dažādas dzineja problēmas & Jautājumi
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 187
- 188
- 189
- 190
- 191
- …
- 350
- chevron_right

līdzīga problēmu atrisināju kad gaisa mērītājam pašu sensoru ar spirtu notīrīju (tas ir no metāla).ar4ibalc rakstīja:tas tika noskaidrots jābūt 7-13 grādi, manam auto uzrādija -3 grādi. Kur varētu būt problēma?(joprojām cīnos ar auto slāpšanu un rausīšanos un tādu kā motora aizrīšanos no tukšgaidas lidz 1300rmp) diagnostikā uzrādija kloķenes un sadalenes sensoru, pēctam jaunas kļūdas neiemeta, jo auto pēdējās divās dienas atkal darbojas normāli. Pamēriju pretestību sadalenes devējam un tam pozīcijas akurātoram vis normas robežās. tāpēc nesaprotu problēmu.ar4ibalc rakstīja:cik m52b20 tuksgaita jabut aizdedzes apsteidzes lenkim?
turklāt tie datčiki varbūt ir kaut ko apauguši? Ja pats personīgi mācētu - skrūvētu tos ārā, notīrītu. pats no reduktora izvilku ārā ātruma devēju, neticēsiet, bet mēsli gandrīz 5 mm biezumā virsū pielipuši - skats pa rubli.
Diegabiksis


ar ko labāk var atmiekšķē uzdegumu uz vārstiem, ellīgi liels un tā vienkārši ar smilšpapīru nevar noņemt. likt kādā dīzelī mērcēties?
Ar drasu birsti uz fleksa
Sent from my LG-E510 using Tapatalk 2
Sent from my LG-E510 using Tapatalk 2

intis rakstīja:ar ko labāk var atmiekšķē uzdegumu uz vārstiem, ellīgi liels un tā vienkārši ar smilšpapīru nevar noņemt. likt kādā dīzelī mērcēties?
Droši vari ar asu nazi kasīt nost, galvenais neaizskart vārstu sēžas vieta (mazo kantīti), vai ieliec urbī un griežot liec klāt visrupjāko smilšpapīru!!
Vairāk info par servisa pakalpojumiem un sporta klubu viewtopic.php?f=23&t=794 un
PM vai 2237[sešiviensseši]7
PM vai 2237[sešiviensseši]7

Jau tā darīju, griezu urbī un liku klāt nazi un vīlīti, ļoti lēnu nāk tas piedegums nost. ilgs laiks aiziet uz vienu vārstu, tpc varbūt kāds zin kamā pamērcēt viņus

Nu protams ka tas būs ilgi! :)intis rakstīja:Jau tā darīju, griezu urbī un liku klāt nazi un vīlīti, ļoti lēnu nāk tas piedegums nost. ilgs laiks aiziet uz vienu vārstu, tpc varbūt kāds zin kamā pamērcēt viņus
Pamēģini iepriekš mineto variantu ar flekša drāšu birsti!!!
Vairāk info par servisa pakalpojumiem un sporta klubu viewtopic.php?f=23&t=794 un
PM vai 2237[sešiviensseši]7
PM vai 2237[sešiviensseši]7

bļin. Šitais laikam ir man... Bet kur lai m50 pieslēdz pie kompja, paskatās?Ginekologs rakstīja:Ar sadalenes devēju neiet līdz 3k, pēc tam ir ok.
Credit Cards? Drug smuggling? Selling your body for cheap?
It doesn't matter. All sins are forgiven on the path to boost.
It doesn't matter. All sins are forgiven on the path to boost.

Es daru šādi:jenchs rakstīja:Nu protams ka tas būs ilgi! :)intis rakstīja:Jau tā darīju, griezu urbī un liku klāt nazi un vīlīti, ļoti lēnu nāk tas piedegums nost. ilgs laiks aiziet uz vienu vārstu, tpc varbūt kāds zin kamā pamērcēt viņus
Pamēģini iepriekš mineto variantu ar flekša drāšu birsti!!!
vispirms apskrāpē ar papīra nazi, diezgan labi nāk nost ar viņu skrāpējot. Pēc tam lieku urbī drāšu birsti (tikai ne pārāk rupju) un ar to, vārstu piespiež pie virsmas un ar urbi iet pa virsmu. un jā, notīrīt visus 24 un vēl sapulēt sēžas, aizņēma veselu dienu.

kā jau te minēja sākumā lielumu ar smalko drāšu ripu. ja nav jāsteidzas, tad uz nakti notur samērktus benzīnā, tad jau diezgan labi tīras urbī ar p80 smilšpapīru.
ja vajag pa fikso un $$ nav žēl, tad nopērc pūšamo blīvju noņēmēju, hvz, kas tur sastāvā, bet labi atmiekšķē it visu, pārturot uz alumīnija var noraut smukas poras
ja vajag pa fikso un $$ nav žēl, tad nopērc pūšamo blīvju noņēmēju, hvz, kas tur sastāvā, bet labi atmiekšķē it visu, pārturot uz alumīnija var noraut smukas poras

m50/m52/m54 un n42/n46 timing tūļu noma
Ms41/ms42/ms43 ews atslēgšana.
Ms41/ms42/ms43 ews atslēgšana.
Vajadzērtu padomu par blīvslēga maiņu, kas nak no motora priekšpuses, izskatās ka tur sulo eļļa garām, cik liels čakars viņu nomainīt, ķēde arī būs jāaiztiek? Aizdedzi vajadzes oec tam regulēt? To kas nak kārba, jau mainiju, bet par šito īsti nesaprotu, cik par,tādu darbu prasa servisā, jeb te jāds vietējais meistars? Dzinejs m
52b20
52b20
Jānoņem tikai celiņsiksna un skriemelis.
Pārliecinies, ka tas tiešām ir blīvslēgs, ļoti bieži sulo eļļas filtra korpusa blīve, eļļa tiek izmesta uz dzin. priekšpusi un izskatās pēc blīvslēga.
Sent from my GT-S7500 using Tapatalk 2
Pārliecinies, ka tas tiešām ir blīvslēgs, ļoti bieži sulo eļļas filtra korpusa blīve, eļļa tiek izmesta uz dzin. priekšpusi un izskatās pēc blīvslēga.
Sent from my GT-S7500 using Tapatalk 2
m50/m52/m54 un n42/n46 timing tūļu noma
Ms41/ms42/ms43 ews atslēgšana.
Ms41/ms42/ms43 ews atslēgšana.
Nav jau tā ka pie tā korpusa nebūtu eļļa, bet nedaudz zemāk viss ir sauss. Tad jau principā darbs nav tik smags, tik jānopērk tas saļņiks un droši vien pāris stundu darbs.

Jautajums par M50b25 masas mērītāju, motoru nevar pielaist, kā atvienu masas mēritaju taa pielec, un kad pievieno taa noslāpst, uzliku citu meritaju un tas pats
kādi varianti???
kādi varianti???

Iztīriju, nekas nemainijās. varbūt atradu problēmu - gan sadalenes, gan kloķenes devejiem vadiem izolacija bija sadrupusi, satinu, sataisiju, ta pat neiet. rīt došos velreiz pieslēgt pie diagnostikas un nodzēst kļūdas, varbūt dēļ tā neiet ka kļūdas nav nodzēstasSvechturis rakstīja:līdzīga problēmu atrisināju kad gaisa mērītājam pašu sensoru ar spirtu notīrīju (tas ir no metāla).ar4ibalc rakstīja:tas tika noskaidrots jābūt 7-13 grādi, manam auto uzrādija -3 grādi. Kur varētu būt problēma?(joprojām cīnos ar auto slāpšanu un rausīšanos un tādu kā motora aizrīšanos no tukšgaidas lidz 1300rmp) diagnostikā uzrādija kloķenes un sadalenes sensoru, pēctam jaunas kļūdas neiemeta, jo auto pēdējās divās dienas atkal darbojas normāli. Pamēriju pretestību sadalenes devējam un tam pozīcijas akurātoram vis normas robežās. tāpēc nesaprotu problēmu.ar4ibalc rakstīja:cik m52b20 tuksgaita jabut aizdedzes apsteidzes lenkim?
turklāt tie datčiki varbūt ir kaut ko apauguši? Ja pats personīgi mācētu - skrūvētu tos ārā, notīrītu. pats no reduktora izvilku ārā ātruma devēju, neticēsiet, bet mēsli gandrīz 5 mm biezumā virsū pielipuši - skats pa rubli.
Dzīve var nomainīt visu, bet BMW tikai uz BMW!


Man diezgan līdzīgas problemas bija... pārbaudīju visus devējus utt... beigas izrādījās kompis vainīgs... ieteiktu tew pameiģināt pielikt ietestēt citu kompi un moš paveiksies :)

Je devējs ir beigts, par viņu būs errors.
Izolāciju satīšana diez vai palīdzēs.
Parasti līdzīgi simptomi ir kloķenes devējam, bet bez diagnostikas to pateikt ir gandrīz neiespējami.
Kad diagnostiķis bija pieslēdzies, vajadzēja skatīties dzīvos datus, piemēram ja neiet kloķenes devējs, tad engine roughness būs 0 visos cilindros utml.
Misfire cilindros nebija pie diagnostikas ?
Kāds ir ieplūstošā gaisa rādījums tukšgaitā ?
Edit.
Skatos esi no Cēsīm, ja arī beigās pie vainas būs dme (parasti uz m52 tas nav novērots), tad varu Tev nopārdot m52b20 visu kitu DME/EWS/Imo
Edit1.
Ja pie vainas bija sadalenes/kloķenes devējs tad arī bez kļūdu dzēšanas visam vajadzētu aiziet. (Adaptācījas vēlams nomest pa 0 )
Izolāciju satīšana diez vai palīdzēs.
Parasti līdzīgi simptomi ir kloķenes devējam, bet bez diagnostikas to pateikt ir gandrīz neiespējami.
Kad diagnostiķis bija pieslēdzies, vajadzēja skatīties dzīvos datus, piemēram ja neiet kloķenes devējs, tad engine roughness būs 0 visos cilindros utml.
Misfire cilindros nebija pie diagnostikas ?
Kāds ir ieplūstošā gaisa rādījums tukšgaitā ?
Edit.
Skatos esi no Cēsīm, ja arī beigās pie vainas būs dme (parasti uz m52 tas nav novērots), tad varu Tev nopārdot m52b20 visu kitu DME/EWS/Imo
Edit1.
Ja pie vainas bija sadalenes/kloķenes devējs tad arī bez kļūdu dzēšanas visam vajadzētu aiziet. (Adaptācījas vēlams nomest pa 0 )

Man bija tieši tas pats, dabū normālu ejošu gmm un paskaties, vai nekur nepiesūc gaisu, jo šis motors uz to ir īpaši jūtīgs. Un vēl kas, to gmm atrast ejošu ir diezgan grūtiZabiits rakstīja:Jautajums par M50b25 masas mērītāju, motoru nevar pielaist, kā atvienu masas mēritaju taa pielec, un kad pievieno taa noslāpst, uzliku citu meritaju un tas pats
kādi varianti???

Sveiki!
Kas varētu būt par problēmu, ja auto, kad uzsilis līdz darba temperatūrai, kad noslāpē un mēģina piedarbināt pēc kādām 15 min, tad nelec. Vajag kādas 5 - 6 reizes mēģināt piedarbināt līdz pielec.
Auksts lec bez problēmām un silts, ja uzreiz pēc noslāpēšanas darbina tad arī uzreiz, taču pēc kādām 15 min siltam ir tā problēma :(
Kas varētu būt pie vainas?
2.0i
Kas varētu būt par problēmu, ja auto, kad uzsilis līdz darba temperatūrai, kad noslāpē un mēģina piedarbināt pēc kādām 15 min, tad nelec. Vajag kādas 5 - 6 reizes mēģināt piedarbināt līdz pielec.
Auksts lec bez problēmām un silts, ja uzreiz pēc noslāpēšanas darbina tad arī uzreiz, taču pēc kādām 15 min siltam ir tā problēma :(
Kas varētu būt pie vainas?
2.0i

visticamāk kloķenes devējs, bet jāslēdz pie kompja 

Cik tas prieks tad naudās varētu būt? 

-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 187
- 188
- 189
- 190
- 191
- …
- 350
- chevron_right