dažādas dzineja problēmas & Jautājumi
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 183
- 184
- 185
- 186
- 187
- …
- 350
- chevron_right

m42b18 motoram nestrada termomufte. kas butu labaks - nomainit to termomufti uz jauno vai vnk nonemt vinju un uzlikt radiatoram elektroventilatoru ?

Kādi motora kodi?Dzontars rakstīja:abas masinas 95 gads , un ar vadina paarkniebsanu nepietiek cik uzzinaaju...dogMa rakstīja:Kādi motora kodi abiem?
Ja pārej no 95+ gada uz zemāku, tad pie EWS štekera abi resnie vadi jāsavieno kopā.

Pēc tam mācēsi pieslēgt pie termoslēdža? Ja vispār tāds ir radiatorā?rus90 rakstīja:m42b18 motoram nestrada termomufte. kas butu labaks - nomainit to termomufti uz jauno vai vnk nonemt vinju un uzlikt radiatoram elektroventilatoru ?

nau bet radiatora ir vieta kur viņu ieskruvet.domaju ka maceshu jo nekas gruts tur itka nauKobreti rakstīja:Pēc tam mācēsi pieslēgt pie termoslēdža? Ja vispār tāds ir radiatorā?rus90 rakstīja:m42b18 motoram nestrada termomufte. kas butu labaks - nomainit to termomufti uz jauno vai vnk nonemt vinju un uzlikt radiatoram elektroventilatoru ?


Grūti piedarbināt vasarā. Ziemā ideāli pielec. Kas varētu būt par vainu? 
Novērojums : silta mašīna pielec sūdīgi, auksta - labi.

Novērojums : silta mašīna pielec sūdīgi, auksta - labi.

Cik varētu izmakstāt m50b20 eļļas filtra maiņa, vārstu vāka blīves maiņa?

10-15 eiro kopā

Viens no variantiem ir sadalenes devējs, ziemā gan nelietoju auto, bet tagad vasarā arī silts pieleca sliktāk nekā auksts.Bamslis rakstīja:Grūti piedarbināt vasarā. Ziemā ideāli pielec. Kas varētu būt par vainu?
Novērojums : silta mašīna pielec sūdīgi, auksta - labi.
http://www.pistonheads.com/gassing/topi ... +me+please

es laikam neko nesaprotu, bet izrakņāju interwebu, visiem te problēmas, ka ir pārkarsis, utt utt utt.
Situācija sekojoša: m50b25, panelī rāda, ka temperatūra ir pa vidu (norm), bet ik pa brīdim izspiež tosolu ārā, kad pēc braukšanas noslāpē (ne vienmēr). Atverot korķi (ja nav tas brīdis, kad sistēma izdomā atbrīvoties no tosola), mazliet tvaiks nāk, un trubās arī mēdz būt spiediens. Korķi zvērīgi neskrūvēju ciet, aizskrūvēju un pataisu vaļā. No kura gala sākt? Vakar vakarā izspieda padaudz tosolu, pēc tam, naktī, lejot atpakaļ (aukstam motoram) biš par daudz pielēju, tādēļ tagad neļaunojos uz mašīnu, ja šī lieko izspiež ārā... (bet pirms tam bija normāls līmenis un tāpat viņai nepatika)
Situācija sekojoša: m50b25, panelī rāda, ka temperatūra ir pa vidu (norm), bet ik pa brīdim izspiež tosolu ārā, kad pēc braukšanas noslāpē (ne vienmēr). Atverot korķi (ja nav tas brīdis, kad sistēma izdomā atbrīvoties no tosola), mazliet tvaiks nāk, un trubās arī mēdz būt spiediens. Korķi zvērīgi neskrūvēju ciet, aizskrūvēju un pataisu vaļā. No kura gala sākt? Vakar vakarā izspieda padaudz tosolu, pēc tam, naktī, lejot atpakaļ (aukstam motoram) biš par daudz pielēju, tādēļ tagad neļaunojos uz mašīnu, ja šī lieko izspiež ārā... (bet pirms tam bija normāls līmenis un tāpat viņai nepatika)
Credit Cards? Drug smuggling? Selling your body for cheap?
It doesn't matter. All sins are forgiven on the path to boost.
It doesn't matter. All sins are forgiven on the path to boost.

Tosols tīrs, nav ar eļļas piejaukumiem? Vai - eļļa tīra, nav ar tosola piejaukumiem? Eļļas korķis bez "biezpiena" paliekām?
Balti dūmi nav?


Tosols principā tīrs. Bišk pa virsu varavīksne, bet ne vairāk kā hruščovkās pa krānu nākošajam ūdenim. Eļļu esmu redzējis tikai uz šķupa, tur itkā bij čotka. Kas ir domāts kā "biezpiena" paliekas? Putas? nav! un baltu dūmu arī nav!
Credit Cards? Drug smuggling? Selling your body for cheap?
It doesn't matter. All sins are forgiven on the path to boost.
It doesn't matter. All sins are forgiven on the path to boost.

varbūt kāds zin un var pateikt kur var meklēt dzinēja detaļām nomināl izmērus?

Kāds var palídzét ar tādu lietu - mašínai m50b20 motors, kur jāmeklé kloķvārpstas stāvokļa devéjs? Kā viņam visvieglāk tikt klāt?

Kādām daļām interesē?JozziX rakstīja:varbūt kāds zin un var pateikt kur var meklēt dzinēja detaļām nomināl izmērus?
Atrodas tieši zem termostata korpusa, dzinēja priekšgalā virs kloķenes šķivoka. Jānoņem aiz termostata lielā tosola truba un tiec atskrūvēt, tālāk jau roku veiklība zem ieplūdes kolektora, lai to atvienotu.Meiers rakstīja:Kāds var palídzét ar tādu lietu - mašínai m50b20 motors, kur jāmeklé kloķvārpstas stāvokļa devéjs? Kā viņam visvieglāk tikt klāt?

Pa lielām tikai kloķvārpsta, sadalenes, bet vēl arī interesētu sadalenēm zobrati, vārsti, kompensatori no kuriem motoriem ir savstarpēji maināmi.

Par izmēriem pastāstīt tā nevarēšu, bet par saderību gan varu pastāstīt, ja nepieciešams.

Atver realoem.lv, izvēlies auto, izvēlies detaļu, uzspied uz koda, un atvērsies no kuriem auto der.
Kaut kādus nestandarta risinājumus gan tur neieraudzīs. 



Par realoem zinu, bet šoreiz īsti nederēs, jo interesē izmēri nestandarta risinājumiem

Parādijās problēma ar m52b20, vairāk par 3.5k neceļ apgriezienus(sajūta ka aizrijās), noslāpējot un iedarbinot vēlreiz kādu brīdi vis normāli pēc tam atkal sāk čakarēties, braucot vispār pie 2.5k sāk raustīties visa mašīna.
Dzīve var nomainīt visu, bet BMW tikai uz BMW!


degvielas filtrs/sūknis/sūkņa spiediens /ražība.ar4ibalc rakstīja:Parādijās problēma ar m52b20, vairāk par 3.5k neceļ apgriezienus(sajūta ka aizrijās), noslāpējot un iedarbinot vēlreiz kādu brīdi vis normāli pēc tam atkal sāk čakarēties, braucot vispār pie 2.5k sāk raustīties visa mašīna.
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 183
- 184
- 185
- 186
- 187
- …
- 350
- chevron_right