TURBO
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 18
- 19
- 20
- 21
- 22
- …
- 35
- chevron_right
poweredbygirts rakstīja:jocigi, es pagajusovasar uzliku turbinu (2.5 tds) uz m50b20tu ar visu interkooleru u.t.t....-AF- rakstīja:bet ja tā godīgi, tad saturbanizēt nekad nebūs lēti, tur pat taisot totālu gateri, vācot daļas pļavā, un metinot ar elektrodu kop, ā kā nekruķī sanāks vismaz 1.5k
gaja ok. tikai vadiba piedirsa(simens) bet ar paris upgreidiem bija tapat ok.. neteiksu ka bija monstrs,bet ar 4to un 3.45 reduktoru pa sausu vel vareja kramet.. kopejas izmaksas 65 eur..
neticat,pohuj,bet ta nu tas ir..
Domāju, ka AF ar to jau bija domājis tādu, kuram var gāzt gan redlainā, gan daily un turēsies kopā. Nez.
Being second is being the first of the losers. /Senna/
kopa turejas,gazu gan redlaina, gan daily...
Cilvēki mīļie, ierēķiniet tajā summā pašu dārgāko - savu laiku!! Jo to par naudu nenopirksi.
Tāpēc manā uztverē ja daram- tad darām kā nākas.
Tāpēc manā uztverē ja daram- tad darām kā nākas.
Tur gan nevar nepiekrist...
viena nakts darba ļurbu uzmest,mūsu galā populāra tēma izrēķini cik naktī ir stundas,sareizini ar tāda jebonātā kā seeingman algu(0.20centi stundā ) un na Tev izmaksas ir uz galda par patērēto laiku,tobiš sporta pēc un pīpējot aiz gara laika ne to vien var uzlikt.
Piebraukšu rīt, lai izsūc salonuĢirts rakstīja:seeingman algu(0.20centi stundā )
Being second is being the first of the losers. /Senna/
paga paga puis,par salona sūkšanu Tev būs jāatstāj man 10eur ,tas kāda seeingmanam alga tas jau poh
Kāds zina kko par šiem turbo manifoldiem.? Vai viņi ir paredzēti TOP mount vai LOW mount?
http://www.ebay.com/itm/T3-Flange-Stain ... jx&vxp=mtr
Gribēju pirkt čuguna http://www.ebay.com/itm/BMW-E36-E46-325 ... W7&vxp=mtr ...bet sapratu ka paredzēts low mount, tādu negribas.
Bet varbūt čuguna manifoldu ir iespējams uzlikt otrādāk lai būtu TOP mount? Ceru, ka kādam ir pieredze par šiem ķīnas mēsliem..
http://www.ebay.com/itm/T3-Flange-Stain ... jx&vxp=mtr
Gribēju pirkt čuguna http://www.ebay.com/itm/BMW-E36-E46-325 ... W7&vxp=mtr ...bet sapratu ka paredzēts low mount, tādu negribas.
Bet varbūt čuguna manifoldu ir iespējams uzlikt otrādāk lai būtu TOP mount? Ceru, ka kādam ir pieredze par šiem ķīnas mēsliem..
Idealakais budzeta variants ir M52 kolektori, uzliekot otradi un sametinot sanak labs budzeta turbo kolektors. Ka ari izmaksas kapeikas.
BMW
1991. 1.8 sedan
1992. 1.8 sedan
1992. 1.8 sedan gaze
1991. 2.0 sedan non vanoss
1992. 2.5 coupe non vanoss
1993. 2.0 coupe vanoss
1994 2.5 sedan TDS
1993 2.0 sedan vanoss
... sajuka jau skaits kkas pari 30 zurkam.
1991. 1.8 sedan
1992. 1.8 sedan
1992. 1.8 sedan gaze
1991. 2.0 sedan non vanoss
1992. 2.5 coupe non vanoss
1993. 2.0 coupe vanoss
1994 2.5 sedan TDS
1993 2.0 sedan vanoss
... sajuka jau skaits kkas pari 30 zurkam.
jā,to zinu, bet tāds nebija mans jautājums..
A kapēc nepatīk down mounts?
P.s reāli m52 sametināšana būtu jēdzīgāk nekā šie kīnas sūdi, ar kuriem pietam jāpišās lai uz galvas uzlikt taisni
P.s reāli m52 sametināšana būtu jēdzīgāk nekā šie kīnas sūdi, ar kuriem pietam jāpišās lai uz galvas uzlikt taisni
Paldies par atbildi Tad sākumā tā arī darīšu..-AF- rakstīja:A kapēc nepatīk down mounts?
P.s reāli m52 sametināšana būtu jēdzīgāk nekā šie kīnas sūdi, ar kuriem pietam jāpišās lai uz galvas uzlikt taisni
Lejā nepatīk, jo grūtāk tikt klāt ja kkas jāremontē,jāskrūvē..
Nav tik forši, jo atverot kapotu tur nav uzreiz liels turbo prieksā
Tieši otrādi, mazāk karsēs vārstu vāku un spoles, ja mazs turbo lejā labāk, zemāks svara centrs, un ko tad tev tur bieži jālien? E36 vispār var AKB kastes vievā iebāzt turbu kura būtu teiksim gt30 lieluma
Jātaisa tā lai max vieglāk pieklūt galvai , nevis turbo
Apakšā turba labāk dzesēsies
Jātaisa tā lai max vieglāk pieklūt galvai , nevis turbo
Apakšā turba labāk dzesēsies
Viela pārdomām..
Kā no M52 kolektoriem būvē turbo kolektoru? Varbūt kādam ir kāda bilde?
Sada ideja man liekas ar nav slikta.
Jums nav vajadzīgās atļaujas lai apskatītu šo pielikumu.
BMW
1991. 1.8 sedan
1992. 1.8 sedan
1992. 1.8 sedan gaze
1991. 2.0 sedan non vanoss
1992. 2.5 coupe non vanoss
1993. 2.0 coupe vanoss
1994 2.5 sedan TDS
1993 2.0 sedan vanoss
... sajuka jau skaits kkas pari 30 zurkam.
1991. 1.8 sedan
1992. 1.8 sedan
1992. 1.8 sedan gaze
1991. 2.0 sedan non vanoss
1992. 2.5 coupe non vanoss
1993. 2.0 coupe vanoss
1994 2.5 sedan TDS
1993 2.0 sedan vanoss
... sajuka jau skaits kkas pari 30 zurkam.
Es gan domāju, ka šī ideja ir noraujama podā..
yolo turbo. Nokaut motoru pietiks, lai saprastu ka turbo projektam pamatiga nauda un laiks vajadzigi.
BMW
1991. 1.8 sedan
1992. 1.8 sedan
1992. 1.8 sedan gaze
1991. 2.0 sedan non vanoss
1992. 2.5 coupe non vanoss
1993. 2.0 coupe vanoss
1994 2.5 sedan TDS
1993 2.0 sedan vanoss
... sajuka jau skaits kkas pari 30 zurkam.
1991. 1.8 sedan
1992. 1.8 sedan
1992. 1.8 sedan gaze
1991. 2.0 sedan non vanoss
1992. 2.5 coupe non vanoss
1993. 2.0 coupe vanoss
1994 2.5 sedan TDS
1993 2.0 sedan vanoss
... sajuka jau skaits kkas pari 30 zurkam.
Gan te iepriekš redzamie gan tie ebay kolektori ir noraujami podā
Garumiem ir jābūt vienādiem, lai nav pretspiediens uz pārējiem cilindriem, tiem kas redzami vislielākā pretspiediena slodze ir uz tiem cilindriem, kam visīsākie garumi!
kad cilvēki sapratīs to, ka motors ir kā mūzikas instruments, kurš pareizi un efektīvi var darboties tikai tad kad tas ir būvēts pareizi ar īstajiem materiāliem
Tas, ka tur ar to tehnoloģiski no 19 gadsimta kolektoru brauc un kaut kas notiek ir tas pats kas dirst stāvus
Garumiem ir jābūt vienādiem, lai nav pretspiediens uz pārējiem cilindriem, tiem kas redzami vislielākā pretspiediena slodze ir uz tiem cilindriem, kam visīsākie garumi!
kad cilvēki sapratīs to, ka motors ir kā mūzikas instruments, kurš pareizi un efektīvi var darboties tikai tad kad tas ir būvēts pareizi ar īstajiem materiāliem
Tas, ka tur ar to tehnoloģiski no 19 gadsimta kolektoru brauc un kaut kas notiek ir tas pats kas dirst stāvus
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 18
- 19
- 20
- 21
- 22
- …
- 35
- chevron_right