dažādas dzineja problēmas & Jautājumi

Bendikss
Ziņojumi: 2
Pievienojies: 08 Okt 2012, 17:55
Kungi, varbūt kāds zina ko dara vakuuma membrāna m43b18 dzinējam? Bija saplīsusi tāpēc tika atvienota, bet dzinēja darbībā nekas nemainās. Attēlā detaļa nr. 6
Attēls
Profila bilde
mzrico
Ziņojumi: 85
Pievienojies: 11 Jūn 2012, 22:55
Braucu ar: triissesto
Atrašanās vieta: Ādaži
Reputācija: 1
 
Kāds varbūt nezin, uzliku eļļas ščupa trubiņai gumijas blīvīti, kur iet karterī, kāda ir paredzēta, jo iepriekš bija uztīta santehnikas lenta. Cik dziļi viņa iekšā jāliek? Viņa tur vnk jāieliek un viss, vai jāmēģina spiest dziļāk iekšā. stiprinājums trubiņai arī homemade
he9600
Ziņojumi: 2053
Pievienojies: 03 Apr 2011, 20:22
Braucu ar: e36 323
Reputācija: 37
 
jāliek līdz atdurei (tb līdz orings tiek saspiests starp karteri un tausta izcilni).
Izmērs 19,5X3
m50/m52/m54 un n42/n46 timing tūļu noma
Ms41/ms42/ms43 ews atslēgšana.
yanks
Ziņojumi: 1832
Pievienojies: 20 Aug 2012, 12:24
Reputācija: 13
 
Sancix rakstīja:Tur nopirkt var tikai juridiskas personas.
nu tad es nez. vēl tur kāds lētais veikals tuvumā varbūt? :rolleyes:
Pēdējais labojis yanks - 11 Apr 2014, 12:20, kopā labots 1 reizi.
yanks
Ziņojumi: 1832
Pievienojies: 20 Aug 2012, 12:24
Reputācija: 13
 
Bendikss rakstīja:Kungi, varbūt kāds zina ko dara vakuuma membrāna m43b18 dzinējam? Bija saplīsusi tāpēc tika atvienota, bet dzinēja darbībā nekas nemainās. Attēlā detaļa nr. 6
DISA
he9600
Ziņojumi: 2053
Pievienojies: 03 Apr 2011, 20:22
Braucu ar: e36 323
Reputācija: 37
 
Sākumā piebrauc un parunā. D-pils filiālē, cik zinu, sen jau var paņemt privātie - darbinieki ar grib piepelnīties :lol:
m50/m52/m54 un n42/n46 timing tūļu noma
Ms41/ms42/ms43 ews atslēgšana.
Profila bilde
Rons
Ziņojumi: 1429
Pievienojies: 22 Jūl 2011, 19:28
Braucu ar: c3h8-c4h10
Reputācija: 12
 
he9600 rakstīja:Sākumā piebrauc un parunā. D-pils filiālē, cik zinu, sen jau var paņemt privātie - darbinieki ar grib piepelnīties :lol:
kāpēc lai dotu atlaidi, vai labu cenu no ielas ienākušam ? mums taču lv ir pieņemts likt uzcenojumu no 50-500% :gigigi:
he9600
Ziņojumi: 2053
Pievienojies: 03 Apr 2011, 20:22
Braucu ar: e36 323
Reputācija: 37
 
Nu neticu, ka kādam no darbiniekiem nebūs izkārtots ļevais konts (uz kādas koriša firmas) ar labu atlaidi un nav vēlmes starpību ātri nopelnīt neko nedarot. Tas ir LT kantoris ar visām no tā izrietošajām sekām.
Ron, par gala lietotāja cenām "kņigu čital", par vairumniekiem - viena un tā paša daļa (oem, analogi netiek ražoti) pie dīlera 130EUR, ar visu piegādi no āzijas 29eur, ir mazliet starpība :lol:
m50/m52/m54 un n42/n46 timing tūļu noma
Ms41/ms42/ms43 ews atslēgšana.
Profila bilde
Rons
Ziņojumi: 1429
Pievienojies: 22 Jūl 2011, 19:28
Braucu ar: c3h8-c4h10
Reputācija: 12
 
he9600 rakstīja:Nu neticu, ka kādam no darbiniekiem nebūs izkārtots ļevais konts (uz kādas koriša firmas) ar labu atlaidi un nav vēlmes starpību ātri nopelnīt neko nedarot. Tas ir LT kantoris ar visām no tā izrietošajām sekām.
Ron, par gala lietotāja cenām "kņigu čital", par vairumniekiem - viena un tā paša daļa (oem, analogi netiek ražoti) pie dīlera 130EUR, ar visu piegādi no āzijas 29eur, ir mazliet starpība :lol:
valmieras autodetaļu cenas ir rīgas cena, reiz divi... tas, kas tur notiek ir kkāds bezpriģels :yes: un uz atlaižu došanu vairāk par 20 % diezgan kūtri...

ja runājam pa tēmu, tad Yank, meklē servisā kādu čomu, kurš tev izkārtos detaļas gandrīz par velti. ;)

p.s. protams, neaizmirsti čaļiem katreiz pa 4paku užavniekam atvest... :lol:
Profila bilde
Ruu
E36 Club Latvia
Ziņojumi: 4667
Pievienojies: 23 Feb 2011, 18:55
Atrašanās vieta: Cēsis
Reputācija: 6
 
Yanks var mēģināt uzrakstīt man, kas interesē. Ir pieeja pāris vairumniekiem un ar Latvijas pastu esmu draugos. :)

Sent from my HTC One using Tapatalk
yanks
Ziņojumi: 1832
Pievienojies: 20 Aug 2012, 12:24
Reputācija: 13
 
es jau parasti pie šitiem pērku kad nesūtu oem http://www.ripoautocentrs.lv/ . Principā dēļ pārdevēju attieksmes eju tur un nekur citur. Kad piestaigāju biežāk tad kaut kādus 10% jau novilka paši nost. Pats atlaides nemāku diedelēt :lol:

ar servisniekiem kaut kā nesanāk sadraudzēties, jo pats visu skrūvēju :hahaha:

Īsāk sakot-bezcerīgs gadījums :gigigi:
yanks
Ziņojumi: 1832
Pievienojies: 20 Aug 2012, 12:24
Reputācija: 13
 
Ruu rakstīja:Yanks var mēģināt uzrakstīt man, kas interesē. Ir pieeja pāris vairumniekiem un ar Latvijas pastu esmu draugos. :)

Sent from my HTC One using Tapatalk
Paldies. Šobrīd nekas konkrēts. vnk izostu gaisu :rolleyes: Bet nu paturēšu prātā.
Profila bilde
GF.
Ziņojumi: 517
Pievienojies: 03 Jan 2012, 22:03
Kāda starpība starp 0 261 200 400 un 0 261 200 402 Dzinēja ECU ??? Ja virsū stāvēja 402 un uzlieku 400 ?
Attēls
Profila bilde
Dj_Zii
Ziņojumi: 2104
Pievienojies: 01 Dec 2011, 17:28
Braucu ar: zibenu
Reputācija: 6
 
GF. rakstīja:Kāda starpība starp 0 261 200 400 un 0 261 200 402 Dzinēja ECU ??? Ja virsū stāvēja 402 un uzlieku 400 ?
vecit tur ir starpiba :gigigi: jaskatas lai ir tiesi tev vajadzigais kompis ar tavu masinas aprikojumu ;)
Profila bilde
Dj_Zii
Ziņojumi: 2104
Pievienojies: 01 Dec 2011, 17:28
Braucu ar: zibenu
Reputācija: 6
 
yanks rakstīja:
Bendikss rakstīja:Kungi, varbūt kāds zina ko dara vakuuma membrāna m43b18 dzinējam? Bija saplīsusi tāpēc tika atvienota, bet dzinēja darbībā nekas nemainās. Attēlā detaļa nr. 6
DISA
+328 :lol:
he9600
Ziņojumi: 2053
Pievienojies: 03 Apr 2011, 20:22
Braucu ar: e36 323
Reputācija: 37
 
GF. rakstīja:Kāda starpība starp 0 261 200 400 un 0 261 200 402 Dzinēja ECU ??? Ja virsū stāvēja 402 un uzlieku 400 ?
400 - e34
402 - e36
abi ir m3.1, auto rūks ar abiem, mazliet atšķirīgas degvielas, aizdedzes kartes.
m50/m52/m54 un n42/n46 timing tūļu noma
Ms41/ms42/ms43 ews atslēgšana.
Profila bilde
GF.
Ziņojumi: 517
Pievienojies: 03 Jan 2012, 22:03
dzinejs ir no e34,bet stāvēja virsu 402 kompis, tas nez no kā izbeidzās (varbūt no tā ka stāvēja kādu mēnesi garāžā ar pusbeigtu aķīti tika darbināts,piepīpēts mainīti aķi utt) Un tad uzliku 400 kompi sākumā gāja ok pāris dienas tad sākā pārliet visu laiku aukstu piedarbinot parūc minūti un uzkāpj 2t/apgr tukšgaitā.Apgr nelēkā ,bet turas precīzi vienā stāvoklī.Kad uzsilst iedod bišk čībā tad nokrītas uz 1,5t apgr vēl pēc laika 1.1t apgr zemāk gan nekrītas.Ja noslāpē vairs nevar piedarbināt neizņemot sūkņa drošinātāju.Braucot ari ja ir virs 2t apgr atlaižot gāzi ekonometrs (nez vai tā viņu sauc) nerāda neko kā nokrītas apgr lidz 2 t uzreiz rāda 6l un var bez gāzes braukt pats tur kruīzo :doh: Samainīju sveces,degvielas filtru,GMM,zondi,sadalenes devēju. PIeslēdzot pie kompi neko nerāda ķip viss labi :hahaha:
Attēls
he9600
Ziņojumi: 2053
Pievienojies: 03 Apr 2011, 20:22
Braucu ar: e36 323
Reputācija: 37
 
iemet eeprom numuru, vai labāk ecu bildi ar pilnu nakļeni, kur vin numurs.
m50/m52/m54 un n42/n46 timing tūļu noma
Ms41/ms42/ms43 ews atslēgšana.
Profila bilde
sandzhus
Ziņojumi: 779
Pievienojies: 28 Jan 2014, 22:40
Reputācija: 1
 
Piedarbinot aukstu motoru, līdz kādiem 35 grādiem viss salons pa brīdim kratās, kas par ? :hahaha:
Itkā jau netraucē, bet iemeslu labprāt uzzinātu.
Profila bilde
Liss
Ziņojumi: 2562
Pievienojies: 16 Apr 2011, 09:22
Braucu ar: turbo bamsli
Atrašanās vieta: Ogre
Reputācija: 40
 
GF. rakstīja:dzinejs ir no e34,bet stāvēja virsu 402 kompis, tas nez no kā izbeidzās (varbūt no tā ka stāvēja kādu mēnesi garāžā ar pusbeigtu aķīti tika darbināts,piepīpēts mainīti aķi utt) Un tad uzliku 400 kompi sākumā gāja ok pāris dienas tad sākā pārliet visu laiku aukstu piedarbinot parūc minūti un uzkāpj 2t/apgr tukšgaitā.Apgr nelēkā ,bet turas precīzi vienā stāvoklī.Kad uzsilst iedod bišk čībā tad nokrītas uz 1,5t apgr vēl pēc laika 1.1t apgr zemāk gan nekrītas.Ja noslāpē vairs nevar piedarbināt neizņemot sūkņa drošinātāju.Braucot ari ja ir virs 2t apgr atlaižot gāzi ekonometrs (nez vai tā viņu sauc) nerāda neko kā nokrītas apgr lidz 2 t uzreiz rāda 6l un var bez gāzes braukt pats tur kruīzo :doh: Samainīju sveces,degvielas filtru,GMM,zondi,sadalenes devēju. PIeslēdzot pie kompi neko nerāda ķip viss labi :hahaha:
pēc simptomiem - vadībai neatbilstošs kloķvārpstas stāvokļa devējs
reāli sanāk ka vadība domā ka tavi 2k rpm ir 1050rpm
atmetoties ekonometram arī ir jārāda neko, jo degvielas padeve tiek pārtraukta bremzējot ar motoru, savukārt tā tiek atjaunota kaut kur pie 1050 -1150 rpm kā nu kurai tur vadībai
paskaties vai devējs nav nolipis ar metāla skaidiņām, paskaties vai šķivokam no kā nolasa devējs nav kādi robi izsisti, varbūt motoram no kura ir jaunā vadība ir savādāks šķivoks