas lidz pusei ar ellju pilnas kautcik izpuutu,bet kautkas domāju ietecēja.
Cik turbo motoram jābūt kompresijai? Negribās sadirst,bet cik teica, CR bij taisīts 8,9:1
bubucis rakstīja:Radiāla lufte,vēl neķerās gar malām lāpatiņas,bet lufte pa lielu un eļļu dzen pa izpūtēju. Aksiālo,vismaz uz rokas čuju nejūt.
Kompresija (1-6): 9 9 11 9 11 12. Bet tos 11 un 12 domāju var nenjemt veeraa,tur bij svechu luukas lidz pusei ar ellju pilnas kautcik izpuutu,bet kautkas domāju ietecēja.
Cik turbo motoram jābūt kompresijai? Negribās sadirst,bet cik teica, CR bij taisīts 8,9:1
Kompresija =/= kompresijas pakāpe.
Piedāvāju dažādus sportiskus aksesuārus Tavam auto - Koiloveri, Hidrauliskās rokasbremzes, sporta stūres un dažādi sīkumi. Droši raksti PM.
Youtube - TheDriftGang
Instagram.com/thedriftgang
Facebook.com/thedriftgang
TikTok @The_drift_gang
Youtube - TheDriftGang
Instagram.com/thedriftgang
Facebook.com/thedriftgang
TikTok @The_drift_gang
Nav reāli 1000hp. Pat 500 neTomSkarsts rakstīja:1000 no IS ? Man jau likās, ka 300hp ir lopā-AF- rakstīja:Ir daudz detalu tieši priekš 1.8is turbo, piemēram kaltās iekšas ar 7'5 CR un 270 grādu sadalenes
Kits tika domāts izspiest vairāk par 1000hp no 1.8is
Ja interesē tad vari dot zińu, bet naudas izsteiksmē tikai turbo kits nostāsies virs 4 k
Klokene netur vai kas?
Pieclitrīgam m6 v10 normālu pūtienu vajadzēja lai sasniegtu 1000hp.seeingman rakstīja:Klokene netur vai kas?
Ko tur tas m42, kurš atmosfēriski darbodamies sadauza sevi, kad sāc gāzēt
Nesapratu ko gribēji pateikt, to ka kompresija un kompresijas pakāpe ir divas dažādas lietas [kaut saistītas], es saprotu.r3served rakstīja:bubucis rakstīja:Radiāla lufte,vēl neķerās gar malām lāpatiņas,bet lufte pa lielu un eļļu dzen pa izpūtēju. Aksiālo,vismaz uz rokas čuju nejūt.
Kompresija (1-6): 9 9 11 9 11 12. Bet tos 11 un 12 domāju var nenjemt veeraa,tur bij svechu luukas lidz pusei ar ellju pilnas kautcik izpuutu,bet kautkas domāju ietecēja.
Cik turbo motoram jābūt kompresijai? Negribās sadirst,bet cik teica, CR bij taisīts 8,9:1
Kompresija =/= kompresijas pakāpe.
Mans jautājums bij, cik reāli ir turbo motoriem kompresija,kad izmēra. Man m52tu atmo motoram ir 12,5-13atm pie standarta CR (10.2:1), tāpēc es aizdomājos vai tas par kko neliecina(gredzenu izdilums,vārsti), ja ir 9atm kompresija pie 8.9:1 CR.
Tātad īsumā:
1) Zem vārstu vāka nav tās nosedzošās plastmas,šodien apskatīju. Iespējams, ka tas daļējs problēmas risinājums, kādēļ pūta eļļu caur catch can filtru??! Saliks,redzēs.
2) Turbīnai kaput. Noņēmu. Jadomā ko ar viņu darīt.
3) Par motora iekšām nevar spriest, eļļā gan redzams takā smalks, spīdīgs metālisks piemaisījums. Nezinu vai ir jēga vērt vaļā motoru.
Jautājums: Ir mums kādi turbīnu restaurētāji kas dod arī kādu garantiju? Vispār nav bezjēdzīgs pasākums? Personīgi neko labu neesmu dzirdējis.
Varbūt jēdzīgāk ieinvestēt jaunā ķīniešu turbīnā kurai ir ar dzesēšanu. Jāsataisa sakarīga eļļas padeves atplūdes lieta, tur es pats neko negribu darīt, ir šeit kāds, kas to spēj kvalitatīvi izdarīt, kam ir poņa un dot garantiju, ka visos režīmos spēs eļlot to pasākumu?? Vajadzēs salonā eļlas spiediena gaugi. Nav brīnums, kad berot virsū, līmenim nokrītoties,ieķēra kādu brīdi pa sauso un pisec.
1) Zem vārstu vāka nav tās nosedzošās plastmas,šodien apskatīju. Iespējams, ka tas daļējs problēmas risinājums, kādēļ pūta eļļu caur catch can filtru??! Saliks,redzēs.
2) Turbīnai kaput. Noņēmu. Jadomā ko ar viņu darīt.
3) Par motora iekšām nevar spriest, eļļā gan redzams takā smalks, spīdīgs metālisks piemaisījums. Nezinu vai ir jēga vērt vaļā motoru.
Jautājums: Ir mums kādi turbīnu restaurētāji kas dod arī kādu garantiju? Vispār nav bezjēdzīgs pasākums? Personīgi neko labu neesmu dzirdējis.
Varbūt jēdzīgāk ieinvestēt jaunā ķīniešu turbīnā kurai ir ar dzesēšanu. Jāsataisa sakarīga eļļas padeves atplūdes lieta, tur es pats neko negribu darīt, ir šeit kāds, kas to spēj kvalitatīvi izdarīt, kam ir poņa un dot garantiju, ka visos režīmos spēs eļlot to pasākumu?? Vajadzēs salonā eļlas spiediena gaugi. Nav brīnums, kad berot virsū, līmenim nokrītoties,ieķēra kādu brīdi pa sauso un pisec.
Vacija ir otrais golps AR 1200hp. Kapc Lai no is nedabutu 1000hp?Valtmeikers rakstīja:Nav reāli 1000hp. Pat 500 neTomSkarsts rakstīja:1000 no IS ? Man jau likās, ka 300hp ir lopā-AF- rakstīja:Ir daudz detalu tieši priekš 1.8is turbo, piemēram kaltās iekšas ar 7'5 CR un 270 grādu sadalenes
Kits tika domāts izspiest vairāk par 1000hp no 1.8is
Ja interesē tad vari dot zińu, bet naudas izsteiksmē tikai turbo kits nostāsies virs 4 k
BMW
1991. 1.8 sedan
1992. 1.8 sedan
1992. 1.8 sedan gaze
1991. 2.0 sedan non vanoss
1992. 2.5 coupe non vanoss
1993. 2.0 coupe vanoss
1994 2.5 sedan TDS
1993 2.0 sedan vanoss
... sajuka jau skaits kkas pari 30 zurkam.
1991. 1.8 sedan
1992. 1.8 sedan
1992. 1.8 sedan gaze
1991. 2.0 sedan non vanoss
1992. 2.5 coupe non vanoss
1993. 2.0 coupe vanoss
1994 2.5 sedan TDS
1993 2.0 sedan vanoss
... sajuka jau skaits kkas pari 30 zurkam.
Nu tev var būt nevarValtmeikers rakstīja:Nav reāli 1000hp. Pat 500 neTomSkarsts rakstīja:1000 no IS ? Man jau likās, ka 300hp ir lopā-AF- rakstīja:Ir daudz detalu tieši priekš 1.8is turbo, piemēram kaltās iekšas ar 7'5 CR un 270 grādu sadalenes
Kits tika domāts izspiest vairāk par 1000hp no 1.8is
Ja interesē tad vari dot zińu, bet naudas izsteiksmē tikai turbo kits nostāsies virs 4 k
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 16
- 17
- 18
- 19
- 20
- …
- 35
- chevron_right