dažādas dzineja problēmas & Jautājumi
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 196
- 197
- 198
- 199
- 200
- …
- 350
- chevron_right
Aigar > pagriez skaļāk un dziedi līdzi, nekādas citas skaņas nedzirdēsi :)
Zoom zoom

Tātad man ir M50B25 dzinējs un ir paliels degvielas patēriņš, braucu dinamiski (tas ir domāts, ka nevelkos kā pensionārs un nedragāju visu laiku, bet braucu normāli un pa retam iespiežu grīdā). Vidējais patēriņs pa pilsētu ir 15-16l/100km, iepriekš bija 12-13l/100km.
Pieslēdzu pie kompja un vienīgā kļūda bija Lambdas zonde, pārbaudīju lambdas zondi tā bija beigta, ko nomainīju uz jaunu, oriģinālu Bosch lambdu, uzliku jaunas sveces, mašīna palika nedaudz ņiprāka, bet degvielas patēriņs nav mainījies. Pārbaudīju dzinēja temperatūras devēju, tas strādā kā pienākās, pārbaudīju droseli tā arī strādā kā pienākās, vienīgi gaisas masas mērītāju nesanāca pārbaudīt pēc visiem punktiem, bet to ko pārbaudīju tas viss bija kārtībā.
Kur vēl varētu būt vaina ? ? ?
Zinu, ka man čakarējās LSD reduktors, lēni braucot pagriezienos čarkst, bet vai tas var tik traki ietekmēt degvielas patēriņu ?
Pieslēdzu pie kompja un vienīgā kļūda bija Lambdas zonde, pārbaudīju lambdas zondi tā bija beigta, ko nomainīju uz jaunu, oriģinālu Bosch lambdu, uzliku jaunas sveces, mašīna palika nedaudz ņiprāka, bet degvielas patēriņs nav mainījies. Pārbaudīju dzinēja temperatūras devēju, tas strādā kā pienākās, pārbaudīju droseli tā arī strādā kā pienākās, vienīgi gaisas masas mērītāju nesanāca pārbaudīt pēc visiem punktiem, bet to ko pārbaudīju tas viss bija kārtībā.
Kur vēl varētu būt vaina ? ? ?
Zinu, ka man čakarējās LSD reduktors, lēni braucot pagriezienos čarkst, bet vai tas var tik traki ietekmēt degvielas patēriņu ?
Pie šādas vainas var būt visādi brīnumi, nav jau teikts, ka tev tās zondes vadi ir kārtībā iesaku izpīkstināt varbūt kaut kur pušu ir, gaisa filtru kad esi mainījis? Visi 6 stobri strādā labi, visiem pienāk dzirkstele? Cik liela kompresija ir cilindros? Varbūt ķīlē kāds gultnis vai kalotka iesērējusi, esi pataustījis diskus? Izpūtējs nav aizdirsies ciet? Reduktors var gan būt gan nebūt pie vainas, jautājums cik daudz viņš tev rada papildus jaudas zudumus, iesaku pacelt uz pacēlāja un pagrozīt riteņus ja smagi griežas, tad būs arī tā īstā vaina.Ace rakstīja:Tātad man ir M50B25 dzinējs un ir paliels degvielas patēriņš, braucu dinamiski (tas ir domāts, ka nevelkos kā pensionārs un nedragāju visu laiku, bet braucu normāli un pa retam iespiežu grīdā). Vidējais patēriņs pa pilsētu ir 15-16l/100km, iepriekš bija 12-13l/100km.
Pieslēdzu pie kompja un vienīgā kļūda bija Lambdas zonde, pārbaudīju lambdas zondi tā bija beigta, ko nomainīju uz jaunu, oriģinālu Bosch lambdu, uzliku jaunas sveces, mašīna palika nedaudz ņiprāka, bet degvielas patēriņs nav mainījies. Pārbaudīju dzinēja temperatūras devēju, tas strādā kā pienākās, pārbaudīju droseli tā arī strādā kā pienākās, vienīgi gaisas masas mērītāju nesanāca pārbaudīt pēc visiem punktiem, bet to ko pārbaudīju tas viss bija kārtībā.
Kur vēl varētu būt vaina ? ? ?
Zinu, ka man čakarējās LSD reduktors, lēni braucot pagriezienos čarkst, bet vai tas var tik traki ietekmēt degvielas patēriņu ?

Visi zondes vadi pārbaudīti līdz pat kompim tie ir kārtībā, gaisa, devielas, eļļas filtri un eļļa mainīti pirms aptuveni 400km, dzirkstele uz visiem stobriem pienāk, bremžu diski ar klučiem un rokasbremžu lokiem mainīti pagaišgad un nesen tika pārbaudīts nekas neķīlē, izpūtējs nav aizdirsies, vienīgi šomēnes gultnis sāka gaudot to es tuvākajā laikā mainīšu un JĀ, kompresiju cilindros gan neesmu mērījis.
Paldies par padomiem
Pagaidām lielākās aizdomas uz reduktoru
un gribu dabūt gaisa masas mērītāju, ko uzmest patestēt.
Paldies par padomiem

Pagaidām lielākās aizdomas uz reduktoru


Ielej eļļu bloķim.
M52(MS41, MS41.x), M52tu(MS42), M54(MS43), S54(MSS54), N54(MSD80, MSD81), Stanalone(VEMS, Ecumaster, Maxxecu, Link, etc) regulēšana, EWS delete, etc, M52 & M52TU & M54, etc swap vadu savienoša - PM.
Instagram

Sveiki. Problema ar 1.6dzineju. Braucot no 3.-5.robam motors negrib celt virs 3500 apgriezienus 1.un2.roba it ka iet ok. Vai ta varetu but zobene vainiga? vai kas cits? Un motora ir iemeties tikskis. Par to it ka skaidrs ka vis drizak kads varsts sitas. Ar ko sakt un ko parbaudit?

Izklausās ka tur nav jēga čakarēties un ir jāswapo motors. 

M52(MS41, MS41.x), M52tu(MS42), M54(MS43), S54(MSS54), N54(MSD80, MSD81), Stanalone(VEMS, Ecumaster, Maxxecu, Link, etc) regulēšana, EWS delete, etc, M52 & M52TU & M54, etc swap vadu savienoša - PM.
Instagram

Ja butu tik daudz naudas tad ta daritu. bet ta ka nav tad jamegina sataisit to pasu

M40? Ja jā tad daudz vairāk naudas tev aizies viņu taisot.piho rakstīja:Ja butu tik daudz naudas tad ta daritu. bet ta ka nav tad jamegina sataisit to pasu


man kads var ludzu pateikt. kas ir par vainu kapec necel apgriezienus? saprotu ka vispar vajadzetu mest ara un tur 2.8 uzreiz likt ieksa utt. bet man varbut kads zinoss cilveks var pateikt kas tur nobrucis ir?

Neredzot un nedzirdot grūti pateikt, bet visbiežāk vecā tipa motoriem sadalene sadilst un tad sākās joki, skan kā šujmašīna un nekas tur neiet.piho rakstīja:man kads var ludzu pateikt. kas ir par vainu kapec necel apgriezienus? saprotu ka vispar vajadzetu mest ara un tur 2.8 uzreiz likt ieksa utt. bet man varbut kads zinoss cilveks var pateikt kas tur nobrucis ir?

tad sadalene varetu but vainiga ari pie ta ka apgriezienus necel?

Principā jā! Nesen viens brīnums servisā bija, tukšgaitā itkā kaut kā rūca, kā mēģināja ar viņu braukt vai gāzēt tā'bija pilnīga auza, izjauciet tika secināts ka no sadalenes pāri palicis tikai nosaukums. Un vēl ir daži meistari, kuri uz pārdošanu māk viņu forši uzslīpēt lai pārdošanas brīdī būtu top zustand motors.piho rakstīja:tad sadalene varetu but vainiga ari pie ta ka apgriezienus necel?

cik tur sarezgiti to visu izjaukt un samainit? cik tas apmeram izmaksatu?

`pilnīgam iesācējam bez palīdzības būs diezgan tuvu mission impossible
izmaksas.. nu... citam paveicas dabūt motoru donoru ar visu top zustand pa 40ls cits pērk sadaleni pa 200 jaunu.
Gunchinators, pasaki ko lūdzu var sadalenei saslīpēt, lai uz pārdošanu ietu ahujenna? turklāt ar fleksi, diez vai torgašiem ir sadaleņu slīpējamais stanoks, kas maksā vairāk nekā čupiņa sterilu e36.
izmaksas.. nu... citam paveicas dabūt motoru donoru ar visu top zustand pa 40ls cits pērk sadaleni pa 200 jaunu.
Gunchinators, pasaki ko lūdzu var sadalenei saslīpēt, lai uz pārdošanu ietu ahujenna? turklāt ar fleksi, diez vai torgašiem ir sadaleņu slīpējamais stanoks, kas maksā vairāk nekā čupiņa sterilu e36.

Precīzi nepateikšu kas un kā, bet ir redzētas vairākas sadalenes, kurām kulaciņi uzslīpēti, ar ko un kā nezinu un vai tas tiešām ir tas, kas dod to efektu. Viens paziņa nopirka 1.8o, visiem likās pārsteidzoši kluss, pagāja nedēļa sāka skanēt kā šujmašīna un vēl pēc nedēļas bija tieši tas pats kas lietotājam piho. Varbūt jau kļūdos un tas neko nedod un tas viss ir hvz kāpēc darīts. 


klab reāli tad kad tur viss ir sadilis, sadalene, rokeri, komepnsatori, līdz ar to komensatori vairs nav piespiesti un ir sprauga starp rokeri un sadaleni, no kā rodas klaboņa.
ja saliek nesadilušus rokerus un kompensatorus, un sadalenei noslīpē zaģirus tad kādu brīdi tas viss varbūt neklabēs
ja saliek nesadilušus rokerus un kompensatorus, un sadalenei noslīpē zaģirus tad kādu brīdi tas viss varbūt neklabēs

nu skaidrs apmeram. paldies par atbildem

Sveiki. Kadas atsauksmes ir par 1.6 /1.8i veca tipa motoriem? kas ir ar siksnam. 


Nekas labs! Kā jau vari augstāk palasīt, problēmas ar sadaleni, rokeriem...
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 196
- 197
- 198
- 199
- 200
- …
- 350
- chevron_right