dažādas dzineja problēmas & Jautājumi

Profila bilde
Nemakulis
Ziņojumi: 21
Pievienojies: 11 Apr 2014, 18:08
Braucu ar: Ingrīdu
Atrašanās vieta: Ogre
Vai tad nav vieglāk pa taisno no akumulatora pieslēgt pie tā sūkņa?
Profila bilde
iivars
Ziņojumi: 117
Pievienojies: 11 Mai 2014, 12:00
Atrašanās vieta: Rīga
m40b18 sākās klaboņa dzinējā, iedegās eļļas lampiņa un neilgi pēc tam noslāpa un vairs nelec. Es pareizi saprotu, ka izdila sadalene un kas vēl tur parasti ar m40 notiek un ir pienākusi mana kārta ? Vai tomēr ir iespēja, ka kaut kas cits?
Profila bilde
orangeman
Ziņojumi: 539
Pievienojies: 19 Sep 2013, 21:58
Atrašanās vieta: Aizpute
Reputācija: 1
 
Vaig pamerit eļļas spiedienu ar manometru.Nestartejas smagi?, iespejams šāles apravušās.
Rūc ka 1.6 sprāgst ka 2.8:D
Profila bilde
iivars
Ziņojumi: 117
Pievienojies: 11 Mai 2014, 12:00
Atrašanās vieta: Rīga
Starteris griež labi, bet nekas vairāk. Pat nenoraustās.
Profila bilde
orangeman
Ziņojumi: 539
Pievienojies: 19 Sep 2013, 21:58
Atrašanās vieta: Aizpute
Reputācija: 1
 
Varbut metkas nav, gruti spriest, var vel kompresiju izmerīt.
Rūc ka 1.6 sprāgst ka 2.8:D
Profila bilde
iivars
Ziņojumi: 117
Pievienojies: 11 Mai 2014, 12:00
Atrašanās vieta: Rīga
Kādu dzinēju labāk likt m40 vietā? Pēc iespējas labāku un lai nebūtu pus mašīna jāpārtaisa. :lol:
Profila bilde
rus90
Ziņojumi: 573
Pievienojies: 28 Jūn 2013, 07:01
Braucu ar: 318is
Atrašanās vieta: Ogre
Reputācija: 2
 
M42, M50
Attēls
Profila bilde
Amish
Ziņojumi: 1240
Pievienojies: 25 Jan 2014, 14:49
Braucu ar: M54B30 melnu kupeju
Reputācija: 2
 
iivars rakstīja:Kādu dzinēju labāk likt m40 vietā? Pēc iespējas labāku un lai nebūtu pus mašīna jāpārtaisa. :lol:
M52B28 vai M54B30 (ja līdzekļi ļauj). BMW ir tā radīti, ka jebkuru dzinēju var ielikt jebkurā mašīnā - nav baigās galvas sāpes nevienā variantā.
Profila bilde
iivars
Ziņojumi: 117
Pievienojies: 11 Mai 2014, 12:00
Atrašanās vieta: Rīga
Galvassāpes ir viens, vairāk tie līdzekļi neļauj. Cik liela cenas starpība beigās sanāk ja ņem piemēram m42 vai m52
Profila bilde
iivars
Ziņojumi: 117
Pievienojies: 11 Mai 2014, 12:00
Atrašanās vieta: Rīga
Tas ir dzinējs + maiņa
Profila bilde
Amish
Ziņojumi: 1240
Pievienojies: 25 Jan 2014, 14:49
Braucu ar: M54B30 melnu kupeju
Reputācija: 2
 
iivars rakstīja:m52
M52B28 550 eiro. +darbs un visādi sīkumi/detaļas, kas vajadzīgas swapam.
Profila bilde
iivars
Ziņojumi: 117
Pievienojies: 11 Mai 2014, 12:00
Atrašanās vieta: Rīga
Un kā ir ar m42? :rolleyes:
Profila bilde
Amish
Ziņojumi: 1240
Pievienojies: 25 Jan 2014, 14:49
Braucu ar: M54B30 melnu kupeju
Reputācija: 2
 
200 eiro dzinējs. Bet bezjēdzīgs pasākums tādu likt, 138 hp @ 6,000, 175 Nm. Tad jau meklē M50B25, tas vismaz kautko iet un 350 eiro.
Profila bilde
iivars
Ziņojumi: 117
Pievienojies: 11 Mai 2014, 12:00
Atrašanās vieta: Rīga
Liels paldies par informāciju :)
Profila bilde
Imagine
Ziņojumi: 240
Pievienojies: 29 Jūl 2013, 16:53
Braucu ar: green, black, green
Imagine rakstīja:Jā, tieši tā. Spiež garām gan gar vārstu vāka galu, gan gar blīvi kas augšā pie kloķenes vai sadalenes devēja, gan gar eļļas filtra korpusa blīvi... Iespējams vēl kaut kur, bet viss ir eļļā un neko nevar redzēt.
Un es jau pirms tam teicu, ka spiediena vai tvaiku atverot eļļas vāciņu nav. Ar kartera ventilāciju viss ir ok.
Vienkārši gribu internetdiagnostiku! :D
Ja nu kādam interesē, tad visa lieta tajā, ka dzinējs ielikts caur vienu vietu. Pie sadalenes devēja, nemaz nebija blīves tikai hermētiķis. Eļļas korpusa blīve par daudz uzsēdināta uz hermētiķi, iespējams kaut kas no tā hermētiķa ir arī motorā. Skrūves līdz galam nepievilktas, dažas trūkst. Vislielākā noplūde bija gar ščupu, tur kur viņš ieiet karterī, nebija līdz galam iekšā. Man gan nav informācijas kā pirms tam bija, toties šobrīd degvielas filtrs nekā nebija piestiprināts, vienkārši karājās degvielas trubās, kronšteina nebija. Tā kā sīkumus man stastīja daudz, bet pats neskrūvēju, tad pat nevaru visu atcerēties. Bet mati sacēlās stāvus. Tas tā...

Vēl secināts ka grab vanos un jāmeklē remkomplekts.
Profila bilde
ar4ibalc
Ziņojumi: 166
Pievienojies: 20 Mar 2012, 21:18
Braucu ar: passat b5+,vaz 2103
Atrašanās vieta: Cēsis
cik m52b20 tuksgaita jabut aizdedzes apsteidzes lenkim?
Dzīve var nomainīt visu, bet BMW tikai uz BMW! :bmw:
Profila bilde
Svechturis
Ziņojumi: 251
Pievienojies: 04 Mar 2014, 20:07
Braucu ar: BMW E46
Atrašanās vieta: Rīga
Jautājums spečukiem:

318IS (motors vecais, kods laikam M42b18). Dzinējs pašvaks, ķēde izstiepusies, spriegotājs nomainīts, bet jēga no tā maza. Ja vālē uz 130-140 km/h , tad pēc kāda brīža vienlaicīgi iedegas akumulatora un eļļas lampiņas, pārstāj kačāt stūres sūknis (jo stūre paliek cieta konkrēti), da arī bremzes arī biku švakākas paliek. Kā izslēdz aizdedzi un palaiž no jauna - tad var turpināt braukt. Respektīvi, ja ātri nebrauc, tad šī kļūda ārā nelec.

Dzinējs tīrs, sauss. Eļļas lampa bieži deg (raustās brauciena laikā), manuprāt dēļ tā, ka pumpis padilis un nespēj spiedienu uzkačāt (kartā laikā vispār vāks) - mirgo kā ziemassvētku lampiņa.

slēdzu pie kompja, izmeta DTC 206 (aizdedzes momenta nobīde no normas). Izpūtējs caurs (uz zemajiem oborotiem brauc sliktāk par žiguli).

jautājums: kas tā par kļūdu tādu: kad vienlaicīgi eļļas lampiņa ar aķi iedegas un kādēļ stūre atslēdzas?
Diegabiksis :byebye:
Profila bilde
dogMa
E36 Club Latvia
Ziņojumi: 9805
Pievienojies: 27 Feb 2011, 23:05
Braucu ar: E36 2.8i Coupe
Reputācija: 117
 
Liekas, ka vienkārši noslāpst motors pie tā ātruma..
Profila bilde
ar4ibalc
Ziņojumi: 166
Pievienojies: 20 Mar 2012, 21:18
Braucu ar: passat b5+,vaz 2103
Atrašanās vieta: Cēsis
ar4ibalc rakstīja:cik m52b20 tuksgaita jabut aizdedzes apsteidzes lenkim?
tas tika noskaidrots jābūt 7-13 grādi, manam auto uzrādija -3 grādi. Kur varētu būt problēma?(joprojām cīnos ar auto slāpšanu un rausīšanos un tādu kā motora aizrīšanos no tukšgaidas lidz 1300rmp) diagnostikā uzrādija kloķenes un sadalenes sensoru, pēctam jaunas kļūdas neiemeta, jo auto pēdējās divās dienas atkal darbojas normāli. Pamēriju pretestību sadalenes devējam un tam pozīcijas akurātoram vis normas robežās. tāpēc nesaprotu problēmu.
Dzīve var nomainīt visu, bet BMW tikai uz BMW! :bmw:
Profila bilde
Svechturis
Ziņojumi: 251
Pievienojies: 04 Mar 2014, 20:07
Braucu ar: BMW E46
Atrašanās vieta: Rīga
dogMa rakstīja:Liekas, ka vienkārši noslāpst motors pie tā ātruma..
Bet jābūt taču "sistēmai" kad pie noteikta mezgla iziešanas no ierindas - iedegas tās abas lampiņas? Man atkal sajūta, ka motors it kā pārkarst un met šo kļūdu. respektīvi tas sasniedz kādu temperatūru pie kuras DME kompis rubās ārā,lai arī temperatūras dačiks tikai pa vidu.
Diegabiksis :byebye: