dažādas dzineja problēmas & Jautājumi
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 173
- 174
- 175
- 176
- 177
- …
- 350
- chevron_right
Sveiki!
Man šodien braucot no naktsmaiņas sāka niķoties mašīna varbuut kaadam ir kadas idejas ? Mašīna e36 m50b20
Tatad problema sekojosha braucot ar vienmerigu atrumu 90km/h mashina pekšņi vairs negāja un ātrums sāka kristies...
Sāku likt zemākos robos un dot pilnu gāzi,tad mašīna sāka riistiities(tad iet bet tad atakl neiet)! Tad uz kādām pāris sekundēm atkal viss bija ok bet peec iisa mirkļa atkal tieshi tas pats! Diemžēl nacās apstaaties jo dodot gāzi mašīna pilnībā nereaģēja! Stāvot apgr. bija zem 500 un motors knapi strādāja(tāda sajūta ka nebūtu benzīna) uzdodot gaazi liidz kkaadam 2000apgr. no motortelpas varēja dzirdēt diivainus kkaada veida sprādzienus!
Pagaidot 10 minutes ar izslegtu motoru atkal pielaidu un viss strādāja kaa vajag ! Benzins principaa bija vell puss rezerve !
Varbuut benzina filtrs aizdirsies ? vai arii kkas ar suukni noticis ?
Kādas idejas ?
Paldies !
Man šodien braucot no naktsmaiņas sāka niķoties mašīna varbuut kaadam ir kadas idejas ? Mašīna e36 m50b20
Tatad problema sekojosha braucot ar vienmerigu atrumu 90km/h mashina pekšņi vairs negāja un ātrums sāka kristies...
Sāku likt zemākos robos un dot pilnu gāzi,tad mašīna sāka riistiities(tad iet bet tad atakl neiet)! Tad uz kādām pāris sekundēm atkal viss bija ok bet peec iisa mirkļa atkal tieshi tas pats! Diemžēl nacās apstaaties jo dodot gāzi mašīna pilnībā nereaģēja! Stāvot apgr. bija zem 500 un motors knapi strādāja(tāda sajūta ka nebūtu benzīna) uzdodot gaazi liidz kkaadam 2000apgr. no motortelpas varēja dzirdēt diivainus kkaada veida sprādzienus!
Pagaidot 10 minutes ar izslegtu motoru atkal pielaidu un viss strādāja kaa vajag ! Benzins principaa bija vell puss rezerve !
Varbuut benzina filtrs aizdirsies ? vai arii kkas ar suukni noticis ?
Kādas idejas ?
Paldies !
Bija līdzīga problēma un bija filtrs vainīgs :)
Sent from my ST27i using Tapatalk
Sent from my ST27i using Tapatalk
Man šitā bija, kad pārlauzu pusmēnesi uz kloķnes galu. Detaļa nr.81076driver rakstīja:Sveiki!
Man šodien braucot no naktsmaiņas sāka niķoties mašīna varbuut kaadam ir kadas idejas ? Mašīna e36 m50b20
Tatad problema sekojosha braucot ar vienmerigu atrumu 90km/h mashina pekšņi vairs negāja un ātrums sāka kristies...
Sāku likt zemākos robos un dot pilnu gāzi,tad mašīna sāka riistiities(tad iet bet tad atakl neiet)! Tad uz kādām pāris sekundēm atkal viss bija ok bet peec iisa mirkļa atkal tieshi tas pats! Diemžēl nacās apstaaties jo dodot gāzi mašīna pilnībā nereaģēja! Stāvot apgr. bija zem 500 un motors knapi strādāja(tāda sajūta ka nebūtu benzīna) uzdodot gaazi liidz kkaadam 2000apgr. no motortelpas varēja dzirdēt diivainus kkaada veida sprādzienus!
Pagaidot 10 minutes ar izslegtu motoru atkal pielaidu un viss strādāja kaa vajag ! Benzins principaa bija vell puss rezerve !
Varbuut benzina filtrs aizdirsies ? vai arii kkas ar suukni noticis ?
Kādas idejas ?
Paldies !
http://bmwfans.info/parts-catalog/E36-C ... on_damper/
Kloķene griežas, bet šķīvji nē, līdz ar to kloķenes devējs nolasa, ka kloķene stāv uz vietas, bet sadalenes devēji lasa, ka sadalenes grozās. Un dzinējs pārlej. Pārlej tik ilgi kamēr noslāps pa visam un nevarēsi piedarbināt.
Bet ja būtu pārlauzts tas pusmeness tad sanak ka es dzineju vispar nevaretu piedarbinat bet ir tā ka man šādi notiek jau 2 reizi!
Vnk lieta tāda ka vienu dienu biju nobraukājis benzīnu liidz pašas rezerves beigām, tad biju ieleejis kkadus 10L un tad arii sākās šādi joki! Varbuut suuknis sasuuca visādus suudus no bākas kkādā sietaa un tapēc brīžiem arii sanāk ka pazūd tā benzīna padeve ? Tikai es nesaprotu tad kādēļ peec normālās gāzēšanas un spiešanas viss atkal aiziet kā vajag ?
Vnk lieta tāda ka vienu dienu biju nobraukājis benzīnu liidz pašas rezerves beigām, tad biju ieleejis kkadus 10L un tad arii sākās šādi joki! Varbuut suuknis sasuuca visādus suudus no bākas kkādā sietaa un tapēc brīžiem arii sanāk ka pazūd tā benzīna padeve ? Tikai es nesaprotu tad kādēļ peec normālās gāzēšanas un spiešanas viss atkal aiziet kā vajag ?
man ir tāpat , domāju ka filtrs to nomainiju un nekā , vienīgais atliek kloķenes devējs .
A ja tas kloķvārpstas devējs būtu beigts tad gadijuma mašinai nebuutu jastrādā savādak(peldētu apgriezieni riistiitos vai kkas taads ? ) Vnk man ir taa ka viss strādā labi un tad pēkšņi braucot pa šoseju apgriezieni saak kristies un dodot gazi vnk nekas nenotiek mašīna nereāgē ( tāda sajūta ka tieši beigtos benzīns ) bet tad rīstoties vinja atkal aiziet .....
Peec laika atkal viss saak strādāt kaa parasti !
Peec laika atkal viss saak strādāt kaa parasti !
Pēdējais labojis 1076driver - 03 Apr 2014, 14:53, kopā labots 1 reizi.
jāslēdz pie kompja vai ar osciloskopu jāmēra
Mēdz būt tādi gļuki kloķenes devējam, bet, protams, no sākuma uz diagnostiku.
Sent from my P6-U06 using Tapatalk 4
Sent from my P6-U06 using Tapatalk 4
Labs vakars!
Tātad man radās mistiska problēma ar dzesēšanu...
Nedaudz pagāzēju uz vietas, temperatūra strauji sāka kāpt. Pamuku malā, noslāpēju. Skrūvēju vaļā tosola vāku un drausmīgi ilgi sulojās. Nenocietos un atrāvu - vilkāns izšāvās. Konstatēju, ka ventilators negriežas un stāvot uz vietas būtu pieņemama šāda uzvedība - aizķēries aiz kādas plastmasas pēc nesenās, nelielās avārijas kuras rezultātā arī radiotors ievērojami saliecās, bet netika sacaurumots.
Pēc ūdens saliešanas, uzvedās tā, itkā būtu burbulis. Nedaudz pabraucu un atkal spiediens kosmosā, temp. uzkāpj strauji. viss solojās, un vēl uzpeld kaut kāds pludiņš pēc tosola vāka noskrūvēšanas. Pečka arī karsto gaisu nedod. Stundām ilgi laistījos, atgaisoju, darbināju, kratīju, spaidīju un bļāvu, mēģinot panākt, lai pečka pūš siltu gaisu (pazudis burbulis), bet nekā. Pamēģināju pabraukt - kā vien mašīna kustās, pečka cikliski - tad iepūš karstu 30 sekundes, tad aukstu 5 sekundes utt. Ja stāvu uz vietas, pūš tikai aukstu. Tad arī ļoti uzmanīgi braucu no Rīgas uz mājām Jelgavā. Tā arī tā pečka uzvedās visu ceļu, bet temperatūra bija normas robežās.
Idejas?!
Tātad man radās mistiska problēma ar dzesēšanu...
Nedaudz pagāzēju uz vietas, temperatūra strauji sāka kāpt. Pamuku malā, noslāpēju. Skrūvēju vaļā tosola vāku un drausmīgi ilgi sulojās. Nenocietos un atrāvu - vilkāns izšāvās. Konstatēju, ka ventilators negriežas un stāvot uz vietas būtu pieņemama šāda uzvedība - aizķēries aiz kādas plastmasas pēc nesenās, nelielās avārijas kuras rezultātā arī radiotors ievērojami saliecās, bet netika sacaurumots.
Pēc ūdens saliešanas, uzvedās tā, itkā būtu burbulis. Nedaudz pabraucu un atkal spiediens kosmosā, temp. uzkāpj strauji. viss solojās, un vēl uzpeld kaut kāds pludiņš pēc tosola vāka noskrūvēšanas. Pečka arī karsto gaisu nedod. Stundām ilgi laistījos, atgaisoju, darbināju, kratīju, spaidīju un bļāvu, mēģinot panākt, lai pečka pūš siltu gaisu (pazudis burbulis), bet nekā. Pamēģināju pabraukt - kā vien mašīna kustās, pečka cikliski - tad iepūš karstu 30 sekundes, tad aukstu 5 sekundes utt. Ja stāvu uz vietas, pūš tikai aukstu. Tad arī ļoti uzmanīgi braucu no Rīgas uz mājām Jelgavā. Tā arī tā pečka uzvedās visu ceļu, bet temperatūra bija normas robežās.
Idejas?!
Gaiso vēl, citu variantu nav, neskaitot galvas blībi kura no pārkaršanas ir psc un dzesēšanas sistēmā tiek spiediens no cilindriem.
Paskaties termostatu.
Sent from my HUAWEI P6-U06
Sent from my HUAWEI P6-U06
Sveiki!
M50B20 - nāk balti dūmi pa izpūtēju, gan aukstam, gan siltam. Tikko pielaižot un stāvot it kā nekas, bet uzgāzējot gan gaiši balti un nepazūd.
Pašam auto vairāk tīri pārvietoties un tehniski diži specs neesmu, bet čoms bīda ideju par tosolu motorā un līdz ar to vajadzīgu galvas blīves maiņu + domājams, slīpēšanu - tā varētu būt un kādas izmaksas tam visam?
M50B20 - nāk balti dūmi pa izpūtēju, gan aukstam, gan siltam. Tikko pielaižot un stāvot it kā nekas, bet uzgāzējot gan gaiši balti un nepazūd.
Pašam auto vairāk tīri pārvietoties un tehniski diži specs neesmu, bet čoms bīda ideju par tosolu motorā un līdz ar to vajadzīgu galvas blīves maiņu + domājams, slīpēšanu - tā varētu būt un kādas izmaksas tam visam?
Izmaksas būs par slipešanu ap 30eur, blīve ap 60-80eur. + darbs, ja pats dari, tad pa velti, ja servisā, tad diezgan
Ok, paldies!
Tā tīri intereses pēc - līdz nākamajai nedēļai kādi 250-300km plānoti nobraukt, saprotu, ka veselīgi nav un visu labāk ātrāk izdarīt, bet nebūs paliekoša trauma?
Tā tīri intereses pēc - līdz nākamajai nedēļai kādi 250-300km plānoti nobraukt, saprotu, ka veselīgi nav un visu labāk ātrāk izdarīt, bet nebūs paliekoša trauma?
Ja eļļas līmenis normāls ir, tad vari braukt, nekas vairāk īsti tur nesačakarēsies. Ja mainīsi galvas blīvi, obligāti būs jāmaina daudz citas daļas vēl anyway.
Pie šitās darbības jau arī vel kaudze ar citām blīvēm būs jāmaina un man šķiet ka lētāk iznāk iecelt citu motoru.
M52(MS41, MS41.x), M52tu(MS42), M54(MS43), S54(MSS54), N54(MSD80, MSD81), Stanalone(VEMS, Ecumaster, Maxxecu, Link, etc) regulēšana, EWS delete, etc, M52 & M52TU & M54, etc swap vadu savienoša - PM.
Instagram
diemzel vel labak ir ari galvu parbaudit zem spiediena jo m50 ka ari m52 medz plaisat galva nu un braukat ar tadu tomer nebutu prata darbs jo var nonakt pie vel nepatikamakam sekam
celt citu motoru ir tomer samera paliels risksJānis.P rakstīja:Pie šitās darbības jau arī vel kaudze ar citām blīvēm būs jāmaina un man šķiet ka lētāk iznāk iecelt citu motoru.
Skaidrs. Diemžēl pabraukāšu laikam tāpat, ikdienā tomēr auto vajadzīgs
Ieteiktu no sākuma atrādīt autiņu speciālistam. E36tajiem balti dūmi pa izpūtēju nav rādītājs, protams, ja nāk biezs mutulis baltu dūmu, tad jā..
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 173
- 174
- 175
- 176
- 177
- …
- 350
- chevron_right