dažādas dzineja problēmas & Jautājumi
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 193
- 194
- 195
- 196
- 197
- …
- 350
- chevron_right

Ieej www.realoem.com, sameklē savu dzinēju, aizej pie ENGINE ELECTRICAL SYSTEM, tad IGNITION SYSTEM un atrdod spoles detaļas nummuru, tālāk ej uz www.eparts.lv, www.etk.lv, ievadi detaļas nummuru un uzzināsi cenu.
Dzinējam vajadzētu būt m50, bet neviens nevar izzīlēt, kas Tev tur ir.
Dzinējam vajadzētu būt m50, bet neviens nevar izzīlēt, kas Tev tur ir.

Kas varētu būt par lietu , bieži vien uzsākot braukt uz maziem apgriezieniem tā kā aizlejās ciet cilindri un liekas ka tuliņ noslāps , kad pedāli iespiež grīdā tad aiziet. Tas ir ļoti reti kad tā notiekas , bet ne pirmo reiz tā.
Castroll rakstīja:nerauj stresu rauj dūrē

Paldies Imagine! 


iespejams vaina meklējama zondē!raudzha rakstīja:Kas varētu būt par lietu , bieži vien uzsākot braukt uz maziem apgriezieniem tā kā aizlejās ciet cilindri un liekas ka tuliņ noslāps , kad pedāli iespiež grīdā tad aiziet. Tas ir ļoti reti kad tā notiekas , bet ne pirmo reiz tā.

Varētu tā arī būt , jo tagad 6-7l vietā ēd 11l
Castroll rakstīja:nerauj stresu rauj dūrē


Rapakivi rakstīja:Nierēm rāmis izskatās kā uzkačāts ar botoksu.

labi ari paainteresesos par pechku, ziema jau gandriz klat
DD bet pecka nesilda.
Pec swapa no 1.8 is uz m52b25 nestrada parasta pechka.
It ka sistemu atgaisojam bet nesilda.
Moska tas 2 trubas jasamaina ar vietam, kuras iet uz salonu ?
Viena truba ( kreisa, tuvak pasazieram ) bija silta un kad atskrueju antifriz gaja ara, otra truba ( laba, tuvak vaditajam) bija auksta, un antifriza man liekas ieksa nebija.
p.s. ieliksu bildi, lai saprastu par kadam trubkam es runaju.
p.s.s. bilde nav mana°

Pec swapa no 1.8 is uz m52b25 nestrada parasta pechka.
It ka sistemu atgaisojam bet nesilda.
Moska tas 2 trubas jasamaina ar vietam, kuras iet uz salonu ?
Viena truba ( kreisa, tuvak pasazieram ) bija silta un kad atskrueju antifriz gaja ara, otra truba ( laba, tuvak vaditajam) bija auksta, un antifriza man liekas ieksa nebija.
p.s. ieliksu bildi, lai saprastu par kadam trubkam es runaju.
p.s.s. bilde nav mana°
Jums nav vajadzīgās atļaujas lai apskatītu šo pielikumu.

Man izskatas kad pechkaa gaisa burbuls!
Jo abaam caurulem bij jabuut siltaam!
TB IN-1. out-2.
Jo abaam caurulem bij jabuut siltaam!
TB IN-1. out-2.

Nu jā, pečkā gaisa burbulis, kuru vajadzētu izdzīt ārā. 



parbaudi vai tev vispar strada peckas varsts
un ja strada tad skaties kas ar trubam vai pareizi esi savienojis
Ps: pecka nevar but gaisa burbulis e36 ,jo vina ir zemak par dzineja galvu un nerunajot jau par radiatora atgaisosanas korki
vienigais kas tur varbut ka ir aizaudzis jau peckas radiators ar sudiem visadiem 


Ps: pecka nevar but gaisa burbulis e36 ,jo vina ir zemak par dzineja galvu un nerunajot jau par radiatora atgaisosanas korki



diemzel neatradu atbilstošu temu , tape nolemu pajautat te
videjais paterinjsh mašinaj 5.5 litri uz 100km (2.5 tds čipots) pie ļoti mierigas braukšanas
bajgi nobrinijos kad tik mazzs , tads tas pateriņš reali ar ir +/- 0,5 l , bet pietiek iemit no vietas un palidot kadus 2 km (bez spolešanas) , uzreiz tiek apesti 2 litri (aptuveni) , un pie ta visa mašina itka iet normali , bet taja paša laika pa švaku (245/40 gumijas pirmaja roba pat negribeja normali mest apļus , neskatoties uz to ka ir un darbojas bloķis)
saku domat kas pa lietu , un tiku pie diviem variantiem
1) varbut kadam smidzinatajam vaj sprauslaj ir čaw (tape ari neiet ka vajadzetu)
2) delj ta kad sagriezta maza padeve vinjsh rij maz , bet spiežot grida - vinjam nepietiek padotas degvielas un vinjsh rij vairak neka vajadzetu (tapec rij daudz )
varbut kko nepareizi domaju , piedodiet bet mašinas tikai saku iepazit
un kur , vaj pie ka velams Jelgava var normali iedzit saregulet sukni bet protams ne par kosmosu (tas ir pieslegt pie kompiša)
zinu kad jelgava ir tads Inc - vaj ka vinju tur (tas kas agrak bija mežciema pie jelgavas) kurš nemas ar dizeljem , bet kadu pus gadu atpakaļ par aizdedzes izlikšanu tikai prasija man tadu sumu kad es biju gar zemi , tagad kadas cenas vinjam - nezinu , kur tad vel var meģinat piebraukt , velams Jelgava / Riga , un +/- kadas cenas
videjais paterinjsh mašinaj 5.5 litri uz 100km (2.5 tds čipots) pie ļoti mierigas braukšanas

bajgi nobrinijos kad tik mazzs , tads tas pateriņš reali ar ir +/- 0,5 l , bet pietiek iemit no vietas un palidot kadus 2 km (bez spolešanas) , uzreiz tiek apesti 2 litri (aptuveni) , un pie ta visa mašina itka iet normali , bet taja paša laika pa švaku (245/40 gumijas pirmaja roba pat negribeja normali mest apļus , neskatoties uz to ka ir un darbojas bloķis)
saku domat kas pa lietu , un tiku pie diviem variantiem
1) varbut kadam smidzinatajam vaj sprauslaj ir čaw (tape ari neiet ka vajadzetu)
2) delj ta kad sagriezta maza padeve vinjsh rij maz , bet spiežot grida - vinjam nepietiek padotas degvielas un vinjsh rij vairak neka vajadzetu (tapec rij daudz )
varbut kko nepareizi domaju , piedodiet bet mašinas tikai saku iepazit
un kur , vaj pie ka velams Jelgava var normali iedzit saregulet sukni bet protams ne par kosmosu (tas ir pieslegt pie kompiša)
zinu kad jelgava ir tads Inc - vaj ka vinju tur (tas kas agrak bija mežciema pie jelgavas) kurš nemas ar dizeljem , bet kadu pus gadu atpakaļ par aizdedzes izlikšanu tikai prasija man tadu sumu kad es biju gar zemi , tagad kadas cenas vinjam - nezinu , kur tad vel var meģinat piebraukt , velams Jelgava / Riga , un +/- kadas cenas

radiators man diezgan svaigs. Pirms svapa viss gaja ok.Dj_Zii rakstīja:parbaudi vai tev vispar strada peckas varstsun ja strada tad skaties kas ar trubam vai pareizi esi savienojis
![]()
Ps: pecka nevar but gaisa burbulis e36 ,jo vina ir zemak par dzineja galvu un nerunajot jau par radiatora atgaisosanas korkivienigais kas tur varbut ka ir aizaudzis jau peckas radiators ar sudiem visadiem
Atceros argak ar isku bija tada pati problema pec antifriza mainisanas. Nestradaja pecka.
Spaidiju kadas 30 min tas trubas, un azgaja


var var, peckaa but gaiss, vajag kartigi tgaisot velreiz un velreiz, kaa ari japielauj iespeja ka kalkjis uc sudi kas laistoties ar tosolu pec mainjas, kuljajas pa sistemu ir sakrajushies peckas radiatoraa to daljeji aizblokjejot.
vel deretu papetit dzeses sistemas sukniti, vai tas pietiekami dzenaa sistemu brivgaitaa
vel deretu papetit dzeses sistemas sukniti, vai tas pietiekami dzenaa sistemu brivgaitaa

...
vai 1,8 dīzelim der labās puses dzinēja kronšteins no 1,8 benzīna ?
Sveiki!
Čoms iegādājās BMW e36 1994g. 2.0i
Problēma tāda, ka nevar piestartēt. No vadības bloka netiek padots vadības mīnuss sprauslām. Nav arī pārliecības par to ka ir dzirkstele. Saka, ka pie vainas varot būt kloķvārpstas un sadales vārpstas devēji....
Varbūt kādam šāda problēma ir bijusi...
Čoms iegādājās BMW e36 1994g. 2.0i
Problēma tāda, ka nevar piestartēt. No vadības bloka netiek padots vadības mīnuss sprauslām. Nav arī pārliecības par to ka ir dzirkstele. Saka, ka pie vainas varot būt kloķvārpstas un sadales vārpstas devēji....
Varbūt kādam šāda problēma ir bijusi...
līdzīgi simptomi 1994 2.0vanosam bij kad kloķenes devējs bij begts

Dzirdēju tādas baumas, ka M50/M52 dzinējiem (varūt arī citiem, neesmu drošs) izplūdes sadalenes vietā jāieliek vēl viena ieplūdes sadalene un pacelsies jauda, ar visu regulēšanu pat 20hp varot dabūt klāt.
Tikai tukšgaita nedaudz jokaina.
Kāds ir ko tādu dzirdējis?

Tikai tukšgaita nedaudz jokaina.
Kāds ir ko tādu dzirdējis?

Jāliek ir M50 bezvanosa ieplūdes sadalene izplūdē, tad mazliet agresīvāki gala apgriezieni, bet tukšgaitā mazliet kratīsies dēļ tā, ka izplūdē būs lielāka pacēluma un lielāku grādu sadalene (neattiecas uz M50 bezvanosu). Bet atceries, ka tā sadalene neliekas pēc "metkām". Jāzin/jāmāk kā uzlikt.

Tukšgaita būs jokaina arī uzliekot sporta sadalenes, tā kā tas ir normāli.tomsko rakstīja:Dzirdēju tādas baumas, ka M50/M52 dzinējiem (varūt arī citiem, neesmu drošs) izplūdes sadalenes vietā jāieliek vēl viena ieplūdes sadalene un pacelsies jauda, ar visu regulēšanu pat 20hp varot dabūt klāt.![]()
Tikai tukšgaita nedaudz jokaina.
Kāds ir ko tādu dzirdējis?

-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 193
- 194
- 195
- 196
- 197
- …
- 350
- chevron_right