dažādas dzineja problēmas & Jautājumi
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 192
- 193
- 194
- 195
- 196
- …
- 350
- chevron_right

un vērs uzmanību sajūgam ir 2, 228mm un 240mm
būtību maina tikai un vienīgi veikalā
būtību maina tikai un vienīgi veikalā

fotogrāfijas tev, tavam auto un citu priekam!
raksti PM vai zvani 25132468, cenas studentiem pieejamas
bildes apskatāmas - 500px.com / facebook.com
raksti PM vai zvani 25132468, cenas studentiem pieejamas
bildes apskatāmas - 500px.com / facebook.com

Vai m42b18 derētu sprauslas no M60B30 un vai no tā būtu kāds labums? 

Castroll rakstīja:nerauj stresu rauj dūrē

Labums nebūs, būs ļaunumsraudzha rakstīja:Vai m42b18 derētu sprauslas no M60B30 un vai no tā būtu kāds labums?



Pielies stobrus pilnus, sveces ciet, benzīns vējā.raudzha rakstīja:Vai m42b18 derētu sprauslas no M60B30 un vai no tā būtu kāds labums?

Kā jau teica
Gunchinators rakstīja:Labums nebūs, būs ļaunums

Sveiki!
Lieta tāda, ka motora jauda ir pazudusi, pēc skaņas izklausās, ka 1 cilindrs neiet. Bet raujot ārā indukcijas spoļu kontaktus pie piedarbināta motora nekas diži nemainijās. Sveces pagāšgad mainītas. motors 2.0 91.g
Aizdzinu uz diagnostiku, tur uzrādija, ka zonde beigta.
Tad nu man radās 3 jautājumi:
1. Vai tā vispār varētu būt zondes vaina?
2. kā viņu nomainīt?
3. vai to pašam labāk darīt?
P.s. Zondi šodien jau esmu iegādājies, tapēc gribu arī šodien visu sačiņīt.
Lieta tāda, ka motora jauda ir pazudusi, pēc skaņas izklausās, ka 1 cilindrs neiet. Bet raujot ārā indukcijas spoļu kontaktus pie piedarbināta motora nekas diži nemainijās. Sveces pagāšgad mainītas. motors 2.0 91.g
Aizdzinu uz diagnostiku, tur uzrādija, ka zonde beigta.
Tad nu man radās 3 jautājumi:
1. Vai tā vispār varētu būt zondes vaina?
2. kā viņu nomainīt?
3. vai to pašam labāk darīt?
P.s. Zondi šodien jau esmu iegādājies, tapēc gribu arī šodien visu sačiņīt.

Izskrūvē veco zondi, ieskrūvē jauno un pievieno vadus.jaunais rakstīja: 2. kā viņu nomainīt?
P.s. Zondi šodien jau esmu iegādājies, tapēc gribu arī šodien visu sačiņīt.

Jautājums , varbūt liksies stulbs un nekam nevajadzīgs, bet jautājums sekojošs , doma taisīt cold air intake , filtrs domājams likt iekšpus atzīmētajai vietai. Gribēju ar to pajautāt , vai ja no filtra līdz GMM gara truba tad ir jēga no cold air intake? vai varbūt iesakiet citu vietu kur likt filtru , izņemot lukturi , jo mašīna domāta ikdienas braukšanai , ceru ideju sapratāt 

Jums nav vajadzīgās atļaujas lai apskatītu šo pielikumu.
Castroll rakstīja:nerauj stresu rauj dūrē
Sveiki.
Tātad problēma sekojoša- gan aukstam, gan siltam motoram dažreiz staigā brīvgaitas apgriezieni, respektīvi sākumā uzlec līdz 2k, piespiežam nedaudz gāzi, tad uz sekundi nokrīt uz normālu brīvgaitu(950 rpm) un tad sāk raustīties starp 650-1100 rpm.
Skatījos devējus(izgāju cauri ar testeri) viss ok. Iztīrīts brīvgaitas vārsts un tāpat izmaiņu nav.
Noslāpējot un atkal pielaižot tādas problēmas vairs nav. Pēc kāda laika atkal uzlec.
M43B16
Tātad problēma sekojoša- gan aukstam, gan siltam motoram dažreiz staigā brīvgaitas apgriezieni, respektīvi sākumā uzlec līdz 2k, piespiežam nedaudz gāzi, tad uz sekundi nokrīt uz normālu brīvgaitu(950 rpm) un tad sāk raustīties starp 650-1100 rpm.
Skatījos devējus(izgāju cauri ar testeri) viss ok. Iztīrīts brīvgaitas vārsts un tāpat izmaiņu nav.
Noslāpējot un atkal pielaižot tādas problēmas vairs nav. Pēc kāda laika atkal uzlec.
M43B16

Ar GMM problēmām nevajadzēja būt... Bet ūdens tur netiks?raudzha rakstīja:Jautājums , varbūt liksies stulbs un nekam nevajadzīgs, bet jautājums sekojošs , doma taisīt cold air intake , filtrs domājams likt iekšpus atzīmētajai vietai. Gribēju ar to pajautāt , vai ja no filtra līdz GMM gara truba tad ir jēga no cold air intake? vai varbūt iesakiet citu vietu kur likt filtru , izņemot lukturi , jo mašīna domāta ikdienas braukšanai , ceru ideju sapratāt

Par to es arī iedomājos.. Laikam nebūs tā labākā vieta
Castroll rakstīja:nerauj stresu rauj dūrē
Sveiki!Ir problēma, ka braucot uz 55-60 kmh sāk bloķis gaudot,uzspiežot gāzi skaņa pazūt,pie citiem ātrumiem neparādās.Ko labāk un izdevīgāk darīt,vest esošo restaurēt,vai nopirkt parasto reduktoru?Vai vaina ir kādā gultnī?Auto bmw e46 328
Sveiki. Gribēju pavaicāt vai varētu būt iespējama tāda lieta, ka bembīts patērē vairāk degvielas nekā reāli uzrāda ekonomtrs? Sešu cilindru dzinējs ar sešcilindrīgā spidometru.

Viņš precīzi nerāda , tā tas ir

EnzoM rakstīja:Sveiki. Gribēju pavaicāt vai varētu būt iespējama tāda lieta, ka bembīts patērē vairāk degvielas nekā reāli uzrāda ekonomtrs? Sešu cilindru dzinējs ar sešcilindrīgā spidometru.
Castroll rakstīja:nerauj stresu rauj dūrē

vaitad e46 naca bloki, cik zinu tad nee, ja metinatais tad perc citu, jo gultnis kads pizgets un metinatajam nenomainisi gultni.bikeman rakstīja:Sveiki!Ir problēma, ka braucot uz 55-60 kmh sāk bloķis gaudot,uzspiežot gāzi skaņa pazūt,pie citiem ātrumiem neparādās.Ko labāk un izdevīgāk darīt,vest esošo restaurēt,vai nopirkt parasto reduktoru?Vai vaina ir kādā gultnī?Auto bmw e46 328

Ved restaurēt jeb pārlasīt, jo izklausās pēc kāda gultņa vai sazobes.bikeman rakstīja:Sveiki!Ir problēma, ka braucot uz 55-60 kmh sāk bloķis gaudot,uzspiežot gāzi skaņa pazūt,pie citiem ātrumiem neparādās.Ko labāk un izdevīgāk darīt,vest esošo restaurēt,vai nopirkt parasto reduktoru?Vai vaina ir kādā gultnī?Auto bmw e46 328

Kadam ir pieeja autodata vai zin cik litrus eļļas vajag m42?

5 litri karterī.

Kur var iegādāties jaunas indukcijas spoles 2.0 91. g. motoram un pa kādām cenām?
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 192
- 193
- 194
- 195
- 196
- …
- 350
- chevron_right