Dzinēju Maiņas SWAP detaļu saraksts
Sveiki visiem!
Tika mainīts dzinējs no m43b18 1995 g uz 50b25 dzinēju. Nedarbojas degvielas sūknis, kamā varētu būt problēma.
Tika mainīts dzinējs no m43b18 1995 g uz 50b25 dzinēju. Nedarbojas degvielas sūknis, kamā varētu būt problēma.
Savieno ews resnos vadus kopā (aiz cimdu nodalījuma) un pārknieb apaļajā štekerī pin7 ews vadu.
Mana problēma arī sekojoša ar EWS. No startera klusums, pa taisno saliekot griež. Zem bardačoka jau saliku vadus kopā un 7to pinu ari pārkniebu testam. Domāju man ir EWSII jo 97 gads. Nav vispār ideja kur sākt, ir idejas?
ms41, tur nekas nenotiek vadus savienojot, ja nepaņēmi visu komplektu, uztvērēju/ews/dme, aizmirsti par darbojošos dzinēju, daudzi forumā piedāvā ews free šīm vadībām.
Plānoju noswapot E46 no M43 --> M52TU/M54 motoru.
Pēc pirmās noprašanas izskatās ka vajadzēs:
Motoru ar pilnu serpentīna apkari un stūres pastiprinātāja šļaukām,
Izplūde ar priekšējām O2 Zondēm,
Pilns ieplūdes kolektors ar MAFU, gaisa kasti, ja M54 tad pārkonvertēt uz M52TUB fuel rail, lai nav jāčakarējas ar to filtru.
Priekšējo Sway Bar no 6 cyl motora.
Kondicionierim laikam vēl papildus šļaukas mainās?
EWS Priekus pašam saregulēt/izprogrammēt ārā.
Motoram oriģināli jānāk no E46 lai derētu, karteris, motora kronšteini un vadi. ECU no attiecīgās motora saimes vai nu MS42 vai MS43
Vai vēl kaut ko svarīgu esmu aizmirsis?
Pēc pirmās noprašanas izskatās ka vajadzēs:
Motoru ar pilnu serpentīna apkari un stūres pastiprinātāja šļaukām,
Izplūde ar priekšējām O2 Zondēm,
Pilns ieplūdes kolektors ar MAFU, gaisa kasti, ja M54 tad pārkonvertēt uz M52TUB fuel rail, lai nav jāčakarējas ar to filtru.
Priekšējo Sway Bar no 6 cyl motora.
Kondicionierim laikam vēl papildus šļaukas mainās?
EWS Priekus pašam saregulēt/izprogrammēt ārā.
Motoram oriģināli jānāk no E46 lai derētu, karteris, motora kronšteini un vadi. ECU no attiecīgās motora saimes vai nu MS42 vai MS43
Vai vēl kaut ko svarīgu esmu aizmirsis?