Dzesēšanas sistēma- atgaisošana, dzesēšana, temperatūra

Profila bilde
uteo
Ziņojumi: 4241
Pievienojies: 14 Mar 2011, 20:40
Braucu ar: E46 323iA+LPG
Atrašanās vieta: Cesvaine, Rīga
Reputācija: 3
 

08 Sep 2012, 09:30

Man iepriekšējam bija tā, ka viss tosols pazuda kaut vai aizbraucot tikai uz veikalu, nekur nesuloja. Pēc nedēļas pats no sevis pārgāja un nekādas vainas motoram nebija. :gigigi:
Profila bilde
Agris
E36 Club Latvia
Ziņojumi: 2665
Pievienojies: 27 Feb 2011, 22:43
Braucu ar: 325
Reputācija: 14
 

08 Sep 2012, 12:40

Ar pasham pazuud bet citreiz ziemaa bija paaris nedeeljaas pus litrs. Bet piem pa visu vasaru labi ja 100 grami pazuda. Spiez aaraa gar radiatora salaidumiem. Bet taa jau 3 gadi sadziivo ar mani
Gatis M.
Ziņojumi: 4
Pievienojies: 07 Sep 2012, 20:30

08 Sep 2012, 18:06

tur jau ir tas knifs ka man ir saus gan radiators gav visur apkart/
Profila bilde
Armando
Heineken
Ziņojumi: 6016
Pievienojies: 02 Mar 2011, 23:38
Braucu ar: e61
Atrašanās vieta: ireland
Reputācija: 72
 

08 Sep 2012, 22:03

minimalas suces ir sarezgiti atrast, drizak meklee nevis mitrumu, bet nogulsnes, ari zem iepludnieka kartigi apskaties. iespejams, jo kaukur tas skidrums paliek. izmegjini dzeses sistemas spiedien testu, iespejams ka loti palidzes, tas ari uzraadis vai kritas skidrums vai nee
...
Profila bilde
dogMa
E36 Club Latvia
Ziņojumi: 9805
Pievienojies: 27 Feb 2011, 23:05
Braucu ar: E36 2.8i Coupe
Reputācija: 117
 

09 Sep 2012, 02:27

+1 par spiediena testu.
Es arī 3 gadus braukāju laistījos ar tosolu. Tad vienu dienu nomainīju visu uz zaļo antifrīzu. Nākamajā apskates reizē uzreiz atradu vainu - radiators, jo varēja redzēt zaļas "nogulsnes".
Profila bilde
Zirdzins
Ziņojumi: 1027
Pievienojies: 13 Feb 2012, 21:10
Braucu ar: e36
Reputācija: 1
 

09 Sep 2012, 10:53

Arii bija tada probleema, saakumaa zuda mazaak, pec tam vairaak, kad jau redzeeju ka spiediena rezultaataa vareja redzeet struuklu, kura naca ara no parplisushaa izpleshanas trauka, tad nu samainiiju radiatoru un tagad viss chiki piki-bambulja :lol:
Attēls
Profila bilde
skudra
Ziņojumi: 107
Pievienojies: 05 Mai 2011, 22:24
Braucu ar: e36 Coupe
Atrašanās vieta: Jelgava, Rīga
problēma tāda --->
autiņš ļoti ātri uzvārās, un salonā silto gaisu nepūš vispār.
domāju tagad mainīt ūdens sūkni jo kā izrādās viņam tās dzirnaviņas salūzušas, bet jautajums tāds - vai tādēļ ka nedarbojas ūdens sūknis, tas ir iemesls tam,ka salonā nepūš silto gaisu? vai varētu būt ka ir sačakarējies termostats, vai galva, vai kas cits? vai ja nomainītu ūdens sūkni viss būtu kārtībā un autiņš nevārītos?
he9600
Ziņojumi: 2051
Pievienojies: 03 Apr 2011, 20:22
Braucu ar: e36 323
Reputācija: 37
 
protams, nav cirkulācijas - nebūs tev siltā gaisa pečkā. Tik ja jau tā pāris reizes ir pakarsēts - iespējams būsi norāvis plaisu galvā.
m50/m52/m54 un n42/n46 timing tūļu noma
Ms41/ms42/ms43 ews atslēgšana.
Profila bilde
skudra
Ziņojumi: 107
Pievienojies: 05 Mai 2011, 22:24
Braucu ar: e36 Coupe
Atrašanās vieta: Jelgava, Rīga
ok, paldies pa info ;)
niedriite
Ziņojumi: 26
Pievienojies: 23 Sep 2012, 14:39
Braucu ar: 325
Reputācija: 1
 
Sveiki, jautājums tāds, kad ataisot radiatora korķi un atgaisojamo caurumu, dzesēšanas šķidrums kaut kur gar kloķenes galu (skripuli) gāžas ārā, virs tā skripuļa nevaru redzēt kas tur ir, bet varbūt jūs varat pateikt kas tur varētu būt pa vainu, pirms jaucu ārā, doma ir varbūt galvas blive, bet eļļa uz to mērāmo izskatās ka ir ok, bet kādas ir pazīmes galvas blivei ka ir beikta? auto 328 ar 325 bloku čuguna laikam m50. uzņemšu visus variantus!
Profila bilde
Armando
Heineken
Ziņojumi: 6016
Pievienojies: 02 Mar 2011, 23:38
Braucu ar: e61
Atrašanās vieta: ireland
Reputācija: 72
 
auto neparkarst? eljas korkjis nau ar baltumiem iekspuse? dzeses limenis nekritas patstavigi?
jocigi ka tiesi nonjemot korkji tas viss notiek, iesaku palist zem auto un papetit nogulsnes no kurienes tiesi tek, varbut no trubinjam augstak un gar turieni vienk tek uz leju, kads vispar dzinejs?
...
niedriite
Ziņojumi: 26
Pievienojies: 23 Sep 2012, 14:39
Braucu ar: 325
Reputācija: 1
 
Auto karst, korķis nav ar baltumiem, kritas arī tad ja korķi ciet, pat šlakstas pa skripuļiem kad pielaists, bet nelist tā ka korķi ir nost, apakšā palīdu, bet tur neko talāk neredz, trubas visas sausas, no trubām nekas nenāk, dzinejs 2.8, bet ar 2.5 bloku, tiko parunāju ar paris cilvēkiem un šie teica ka varētu but ūdens sūknim blīve beikta, jo t;a skat;ijos ka udens sūknis apm;eram virs to skripuli sanāk, bet tur jau redzēt neko nevar, tads variants var pastāvēt?
Profila bilde
Armando
Heineken
Ziņojumi: 6016
Pievienojies: 02 Mar 2011, 23:38
Braucu ar: e61
Atrašanās vieta: ireland
Reputācija: 72
 
jaa varetu but, drizak ka nevis blive bet pats suknis un caur gultni laizh garam. ja es butu tu es uztaisitu radiatora spiedientestu u npalistu apaksaa un kartigi to visu izpipetu. varbut blokam plaisa un tad nau jegas neko megjinat labot
...
niedriite
Ziņojumi: 26
Pievienojies: 23 Sep 2012, 14:39
Braucu ar: 325
Reputācija: 1
 
Norāvu nost to ūdens sūkni un tas izputējis un tāpēc gāzās ārā dzes. šķidrums....
Profila bilde
A!gars
Ziņojumi: 502
Pievienojies: 10 Apr 2011, 09:44
Lai netaisītu jaunu topiku jautāšu te. Esmu redzējis daudziem E36 ventilatorus pirms radiatora. Tie no rūpnīcas jau nāk elektroniskie? Un tādu uzstādot parasto aiz radiatora (ar termomuftu) atstāj vai nahrenizē?
Profila bilde
dogMa
E36 Club Latvia
Ziņojumi: 9805
Pievienojies: 27 Feb 2011, 23:05
Braucu ar: E36 2.8i Coupe
Reputācija: 117
 
Tie, ko tu domā, ir kondicioniera radiatora ventilatori. Tie ieslēdzas tikai tad, kad motors sāk bik karst (ja runājam par motora dzesēšanu).
Ventilatori, kuri domāti tosola radiatora dzesēšanai, nāk tosola radiatoram "no aizmugures", t.i., no tās pašas puses, kur mufta. Bet tādā gadījumā mufta skrūvējas nost. Retums tādu ventilatoru, bet ir.
Profila bilde
A!gars
Ziņojumi: 502
Pievienojies: 10 Apr 2011, 09:44
Par kondicionieri biju aizmirsis :doh: Paldies par info!
Profila bilde
Wcoast
Ziņojumi: 315
Pievienojies: 09 Mar 2011, 10:08
Braucu ar: GU-325 & 525d
Atrašanās vieta: Liepāja
Reputācija: 2
 
Man ir sitads gateris droshibas sajutai pirms radiatora. Bet kopsh nonemu kondishkas radiatoru problemas ar dzineja karshanu trasee nav bijushas.
Attēls
Profila bilde
Armando
Heineken
Ziņojumi: 6016
Pievienojies: 02 Mar 2011, 23:38
Braucu ar: e61
Atrašanās vieta: ireland
Reputācija: 72
 
A!gars rakstīja:Par kondicionieri biju aizmirsis :doh: Paldies par info!
sakombinet var viskautko, ieliekot savadaku termosledzi utt, vet vai tas ielas mashinaiir vajadzigs!?
bmw ir pietiekami laba dzeses sistema, pat ar mazo radiatoru ja viss kartibaa, tapec nau nepieciesams tur kjimikjot neko. trasei jaa, savadak uz problemam vien uzprasisies. ir cilveki kas njem muftu nost lai iegutu to papildus 1 zirgspeka jaudu uz ritenjiem, pats pa to esmu domajis, bet jega ko tadu, ir darit tikai tad, kad viss cits jaudas palielinasanai daudz maz jau ir sadarits
...
Profila bilde
A!gars
Ziņojumi: 502
Pievienojies: 10 Apr 2011, 09:44
Vot par Wcoast gateri arī es domāju jau kadu laiku ;) Tāpēc ar prasīju vai nav gadījumā plug&play tur kāds variants. Tev ir sataisīts ar pogu no salona, lai slēdzas vai automātiski?
Auto 90% gadījumu tiek izmantos kā ielas auto, bet es uzskatu, ka dzeses tā pat kā bremžu nekad nevar būt pa daudz ;) Turklāt bijusi nelāga pieredze ar nepietiekamu dzesi +30 grādos sastrēgumā.