dažādas dzineja problēmas & Jautājumi

Profila bilde
Sancix
Ziņojumi: 1130
Pievienojies: 23 Aug 2012, 09:12
Braucu ar: ti
Atrašanās vieta: Cēsis
Reputācija: 14
 
Ideālā gadījumā pieslēdz diagnostiku un skatās kā zonde pilda savu funkciju.
Profila bilde
1076driver
Ziņojumi: 65
Pievienojies: 12 Feb 2012, 22:14
Braucu ar: e36
Sodien piesleedzu pie kompja un uzrādija ka zonde vispar nepilda savu funkciju neuzrādija nekadas dzīvības pazīmes vnk domaaju mosh kkur vados ir vaina (tapēc arii gribeju uzzinat ka var pārbaudiit pashu zondi ?!) :rolleyes:
Profila bilde
dexter1
Ziņojumi: 772
Pievienojies: 23 Apr 2012, 21:02
Braucu ar: E36+E46+E90
Atrašanās vieta: Jelgava - Rīga
Reputācija: 4
 
1076driver rakstīja:Sodien piesleedzu pie kompja un uzrādija ka zonde vispar nepilda savu funkciju neuzrādija nekadas dzīvības pazīmes vnk domaaju mosh kkur vados ir vaina (tapēc arii gribeju uzzinat ka var pārbaudiit pashu zondi ?!) :rolleyes:
kaut kur netā, vat patte zem atiecīgā topika bija apraksts kādām jābūt pretestībām starp piniem.
Profila bilde
marens
Ziņojumi: 327
Pievienojies: 27 Jūl 2013, 20:35
Braucu ar: BMW
Reputācija: 1
 
viewtopic.php?f=21&t=441
Profila bilde
Sancix
Ziņojumi: 1130
Pievienojies: 23 Aug 2012, 09:12
Braucu ar: ti
Atrašanās vieta: Cēsis
Reputācija: 14
 
90% gadījumu, ja viņa neiet, ir beigta.
10% paliek vadu būšana.
Diagnostikā redz gan sildīšanu, gan signāla mainīgās vērtības.
Protams, ja kkur nav vads pārcirsts kā ar cirvi.
Profila bilde
1076driver
Ziņojumi: 65
Pievienojies: 12 Feb 2012, 22:14
Braucu ar: e36
marens rakstīja:viewtopic.php?f=21&t=441
Paldies ! :super:
Profila bilde
unider
Ziņojumi: 543
Pievienojies: 16 Nov 2012, 15:32
Braucu ar: 330d
Atrašanās vieta: Deautschland, Freiburg
Čau, klau kkādi sūdi, nesaprotu kas notiek, lieta tāda ka m42b18 liekas , ka jauda ir kkur pazudusi un vairs nav tik ass rāviens, manuprāt pat degvielu patērē vairāk, ā un reizēm parādās kkāda skaņa dzinēj telpā itkā ar naglu vilktu pa vecajiem radiatoriem :grrr: tas nemaz vairs nav forši
Cabooom
Wilsons86
Ziņojumi: 174
Pievienojies: 18 Jūn 2013, 09:30
Nu jau lielos apjomos kloķvārpstas blīvslēgs laiž eļļu pastaigā. Jautājums sekojošs - kā viņu nomainīt? vai precīzāk - kā atskrūvēt skrūvi nr4? :rolleyes:
Jums nav vajadzīgās atļaujas lai apskatītu šo pielikumu.
Profila bilde
Armando
Heineken
Ziņojumi: 6016
Pievienojies: 02 Mar 2011, 23:38
Braucu ar: e61
Atrašanās vieta: ireland
Reputācija: 72
 
ka tik nebija kreisaa vitne, tagat uz sitienu ar vairs neaceros
...
Profila bilde
Sancix
Ziņojumi: 1130
Pievienojies: 23 Aug 2012, 09:12
Braucu ar: ti
Atrašanās vieta: Cēsis
Reputācija: 14
 
Parastā vītne. Kreisā bija termomuftei. Nobloķē pie spararata un velc vaļā.
Profila bilde
Jānis.P
Ziņojumi: 1745
Pievienojies: 04 Mai 2012, 15:49
Braucu ar: 2.3 turbo
Atrašanās vieta: Dyno
Reputācija: 8
 
Viņa ir diezgan spēcīgi pievilkta 300 ar kapeikām ņūtoni...
M52(MS41, MS41.x), M52tu(MS42), M54(MS43), S54(MSS54), N54(MSD80, MSD81), Stanalone(VEMS, Ecumaster, Maxxecu, Link, etc) regulēšana, EWS delete, etc, M52 & M52TU & M54, etc swap vadu savienoša - PM.
Instagram
Profila bilde
Liss
Ziņojumi: 2562
Pievienojies: 16 Apr 2011, 09:22
Braucu ar: turbo bamsli
Atrašanās vieta: Ogre
Reputācija: 40
 
bija jābūt 20 Nm un uz līmes
ja nesanāk atvilkt, tad vajag ar rezoku skrūvi nedaudz pakarsēt, ne jau sarkankvēlē
Wilsons86
Ziņojumi: 174
Pievienojies: 18 Jūn 2013, 09:30
Danke visiem! :supeer: vaļā dabūju tikai ar pamatīgu rori :rullz:
Profila bilde
Liss
Ziņojumi: 2562
Pievienojies: 16 Apr 2011, 09:22
Braucu ar: turbo bamsli
Atrašanās vieta: Ogre
Reputācija: 40
 
tikko pamaniju ka uzrakstīju 20 nm vajadzēja 200 :doh: :lol:
yanks
Ziņojumi: 1832
Pievienojies: 20 Aug 2012, 12:24
Reputācija: 13
 
Vītne tur ir parastā. IS motoram bij virs 300Nm. Pats vilku 300, jo atslēga neļauj vairāk :gigigi: Skrūve jāliek esot pēctam jauna.
Lai pareizi atskrūvētu esot vajadzīgi šādi rīki.
1.JPG
2.JPG
kopskats
3.JPG
agang
Ziņojumi: 301
Pievienojies: 04 Sep 2013, 20:59
Braucu ar: melnu kupeju
kur īsti lai meklēju vainu tanī, ka nepienāk strāva uz salonu (ne uz aizdedzi, ne apgaismojumu, nekur..)
izņēmu laukā veco m43b16, un vietā ieliku m50b28..
sākumā likās, ka masas nav, taču pie startera vadiem strāva pienāk, pārbaudīju. tālāk gan nekur. kaut kādi releji arī jāpārsprauž pie tāda swapa, vai vaina kur citur? :rolleyes:
Profila bilde
Sancix
Ziņojumi: 1130
Pievienojies: 23 Aug 2012, 09:12
Braucu ar: ti
Atrašanās vieta: Cēsis
Reputācija: 14
 
Esi aizmirsis uzlikt lielo plusa vadu kas iet uz Drošinātāju kasti šofera pusē pie ugunsienas. Respektīvi, resns + vads Tev jāaizvelk no akumulatora uz to kasti.
agang
Ziņojumi: 301
Pievienojies: 04 Sep 2013, 20:59
Braucu ar: melnu kupeju
opā, par to neiedomājos :rolleyes: paldies, rīt pamēģināšu :bye:
Profila bilde
Znotiš
Ziņojumi: 460
Pievienojies: 11 Mar 2013, 12:52
Braucu ar: bezkompresiju
Reputācija: 2
 
Kāds zin der sedanam 328 reduktora pusas no 325tds ? runā ka esot izturīgakas par org 2,8
Drive until you die with your e36 ;)
Profila bilde
Dj_Zii
Ziņojumi: 2104
Pievienojies: 01 Dec 2011, 17:28
Braucu ar: zibenu
Reputācija: 6
 
Castroll rakstīja:Kāds zin der sedanam 328 reduktora pusas no 325tds ? runā ka esot izturīgakas par org 2,8
ja der ;) pasam stav virsu uzliktas :gigigi: