dažādas dzineja problēmas & Jautājumi
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 184
- 185
- 186
- 187
- 188
- …
- 350
- chevron_right
kādas ir jūsu domas par to, kāpēc pēc 800km nobraukuma pārlūza jauns sajūga kurvis ?
vakar pavērās nepatīkams skats, jo pat nebiju paspējis pirmo riepu pāri nosvilināt, un kurvis ir metams..
konkrētāk - m50b28 dzinējs, virsū 6kg m20 spararats, luk sajūga disks un sachs kurvis, izspiedējgultnim uzvirpots flancis, kas ieliekas gultņa galā, lai ar stock cilindrīti sajūgs izspiestos..
noņemot nost pamanījām, ka kurvis ir dabūjis pasvilt, jo pa riņķi bij lillīgi zils, un kā jau teicu, nebiju vēl uzspējis pirmo pāri nokūpināt..
varētu būt, ka sajūgs līdzi nedaudz griezies, iespējamā neprecīzā flanča biezuma dēļ, vai citi varianti?
teikšu godīgi - īsti nejutu, ka būtu problēmu ar sajūgu, kautgan šis ir pirmais 6cyl motors man, un pirmie 800km ar tik nobraukti
nav vēlmes likt virsū jaunu kurvi, kas iespējams ar tiktu pakļauts iznīcībai..
vakar pavērās nepatīkams skats, jo pat nebiju paspējis pirmo riepu pāri nosvilināt, un kurvis ir metams..
konkrētāk - m50b28 dzinējs, virsū 6kg m20 spararats, luk sajūga disks un sachs kurvis, izspiedējgultnim uzvirpots flancis, kas ieliekas gultņa galā, lai ar stock cilindrīti sajūgs izspiestos..
noņemot nost pamanījām, ka kurvis ir dabūjis pasvilt, jo pa riņķi bij lillīgi zils, un kā jau teicu, nebiju vēl uzspējis pirmo pāri nokūpināt..
varētu būt, ka sajūgs līdzi nedaudz griezies, iespējamā neprecīzā flanča biezuma dēļ, vai citi varianti?


nav vēlmes likt virsū jaunu kurvi, kas iespējams ar tiktu pakļauts iznīcībai..

Labi, iepriekseejais jautaajums vairs nav baigi aktuaals
Interesee, ja m50b25 motoraa ieliek m52b28 iekshas, kas notiek ar aizdedzi, gadiijumaa nav peectam jaaregulee? Tuksgaitaa nedaudz raustaas, un liekas, ka neiet arii taa kaa vajadzeetu. Esmu mainiijis indukcijas spoles, tuksgaitas regulatoru, klokenes staavokla deveeju, visaam trubinaam ar paargaaju paari..
Reizeem arii negrib lekt, un katru reizi viens un tas pats-pielec ar tresho tik
Bij doma vest sareguleet vadiibu, tikai KUR, un vai ir veerts?:)

Interesee, ja m50b25 motoraa ieliek m52b28 iekshas, kas notiek ar aizdedzi, gadiijumaa nav peectam jaaregulee? Tuksgaitaa nedaudz raustaas, un liekas, ka neiet arii taa kaa vajadzeetu. Esmu mainiijis indukcijas spoles, tuksgaitas regulatoru, klokenes staavokla deveeju, visaam trubinaam ar paargaaju paari..
Reizeem arii negrib lekt, un katru reizi viens un tas pats-pielec ar tresho tik

Bij doma vest sareguleet vadiibu, tikai KUR, un vai ir veerts?:)

Motors 2.5tds... auksts lec no pusapgrieziena, silts lec arī ļoti labi... Kad mašīna ir pusauksta, vai ne l';idz galam iesilusi, viņu ir problēmas palaist,ļoti ilgi jāgriež starteris, lai mašīna pielēktu...Kas varētu būt par vainu? 

kad dzinējs tika likts kopā, tad uz kādu kompresijas pakāpi tika tēmēts? ar sadales vārpstām nav nekādas ķīmijas? Pamēri sūkņa ražību.agang rakstīja:Labi, iepriekseejais jautaajums vairs nav baigi aktuaals![]()
Interesee, ja m50b25 motoraa ieliek m52b28 iekshas, kas notiek ar aizdedzi, gadiijumaa nav peectam jaaregulee? Tuksgaitaa nedaudz raustaas, un liekas, ka neiet arii taa kaa vajadzeetu. Esmu mainiijis indukcijas spoles, tuksgaitas regulatoru, klokenes staavokla deveeju, visaam trubinaam ar paargaaju paari..
Reizeem arii negrib lekt, un katru reizi viens un tas pats-pielec ar tresho tik![]()
Bij doma vest sareguleet vadiibu, tikai KUR, un vai ir veerts?:)
Lai ietu pilnvērtīgi jāčipo, bet tukšgaita ir visiem bijusi normāla un ar pakaļas stendu atšķirība starp b25 bija krietni jūtama, pat ar stock vadību.
par turbočipu vairs nav tik daudz pozitīvu atsauksmju kā agrāk, cik dzirdēts kaross reklamējoties, ka varot bosch`u labi saregulēt, bet reālus darbus neesmu redzējis. Ja bez vanos dzinējs un ir kāds pazīstams datoriķis ar eepromu programmatoru, tad varu nosūtīt vienu .bin failu.
m50/m52/m54 un n42/n46 timing tūļu noma
Ms41/ms42/ms43 ews atslēgšana.
Ms41/ms42/ms43 ews atslēgšana.
kompresijas pakāpe ir nedaudz virs 11:1 , izplūdes sadalenes vietā ir m50 ieplūdes sadalene..
bij doma pie karosa vest regulēt, taču šis teica, ka vajadzēšot stendu. cik ar qsx runājām, tad varot iztikt bez stenda, lai manu gadījumu saregulētu
datoriķi nav pazīstami, diemžēl, tāpēc ar jautāju, kur vispirms varētu mēģināt griezties..
kā ir ar vadībām? ir lasīts& dzirdēts, ka dzinējs ar vienu ecu varot iet sliktāk, vai pat vispār neiet kā ar citu. manā gadījumā 402ecu
bij doma pie karosa vest regulēt, taču šis teica, ka vajadzēšot stendu. cik ar qsx runājām, tad varot iztikt bez stenda, lai manu gadījumu saregulētu

datoriķi nav pazīstami, diemžēl, tāpēc ar jautāju, kur vispirms varētu mēģināt griezties..
kā ir ar vadībām? ir lasīts& dzirdēts, ka dzinējs ar vienu ecu varot iet sliktāk, vai pat vispār neiet kā ar citu. manā gadījumā 402ecu

gan 403, gan 402 ir daudz "prošivkas" variantu, jāskatās konkrēti gadījumi. Cik agrāk bija pētīts, stock'ā jēdzīgākas kartes bija 403-šajam
m50/m52/m54 un n42/n46 timing tūļu noma
Ms41/ms42/ms43 ews atslēgšana.
Ms41/ms42/ms43 ews atslēgšana.
Ok, kaadu dienu pameeginaasu citus ECU piespraust..
Tik veeljoprojaam interesee, kas notiek ar aizdedzi, palielinoties virzula gaajienam? Standarta ecu ar to pasu m50 klokvaarpstas staavokla deveeju tak nesaprot to, ne? Un ja nee, tad kaadas sekas tam vareetu buut?
Tik veeljoprojaam interesee, kas notiek ar aizdedzi, palielinoties virzula gaajienam? Standarta ecu ar to pasu m50 klokvaarpstas staavokla deveeju tak nesaprot to, ne? Un ja nee, tad kaadas sekas tam vareetu buut?

pie tās kompresijas pakāpes ar nepareizu aizdedzi (ja vēl degviela ne labs 98-tais, vai palielāka temp) var dabūt detonāciju.
ja ar visiem devējiem, degvielas spiedienu/ražību viss ok, tad lieku 90% uz nepareizi saliktām sadalenēm.
ja ar visiem devējiem, degvielas spiedienu/ražību viss ok, tad lieku 90% uz nepareizi saliktām sadalenēm.
m50/m52/m54 un n42/n46 timing tūļu noma
Ms41/ms42/ms43 ews atslēgšana.
Ms41/ms42/ms43 ews atslēgšana.

Sveiki. Gribētu uzzināt kā m52 dzinējam pēc tā koda uz motora var noteikt tilpumu? Neesmu pārliecināts tas ir 2.5 vai 2.0.

iesit google, vai kada kataloga. Pirmie divi cipari ari laikam bija tilpums, man vismaz 2.5 uz bloka bija 25 6s 2.
Rūc ka 1.6 sprāgst ka 2.8:D

ja ir 20 6 S3, tad tas ir 2.0, ja 25 6 S3, tad 2.5 


Skaidrs. Paldies.

Problēma joprojām aktuāla, uzliku citu sūkni, nekas nemainījās, tagad jau parādijušies citi simtobi, braucot tikai pa retam noraustās un kad tuksgaitā ruc kadu brīdi, noslāpst, un diezgan ilgi jāgriež lai iedarbinātu. aizdoma uz kloķenes devēju.ar4ibalc rakstīja:Parādijās problēma ar m52b20, vairāk par 3.5k neceļ apgriezienus(sajūta ka aizrijās), noslāpējot un iedarbinot vēlreiz kādu brīdi vis normāli pēc tam atkal sāk čakarēties, braucot vispār pie 2.5k sāk raustīties visa mašīna.
Dzīve var nomainīt visu, bet BMW tikai uz BMW!



to pagajusajā gadā mainīju, tas siets pie uztvērēja bija pilnīgi tīrs, tapēc atmetu domu par filtru
Dzīve var nomainīt visu, bet BMW tikai uz BMW!


pie kompja esi slēdzis? pieļauju, ka sadalenes devējs atteicies dzīvotar4ibalc rakstīja:Problēma joprojām aktuāla, uzliku citu sūkni, nekas nemainījās, tagad jau parādijušies citi simtobi, braucot tikai pa retam noraustās un kad tuksgaitā ruc kadu brīdi, noslāpst, un diezgan ilgi jāgriež lai iedarbinātu. aizdoma uz kloķenes devēju.ar4ibalc rakstīja:Parādijās problēma ar m52b20, vairāk par 3.5k neceļ apgriezienus(sajūta ka aizrijās), noslāpējot un iedarbinot vēlreiz kādu brīdi vis normāli pēc tam atkal sāk čakarēties, braucot vispār pie 2.5k sāk raustīties visa mašīna.


Ar sadalenes devēju neiet līdz 3k, pēc tam ir ok.

man ar beigtu sadalenes devēju brīvgaitā slāpa nost un silts neleca 


nu man tagat no tuksgaitas lidz kkur 1300 taka aizrijas masina.
Sent from my GT-I9505 using Tapatalk
Sent from my GT-I9505 using Tapatalk
Dzīve var nomainīt visu, bet BMW tikai uz BMW!


jāslēdz pie kompja, variantu daudz, var būt gan gmm, tps utt.
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 184
- 185
- 186
- 187
- 188
- …
- 350
- chevron_right