dažādas dzineja problēmas & Jautājumi
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 179
- 180
- 181
- 182
- 183
- …
- 350
- chevron_right

Izplūdē kaut kur caurums un sit salonā. Pārbaudi visu ļoti rūpīgi, arī pavisam mazi bojājumi var būt pie vainas.

kas tā varētu būt par skaņu? https://www.youtube.com/watch?v=fBq2j1s ... e=youtu.be
Pēdējais labojis mzrico - 29 Mai 2014, 23:02, kopā labots 2 reizes.

dzenītis klauvē




a ja konkretak?

da nepievērs tam tuk tuk tuk uzmanību mauc tik, motori tgd nav dārgi 

BMW-Big Money Waste

izklausās, ka vienam klanim no šālēm ir tikai nosaukums palicis...mzrico rakstīja:kas tā varētu būt par skaņu? https://www.youtube.com/watch?v=fBq2j1s ... e=youtu.be

problēma tāda ka m50b25 dzinējam nestrādāja viens cilindrs, bija nosvilis kompis ar provotku un indukceni , tagad visu samainijām tikai kompi uzmetam no 2.0 , dzirkstele pienāk visiem cilindriem bet nepienāk tagad strāva uz benzīnsūkni , kas pa nah** ?
pieslēdzām sukni pa taisno , un tāpat nevar pielaist ? pirms provotkas mainas viss gāja , tikai vienam cilindra dzirkstele nebija



Pārliecinājies, ka jaunajā pravodkā nebija kāds izbijis slepenais slēdzis iepriekšējai mašīnai? Vadi kaut kur griezti, tīti utt?

2.0 no tāda paša gada?
nav ar EWs gadījumā?
nav ar EWs gadījumā?
baumanis rakstīja:problēma tāda ka m50b25 dzinējam nestrādāja viens cilindrs, bija nosvilis kompis ar provotku un indukceni , tagad visu samainijām tikai kompi uzmetam no 2.0 , dzirkstele pienāk visiem cilindriem bet nepienāk tagad strāva uz benzīnsūkni , kas pa nah** ?![]()
pieslēdzām sukni pa taisno , un tāpat nevar pielaist ? pirms provotkas mainas viss gāja , tikai vienam cilindra dzirkstele nebija
kas pa cipariem tam 2.0 ecu? ja ir iespēja, piespraud citu ecu tīri testam.
pravodka ir no m50b25, tik ecu no m50b20, ja?

Kā tad tur beigās ir ar tām sprauslām M50/M52 motoriem? B20 vs B25 vs B28. Kuras ir vienādas, kuras ir atšķirīgas utt? Ja M50B20 tiek izportēta galva, ieplūde no 2.5, izplūde custom made (varbūt zirneklis), lielāka drosele utt., tad ir vērts likt sprauslas no 2.5/2.8? Iespējams arī nepaliks stock vadība..

Kāds saprotoš varētu man izskaidrot ko tas nozīmē ?



Jums nav vajadzīgās atļaujas lai apskatītu šo pielikumu.
Drive until you die with your e36


Par skābekli, tad jau zonde. 


zondes apsilde un kloķenes stāvokļa devējs. nr.1 nav tik svarīgi nr. 2 gan jānovērš.Castroll rakstīja:Kāds saprotoš varētu man izskaidrot ko tas nozīmē ?![]()
tikai tāds sīkums, ka zonde īsti nedatrbojas, ja nav karsta.

pārbaudijām ,viss ok provotka normāla , mašina ir 91 gada ar m50b25, un kompi likām no 92. gada m50b20 ,ar veco provotku tas 2.5 leca ar 2.0 kompi , tikai negāja viens cilindrsOdze rakstīja:2.0 no tāda paša gada?
nav ar EWs gadījumā?
ews tur nav , vnk hvz, panika jau menesi nevar palaist to lamatu , un ja uz sūkni nepienāk strāva , tad uz sprauslām arī var nepienākt strāva? , jo sukni pieslēdzām pa taisno , meiģinājām pielaist un tāpat neleca , nav bijis laikam izraut sprauslas un paskatīties vai tās kaut ko smidzina taj brīdī


ja uz sūkni nepienāk, tad sprauslas arī nevērs, skaties kloķenes datčiku un dabū citu kompi testam.

nu okey , pameiģināšu atrasti citu kompi , a kpc kloķenes devejs varētu būt pie vainas ? 

jūs vēl rīkstnieku pieaicinat lai mēģinaatrast vainu 


kompis nesaņem signālu vai saņem nepareizu un līdz ar to nekas neiet. es tavā vietā dabūtu citu kompi testam un ideāli uzreiz ar visu ejošu kloķenes hollu
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 179
- 180
- 181
- 182
- 183
- …
- 350
- chevron_right