dažādas dzineja problēmas & Jautājumi
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 180
- 181
- 182
- 183
- 184
- …
- 350
- chevron_right

ok , meiģināšu citu kompi un tos hollus 

Nav vienkāršāk uz diagnostiku aizbraukt, neviss mēģināt visu pēc kārtas? 


nekur tuvumā nav normala vieta kur vinu aizvilkt, uz Rīgu jau netaisos no Dobeles vilkt 


Ar B28 sprauslām pārliesies šā vai tā. Ar standarta sprauslās pietiks šādām izderībām. Ja tomēr gribēsi, lai ir lielāka rezerve sprauslās, tad var likt B28 sprauslas, bet bez ECU regulēšanas neiztikt tad.Ruu rakstīja:Kā tad tur beigās ir ar tām sprauslām M50/M52 motoriem? B20 vs B25 vs B28. Kuras ir vienādas, kuras ir atšķirīgas utt? Ja M50B20 tiek izportēta galva, ieplūde no 2.5, izplūde custom made (varbūt zirneklis), lielāka drosele utt., tad ir vērts likt sprauslas no 2.5/2.8? Iespējams arī nepaliks stock vadība..

M50b25 motors, nav tik daudz jaudas, cik būtu jābūt, dažreiz uzraustās braucot uz nelieliem apgriezieniem un smird. Ir varbūt kāds variants, kas par problēmu?
Sveiki, tatad man ir m42 318is 1997gada bmw, un man kadu laicinu atpakal radas problema ar dzineju. Iedarbinut masinu ir bija divaina skana, tada ka klabēšana.... ir aizdomas ka ir izbīdijusies kāda kloķvārpsta šāle, bet pēc pārs nedēļām kad maš''ina pastāvējusi, gribeju pardzit citur, bet... Meģinot pielais, skana bija apmeram 5 reiz briesmīgāka, ( tāda kā vilktu kādu smagu skapi par grīdu) Ja nav vainīga kloķvārpsta šāle, tad kas varētu būt vainīgs pēc jūsu domām? Un cik tas varētu izmaksāt?
Vai sanāktu lētāk ielikt citu motoru? pieņemsim 320
Vai sanāktu lētāk ielikt citu motoru? pieņemsim 320

lētāk sanāktu ielikt citu 1.8

m52tub28
Uzsilst un kādas ~5min noturas darba temp. un tad karst augšā un visu laiku parādās spiediens dzesēšanas sistēmā.
Nezinu, termostats? Vai galvas blīve, plaisa galvā? Balti dūmi nav, eļļa neputojas. Beigts sūknis?
Uzsilst un kādas ~5min noturas darba temp. un tad karst augšā un visu laiku parādās spiediens dzesēšanas sistēmā.
Nezinu, termostats? Vai galvas blīve, plaisa galvā? Balti dūmi nav, eļļa neputojas. Beigts sūknis?

M52(MS41, MS41.x), M52tu(MS42), M54(MS43), S54(MSS54), N54(MSD80, MSD81), Stanalone(VEMS, Ecumaster, Maxxecu, Link, etc) regulēšana, EWS delete, etc, M52 & M52TU & M54, etc swap vadu savienoša - PM.
Instagram

+ 328seeingman rakstīja:lētāk sanāktu ielikt citu 1.8


starteris vainīgs?
itkā degvielas sistēma nav vainīga, ja uzreiz pēc noslāpēšanas nelec..., laikam


Starterim ievilcējs jeb bendikss jāmaina.

vajadzīgi viedokļi
autiņā stāv M52B25, motors ļoti dzīvs ja salīdzina ar citiem, eļļu ne grama nav norijis pēc 11 tk. km, bet kompensātori klab ka dīzelim
jautājums šeit sekojošs - vai ir jēga ķēpāties un mainīt kompensātorus?
autiņā stāv M52B25, motors ļoti dzīvs ja salīdzina ar citiem, eļļu ne grama nav norijis pēc 11 tk. km, bet kompensātori klab ka dīzelim
jautājums šeit sekojošs - vai ir jēga ķēpāties un mainīt kompensātorus?
fotogrāfijas tev, tavam auto un citu priekam!
raksti PM vai zvani 25132468, cenas studentiem pieejamas
bildes apskatāmas - 500px.com / facebook.com
raksti PM vai zvani 25132468, cenas studentiem pieejamas
bildes apskatāmas - 500px.com / facebook.com

Tā jau nav ķēpāšanās, pāris stundu darbs un ļoti labs ieguldījums labā motorā
Vairs tie kompensatori nemaksā tik daudz, lai baigi domāti. Tik pārliecinies, ka tiešām tie ir kompensatori.


pēc skaņas spriežot nekas cits īsti nevar būt, ja ieklausās tad nāk no motora aizmugures augšā
kādi vēl varianti? ķēdes? VANOS?
kādi vēl varianti? ķēdes? VANOS?
fotogrāfijas tev, tavam auto un citu priekam!
raksti PM vai zvani 25132468, cenas studentiem pieejamas
bildes apskatāmas - 500px.com / facebook.com
raksti PM vai zvani 25132468, cenas studentiem pieejamas
bildes apskatāmas - 500px.com / facebook.com

Jap, daudz vairantu. Aizbrauc pie kāda, kas māk atšķirt skaņas :)

3 dažādi mehāniķi klausijušies, pats arī stulbs neesmu, bet visi mehi kā viens saka, ka kompensātori, tad laikam, ka tie arī būs 

fotogrāfijas tev, tavam auto un citu priekam!
raksti PM vai zvani 25132468, cenas studentiem pieejamas
bildes apskatāmas - 500px.com / facebook.com
raksti PM vai zvani 25132468, cenas studentiem pieejamas
bildes apskatāmas - 500px.com / facebook.com

Varbūt esmu sabaidīts par daudz, bet pēc tā ko esmu dzirdējis ir tā ka ar m52/m52tu alum. blokiem ir kā ar jēlām olām, ja karsē un/vai blīve izpūsta, tad var arī būt bloks savērpies.
Vai viņi ir tomēr izturīgāki kā man ir sastāstīts? Pie kāda scenārija tad būtu jāuztraucas par bloka savērpšanos?
Vai viņi ir tomēr izturīgāki kā man ir sastāstīts? Pie kāda scenārija tad būtu jāuztraucas par bloka savērpšanos?
M52(MS41, MS41.x), M52tu(MS42), M54(MS43), S54(MSS54), N54(MSD80, MSD81), Stanalone(VEMS, Ecumaster, Maxxecu, Link, etc) regulēšana, EWS delete, etc, M52 & M52TU & M54, etc swap vadu savienoša - PM.
Instagram

Ja būtu tik viegli viņus zinīcināt, 20 gadus vecs 328 līdz LV nenonāktu.., tur noteikti ir kādu laiku jābrauc ar pārkarsētu, jāmoka, jālauž tā mašina, man ir bijis gadījums, kad temperatūras dačiks aiziet pāri sarkanajuam , atverot, haubi ķinas izplūdes kolektors ir sarkanīgs, pec tam balts., nekādu problēmu jau 3 gadus pēc tās vienas smagās izklaides... 

e36

Es m52 4 reizes temperatūru uzvārīju līdz redlainam un viss ok 


šķiet, ka tā nelaime izteikta ir M50 un M51
fotogrāfijas tev, tavam auto un citu priekam!
raksti PM vai zvani 25132468, cenas studentiem pieejamas
bildes apskatāmas - 500px.com / facebook.com
raksti PM vai zvani 25132468, cenas studentiem pieejamas
bildes apskatāmas - 500px.com / facebook.com
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 180
- 181
- 182
- 183
- 184
- …
- 350
- chevron_right