dažādas dzineja problēmas & Jautājumi
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 197
- 198
- 199
- 200
- 201
- …
- 350
- chevron_right
var kāds pateikt ar kādiem spēkiem jāpievelk m50 kloķene un m52b28 klaņi?

No autodatas
klaņiem:
Stage1: 5nm
Stage2: 20nm+70grādi
kloķene:
Stage1: 20-25nm
Stage2: 47-53grādi
klaņiem:
Stage1: 5nm
Stage2: 20nm+70grādi
kloķene:
Stage1: 20-25nm
Stage2: 47-53grādi
M52(MS41, MS41.x), M52tu(MS42), M54(MS43), S54(MSS54), N54(MSD80, MSD81), Stanalone(VEMS, Ecumaster, Maxxecu, Link, etc) regulēšana, EWS delete, etc, M52 & M52TU & M54, etc swap vadu savienoša - PM.
Instagram

var dzēst.
Pēdējais labojis Gailums - 05 Okt 2014, 18:16, kopā labots 1 reizi.

huļi klaņiem vairāk nekā kloķenei?Jānis.P rakstīja:No autodatas
klaņiem:
Stage1: 5nm
Stage2: 20nm+70grādi
kloķene:
Stage1: 20-25nm
Stage2: 47-53grādi

kur lai pērk lētāk/labāk m50b25 zondi, vēlams jauna un kura firma labāka 


Sveiki,
Varbūt kāds zinošais šajā jomā varētu pateikt man, kur meklēt vainu, ja ir tāda problēma: Viss sākās jau iepriekš ar jaudas zudumu, kurš izpaudās braucot ik pa laikam spied kaut gāzi grīdā motoriņam apgriezieni nereagē, izspiežu sajūgu sagāzēju un viss ok braucu tālāk, bet tikko kā brīvgaitā - tā slāpst nost.
Labi tas būtu sīkums, pabraukt jau varēja, bet tad kādu rītu pieceļos eju uz mašīnu un mēģinu piestartēt - startējas viss ok bet nelec! domāju, ka vaina varētu būt benzīna padevē??

e36 1.6i
Varbūt kāds zinošais šajā jomā varētu pateikt man, kur meklēt vainu, ja ir tāda problēma: Viss sākās jau iepriekš ar jaudas zudumu, kurš izpaudās braucot ik pa laikam spied kaut gāzi grīdā motoriņam apgriezieni nereagē, izspiežu sajūgu sagāzēju un viss ok braucu tālāk, bet tikko kā brīvgaitā - tā slāpst nost.
Labi tas būtu sīkums, pabraukt jau varēja, bet tad kādu rītu pieceļos eju uz mašīnu un mēģinu piestartēt - startējas viss ok bet nelec! domāju, ka vaina varētu būt benzīna padevē??


e36 1.6i

Pārbaudi no sākuma benzīna sūkni, tad skaties kloķenes devēju, ja tāds tiem 1.6 ir 


steidzami vajag uz rītdienu, vienkārši kur paši pirkāt un pa cik, interesē jaunaEdis_mbW rakstīja:kur lai pērk lētāk/labāk m50b25 zondi, vēlams jauna un kura firma labāka


Parasti Baltic Auto Parts ir uz vietas BOSCH zondes. Ieteiktu ņemt ar visu štekeri.

paldies, tur uz vietas bija Bosch pa 90eur, sanāca tuvāk APE motors un tur arī tas pats un arī uz vietas 


Kāds ir mainījis 318is (M42B18) detonācijas devēju otro, kas klausās cilindrus 3 un 4? Pirmo sanāca nomainīt, nojaucot tikai ieplūdes augšdaļu, bet pie otra no augšas nesanāk tikt klāt. Bija variants atspraust visus vadus, lai sanāk roku iebāzt starp apakšējām ieplūdes trubām, bet vadus arī nevar izvilkt, jo tur 2-3 pieskrūvēti pie ģeneratora, un 2-3 pie startera, kurus no augšas nevar atskrūvēt, kur nu vēl pieskrūvēt atpakaļ. Apakšējo ieplūdi noņemt arī nevar, jo tie paši vadi traucē. Tad nu jautājums, kā pie tā sensora var tikt klāt? No apakšas mēģināt kaut kā?
Sarkanā bulta norāda uz aptuveno vietu, kur atrodas detonācijas devējs - apakšā zem ieplūdes un vēl zem ūdens trubas.
Ar zaļo apvilku vadu kasti, kas traucē iebāzt roku starp ieplūdes trubām.
Sarkanā bulta norāda uz aptuveno vietu, kur atrodas detonācijas devējs - apakšā zem ieplūdes un vēl zem ūdens trubas.
Ar zaļo apvilku vadu kasti, kas traucē iebāzt roku starp ieplūdes trubām.
Jums nav vajadzīgās atļaujas lai apskatītu šo pielikumu.

Labi, kaa tur bija, nav jeegas man e34 m50b25 provodku meeginaat spraust klaat pie e36 m50b25? Varbuut kaads zin, kas tiesi tur neatbilst, varbuut var pielaagot? Zinu, ka bija viens teksts angliski par to, beet varbuut kaads ir pats meeginaajis?

Detonācijas devējus vajadzētu pievilkt ar pareizo spēku, lai darbojas korekti.
Pravodkas noteikti atšķiras ar vadu garumiem un lielajā štekerī pāris pini man liekas ir citādāk.
Gan jau ka var salikt ja ļoti grib.
Pravodkas noteikti atšķiras ar vadu garumiem un lielajā štekerī pāris pini man liekas ir citādāk.
Gan jau ka var salikt ja ļoti grib.
M52(MS41, MS41.x), M52tu(MS42), M54(MS43), S54(MSS54), N54(MSD80, MSD81), Stanalone(VEMS, Ecumaster, Maxxecu, Link, etc) regulēšana, EWS delete, etc, M52 & M52TU & M54, etc swap vadu savienoša - PM.
Instagram

m50b25 kompresija 3 cilindros 5-6 , 2os ap 6 un 1nā ap 7, + vārās karsējas un spiediens rodas dzesēšanas sistēmā. Pietiktu ar galvas blīves maiņu? Vai visticamāk arī gredzeni utt jāmaina? Vai vispār viss dzinējs uz tolmetu(kā to varētu saprast)? Būtu ļoti pateicīgs par sakarīgiem ieteikumiem
Who you choose, to be around you, It's to know WHO YOU ARE!!!
https://www.facebook.com/widesteeliesLV
https://www.facebook.com/widesteeliesLV
jāceļ galva nost un jāpēta blīve, galvas/bloka plaknes, jāapskata bloka/gredzenu dilums.
pavisam aptuvenu nojausmu var iegūt n-tās reizes mērot kompresiju - ja mērot ar blakus esošajos cilindros ieskrūvētām svecēm, mērījumi krietni uzlabojas, tad ir vāja cerība, ka gredzenu maiņu nevajadzēs.
pavisam aptuvenu nojausmu var iegūt n-tās reizes mērot kompresiju - ja mērot ar blakus esošajos cilindros ieskrūvētām svecēm, mērījumi krietni uzlabojas, tad ir vāja cerība, ka gredzenu maiņu nevajadzēs.
m50/m52/m54 un n42/n46 timing tūļu noma
Ms41/ms42/ms43 ews atslēgšana.
Ms41/ms42/ms43 ews atslēgšana.

Neliels update, tātad startējot mašīnu svečvados dzirkstele nepienāk, pastaigāju pa servisiem - īstu risinājumu neviens tā arī nepateica, lasot forumos un mēģinot atrast atrisinājumu, nonācu pie secinājuma par 2vām lietām vai nu kloķenes devējs vai arī sadales devējs, iespējams vēl spole vainīga! ar ko sākt un kā pārbaudīt to visu?? ??bdamry rakstīja:Sveiki,
Varbūt kāds zinošais šajā jomā varētu pateikt man, kur meklēt vainu, ja ir tāda problēma: Viss sākās jau iepriekš ar jaudas zudumu, kurš izpaudās braucot ik pa laikam spied kaut gāzi grīdā motoriņam apgriezieni nereagē, izspiežu sajūgu sagāzēju un viss ok braucu tālāk, bet tikko kā brīvgaitā - tā slāpst nost.
Labi tas būtu sīkums, pabraukt jau varēja, bet tad kādu rītu pieceļos eju uz mašīnu un mēģinu piestartēt - startējas viss ok bet nelec! domāju, ka vaina varētu būt benzīna padevē??![]()
e36 1.6i



tas 1.6 neko nemaksa, aizej uz kadu srotu kur metajas kads nevajadzigs 1.6 un vnk noņem viņam tos abus devējus, paprasīs tev hvz -20e??? liec vien sev abus klat un aidā - mošk būs dziesmā.

kas varetu but? tuksgaitaa baigi raustas, no augstiem abarotiem nometot slapst nost. bet ta gaitaa darbojas ideali, iet ka parasti un nekas neraustas. visas gaisa trubas baudiitas, tuksgaitnieks iztirits taka ta nebus problema. motors m52b28 bez modifikācijām.
Pēdējais labojis EJANSONS - 07 Okt 2014, 15:54, kopā labots 1 reizi.

suknis iet uz beigām, vai kāds devējs, taspats piemineetais kloķenes vai sadalenes

-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 197
- 198
- 199
- 200
- 201
- …
- 350
- chevron_right