dažādas dzineja problēmas & Jautājumi
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 185
- 186
- 187
- 188
- 189
- …
- 350
- chevron_right
Kurš varētu paskatīties, kas manam m52b28 vanosam nepatīk un iespējams to sataisīt, un pie viena novērst izplūdes kolektoram, ka nāk kaut kur ārā gāzes (blīve starp galvu un kolektoru, vai plaisa kolektorā)? Ar cik naudām rēķināties?

Tavam vanosam nepatīk noteikti tas, ka blīves jāmaina.
Kādi 100 eiro vari rēķināt par visu. 


Un varbūt ir padomā kāds, kas varētu to izdarīt? Bail pašam izplūdi skrūvēt nost, jo 100% nolauzīšu skrūves. Vanosu moš vēl ar visiem DIY sataisītu...

Yo!
Ir radusies problēma ar dzinēju, dzinējs ir 1.9 M44, dzinējs tika ieswapots 1.6 vietā, visi ews'i'n'shit tika kārtīgi pārvilkti un pielāgoti, vakar izgriežot līdz redlainam dzinēju, virs ~5k štukām tas pārstāja iet kā nākas, un sāka raustīties.
Varbūt zinātājiem ir kāda nojausma ar ko vispār sākt, kur meklēt problēmas vainieku?
Ir radusies problēma ar dzinēju, dzinējs ir 1.9 M44, dzinējs tika ieswapots 1.6 vietā, visi ews'i'n'shit tika kārtīgi pārvilkti un pielāgoti, vakar izgriežot līdz redlainam dzinēju, virs ~5k štukām tas pārstāja iet kā nākas, un sāka raustīties.
Varbūt zinātājiem ir kāda nojausma ar ko vispār sākt, kur meklēt problēmas vainieku?


Jāvelk ātruma indeksa vads līdz x20 štekerim.
Šofera pusē vadu sadalītāju kastē atrodi štekeri ar melns/balts vadiem un aizvelc vienu vadu līdz x20 štekerim uz 9.pinu. Būtu jābūt.
Šofera pusē vadu sadalītāju kastē atrodi štekeri ar melns/balts vadiem un aizvelc vienu vadu līdz x20 štekerim uz 9.pinu. Būtu jābūt.
Sveiki , parliku dzineju no 1.6i uz 1.8 is (M44B19) , sakuma viss gaja okey tagat paradijas problema , spiezot gazi masina neiet galigi uz prieksu un raustas, apgiezieni tuksgaita nedaudz leka , domaju ka pie vainas zonde nomainiju to, bet ari pec mainas tiesi ta pat. Vai pie vainas varbut varetu but sveces vai svecvadi ?? Varbut ja kads ir no mezciema var man palidzet aizdot sveces uz parbaudi ???

Izskatās, ka ar M44 arī gana daudz problēmas ir, čomam pārswapoja tds'a M44, arī tā pati problēma kas man.

Paldies, meiģināsim. Ideāli jau būtu pie kompja pieslēgt.dogMa rakstīja:Jāvelk ātruma indeksa vads līdz x20 štekerim.
Šofera pusē vadu sadalītāju kastē atrodi štekeri ar melns/balts vadiem un aizvelc vienu vadu līdz x20 štekerim uz 9.pinu. Būtu jābūt.

arii manam aktuala problema,
redline pie 5k
pec tam uzraksti kas un kaa kad savienoji vadus kaa dogma raxtija
redline pie 5k


Tāda "problēma" ir visiem, kas swapo no m40, m42, m50 uz m43, m44, m52.

Cik aptuveni izmaksatu m52b28 no kompja izdzest 1 zondi ?

+- tikpat cik jauna tā zonde.

Motoram var pazust jauda no tā ka 2 reizes ir ņemts ieplūdes kolektors nost,nemainot blīvi,vai kas tur nāk? Par 2 piegājienu vispār negarantēju ka tur varētu būt ok saskrūvēts kolektors.

Nav pievienota kāda retinājuma trubiņa
Kaut kur velk gaisu.

Kaut kur velk gaisu.
kads var pateikt kas sis ir pa sensoru un vai vinju vajag? (M50 Klopfsensor Siemens )man ir divi tadi pie motora bloka,viens beigts,nekadas izmainjas nejutu dzineja darbiba bez vinja.
Jums nav vajadzīgās atļaujas lai apskatītu šo pielikumu.
detonācijas devējs.
m50/m52/m54 un n42/n46 timing tūļu noma
Ms41/ms42/ms43 ews atslēgšana.
Ms41/ms42/ms43 ews atslēgšana.
tas ka vins beigts nekas?neparadisies kadi blakus defekti velak? 


nē nu viss būs ok tikai aizdedzes kartes adaptācijas netiks veikts un motors darbosies tādā kā avārijas režīmā
labāk nomainīt
labāk nomainīt
Vēršos pēc palīdzības, lieta tāda ka griežot atslēgu, starteris griež, bet mašīna nelec, ievelkot arī nelec, nākamā doma man ir par sūkni, varbūt tas ir beigts, kā to varētu pārbaudīt, dzirdēts ka kaut kāds relejs jāsavieno pa taisno un tad dzird, bet kāds ar kādu gan nav ne jausmas, kāds nevar pateikt? :)
M42b18 IS dzinējs.
Varbūt kādam ir vel kādas idejas kas var būt par vainu?
M42b18 IS dzinējs.
Varbūt kādam ir vel kādas idejas kas var būt par vainu?

Dzirkstele ir?
Pārbaudi sūkņa drošinātāju.
Izņem sūkņa releju (atrodas drošinātāju kastē) un savieno 30 un 87 pinus (starpā 16A drošinātāju!) un klausies vai sūknis strādā. Lai, ja nu kas, nesajauktu to ar kādu citu releju(vienkārši atrasšanās vieta visiem nav viena un tā pati) - sūkņa relejam pavisam jābūt ar 4 piniem, pie 30. pina jāpienāk sarkanam vadam (tas, protams, ja kādreiz gar pravodku nav ņēmies kāds Žeņa par litru samagona
)
Pārbaudi sūkņa drošinātāju.
Izņem sūkņa releju (atrodas drošinātāju kastē) un savieno 30 un 87 pinus (starpā 16A drošinātāju!) un klausies vai sūknis strādā. Lai, ja nu kas, nesajauktu to ar kādu citu releju(vienkārši atrasšanās vieta visiem nav viena un tā pati) - sūkņa relejam pavisam jābūt ar 4 piniem, pie 30. pina jāpienāk sarkanam vadam (tas, protams, ja kādreiz gar pravodku nav ņēmies kāds Žeņa par litru samagona

-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 185
- 186
- 187
- 188
- 189
- …
- 350
- chevron_right