m52b28 uzlabošana
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 17
- 18
- 19
- 20
- 21
- …
- 24
- chevron_right
Nevarēšu Tev piekrist par tām minūtēm - partial rakstās kādas 20sek. Pie tam nav ār ECU jārauj ārā no mašīnas, līdz ar to programmējams ir "on the go".... principā apstājoties ceļa malā. (Šoreiz runa par ms41, kur tiek runāts par augstāk minētā lietotāja setupu)-AF- rakstīja: ↑24 Okt 2017, 10:04 Viss vienkārši, caur programātoru ierakstīt softu bosch chipā aizņem sekundes, bet siemensam minutes, kas kopsummā regulējot turbo vai totālu ne stock motoru.
Un pats galvenais ka pēcāk siemensam.jebkurš Pēteris ar vadu atnāks un nokačās softu, pēcāk visiem šēros par kapeikām.
P.s ms41 tā adaptācija reāli hujova strādā MS 43 gan teicami
Un par to softu ko nokačās arī nevarēšu piekrist..... ir risinājumi uz ms4x, ka pēc tam nolasīt tūnu nevar.
Līdz ar to šie argumenti neliekas pietiekami "cieti".
Par Vladen teikto man tāda aizdoma jau bija.
Rekur zinosakiem, ko palasities: https://sites.google.com/site/openms41/
http://www.romraider.com/forum/viewforum.php?f=42
http://www.romraider.com/forum/viewforum.php?f=42
Pēdējais labojis Liss - 24 Okt 2017, 10:42, kopā labots 1 reizi.
Ne Bosch ne siemense nevar noslēgt softu tā lai to neatvērt vispār. Kā korvet ar "atslēgu"
AF, ar winols rakstot, ja pareizi atceros, vareja uzlikt atslegu, lai neviens klat netiek.
Bet anyway no pizgita softa liela jega nav, jo tas rakstits konkretam motoram un uz cita motora var sataisit sudu.
Bet anyway no pizgita softa liela jega nav, jo tas rakstits konkretam motoram un uz cita motora var sataisit sudu.
Var var bet zinošs cilvēks viņu var atkost. Amīši kaut kādu citu knifu pielieto , bet smalki nezinu kā izstāstīt neesmu iedziļinājies.
Par softu ja copy paste neuztaisīt, bet vnk var nošpikot to kas un kur tas tika darīts.
Par softu ja copy paste neuztaisīt, bet vnk var nošpikot to kas un kur tas tika darīts.
Tip neviens nezin ka vadiba jaregule
Isteni meistari tapat ir loti maz, citreiz labak koncentreties, ka labak un vairak izdarit, nevis ka pec iespejas virak sprungulus citiem ritenos samest, tapat viens nekad visus kompjus nesaregulesi.
Isteni meistari tapat ir loti maz, citreiz labak koncentreties, ka labak un vairak izdarit, nevis ka pec iespejas virak sprungulus citiem ritenos samest, tapat viens nekad visus kompjus nesaregulesi.
Nejauc krastus, es neko nevienam neregulēju, auto nelaboju vispār neko nedaru ar automobīļiem.
Labi labi, runa bija par to, ka naf censties pec iespejas noslegt softu, lai pilnigi galigi neviens netiek klat, kas tik cauri winols atslegai tapat pietiekami daudz zinas, lai pats sareguletu.
Its all about money
piekrītu, ka softa nolasīšana ir max jānoslēdz, bet neieslīgstot galejībās. Jo, protams, ka nav forši, ja Tu esi tērējis ĻOTI LIELU laiku lai iemācītos to ko zini un izkostu mazos sīkumus un knifus.... un pēkšņi kāds ar tavām zināšanām sāk slaukt lielo krējumu.... Bet kā jau seeingman rakstīja - tam kas to mācēs nolasīt arī macēs saregulēt..... līdz ar to jānodrošinās tiktāl, lai katrs kam ienāk prātā nenolasa un Tavus darbus nemētā apkārt publiskajā vidē.
Bet tāpat ļoti muļķīgi tāda iemesla dēļ "kārtīgi regulēt" tikai bosch...
Bet tāpat ļoti muļķīgi tāda iemesla dēļ "kārtīgi regulēt" tikai bosch...
Tas viss nav tik vienkarsti, ka atvert failu paskatities un "ahhhh viss skaidrs ka ahujenna regulet", bez karsu definicijam un "ponas" tas viss tapat ir ciparu un burtu savarstijums. Tapat saubos vai taja pasa turbocipa regule da galam, jo pusstunda var virspuseji parrakstit galvenas degvielas un aizdedzes kartes, bet ar tam kompja saturs nebeidzas, ir daudz un dazadu izmeru, kartes, kas nosaka ta mesla darbibu pie dazadiem apstakliem, Esmu runajis ar dzeku, kas ar regulesanu pelna loti labu $ un saprot, ko dara, vins tadu ielas bosch kompi nemaz nenemas regulet, kamer nezin lidz pasam sikumam, ka vins darbojas, jo vins par savu darbu atbild un ja kadas micro 2x2 kartes del viss pie kadas arkartas situacijas pabidisies prom no pamatkartes, vins negrib par to but atbildigs. Vins ari man radija info par ms45, pdf fails, kur aprakstits viss lidz sikumiem, par katru karti un definicijam - 12000 lpp. Ka ari biju klat, kad reguleja motec vadibu uz rallija m3, tur dzenaja pa rpm katra slodzes iedala, lidz 3000rpm aiznema kadas paris h, talak dyno stendam putejs, kas taisija gaisa plusmu ar ko masinai dzeseties bija par vaju un motors karsa augsa - nevareja turpinat.
Ms45 un strādā šeit (Eiropā)? Neko nejauc?
Tā ir vadība, kas tika likta tikai uz us zhp e46. Paši amīši šo met ārā (tjip tāpat kā pie mums pieņemts ms41 vietā likt m3.3.1) un liek "veco labo" ms43.
Ja tiešām cērt ms45, tad, domāju, ka aizdīķa klientu netrūks.
Tā ir vadība, kas tika likta tikai uz us zhp e46. Paši amīši šo met ārā (tjip tāpat kā pie mums pieņemts ms41 vietā likt m3.3.1) un liek "veco labo" ms43.
Ja tiešām cērt ms45, tad, domāju, ka aizdīķa klientu netrūks.
m50/m52/m54 un n42/n46 timing tūļu noma
Ms41/ms42/ms43 ews atslēgšana.
Ms41/ms42/ms43 ews atslēgšana.
Eu, programmisti, davai to pareizajā topikā apspriežam
dzeks no maskavas
Ms45 https://www.kasselperformance.com/produ ... -1-tuning/ un m3 nelīmējas kopā
Sipat uz chipošanas vai MS topicu
Sipat uz chipošanas vai MS topicu
Es vispār pirmo reizi dzirdu, ka kāds spiež uz bosch, tas izskatās pēc lokālā dīķa kurioza. Ar LV čipotājiem neesmu pazīstams, bet cik esmu runājis ar dažāda līmeņa čipotājiem no ārzemēm, tad vai nu Siemens, vai uz trešo ražotāju ECU (Magneti Marelli un tamlīdzīgi). Dzirdēju, ka LV ir populārs VEMS (iespējams tāpēc, ka viens no lētākajiem), bet arī tas pasaulē skaitās morāli novecojis.
Ja problēma ir voltage tad izmanto 2 gab 10K ohm pretestības lai samazinātu V uz pusi un izmanto šo karti.
Jums nav vajadzīgās atļaujas lai apskatītu šo pielikumu.
Šāds risinājums derētu ja ierobežojums būtu softā. Ja pats mēreklis taisa "Max out" tad tur bez tā maiņas uz citu nav variantu.
TB, ja viņš fiziski nespēj izmērīt/attēlot vairāk par 700kg, tad nav nekādas jēgas no softiskiem risinājumiem. Tur vienk ir jāliek mērītājs, kas jau no rūpnīcas var izmērīt krietni (lai nenoķer Max) vairāk un pēc tā piedzīt softu.
Nav jēgas no izmainītas skalācijas, ja mērītāja Max vērtība slodzē jau ir pie 3k RPM un griežot dzinēju tālāk mērītājs jau rāda muļķības un pareizu degmaisījumu pie PT nesaregulēt.
Primitīva lieta, bet nez kāpēc daudzi to nesaprot un bezjēdzīgi mēģina labot softiski.
P.s. aizgāja offtopiks
TB, ja viņš fiziski nespēj izmērīt/attēlot vairāk par 700kg, tad nav nekādas jēgas no softiskiem risinājumiem. Tur vienk ir jāliek mērītājs, kas jau no rūpnīcas var izmērīt krietni (lai nenoķer Max) vairāk un pēc tā piedzīt softu.
Nav jēgas no izmainītas skalācijas, ja mērītāja Max vērtība slodzē jau ir pie 3k RPM un griežot dzinēju tālāk mērītājs jau rāda muļķības un pareizu degmaisījumu pie PT nesaregulēt.
Primitīva lieta, bet nez kāpēc daudzi to nesaprot un bezjēdzīgi mēģina labot softiski.
P.s. aizgāja offtopiks
m50/m52/m54 un n42/n46 timing tūļu noma
Ms41/ms42/ms43 ews atslēgšana.
Ms41/ms42/ms43 ews atslēgšana.
Pats mērēklis vēl netaisa "Max out". Iepriekš aprakstītais risinājums ar pretestību un mainītu skalāciju ir sen pārbaudīta un par labu atzīta metode un tur nav nekādas diskusijas jāizvērš. Protams, ka mērītājs no 540i vai Porsche ir labāks risinājums, bet izmaksas arī lielākas par pretestības izmaksāmhe9600 rakstīja: ↑25 Okt 2017, 12:59 Šāds risinājums derētu ja ierobežojums būtu softā. Ja pats mēreklis taisa "Max out" tad tur bez tā maiņas uz citu nav variantu.
TB, ja viņš fiziski nespēj izmērīt/attēlot vairāk par 700kg, tad nav nekādas jēgas no softiskiem risinājumiem. Tur vienk ir jāliek mērītājs, kas jau no rūpnīcas var izmērīt krietni (lai nenoķer Max) vairāk un pēc tā piedzīt softu.
Nav jēgas no izmainītas skalācijas, ja mērītāja Max vērtība slodzē jau ir pie 3k RPM un griežot dzinēju tālāk mērītājs jau rāda muļķības un pareizu degmaisījumu pie PT nesaregulēt.
Primitīva lieta, bet nez kāpēc daudzi to nesaprot un bezjēdzīgi mēģina labot softiski.
P.s. aizgāja offtopiks
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 17
- 18
- 19
- 20
- 21
- …
- 24
- chevron_right