dažādas dzineja problēmas & Jautājumi
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 175
- 176
- 177
- 178
- 179
- …
- 350
- chevron_right

Kāds varbūt nezin, uzliku eļļas ščupa trubiņai gumijas blīvīti, kur iet karterī, kāda ir paredzēta, jo iepriekš bija uztīta santehnikas lenta. Cik dziļi viņa iekšā jāliek? Viņa tur vnk jāieliek un viss, vai jāmēģina spiest dziļāk iekšā. stiprinājums trubiņai arī homemade
jāliek līdz atdurei (tb līdz orings tiek saspiests starp karteri un tausta izcilni).
Izmērs 19,5X3
Izmērs 19,5X3
m50/m52/m54 un n42/n46 timing tūļu noma
Ms41/ms42/ms43 ews atslēgšana.
Ms41/ms42/ms43 ews atslēgšana.
nu tad es nez. vēl tur kāds lētais veikals tuvumā varbūt?Sancix rakstīja:Tur nopirkt var tikai juridiskas personas.

Pēdējais labojis yanks - 11 Apr 2014, 12:20, kopā labots 1 reizi.
DISABendikss rakstīja:Kungi, varbūt kāds zina ko dara vakuuma membrāna m43b18 dzinējam? Bija saplīsusi tāpēc tika atvienota, bet dzinēja darbībā nekas nemainās. Attēlā detaļa nr. 6
Sākumā piebrauc un parunā. D-pils filiālē, cik zinu, sen jau var paņemt privātie - darbinieki ar grib piepelnīties 

m50/m52/m54 un n42/n46 timing tūļu noma
Ms41/ms42/ms43 ews atslēgšana.
Ms41/ms42/ms43 ews atslēgšana.

kāpēc lai dotu atlaidi, vai labu cenu no ielas ienākušam ? mums taču lv ir pieņemts likt uzcenojumu no 50-500%he9600 rakstīja:Sākumā piebrauc un parunā. D-pils filiālē, cik zinu, sen jau var paņemt privātie - darbinieki ar grib piepelnīties

Nu neticu, ka kādam no darbiniekiem nebūs izkārtots ļevais konts (uz kādas koriša firmas) ar labu atlaidi un nav vēlmes starpību ātri nopelnīt neko nedarot. Tas ir LT kantoris ar visām no tā izrietošajām sekām.
Ron, par gala lietotāja cenām "kņigu čital", par vairumniekiem - viena un tā paša daļa (oem, analogi netiek ražoti) pie dīlera 130EUR, ar visu piegādi no āzijas 29eur, ir mazliet starpība
Ron, par gala lietotāja cenām "kņigu čital", par vairumniekiem - viena un tā paša daļa (oem, analogi netiek ražoti) pie dīlera 130EUR, ar visu piegādi no āzijas 29eur, ir mazliet starpība

m50/m52/m54 un n42/n46 timing tūļu noma
Ms41/ms42/ms43 ews atslēgšana.
Ms41/ms42/ms43 ews atslēgšana.

valmieras autodetaļu cenas ir rīgas cena, reiz divi... tas, kas tur notiek ir kkāds bezpriģelshe9600 rakstīja:Nu neticu, ka kādam no darbiniekiem nebūs izkārtots ļevais konts (uz kādas koriša firmas) ar labu atlaidi un nav vēlmes starpību ātri nopelnīt neko nedarot. Tas ir LT kantoris ar visām no tā izrietošajām sekām.
Ron, par gala lietotāja cenām "kņigu čital", par vairumniekiem - viena un tā paša daļa (oem, analogi netiek ražoti) pie dīlera 130EUR, ar visu piegādi no āzijas 29eur, ir mazliet starpība

ja runājam pa tēmu, tad Yank, meklē servisā kādu čomu, kurš tev izkārtos detaļas gandrīz par velti.

p.s. protams, neaizmirsti čaļiem katreiz pa 4paku užavniekam atvest...


Yanks var mēģināt uzrakstīt man, kas interesē. Ir pieeja pāris vairumniekiem un ar Latvijas pastu esmu draugos. :)
Sent from my HTC One using Tapatalk
Sent from my HTC One using Tapatalk
es jau parasti pie šitiem pērku kad nesūtu oem http://www.ripoautocentrs.lv/ . Principā dēļ pārdevēju attieksmes eju tur un nekur citur. Kad piestaigāju biežāk tad kaut kādus 10% jau novilka paši nost. Pats atlaides nemāku diedelēt
ar servisniekiem kaut kā nesanāk sadraudzēties, jo pats visu skrūvēju
Īsāk sakot-bezcerīgs gadījums

ar servisniekiem kaut kā nesanāk sadraudzēties, jo pats visu skrūvēju

Īsāk sakot-bezcerīgs gadījums

Paldies. Šobrīd nekas konkrēts. vnk izostu gaisuRuu rakstīja:Yanks var mēģināt uzrakstīt man, kas interesē. Ir pieeja pāris vairumniekiem un ar Latvijas pastu esmu draugos. :)
Sent from my HTC One using Tapatalk


Kāda starpība starp 0 261 200 400 un 0 261 200 402 Dzinēja ECU ??? Ja virsū stāvēja 402 un uzlieku 400 ?

vecit tur ir starpibaGF. rakstīja:Kāda starpība starp 0 261 200 400 un 0 261 200 402 Dzinēja ECU ??? Ja virsū stāvēja 402 un uzlieku 400 ?



+328yanks rakstīja:DISABendikss rakstīja:Kungi, varbūt kāds zina ko dara vakuuma membrāna m43b18 dzinējam? Bija saplīsusi tāpēc tika atvienota, bet dzinēja darbībā nekas nemainās. Attēlā detaļa nr. 6

400 - e34GF. rakstīja:Kāda starpība starp 0 261 200 400 un 0 261 200 402 Dzinēja ECU ??? Ja virsū stāvēja 402 un uzlieku 400 ?
402 - e36
abi ir m3.1, auto rūks ar abiem, mazliet atšķirīgas degvielas, aizdedzes kartes.
m50/m52/m54 un n42/n46 timing tūļu noma
Ms41/ms42/ms43 ews atslēgšana.
Ms41/ms42/ms43 ews atslēgšana.

dzinejs ir no e34,bet stāvēja virsu 402 kompis, tas nez no kā izbeidzās (varbūt no tā ka stāvēja kādu mēnesi garāžā ar pusbeigtu aķīti tika darbināts,piepīpēts mainīti aķi utt) Un tad uzliku 400 kompi sākumā gāja ok pāris dienas tad sākā pārliet visu laiku aukstu piedarbinot parūc minūti un uzkāpj 2t/apgr tukšgaitā.Apgr nelēkā ,bet turas precīzi vienā stāvoklī.Kad uzsilst iedod bišk čībā tad nokrītas uz 1,5t apgr vēl pēc laika 1.1t apgr zemāk gan nekrītas.Ja noslāpē vairs nevar piedarbināt neizņemot sūkņa drošinātāju.Braucot ari ja ir virs 2t apgr atlaižot gāzi ekonometrs (nez vai tā viņu sauc) nerāda neko kā nokrītas apgr lidz 2 t uzreiz rāda 6l un var bez gāzes braukt pats tur kruīzo
Samainīju sveces,degvielas filtru,GMM,zondi,sadalenes devēju. PIeslēdzot pie kompi neko nerāda ķip viss labi 


iemet eeprom numuru, vai labāk ecu bildi ar pilnu nakļeni, kur vin numurs.
m50/m52/m54 un n42/n46 timing tūļu noma
Ms41/ms42/ms43 ews atslēgšana.
Ms41/ms42/ms43 ews atslēgšana.

Piedarbinot aukstu motoru, līdz kādiem 35 grādiem viss salons pa brīdim kratās, kas par ?
Itkā jau netraucē, bet iemeslu labprāt uzzinātu.

Itkā jau netraucē, bet iemeslu labprāt uzzinātu.

pēc simptomiem - vadībai neatbilstošs kloķvārpstas stāvokļa devējsGF. rakstīja:dzinejs ir no e34,bet stāvēja virsu 402 kompis, tas nez no kā izbeidzās (varbūt no tā ka stāvēja kādu mēnesi garāžā ar pusbeigtu aķīti tika darbināts,piepīpēts mainīti aķi utt) Un tad uzliku 400 kompi sākumā gāja ok pāris dienas tad sākā pārliet visu laiku aukstu piedarbinot parūc minūti un uzkāpj 2t/apgr tukšgaitā.Apgr nelēkā ,bet turas precīzi vienā stāvoklī.Kad uzsilst iedod bišk čībā tad nokrītas uz 1,5t apgr vēl pēc laika 1.1t apgr zemāk gan nekrītas.Ja noslāpē vairs nevar piedarbināt neizņemot sūkņa drošinātāju.Braucot ari ja ir virs 2t apgr atlaižot gāzi ekonometrs (nez vai tā viņu sauc) nerāda neko kā nokrītas apgr lidz 2 t uzreiz rāda 6l un var bez gāzes braukt pats tur kruīzoSamainīju sveces,degvielas filtru,GMM,zondi,sadalenes devēju. PIeslēdzot pie kompi neko nerāda ķip viss labi
reāli sanāk ka vadība domā ka tavi 2k rpm ir 1050rpm
atmetoties ekonometram arī ir jārāda neko, jo degvielas padeve tiek pārtraukta bremzējot ar motoru, savukārt tā tiek atjaunota kaut kur pie 1050 -1150 rpm kā nu kurai tur vadībai
paskaties vai devējs nav nolipis ar metāla skaidiņām, paskaties vai šķivokam no kā nolasa devējs nav kādi robi izsisti, varbūt motoram no kura ir jaunā vadība ir savādāks šķivoks
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 175
- 176
- 177
- 178
- 179
- …
- 350
- chevron_right