dažādas dzineja problēmas & Jautājumi
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 194
- 195
- 196
- 197
- 198
- …
- 350
- chevron_right

Thx!dogMa rakstīja:Jāliek ir M50 bezvanosa ieplūdes sadalene izplūdē, tad mazliet agresīvāki gala apgriezieni, bet tukšgaitā mazliet kratīsies dēļ tā, ka izplūdē būs lielāka pacēluma un lielāku grādu sadalene (neattiecas uz M50 bezvanosu). Bet atceries, ka tā sadalene neliekas pēc "metkām". Jāzin/jāmāk kā uzlikt.
Un ieplūdē esot jāliek M54B30 ieplūde...?
Protams, kas māk man ir pa rokai, pats vēl newbz gudrības internetā salasījies


Sporta sadalenes ir ļoooti agresīvas. Cik papētīju, tad arī ar s52 sadalenēm tukšgaita ir ok, varbūt minimāli jāpaceļ tukšgaitas apgriezieni.Ruu rakstīja:Tukšgaita būs jokaina arī uzliekot sporta sadalenes, tā kā tas ir normāli.tomsko rakstīja:Dzirdēju tādas baumas, ka M50/M52 dzinējiem (varūt arī citiem, neesmu drošs) izplūdes sadalenes vietā jāieliek vēl viena ieplūdes sadalene un pacelsies jauda, ar visu regulēšanu pat 20hp varot dabūt klāt.![]()
Tikai tukšgaita nedaudz jokaina.
Kāds ir ko tādu dzirdējis?

Tieši tā.tomsko rakstīja:Thx!dogMa rakstīja:Jāliek ir M50 bezvanosa ieplūdes sadalene izplūdē, tad mazliet agresīvāki gala apgriezieni, bet tukšgaitā mazliet kratīsies dēļ tā, ka izplūdē būs lielāka pacēluma un lielāku grādu sadalene (neattiecas uz M50 bezvanosu). Bet atceries, ka tā sadalene neliekas pēc "metkām". Jāzin/jāmāk kā uzlikt.
Un ieplūdē esot jāliek M54B30 ieplūde...?
Protams, kas māk man ir pa rokai, pats vēl newbz gudrības internetā salasījies

hellooo.
Jautājums, tie, kas nodarbojas ar diagnostiku šeit forumā, Jūs redzat detonācijas devēju mērījumus, respektīvi, vai viņi strādā ok utt,?
Kļūdas nolasīt un nodzēst pats varu, interesē precīzāki rādījumi.
Problēma: rādīja kļūdu par detonācijas devējiem 1 un 2, devējs nomainīts pret lietotu, kurš ir ejoš, tagad met kļūdu par pirmo devēju, dažreiz par otro, un tā uz maiņām. Varianti, ieteikumi no pieredzes, kurā virzienā vēl rakt.?
Jautājums, tie, kas nodarbojas ar diagnostiku šeit forumā, Jūs redzat detonācijas devēju mērījumus, respektīvi, vai viņi strādā ok utt,?
Kļūdas nolasīt un nodzēst pats varu, interesē precīzāki rādījumi.
Problēma: rādīja kļūdu par detonācijas devējiem 1 un 2, devējs nomainīts pret lietotu, kurš ir ejoš, tagad met kļūdu par pirmo devēju, dažreiz par otro, un tā uz maiņām. Varianti, ieteikumi no pieredzes, kurā virzienā vēl rakt.?

StikluMeistars.lv
Suņa monologs: “Kad es uztraucos, es svīstu. Kad es svīstu, es smirdu. Kad es smirdu, mani mazgā. Kad mani mazgā, es uztraucos…”
Suņa monologs: “Kad es uztraucos, es svīstu. Kad es svīstu, es smirdu. Kad es smirdu, mani mazgā. Kad mani mazgā, es uztraucos…”


pēc kā secini kad detonacijas devējs ejoš?
visvieglāk to pārbaudīt vaji ar skruvgrieža galu uztikšķinot ieslegtam motoram pa detonācijas devēju, pēc principa ja mainās motora apgriezieni vai klust nevienmerigi tad viņš ir strādājoš. Ja abi ir strādājoši un kļūda ir nodzēsta taču atkal parādas tad tā būs dziļāka problēma, iespējams kkas pašā vadībā nav ok...
visvieglāk to pārbaudīt vaji ar skruvgrieža galu uztikšķinot ieslegtam motoram pa detonācijas devēju, pēc principa ja mainās motora apgriezieni vai klust nevienmerigi tad viņš ir strādājoš. Ja abi ir strādājoši un kļūda ir nodzēsta taču atkal parādas tad tā būs dziļāka problēma, iespējams kkas pašā vadībā nav ok...

1. Mērījumus var redzēt ""gaitā"" ar oscili. 2. Devējs ir jāpievelk ar pareizu spēku un dažreiz pat virziens ir svarīgs...(pīpē TIS`U). 3. Kāpēc domā, ka vienmēr kkāda mezgla kļūdas dēļ ir bojāts pats mezgls ?essential rakstīja:hellooo.
Jautājums, tie, kas nodarbojas ar diagnostiku šeit forumā, Jūs redzat detonācijas devēju mērījumus, respektīvi, vai viņi strādā ok utt,?
Kļūdas nolasīt un nodzēst pats varu, interesē precīzāki rādījumi.
Problēma: rādīja kļūdu par detonācijas devējiem 1 un 2, devējs nomainīts pret lietotu, kurš ir ejoš, tagad met kļūdu par pirmo devēju, dažreiz par otro, un tā uz maiņām. Varianti, ieteikumi no pieredzes, kurā virzienā vēl rakt.?

4. Lai saprastu kāpēc viņš ""ierauj"" kļūdu (ja vien nav banāli vadu probl) ir ""jāpīpē"" iekšdedzes dzinēja darbības pamatprincipi... +diagnostikas šņore un ecu fiksē brīdi, kad notiek šaizen..pēc kā vieglāk izpīpēt kaiti..

p.s. devēji jāliek jauni un ar skaistu nosaukumu.


Iepriekšējam detonācija devējam arī bija problēma vados, respektīvi izolācija bija pazudusi pie kontakta un vads bija pušu, tur tākā viss bija skaidrs.
Par kļūdām ir skaidrs, ka nevienmēr ir vainīgais un ir citas lietas, kas ietekmē.
Moš kompresija jāsamēra? Salēju 98 zupu, redzēs ko tad šie teiks
:)
Par kļūdām ir skaidrs, ka nevienmēr ir vainīgais un ir citas lietas, kas ietekmē.
Moš kompresija jāsamēra? Salēju 98 zupu, redzēs ko tad šie teiks

StikluMeistars.lv
Suņa monologs: “Kad es uztraucos, es svīstu. Kad es svīstu, es smirdu. Kad es smirdu, mani mazgā. Kad mani mazgā, es uztraucos…”
Suņa monologs: “Kad es uztraucos, es svīstu. Kad es svīstu, es smirdu. Kad es smirdu, mani mazgā. Kad mani mazgā, es uztraucos…”


Pa laikam rodas spiediens dzesēšanas sistēmā, citreiz nerodas. Aizdomas ka galvas blīve izpūsta, vai to varētu noteikt mērot kompresiju cilindros? Uzklausīšu arī kādu ieteikumu jo neesmu dzinēju guru :)
Who you choose, to be around you, It's to know WHO YOU ARE!!!
https://www.facebook.com/widesteeliesLV
https://www.facebook.com/widesteeliesLV

Pirmais BMW un turbo dīzelis manā dzīvē. Uz diagnostiku tikšu jaunedēļ, bet tikmēr labrāt uzklausītu kādu padomu no zinošiem cilvēkiem.
1,8 tds dzinējs, 96. gads, universālis.
Eļļas noplūde no dzinēja. Sākumā bija pavisam, pavisam maz pie ieplūdes kolektora (ja runāju pareizi). Biju aizvedis uz Vāciju atrādīt dzimteni, protams, pa bāni sanāca iztīrīt teju, cik iet. Kad brīvdienas bija galā, atbraucu mājās un ieraudziju sekojošas eļļas noplūdes. Gar kolektora blīvi ar spiedienu šķiet, ka eļļa tik stipri dzīta laukā, ka pat uz haubes iekšējā auduma ir melns eļļas pleķis.
Ir arī jaudas kritums un vairs tāda cēliena + apgriezienus reāli virs 4000rpm vairs nevar iegriest.
Varbūt kāds var palīdzēt ar padomiem?
Eļļas noplūde redzama vairākās vietās. Tālāk runās bildes:
1,8 tds dzinējs, 96. gads, universālis.
Eļļas noplūde no dzinēja. Sākumā bija pavisam, pavisam maz pie ieplūdes kolektora (ja runāju pareizi). Biju aizvedis uz Vāciju atrādīt dzimteni, protams, pa bāni sanāca iztīrīt teju, cik iet. Kad brīvdienas bija galā, atbraucu mājās un ieraudziju sekojošas eļļas noplūdes. Gar kolektora blīvi ar spiedienu šķiet, ka eļļa tik stipri dzīta laukā, ka pat uz haubes iekšējā auduma ir melns eļļas pleķis.
Ir arī jaudas kritums un vairs tāda cēliena + apgriezienus reāli virs 4000rpm vairs nevar iegriest.

Varbūt kāds var palīdzēt ar padomiem?
Eļļas noplūde redzama vairākās vietās. Tālāk runās bildes:
Veicu automašīnu pulēšanas darbus, lieku nano pārklājumus uz virsbūvēm un stikliem.
Virsbūves iespiedumu (buktes) taisnošana bez detaļu pārkrāsošanas, saglabājot pašreizējo krāsu.
Jautājumi droši uz 26198785 (vislabāk ar bildi uz whatsapp) vai PM.
Virsbūves iespiedumu (buktes) taisnošana bez detaļu pārkrāsošanas, saglabājot pašreizējo krāsu.
Jautājumi droši uz 26198785 (vislabāk ar bildi uz whatsapp) vai PM.
Izpustas blives gadijuma tosols ietu ella un motoram butu astiprinata dumosana. Ka ari krietni paaugstinata temperatura. Pec ta ka spiediens trubas ir dazreiz, domajams ka termostats iet uz galuUldis rakstīja:Pa laikam rodas spiediens dzesēšanas sistēmā, citreiz nerodas. Aizdomas ka galvas blīve izpūsta, vai to varētu noteikt mērot kompresiju cilindros? Uzklausīšu arī kādu ieteikumu jo neesmu dzinēju guru :)

Termostats pirms 2 gadiem jauns uzlikts, kādi 20k nobraukti, + nepateicu ka motors ir bijis uzkarsēts, pārvārīts nē, bet uzsilis bija normāli. Tosola vietā ir ūdens, parcik kautkur radiatoram kad parādās spiediens spiež ārā dzesēšanas šķidrumu.
Who you choose, to be around you, It's to know WHO YOU ARE!!!
https://www.facebook.com/widesteeliesLV
https://www.facebook.com/widesteeliesLV
Manam e36 1,8 95. Ir lieta tada,ka lejas ciet,cik sapratu ka janomaina (dachiks)Zem iepludes kolektora,bet tur ir 2 gab,kurs ir kurs,viens zila krasa,otrs melns. 

Pēdējā laikā man noritiem laizot savu kupeju dzinejs sak bubinat .kā sac dot gazi tā slapst nost , tam pie vainas itka nevajadzetu but varstu vaka blive (sulojas )?

interneta diagnostika neko nepateiks, mēri kompresiju..Uldis rakstīja:Termostats pirms 2 gadiem jauns uzlikts, kādi 20k nobraukti, + nepateicu ka motors ir bijis uzkarsēts, pārvārīts nē, bet uzsilis bija normāli. Tosola vietā ir ūdens, parcik kautkur radiatoram kad parādās spiediens spiež ārā dzesēšanas šķidrumu.
kamēr nav mīnusi ārā, vari izraut termostatu, pamēģināt, vārās vai nē.
ūdenssūkni arī var apskatīt.
Motors m52
Kur jābūt pievienotai trubai nr6,cikk noprotu zīmējumā tas ir scups ,bet man tur nav kur pieskruvet viņu.
Cik slikti ir ka tā truba ir noglusita ,vai labāk ka viņa stāv vaļā?
http://www.realoem.com/bmw/diagrams/d/f/3.png
Kur jābūt pievienotai trubai nr6,cikk noprotu zīmējumā tas ir scups ,bet man tur nav kur pieskruvet viņu.
Cik slikti ir ka tā truba ir noglusita ,vai labāk ka viņa stāv vaļā?
http://www.realoem.com/bmw/diagrams/d/f/3.png

Tā truba iet no ščupauz kartera ventilāciju
Sent from my GT-S7580 using Tapatalk
Sent from my GT-S7580 using Tapatalk

Tikko palaižot m52b28 pēc pāris dienu stāvēšanas nestrādā visi cilindri, kas šaj gadijumā nepārsteidz, jo tā gadās dažreiz aukstam dzinējam, uzsitu pa gāzes pedāli un tā kā vanos nograb, uzsitu stiprāk un tarkšķis pa visu ieplūdes sadaleni un noslāpst, palaist nevar brītiņu jo laikam stāv sadalene vaļā, vismaz griež kā bez kompresijas, pēc brītiņa atkal palaižu un pie lielākiem apgriezieniem noslāpst. Nepaskatījos cik apgriezieni, bet nu apm. 3k rpm. Vanosa spole nobeigusies vai pats kompis varētu nepadot kko?

ne gluži tā, bet līdzīgi ir bijis uz pirmo salu(kad ir bijis plusos un pirmo reiz nokrīt zem nulles)-arī pielec, padjorgājas, noslāpst un tad taka pa tukšo bez kompresijas griež, bet pēc kāda brīdi negribīgi pielec, un tad problēma uz x laiku pazūd. pēdējā gada laikā tā ir bijis trīs reizes, divos gadījumos pieleca max 5 sek griežot, bet pēdējo reiz dabūju normāli pamocīt..kloķenes holla?
ziema nāk
ziema nāk


Nezinu, bet pieļauju ka sadalenes devējs nobeidziesintis rakstīja:Tikko palaižot m52b28 pēc pāris dienu stāvēšanas nestrādā visi cilindri, kas šaj gadijumā nepārsteidz, jo tā gadās dažreiz aukstam dzinējam, uzsitu pa gāzes pedāli un tā kā vanos nograb, uzsitu stiprāk un tarkšķis pa visu ieplūdes sadaleni un noslāpst, palaist nevar brītiņu jo laikam stāv sadalene vaļā, vismaz griež kā bez kompresijas, pēc brītiņa atkal palaižu un pie lielākiem apgriezieniem noslāpst. Nepaskatījos cik apgriezieni, bet nu apm. 3k rpm. Vanosa spole nobeigusies vai pats kompis varētu nepadot kko?
Sent from my GT-S7580 using Tapatalk

kas darās ar gaisa filtru nav eļļā?Elstins rakstīja:Pirmais BMW un turbo dīzelis manā dzīvē. Uz diagnostiku tikšu jaunedēļ, bet tikmēr labrāt uzklausītu kādu padomu no zinošiem cilvēkiem.
1,8 tds dzinējs, 96. gads, universālis.
Eļļas noplūde no dzinēja. Sākumā bija pavisam, pavisam maz pie ieplūdes kolektora (ja runāju pareizi). Biju aizvedis uz Vāciju atrādīt dzimteni, protams, pa bāni sanāca iztīrīt teju, cik iet. Kad brīvdienas bija galā, atbraucu mājās un ieraudziju sekojošas eļļas noplūdes. Gar kolektora blīvi ar spiedienu šķiet, ka eļļa tik stipri dzīta laukā, ka pat uz haubes iekšējā auduma ir melns eļļas pleķis.
Ir arī jaudas kritums un vairs tāda cēliena + apgriezienus reāli virs 4000rpm vairs nevar iegriest.![]()
Varbūt kāds var palīdzēt ar padomiem?
Eļļas noplūde redzama vairākās vietās. Tālāk runās bildes:
Rapakivi rakstīja:Nierēm rāmis izskatās kā uzkačāts ar botoksu.
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 194
- 195
- 196
- 197
- 198
- …
- 350
- chevron_right