Dzesēšanas sistēma- atgaisošana, dzesēšana, temperatūra
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 18
- 19
- 20
- 21
- 22
- …
- 50
- chevron_right
Kam te baigi karst un vajag mega radiāāāātōrus meklējiet problēmu citur.
es gandrīz gadu nobraucu ar savu 323i, ar uzliktu mazo radiatoru, atstātu kondiškas radiatoru un noņemtu kondiškas radiatora ventilatoru.
Braukts tika visdažādākajos režīmos, gan karstumā sastrēgumos, gan kārtīgi pagonkots un paslidināts arī ir, nekādu problēmu ar pārkaršanu VISPĀR nebija
es gandrīz gadu nobraucu ar savu 323i, ar uzliktu mazo radiatoru, atstātu kondiškas radiatoru un noņemtu kondiškas radiatora ventilatoru.
Braukts tika visdažādākajos režīmos, gan karstumā sastrēgumos, gan kārtīgi pagonkots un paslidināts arī ir, nekādu problēmu ar pārkaršanu VISPĀR nebija
Radiatoram pasaziera puse ir termostats ar diviem rezhimiem, kas iesledz to kondishkas ventilatoru.A!gars rakstīja:Vot par Wcoast gateri arī es domāju jau kadu laiku Tāpēc ar prasīju vai nav gadījumā plug&play tur kāds variants. Tev ir sataisīts ar pogu no salona, lai slēdzas vai automātiski?
Auto 90% gadījumu tiek izmantos kā ielas auto, bet es uzskatu, ka dzeses tā pat kā bremžu nekad nevar būt pa daudz Turklāt bijusi nelāga pieredze ar nepietiekamu dzesi +30 grādos sastrēgumā.
Nomainiju dzinēju no m40 1992.gada uz m44 1999.gada orģināli šim dzinējam bija elektriskais ventelātors bet es uzliku ar muftu un nesen braucu no Jēkabpils uz Rīgu un man dzinējs labi ja līdz kādiem 40-60 grādiem uzsila salonā arī temperatūra labi ja knapi silta ar ieriekšējo dzinēju sildija spēcīgi kas var būt pie vainas ka dzinējs neuzsilst vai tā mufta? Būšu pateicīgs par jūsu viedokli Paldies.
Varbūt vnk termostats jānomaina.
termostats vaļaEdgars.Aleksejevs rakstīja:Nomainiju dzinēju no m40 1992.gada uz m44 1999.gada orģināli šim dzinējam bija elektriskais ventelātors bet es uzliku ar muftu un nesen braucu no Jēkabpils uz Rīgu un man dzinējs labi ja līdz kādiem 40-60 grādiem uzsila salonā arī temperatūra labi ja knapi silta ar ieriekšējo dzinēju sildija spēcīgi kas var būt pie vainas ka dzinējs neuzsilst vai tā mufta? Būšu pateicīgs par jūsu viedokli Paldies.
Bet ja vaina būtu termostatā ietu viss caur pecku un salonā vajadzētu būt istai pirtij bet man knapi silts vai ne tā?
Dzinējs nemaz nespēj uzsilt, līdz ar to arī pečkā īpašs siltums nav.
Labs vakars Jūsu majās! Jautājums sekojošs-Cik ilgā laikā dzinejam jauzsilst līdz darba temperatūrai pie grādiem ārā nulle mīnus viens,piemeram menējam auto m50b20 vanos,iedarbinot un pēc trim minūtem sākot braukt,paiet apmeram 15 minūtes līdz ir uzsilis līdz normalai tm.Vai tas ir normāli? (vienkārsi es pa 15 min aizbraucu jau līdz darbam,ar nosalušam rokām)
Špaktele dara brīnumus...
nu 15min itkaa ir pa ilgu ka tik termostats nau uz lielo loku palicis, vispar uzsilst ari?
...
jā uzsilst,,un gaisu ar pūš,pamazām,no sākuma vēsaks,kamērs auksts,un tad arvien siltāks
Špaktele dara brīnumus...
man apmeeram 5 min sildot ir uz zilās līnijas beigām (tas bija pie kautkādiem mīnusiem aukstumā no rīta), tad pagriežu pečku vaļā un taapat 10 min kameer liidz galam uzsilts.
pagaidām piekopju aizgirezt aukstam pe4ku lai to mazumu ātrāk uzsilda, pēctam jau dzinējam vieglāk sildīt.
pagaidām piekopju aizgirezt aukstam pe4ku lai to mazumu ātrāk uzsilda, pēctam jau dzinējam vieglāk sildīt.
termostats regule plusmu mazais loks/lielais loks(caur radiatoru), pecka ir maza loka loka sastavdala un tas karstumu regule peckas varsts.Edgars.Aleksejevs rakstīja:Bet ja vaina būtu termostatā ietu viss caur pecku un salonā vajadzētu būt istai pirtij bet man knapi silts vai ne tā?
ta ka nekada sakara starp pirti salona un termostatu
izbraukts un ipasi pieversta uzmaniba t uzsilsanai. ari itkaa tomer 12-15min kamer uzsilst pa pilsetu braucot lenam cuncinot un neizgazejot dzineju
...
Tas pats kkadas 15 min un man ar leka temp pamegini yoku noliec mashinu lai stav uz vietas un pasties uzsils lidz normalai temp vai ne yo man ir ta ka stavot temp ir normala ka sac braukt ta kritas lidz pirmayai svitrai !ne zilayai bet aiz!!bet protams ne tik strauyi ka video ....man palenam es lieku uz to ka daudz tosola ir ieksha biki pa daudz varetu but :) (tas ir mana gadiyuma )
Viennozīmīgi izkatās pēc termostataKobreti rakstīja:termostats vaļaEdgars.Aleksejevs rakstīja:Nomainiju dzinēju no m40 1992.gada uz m44 1999.gada orģināli šim dzinējam bija elektriskais ventelātors bet es uzliku ar muftu un nesen braucu no Jēkabpils uz Rīgu un man dzinējs labi ja līdz kādiem 40-60 grādiem uzsila salonā arī temperatūra labi ja knapi silta ar ieriekšējo dzinēju sildija spēcīgi kas var būt pie vainas ka dzinējs neuzsilst vai tā mufta? Būšu pateicīgs par jūsu viedokli Paldies.
Jā labi paldies mēģināsim tikt ar šo galā
Man no radiatora zuuud tosols. Peec brauksanas it ka nekas nepil, trubas visas savilktas un arii neredzu, ka laistu garaam. Tiesaam jauns radiators butu japerk ar trubam ? Taas jau ar nekadas jaunaas nav.
Minimālas sūces grūti atrast. Jāpāriet uzmanīgi visiem mezgliem, tad arī jāizdara kādi secinājumi.
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 18
- 19
- 20
- 21
- 22
- …
- 50
- chevron_right