dažādas dzineja problēmas & Jautājumi
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 186
- 187
- 188
- 189
- 190
- …
- 350
- chevron_right

Vai tad nav vieglāk pa taisno no akumulatora pieslēgt pie tā sūkņa?

m40b18 sākās klaboņa dzinējā, iedegās eļļas lampiņa un neilgi pēc tam noslāpa un vairs nelec. Es pareizi saprotu, ka izdila sadalene un kas vēl tur parasti ar m40 notiek un ir pienākusi mana kārta ? Vai tomēr ir iespēja, ka kaut kas cits?

Vaig pamerit eļļas spiedienu ar manometru.Nestartejas smagi?, iespejams šāles apravušās.
Rūc ka 1.6 sprāgst ka 2.8:D

Starteris griež labi, bet nekas vairāk. Pat nenoraustās.

Varbut metkas nav, gruti spriest, var vel kompresiju izmerīt.
Rūc ka 1.6 sprāgst ka 2.8:D

Kādu dzinēju labāk likt m40 vietā? Pēc iespējas labāku un lai nebūtu pus mašīna jāpārtaisa. 



M52B28 vai M54B30 (ja līdzekļi ļauj). BMW ir tā radīti, ka jebkuru dzinēju var ielikt jebkurā mašīnā - nav baigās galvas sāpes nevienā variantā.iivars rakstīja:Kādu dzinēju labāk likt m40 vietā? Pēc iespējas labāku un lai nebūtu pus mašīna jāpārtaisa.

Galvassāpes ir viens, vairāk tie līdzekļi neļauj. Cik liela cenas starpība beigās sanāk ja ņem piemēram m42 vai m52

Tas ir dzinējs + maiņa

M52B28 550 eiro. +darbs un visādi sīkumi/detaļas, kas vajadzīgas swapam.iivars rakstīja:m52

Un kā ir ar m42? 


200 eiro dzinējs. Bet bezjēdzīgs pasākums tādu likt, 138 hp @ 6,000, 175 Nm. Tad jau meklē M50B25, tas vismaz kautko iet un 350 eiro.

Liels paldies par informāciju :)

Ja nu kādam interesē, tad visa lieta tajā, ka dzinējs ielikts caur vienu vietu. Pie sadalenes devēja, nemaz nebija blīves tikai hermētiķis. Eļļas korpusa blīve par daudz uzsēdināta uz hermētiķi, iespējams kaut kas no tā hermētiķa ir arī motorā. Skrūves līdz galam nepievilktas, dažas trūkst. Vislielākā noplūde bija gar ščupu, tur kur viņš ieiet karterī, nebija līdz galam iekšā. Man gan nav informācijas kā pirms tam bija, toties šobrīd degvielas filtrs nekā nebija piestiprināts, vienkārši karājās degvielas trubās, kronšteina nebija. Tā kā sīkumus man stastīja daudz, bet pats neskrūvēju, tad pat nevaru visu atcerēties. Bet mati sacēlās stāvus. Tas tā...Imagine rakstīja:Jā, tieši tā. Spiež garām gan gar vārstu vāka galu, gan gar blīvi kas augšā pie kloķenes vai sadalenes devēja, gan gar eļļas filtra korpusa blīvi... Iespējams vēl kaut kur, bet viss ir eļļā un neko nevar redzēt.
Un es jau pirms tam teicu, ka spiediena vai tvaiku atverot eļļas vāciņu nav. Ar kartera ventilāciju viss ir ok.
Vienkārši gribu internetdiagnostiku!
Vēl secināts ka grab vanos un jāmeklē remkomplekts.

cik m52b20 tuksgaita jabut aizdedzes apsteidzes lenkim?
Dzīve var nomainīt visu, bet BMW tikai uz BMW!


Jautājums spečukiem:
318IS (motors vecais, kods laikam M42b18). Dzinējs pašvaks, ķēde izstiepusies, spriegotājs nomainīts, bet jēga no tā maza. Ja vālē uz 130-140 km/h , tad pēc kāda brīža vienlaicīgi iedegas akumulatora un eļļas lampiņas, pārstāj kačāt stūres sūknis (jo stūre paliek cieta konkrēti), da arī bremzes arī biku švakākas paliek. Kā izslēdz aizdedzi un palaiž no jauna - tad var turpināt braukt. Respektīvi, ja ātri nebrauc, tad šī kļūda ārā nelec.
Dzinējs tīrs, sauss. Eļļas lampa bieži deg (raustās brauciena laikā), manuprāt dēļ tā, ka pumpis padilis un nespēj spiedienu uzkačāt (kartā laikā vispār vāks) - mirgo kā ziemassvētku lampiņa.
slēdzu pie kompja, izmeta DTC 206 (aizdedzes momenta nobīde no normas). Izpūtējs caurs (uz zemajiem oborotiem brauc sliktāk par žiguli).
jautājums: kas tā par kļūdu tādu: kad vienlaicīgi eļļas lampiņa ar aķi iedegas un kādēļ stūre atslēdzas?
318IS (motors vecais, kods laikam M42b18). Dzinējs pašvaks, ķēde izstiepusies, spriegotājs nomainīts, bet jēga no tā maza. Ja vālē uz 130-140 km/h , tad pēc kāda brīža vienlaicīgi iedegas akumulatora un eļļas lampiņas, pārstāj kačāt stūres sūknis (jo stūre paliek cieta konkrēti), da arī bremzes arī biku švakākas paliek. Kā izslēdz aizdedzi un palaiž no jauna - tad var turpināt braukt. Respektīvi, ja ātri nebrauc, tad šī kļūda ārā nelec.
Dzinējs tīrs, sauss. Eļļas lampa bieži deg (raustās brauciena laikā), manuprāt dēļ tā, ka pumpis padilis un nespēj spiedienu uzkačāt (kartā laikā vispār vāks) - mirgo kā ziemassvētku lampiņa.
slēdzu pie kompja, izmeta DTC 206 (aizdedzes momenta nobīde no normas). Izpūtējs caurs (uz zemajiem oborotiem brauc sliktāk par žiguli).
jautājums: kas tā par kļūdu tādu: kad vienlaicīgi eļļas lampiņa ar aķi iedegas un kādēļ stūre atslēdzas?
Diegabiksis


Liekas, ka vienkārši noslāpst motors pie tā ātruma..

tas tika noskaidrots jābūt 7-13 grādi, manam auto uzrādija -3 grādi. Kur varētu būt problēma?(joprojām cīnos ar auto slāpšanu un rausīšanos un tādu kā motora aizrīšanos no tukšgaidas lidz 1300rmp) diagnostikā uzrādija kloķenes un sadalenes sensoru, pēctam jaunas kļūdas neiemeta, jo auto pēdējās divās dienas atkal darbojas normāli. Pamēriju pretestību sadalenes devējam un tam pozīcijas akurātoram vis normas robežās. tāpēc nesaprotu problēmu.ar4ibalc rakstīja:cik m52b20 tuksgaita jabut aizdedzes apsteidzes lenkim?
Dzīve var nomainīt visu, bet BMW tikai uz BMW!


Bet jābūt taču "sistēmai" kad pie noteikta mezgla iziešanas no ierindas - iedegas tās abas lampiņas? Man atkal sajūta, ka motors it kā pārkarst un met šo kļūdu. respektīvi tas sasniedz kādu temperatūru pie kuras DME kompis rubās ārā,lai arī temperatūras dačiks tikai pa vidu.dogMa rakstīja:Liekas, ka vienkārši noslāpst motors pie tā ātruma..
Diegabiksis

-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 186
- 187
- 188
- 189
- 190
- …
- 350
- chevron_right