Dzinēja maiņa - swap dažādi
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 18
- 19
- 20
- 21
- 22
- …
- 107
- chevron_right
paldies.
Jā, sprauslas būtu vēlams, tas tiesa, lai nav jāpiekoriģē sprauslu atvēršanās intervāli.
Izplūdes kolektori visiem M52 vienādi, tik tālākās daļas citādākas tiem 2.5i un 2.8i.
Izplūdes kolektori visiem M52 vienādi, tik tālākās daļas citādākas tiem 2.5i un 2.8i.
Nu ja, 2.3 saiet vienā trubā, bet 2.8 divas pilnā garumā. Līdz ar to mazāka prestestība.dogMa rakstīja:Jā, sprauslas būtu vēlams, tas tiesa, lai nav jāpiekoriģē sprauslu atvēršanās intervāli.
Izplūdes kolektori visiem M52 vienādi, tik tālākās daļas citādākas tiem 2.5i un 2.8i.
Ja liek 2.0 L vietā 2,5L obligāti jāmaina vadības bloku :) Nav jau tik liela atšķirība.
var ietaupīt naudu un tam jūsu neeksistējošajam "2.3" uzlikt m50b25 ieplūdi un izplūdi lai ir 2 trubas, un priecāties par 195 konei huli ti hochesh
Īsi un konkrēti..
Swap no 1.8i uz 2.0 vanos ... bez motora, kas veel jaamaina... ? Piekarei, transmisijai ir jaamaina kas?
Swap no 1.8i uz 2.0 vanos ... bez motora, kas veel jaamaina... ? Piekarei, transmisijai ir jaamaina kas?
Pēdējais labojis austris - 17 Feb 2013, 12:39, kopā labots 1 reizi.
dzinēja KODS ir 256S3.aicis25 rakstīja:Sveki.
Vajadzetu kada zinosa cilveka padomu.
Ir e36 98g 323,jautajums kads viņam ir motora kods,kur vinu mašina var apskatities.
Otrs jautajums-mainot motoru,pieņemsim uz 2.8,kas vel atšķiras?Kompis,vai ari vadi jāpārvelk.Varbut ir vel kadi atšķirīgi knifi šajās mašīnas?
Kas vel sareždžijas ar to ka mašina ir automāts?
dzinēja šifrs/apzīmējums ir m52b25
e30 S50B30us
e90 M57TU2D30
e90 M57TU2D30
ja nu tomēr baigi gribas 2.8
tad labāk nopirkt kloķeni, klaņus, virzuļus no 2.8 un iestādīt tajā m52b25, par ietaupīto naudu varēs vēl motoru uzfrišināt diez gan, un ja jau iekšas ir uz galda var izsvērt klaņus un virzuļus pie viena.
beigās ieguvums būs daudz lielāks nekā ieliekot nopistu 2.8 par kosmosu
tad labāk nopirkt kloķeni, klaņus, virzuļus no 2.8 un iestādīt tajā m52b25, par ietaupīto naudu varēs vēl motoru uzfrišināt diez gan, un ja jau iekšas ir uz galda var izsvērt klaņus un virzuļus pie viena.
beigās ieguvums būs daudz lielāks nekā ieliekot nopistu 2.8 par kosmosu
Cik liels gemarojs ir ielikt kārnajā bundžā m50tub25, kurš nācis no trīsceturtā? Vajag pa lielam to pašu, ko priekš e30, respektīvi, motora kronšteinus, iespējams ka spilvenus, jeb tie paši arī der no e34? Kā ar provodku? slēdzas viss tur plug&play, jeb kautkas jāparlodē? Varbūt ja varētu, tad sīkāku razkladu kāds varētu te, vai PM.
No e34 ja liek, tad vajadzēs no e36 pravodku, ja negribi gemaroju ar vadiem, kā arī paduškas no e36 un motora kronšteinus. Kā arī karteri un eļļas uztvērēju.
Kāds ir domājis/interesējies par m54 motora ielikšanu e36? Cik liels čakars ir savilkt vadus, ews utt?
M52(MS41, MS41.x), M52tu(MS42), M54(MS43), S54(MSS54), N54(MSD80, MSD81), Stanalone(VEMS, Ecumaster, Maxxecu, Link, etc) regulēšana, EWS delete, etc, M52 & M52TU & M54, etc swap vadu savienoša - PM.
Instagram
No e39 2,3 iemest e36 2,5 ir vaidzigs tikai dzinējs un kompis? Jeb k.kas vel?
Visi dačiki, pravodka, gmm arī vajadzīgi. Tomēr siemens tam m52, bet tev bosch.
pats dzelzis pēc idejas ir vienāds. ņem pliku dzinēju un visu uzkari, vadību no sava vecā dzinēja.BimersZ rakstīja:No e39 2,3 iemest e36 2,5 ir vaidzigs tikai dzinējs un kompis? Jeb k.kas vel?
m50/m52/m54 un n42/n46 timing tūļu noma
Ms41/ms42/ms43 ews atslēgšana.
Ms41/ms42/ms43 ews atslēgšana.
Pēc pieredzes - vanos nestrādās, jo ieplūdes sadalene minimāli atšķiras, t.i., vieta, kur sadalenes dačiks lasa apgriezienus.
Otrs variants - pliks motors + m52 ieplūdes sadalene.
Otrs variants - pliks motors + m52 ieplūdes sadalene.
es saprotu ka to m52b25 krāmēt iekš e36 kuzava, kurā bijis m50b25
tād vajadzēs arī ews, ja ņem ar visu pravodku. un karteris arī piecītim ar vai nebija savādāks ar visu eļļas sūcēju?
var arī krāmēt pliku motoru, bet es labāk liktu ar visu vadību, jo bosch vadība ir atstojs
ā un ieplūdes kolektoru paturi no m50
dogMa pašu sadalenes dekoderi var nomainīt itkā, varbūt pat nevajag ja m50 bijis ar vanosu, nevaru 100% pateikt jo neesmu redzējis abas detaļas blakus
tād vajadzēs arī ews, ja ņem ar visu pravodku. un karteris arī piecītim ar vai nebija savādāks ar visu eļļas sūcēju?
var arī krāmēt pliku motoru, bet es labāk liktu ar visu vadību, jo bosch vadība ir atstojs
ā un ieplūdes kolektoru paturi no m50
dogMa pašu sadalenes dekoderi var nomainīt itkā, varbūt pat nevajag ja m50 bijis ar vanosu, nevaru 100% pateikt jo neesmu redzējis abas detaļas blakus
Tātad lieta sekojošā, 1.8is vietā ieliksts 2.5 un ir tā ka nevar pieskrūvēt priekšējo stabilizātor stieni, jo ja tā izdara tad sanāk ka dzinējs daļēji atbalstās uz viņa un proti ar karteri.. Kādi varetu būt varianti, lai tā nebūtu, kko zem paduškām kko palikt? Cik es saprotu tad stabilizātor stieņi visi vienādi pēc izliekuma, atsķirās tikai resnums..
Lūdzu iesakiet kaut ko.. Paldies :)
Lūdzu iesakiet kaut ko.. Paldies :)
nu un paliksi zem paduškām apakšā starplikas un priecāsies ka haubi nevar aiztaisīt
labāk paskaties vai padušku kronšteini ir pie bloka kārtīgi pieskrūvēti
labāk paskaties vai padušku kronšteini ir pie bloka kārtīgi pieskrūvēti
Nu par to haubi es loti saubos..
Ar kronsteiniem viss kartiba. Citi ieteikumi?
Ar kronsteiniem viss kartiba. Citi ieteikumi?
tak liec no 6cyl stabilizatora stieni - jo tam izliekums zem kartera lielaks un lieta darita..
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 18
- 19
- 20
- 21
- 22
- …
- 107
- chevron_right