dažādas dzineja problēmas & Jautājumi
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 198
- 199
- 200
- 201
- 202
- …
- 350
- chevron_right

Paldies!he9600 rakstīja:jāceļ galva nost un jāpēta blīve, galvas/bloka plaknes, jāapskata bloka/gredzenu dilums.
pavisam aptuvenu nojausmu var iegūt n-tās reizes mērot kompresiju - ja mērot ar blakus esošajos cilindros ieskrūvētām svecēm, mērījumi krietni uzlabojas, tad ir vāja cerība, ka gredzenu maiņu nevajadzēs.
Who you choose, to be around you, It's to know WHO YOU ARE!!!
https://www.facebook.com/widesteeliesLV
https://www.facebook.com/widesteeliesLV

Jautajums foruma lietotajiem? Nomainiju ellu,filtru! Kaut kur sit garam ellu no apaksas? kas pa vainu? Kapec ta ir? 


Lai e34 provodku savienotu ar e36 drosh/releju kasti ir jaapaarlodee no e36 provodkas gals, jo pats lielais shtekeris nesprauzhas 1:1Jānis.P rakstīja:Detonācijas devējus vajadzētu pievilkt ar pareizo spēku, lai darbojas korekti.
Pravodkas noteikti atšķiras ar vadu garumiem un lielajā štekerī pāris pini man liekas ir citādāk.
Gan jau ka var salikt ja ļoti grib.

Noteikti aizm. Klokjvaarpstas bliivsleegs saaka sulotKautrigais rakstīja:Jautajums foruma lietotajiem? Nomainiju ellu,filtru! Kaut kur sit garam ellu no apaksas? kas pa vainu? Kapec ta ir?



Mosh bliive starp elljas filtra korpusu un bloku 


jānomazgā motors no apakšas un jāskatās kur sāk parādīties svaiga eļļaKautrigais rakstīja:Jautajums foruma lietotajiem? Nomainiju ellu,filtru! Kaut kur sit garam ellu no apaksas? kas pa vainu? Kapec ta ir?


Precīzi tāda pati vaina manējam! Tikai tas beidzās ar to, ka vairs pielaist nevar, dzirkstele nepienāk pie svečvadiem, startē cik negribi! 1dien jāšlepē līdz servisam, vai arī jāmēģina šrotā dabūt devējus un notestēt!EJANSONS rakstīja:kas varetu but? tuksgaitaa baigi raustas, no augstiem abarotiem nometot slapst nost. bet ta gaitaa darbojas ideali, iet ka parasti un nekas neraustas. visas gaisa trubas baudiitas, tuksgaitnieks iztirits taka ta nebus problema. motors m52b28 bez modifikācijām.

iz klausās pēc kloķenes devēja.
M52(MS41, MS41.x), M52tu(MS42), M54(MS43), S54(MSS54), N54(MSD80, MSD81), Stanalone(VEMS, Ecumaster, Maxxecu, Link, etc) regulēšana, EWS delete, etc, M52 & M52TU & M54, etc swap vadu savienoša - PM.
Instagram

Manam m52b28 palīdzēja tas ka tika nomainīts kloķenes devējs un iesprausts sadalenes devējs. Tā kā tas varētu būt viens no abiem!

neesmu vel sleedzis pie kompja, beet uzputas tosola augseja truba. taka lkm bus blive izpusta. tagad braukāju ar pusatvērtu korki, lai nekrājas spiediens.Jānis.P rakstīja:iz klausās pēc kloķenes devēja.

Sveču vadi mirkst eļlā, virs svecēm sakrajas eļļa. Kādam ir kaut kas tāds bijis? 318is 



vnk nomaini blīvi, tā ir bijis ļoti daudziem, ja is vāks ir līdzīgs kā m50/m52, tad pērc arī jaunus distancerus lai vāks pievelkas tā kā japievelkās.e36_coupe rakstīja:Sveču vadi mirkst eļlā, virs svecēm sakrajas eļļa. Kādam ir kaut kas tāds bijis? 318is

Ideja ir savam m54b30 - sākt palielināt jaudu!
Kādi būtu ieteikumu ar ko iesākt ko labāk darīt?
P.S. jēlības uz stulbūmus nelikt!
Kādi būtu ieteikumu ar ko iesākt ko labāk darīt?
P.S. jēlības uz stulbūmus nelikt!

es teiktu, ja ir vieta, un velme izpausties un eksperimentet- kompresors..... turbo manuprat nebus vieta tavam dzinejam, bet kompresoru varetu gan meginat uzstutet...
sak pietrukt ar 3.0?
sak pietrukt ar 3.0?

par kopresoru tika jau sākotnēji domāts, bet ko varētu vēl.
Tomēr kvalitatīvi uzlikt kompresoru oi, oi cik maksā....
Tomēr kvalitatīvi uzlikt kompresoru oi, oi cik maksā....

Pēdējais labojis Sancix - 14 Okt 2014, 21:43, kopā labots 1 reizi.

Renar, protams ka maksa... bet reali ko citu isti likt.. m3 droseles? nezinu cik daudz tas dotu uz 3.0.... am varetu vel aftermarket sadalenes, bet tad aizmirsti visdrizakais par tukshgaitu automasinai... turbina- ceniks 2x kompresors...
godigi sakot, prieks dzineju buvniecibas, mazliet nepareizu dzineju izvelejies sev kabrim, bet ka tads vins ir labs!... vnk ari celot jaudu, skatoties ko darisi, atceries ka tev ir aluminija bloks, cuguns tomer izturigaks, utt!!!
godigi sakot, prieks dzineju buvniecibas, mazliet nepareizu dzineju izvelejies sev kabrim, bet ka tads vins ir labs!... vnk ari celot jaudu, skatoties ko darisi, atceries ka tev ir aluminija bloks, cuguns tomer izturigaks, utt!!!

Vienkāršākais - aftermarket sadalenes, izvīlēta drosele, jo, cik zinu, zirneklis jau ir.
Interesantākais un nopietnākais - kompresors, bet ne turbo.
Interesantākais un nopietnākais - kompresors, bet ne turbo.
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 198
- 199
- 200
- 201
- 202
- …
- 350
- chevron_right