dažādas dzineja problēmas & Jautājumi

Cibulis
Ziņojumi: 102
Pievienojies: 12 Jan 2012, 23:52
Kurš varētu paskatīties, kas manam m52b28 vanosam nepatīk un iespējams to sataisīt, un pie viena novērst izplūdes kolektoram, ka nāk kaut kur ārā gāzes (blīve starp galvu un kolektoru, vai plaisa kolektorā)? Ar cik naudām rēķināties?
Profila bilde
Ruu
E36 Club Latvia
Ziņojumi: 4667
Pievienojies: 23 Feb 2011, 18:55
Atrašanās vieta: Cēsis
Reputācija: 6
 
Tavam vanosam nepatīk noteikti tas, ka blīves jāmaina. :hahaha: Kādi 100 eiro vari rēķināt par visu. :hahaha:
Cibulis
Ziņojumi: 102
Pievienojies: 12 Jan 2012, 23:52
Un varbūt ir padomā kāds, kas varētu to izdarīt? Bail pašam izplūdi skrūvēt nost, jo 100% nolauzīšu skrūves. Vanosu moš vēl ar visiem DIY sataisītu...
Profila bilde
Lawwr
Ziņojumi: 1984
Pievienojies: 17 Mar 2012, 21:16
Braucu ar: 323i
Reputācija: 7
 
Yo!
Ir radusies problēma ar dzinēju, dzinējs ir 1.9 M44, dzinējs tika ieswapots 1.6 vietā, visi ews'i'n'shit tika kārtīgi pārvilkti un pielāgoti, vakar izgriežot līdz redlainam dzinēju, virs ~5k štukām tas pārstāja iet kā nākas, un sāka raustīties.
Varbūt zinātājiem ir kāda nojausma ar ko vispār sākt, kur meklēt problēmas vainieku? :rolleyes:
Profila bilde
dogMa
E36 Club Latvia
Ziņojumi: 9805
Pievienojies: 27 Feb 2011, 23:05
Braucu ar: E36 2.8i Coupe
Reputācija: 117
 
Jāvelk ātruma indeksa vads līdz x20 štekerim.
Šofera pusē vadu sadalītāju kastē atrodi štekeri ar melns/balts vadiem un aizvelc vienu vadu līdz x20 štekerim uz 9.pinu. Būtu jābūt.
MOOSKEE5TYLE
Ziņojumi: 24
Pievienojies: 02 Nov 2013, 12:12
Sveiki , parliku dzineju no 1.6i uz 1.8 is (M44B19) , sakuma viss gaja okey tagat paradijas problema , spiezot gazi masina neiet galigi uz prieksu un raustas, apgiezieni tuksgaita nedaudz leka , domaju ka pie vainas zonde nomainiju to, bet ari pec mainas tiesi ta pat. Vai pie vainas varbut varetu but sveces vai svecvadi ?? Varbut ja kads ir no mezciema var man palidzet aizdot sveces uz parbaudi ???
Profila bilde
Lawwr
Ziņojumi: 1984
Pievienojies: 17 Mar 2012, 21:16
Braucu ar: 323i
Reputācija: 7
 
Izskatās, ka ar M44 arī gana daudz problēmas ir, čomam pārswapoja tds'a M44, arī tā pati problēma kas man. :doh:
dogMa rakstīja:Jāvelk ātruma indeksa vads līdz x20 štekerim.
Šofera pusē vadu sadalītāju kastē atrodi štekeri ar melns/balts vadiem un aizvelc vienu vadu līdz x20 štekerim uz 9.pinu. Būtu jābūt.
Paldies, meiģināsim. Ideāli jau būtu pie kompja pieslēgt.
Profila bilde
Agrais
Ziņojumi: 288
Pievienojies: 21 Nov 2011, 23:37
Braucu ar: e36 kuutinju
Atrašanās vieta: Sigulda
Reputācija: 2
 
arii manam aktuala problema,
redline pie 5k :D pec tam uzraksti kas un kaa kad savienoji vadus kaa dogma raxtija
Profila bilde
dogMa
E36 Club Latvia
Ziņojumi: 9805
Pievienojies: 27 Feb 2011, 23:05
Braucu ar: E36 2.8i Coupe
Reputācija: 117
 
Tāda "problēma" ir visiem, kas swapo no m40, m42, m50 uz m43, m44, m52.
Profila bilde
nokolats
Ziņojumi: 108
Pievienojies: 16 Sep 2012, 09:47
Braucu ar: vaanus
Cik aptuveni izmaksatu m52b28 no kompja izdzest 1 zondi ?
Profila bilde
Lācis
Ziņojumi: 1810
Pievienojies: 31 Jūl 2013, 07:16
Braucu ar: m54b25
Atrašanās vieta: Limbaži, Rīga
Reputācija: 5
 
+- tikpat cik jauna tā zonde.
MAXixt
Ziņojumi: 115
Pievienojies: 09 Feb 2013, 21:38
Braucu ar: E46 335ci N54
Nav iespejams dzest 1 zondi.
BMW autoserviss& tunings
Profila bilde
janeks
Ziņojumi: 183
Pievienojies: 19 Nov 2012, 12:55
Braucu ar: Nolaistu jumtu.
Atrašanās vieta: Kolhoza
Motoram var pazust jauda no tā ka 2 reizes ir ņemts ieplūdes kolektors nost,nemainot blīvi,vai kas tur nāk? Par 2 piegājienu vispār negarantēju ka tur varētu būt ok saskrūvēts kolektors.
Profila bilde
Sancix
Ziņojumi: 1130
Pievienojies: 23 Aug 2012, 09:12
Braucu ar: ti
Atrašanās vieta: Cēsis
Reputācija: 14
 
Nav pievienota kāda retinājuma trubiņa :gigigi:
Kaut kur velk gaisu.
raceejs
Ziņojumi: 51
Pievienojies: 29 Okt 2012, 12:46
Braucu ar: e39
kads var pateikt kas sis ir pa sensoru un vai vinju vajag? (M50 Klopfsensor Siemens )man ir divi tadi pie motora bloka,viens beigts,nekadas izmainjas nejutu dzineja darbiba bez vinja.
Jums nav vajadzīgās atļaujas lai apskatītu šo pielikumu.
he9600
Ziņojumi: 2053
Pievienojies: 03 Apr 2011, 20:22
Braucu ar: e36 323
Reputācija: 37
 
detonācijas devējs.
m50/m52/m54 un n42/n46 timing tūļu noma
Ms41/ms42/ms43 ews atslēgšana.
raceejs
Ziņojumi: 51
Pievienojies: 29 Okt 2012, 12:46
Braucu ar: e39
tas ka vins beigts nekas?neparadisies kadi blakus defekti velak? :rolleyes:
Profila bilde
Liss
Ziņojumi: 2562
Pievienojies: 16 Apr 2011, 09:22
Braucu ar: turbo bamsli
Atrašanās vieta: Ogre
Reputācija: 40
 
nē nu viss būs ok tikai aizdedzes kartes adaptācijas netiks veikts un motors darbosies tādā kā avārijas režīmā

labāk nomainīt
MairisB
Ziņojumi: 64
Pievienojies: 14 Okt 2013, 18:15
Vēršos pēc palīdzības, lieta tāda ka griežot atslēgu, starteris griež, bet mašīna nelec, ievelkot arī nelec, nākamā doma man ir par sūkni, varbūt tas ir beigts, kā to varētu pārbaudīt, dzirdēts ka kaut kāds relejs jāsavieno pa taisno un tad dzird, bet kāds ar kādu gan nav ne jausmas, kāds nevar pateikt? :)

M42b18 IS dzinējs.

Varbūt kādam ir vel kādas idejas kas var būt par vainu?
Profila bilde
Kapteinis
Ziņojumi: 404
Pievienojies: 28 Jūn 2014, 05:01
Braucu ar: 4.44
Atrašanās vieta: Ogre
Dzirkstele ir?
Pārbaudi sūkņa drošinātāju.
Izņem sūkņa releju (atrodas drošinātāju kastē) un savieno 30 un 87 pinus (starpā 16A drošinātāju!) un klausies vai sūknis strādā. Lai, ja nu kas, nesajauktu to ar kādu citu releju(vienkārši atrasšanās vieta visiem nav viena un tā pati) - sūkņa relejam pavisam jābūt ar 4 piniem, pie 30. pina jāpienāk sarkanam vadam (tas, protams, ja kādreiz gar pravodku nav ņēmies kāds Žeņa par litru samagona :D)
Attēls