dažādas dzineja problēmas & Jautājumi

Profila bilde
tomsko
Ziņojumi: 59
Pievienojies: 03 Jan 2014, 17:29
Braucu ar: 323i
Reputācija: 1
 
dogMa rakstīja:Jāliek ir M50 bezvanosa ieplūdes sadalene izplūdē, tad mazliet agresīvāki gala apgriezieni, bet tukšgaitā mazliet kratīsies dēļ tā, ka izplūdē būs lielāka pacēluma un lielāku grādu sadalene (neattiecas uz M50 bezvanosu). Bet atceries, ka tā sadalene neliekas pēc "metkām". Jāzin/jāmāk kā uzlikt.
Thx!
Un ieplūdē esot jāliek M54B30 ieplūde...?

Protams, kas māk man ir pa rokai, pats vēl newbz gudrības internetā salasījies :gigigi:
Profila bilde
dogMa
E36 Club Latvia
Ziņojumi: 9805
Pievienojies: 27 Feb 2011, 23:05
Braucu ar: E36 2.8i Coupe
Reputācija: 117
 
Ruu rakstīja:
tomsko rakstīja:Dzirdēju tādas baumas, ka M50/M52 dzinējiem (varūt arī citiem, neesmu drošs) izplūdes sadalenes vietā jāieliek vēl viena ieplūdes sadalene un pacelsies jauda, ar visu regulēšanu pat 20hp varot dabūt klāt. :super:
Tikai tukšgaita nedaudz jokaina.

Kāds ir ko tādu dzirdējis?
Tukšgaita būs jokaina arī uzliekot sporta sadalenes, tā kā tas ir normāli. ;)
Sporta sadalenes ir ļoooti agresīvas. Cik papētīju, tad arī ar s52 sadalenēm tukšgaita ir ok, varbūt minimāli jāpaceļ tukšgaitas apgriezieni.
Profila bilde
dogMa
E36 Club Latvia
Ziņojumi: 9805
Pievienojies: 27 Feb 2011, 23:05
Braucu ar: E36 2.8i Coupe
Reputācija: 117
 
tomsko rakstīja:
dogMa rakstīja:Jāliek ir M50 bezvanosa ieplūdes sadalene izplūdē, tad mazliet agresīvāki gala apgriezieni, bet tukšgaitā mazliet kratīsies dēļ tā, ka izplūdē būs lielāka pacēluma un lielāku grādu sadalene (neattiecas uz M50 bezvanosu). Bet atceries, ka tā sadalene neliekas pēc "metkām". Jāzin/jāmāk kā uzlikt.
Thx!
Un ieplūdē esot jāliek M54B30 ieplūde...?

Protams, kas māk man ir pa rokai, pats vēl newbz gudrības internetā salasījies :gigigi:
Tieši tā.
Profila bilde
essential
Ziņojumi: 160
Pievienojies: 22 Jūn 2014, 12:09
Braucu ar: 318i Touring
Atrašanās vieta: Rīga
Reputācija: 1
 
hellooo.

Jautājums, tie, kas nodarbojas ar diagnostiku šeit forumā, Jūs redzat detonācijas devēju mērījumus, respektīvi, vai viņi strādā ok utt,?

Kļūdas nolasīt un nodzēst pats varu, interesē precīzāki rādījumi.

Problēma: rādīja kļūdu par detonācijas devējiem 1 un 2, devējs nomainīts pret lietotu, kurš ir ejoš, tagad met kļūdu par pirmo devēju, dažreiz par otro, un tā uz maiņām. Varianti, ieteikumi no pieredzes, kurā virzienā vēl rakt.? :rolleyes:
StikluMeistars.lv
Suņa monologs: “Kad es uztraucos, es svīstu. Kad es svīstu, es smirdu. Kad es smirdu, mani mazgā. Kad mani mazgā, es uztraucos…” :D
Profila bilde
Lācis
Ziņojumi: 1810
Pievienojies: 31 Jūl 2013, 07:16
Braucu ar: m54b25
Atrašanās vieta: Limbaži, Rīga
Reputācija: 5
 
pēc kā secini kad detonacijas devējs ejoš?
visvieglāk to pārbaudīt vaji ar skruvgrieža galu uztikšķinot ieslegtam motoram pa detonācijas devēju, pēc principa ja mainās motora apgriezieni vai klust nevienmerigi tad viņš ir strādājoš. Ja abi ir strādājoši un kļūda ir nodzēsta taču atkal parādas tad tā būs dziļāka problēma, iespējams kkas pašā vadībā nav ok...
Profila bilde
Rons
Ziņojumi: 1429
Pievienojies: 22 Jūl 2011, 19:28
Braucu ar: c3h8-c4h10
Reputācija: 12
 
essential rakstīja:hellooo.

Jautājums, tie, kas nodarbojas ar diagnostiku šeit forumā, Jūs redzat detonācijas devēju mērījumus, respektīvi, vai viņi strādā ok utt,?

Kļūdas nolasīt un nodzēst pats varu, interesē precīzāki rādījumi.

Problēma: rādīja kļūdu par detonācijas devējiem 1 un 2, devējs nomainīts pret lietotu, kurš ir ejoš, tagad met kļūdu par pirmo devēju, dažreiz par otro, un tā uz maiņām. Varianti, ieteikumi no pieredzes, kurā virzienā vēl rakt.? :rolleyes:
1. Mērījumus var redzēt ""gaitā"" ar oscili. 2. Devējs ir jāpievelk ar pareizu spēku un dažreiz pat virziens ir svarīgs...(pīpē TIS`U). 3. Kāpēc domā, ka vienmēr kkāda mezgla kļūdas dēļ ir bojāts pats mezgls ? :rolleyes:
4. Lai saprastu kāpēc viņš ""ierauj"" kļūdu (ja vien nav banāli vadu probl) ir ""jāpīpē"" iekšdedzes dzinēja darbības pamatprincipi... +diagnostikas šņore un ecu fiksē brīdi, kad notiek šaizen..pēc kā vieglāk izpīpēt kaiti.. :gigigi:


p.s. devēji jāliek jauni un ar skaistu nosaukumu. :lol:
Profila bilde
essential
Ziņojumi: 160
Pievienojies: 22 Jūn 2014, 12:09
Braucu ar: 318i Touring
Atrašanās vieta: Rīga
Reputācija: 1
 
Iepriekšējam detonācija devējam arī bija problēma vados, respektīvi izolācija bija pazudusi pie kontakta un vads bija pušu, tur tākā viss bija skaidrs.

Par kļūdām ir skaidrs, ka nevienmēr ir vainīgais un ir citas lietas, kas ietekmē.

Moš kompresija jāsamēra? Salēju 98 zupu, redzēs ko tad šie teiks :D :)
StikluMeistars.lv
Suņa monologs: “Kad es uztraucos, es svīstu. Kad es svīstu, es smirdu. Kad es smirdu, mani mazgā. Kad mani mazgā, es uztraucos…” :D
Profila bilde
Uldis
Ziņojumi: 209
Pievienojies: 15 Jūn 2012, 11:40
Braucu ar: m50b25
Reputācija: 1
 
Pa laikam rodas spiediens dzesēšanas sistēmā, citreiz nerodas. Aizdomas ka galvas blīve izpūsta, vai to varētu noteikt mērot kompresiju cilindros? Uzklausīšu arī kādu ieteikumu jo neesmu dzinēju guru :)
Who you choose, to be around you, It's to know WHO YOU ARE!!!
https://www.facebook.com/widesteeliesLV
Profila bilde
Elstins
Ziņojumi: 216
Pievienojies: 29 Jūl 2014, 22:40
Braucu ar: 318 Touring
Atrašanās vieta: Rīgas
Reputācija: 2
 
Pirmais BMW un turbo dīzelis manā dzīvē. Uz diagnostiku tikšu jaunedēļ, bet tikmēr labrāt uzklausītu kādu padomu no zinošiem cilvēkiem.
1,8 tds dzinējs, 96. gads, universālis.
Eļļas noplūde no dzinēja. Sākumā bija pavisam, pavisam maz pie ieplūdes kolektora (ja runāju pareizi). Biju aizvedis uz Vāciju atrādīt dzimteni, protams, pa bāni sanāca iztīrīt teju, cik iet. Kad brīvdienas bija galā, atbraucu mājās un ieraudziju sekojošas eļļas noplūdes. Gar kolektora blīvi ar spiedienu šķiet, ka eļļa tik stipri dzīta laukā, ka pat uz haubes iekšējā auduma ir melns eļļas pleķis.
Ir arī jaudas kritums un vairs tāda cēliena + apgriezienus reāli virs 4000rpm vairs nevar iegriest. :rolleyes:
Varbūt kāds var palīdzēt ar padomiem?
Eļļas noplūde redzama vairākās vietās. Tālāk runās bildes:
Attēls
Attēls
Attēls
Veicu automašīnu pulēšanas darbus, lieku nano pārklājumus uz virsbūvēm un stikliem.
Virsbūves iespiedumu (buktes) taisnošana bez detaļu pārkrāsošanas, saglabājot pašreizējo krāsu.
Jautājumi droši uz 26198785 (vislabāk ar bildi uz whatsapp) vai PM.
ponijs
Ziņojumi: 48
Pievienojies: 14 Jūn 2013, 17:34
Braucu ar: 320 coupe
Uldis rakstīja:Pa laikam rodas spiediens dzesēšanas sistēmā, citreiz nerodas. Aizdomas ka galvas blīve izpūsta, vai to varētu noteikt mērot kompresiju cilindros? Uzklausīšu arī kādu ieteikumu jo neesmu dzinēju guru :)
Izpustas blives gadijuma tosols ietu ella un motoram butu astiprinata dumosana. Ka ari krietni paaugstinata temperatura. Pec ta ka spiediens trubas ir dazreiz, domajams ka termostats iet uz galu
Profila bilde
Uldis
Ziņojumi: 209
Pievienojies: 15 Jūn 2012, 11:40
Braucu ar: m50b25
Reputācija: 1
 
Termostats pirms 2 gadiem jauns uzlikts, kādi 20k nobraukti, + nepateicu ka motors ir bijis uzkarsēts, pārvārīts nē, bet uzsilis bija normāli. Tosola vietā ir ūdens, parcik kautkur radiatoram kad parādās spiediens spiež ārā dzesēšanas šķidrumu.
Who you choose, to be around you, It's to know WHO YOU ARE!!!
https://www.facebook.com/widesteeliesLV
trulais
Ziņojumi: 1
Pievienojies: 15 Sep 2014, 23:09

15 Sep 2014, 23:17

Manam e36 1,8 95. Ir lieta tada,ka lejas ciet,cik sapratu ka janomaina (dachiks)Zem iepludes kolektora,bet tur ir 2 gab,kurs ir kurs,viens zila krasa,otrs melns. :rolleyes:
wilo
Ziņojumi: 3
Pievienojies: 08 Aug 2014, 11:19
Braucu ar: 320i coupe
Pēdējā laikā man noritiem laizot savu kupeju dzinejs sak bubinat .kā sac dot gazi tā slapst nost , tam pie vainas itka nevajadzetu but varstu vaka blive (sulojas )?
Profila bilde
kkk_24
Ziņojumi: 724
Pievienojies: 12 Mar 2012, 17:56
Braucu ar: 328i
Atrašanās vieta: Tukums/Rīga
Reputācija: 2
 
Uldis rakstīja:Termostats pirms 2 gadiem jauns uzlikts, kādi 20k nobraukti, + nepateicu ka motors ir bijis uzkarsēts, pārvārīts nē, bet uzsilis bija normāli. Tosola vietā ir ūdens, parcik kautkur radiatoram kad parādās spiediens spiež ārā dzesēšanas šķidrumu.
interneta diagnostika neko nepateiks, mēri kompresiju..
kamēr nav mīnusi ārā, vari izraut termostatu, pamēģināt, vārās vai nē.
ūdenssūkni arī var apskatīt.
e30
Ziņojumi: 204
Pievienojies: 18 Dec 2011, 02:29
Braucu ar: 328
Atrašanās vieta: rīga
Motors m52

Kur jābūt pievienotai trubai nr6,cikk noprotu zīmējumā tas ir scups ,bet man tur nav kur pieskruvet viņu.
Cik slikti ir ka tā truba ir noglusita ,vai labāk ka viņa stāv vaļā?
http://www.realoem.com/bmw/diagrams/d/f/3.png
Profila bilde
thekukanols
Ziņojumi: 749
Pievienojies: 30 Jūn 2011, 18:09
Braucu ar: 330d
Atrašanās vieta: Ogre
Reputācija: 5
 
Tā truba iet no ščupauz kartera ventilāciju

Sent from my GT-S7580 using Tapatalk
Profila bilde
intis
Ziņojumi: 477
Pievienojies: 13 Mar 2011, 20:28
Braucu ar: M3 US;325TDS
Atrašanās vieta: MurMastiene
Tikko palaižot m52b28 pēc pāris dienu stāvēšanas nestrādā visi cilindri, kas šaj gadijumā nepārsteidz, jo tā gadās dažreiz aukstam dzinējam, uzsitu pa gāzes pedāli un tā kā vanos nograb, uzsitu stiprāk un tarkšķis pa visu ieplūdes sadaleni un noslāpst, palaist nevar brītiņu jo laikam stāv sadalene vaļā, vismaz griež kā bez kompresijas, pēc brītiņa atkal palaižu un pie lielākiem apgriezieniem noslāpst. Nepaskatījos cik apgriezieni, bet nu apm. 3k rpm. Vanosa spole nobeigusies vai pats kompis varētu nepadot kko?
Attēls
Profila bilde
kkk_24
Ziņojumi: 724
Pievienojies: 12 Mar 2012, 17:56
Braucu ar: 328i
Atrašanās vieta: Tukums/Rīga
Reputācija: 2
 
ne gluži tā, bet līdzīgi ir bijis uz pirmo salu(kad ir bijis plusos un pirmo reiz nokrīt zem nulles)-arī pielec, padjorgājas, noslāpst un tad taka pa tukšo bez kompresijas griež, bet pēc kāda brīdi negribīgi pielec, un tad problēma uz x laiku pazūd. pēdējā gada laikā tā ir bijis trīs reizes, divos gadījumos pieleca max 5 sek griežot, bet pēdējo reiz dabūju normāli pamocīt..kloķenes holla?
ziema nāk :lol:
Profila bilde
thekukanols
Ziņojumi: 749
Pievienojies: 30 Jūn 2011, 18:09
Braucu ar: 330d
Atrašanās vieta: Ogre
Reputācija: 5
 
intis rakstīja:Tikko palaižot m52b28 pēc pāris dienu stāvēšanas nestrādā visi cilindri, kas šaj gadijumā nepārsteidz, jo tā gadās dažreiz aukstam dzinējam, uzsitu pa gāzes pedāli un tā kā vanos nograb, uzsitu stiprāk un tarkšķis pa visu ieplūdes sadaleni un noslāpst, palaist nevar brītiņu jo laikam stāv sadalene vaļā, vismaz griež kā bez kompresijas, pēc brītiņa atkal palaižu un pie lielākiem apgriezieniem noslāpst. Nepaskatījos cik apgriezieni, bet nu apm. 3k rpm. Vanosa spole nobeigusies vai pats kompis varētu nepadot kko?
Nezinu, bet pieļauju ka sadalenes devējs nobeidzies

Sent from my GT-S7580 using Tapatalk
Profila bilde
ega
Ziņojumi: 1430
Pievienojies: 27 Jūl 2011, 22:14
Braucu ar: IS UN Q
Elstins rakstīja:Pirmais BMW un turbo dīzelis manā dzīvē. Uz diagnostiku tikšu jaunedēļ, bet tikmēr labrāt uzklausītu kādu padomu no zinošiem cilvēkiem.
1,8 tds dzinējs, 96. gads, universālis.
Eļļas noplūde no dzinēja. Sākumā bija pavisam, pavisam maz pie ieplūdes kolektora (ja runāju pareizi). Biju aizvedis uz Vāciju atrādīt dzimteni, protams, pa bāni sanāca iztīrīt teju, cik iet. Kad brīvdienas bija galā, atbraucu mājās un ieraudziju sekojošas eļļas noplūdes. Gar kolektora blīvi ar spiedienu šķiet, ka eļļa tik stipri dzīta laukā, ka pat uz haubes iekšējā auduma ir melns eļļas pleķis.
Ir arī jaudas kritums un vairs tāda cēliena + apgriezienus reāli virs 4000rpm vairs nevar iegriest. :rolleyes:
Varbūt kāds var palīdzēt ar padomiem?
Eļļas noplūde redzama vairākās vietās. Tālāk runās bildes:
Attēls
Attēls
Attēls
kas darās ar gaisa filtru nav eļļā?
Rapakivi rakstīja:Nierēm rāmis izskatās kā uzkačāts ar botoksu. :lol: