Viss par Dīzeļiem
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- …
- 89
- chevron_right
Paldies par realoem.com
Tas vads ir tikai attāli līdzīgs shim kas bildē manējam augšējais štekers ir kā zīmēts, vidū no viņa atdalās vads kas aiziet uz kvēlsveci un abu šo vadu gali vienā štekerā saiet kkādā blokā no kura iziet arī citi vadi uz kvēlsvecēm.
p.s. kurās autobodēs iepērkaties (rīga pašlaik interesē) jeb konkrētāk kur paši pērkat gaisa filtru (part.n.13712246416)?
Tas vads ir tikai attāli līdzīgs shim kas bildē manējam augšējais štekers ir kā zīmēts, vidū no viņa atdalās vads kas aiziet uz kvēlsveci un abu šo vadu gali vienā štekerā saiet kkādā blokā no kura iziet arī citi vadi uz kvēlsvecēm.
p.s. kurās autobodēs iepērkaties (rīga pašlaik interesē) jeb konkrētāk kur paši pērkat gaisa filtru (part.n.13712246416)?
Man ir nepieciešamība mainīt sveces, kādas labāk pirkt, un kur labāk pirkt? dzinējs m42b18
Pēdējais labojis semirs - 16 Dec 2011, 19:26, kopā labots 1 reizi.
Šo pie izteicienu topa!
P.S. M42 motoriem nav kvēlsveces, tikai dīzeļiem
P.S. M42 motoriem nav kvēlsveces, tikai dīzeļiem
Tātas secinājums: Viņam vajag sveces.
Ņem NGK. Nopirkt var veikalos, e-parts.lv ir NGK. Man diemžēl nebūs ko piedāvāt, ja nu vienīgi Bosch vai Beru.
Ņem NGK. Nopirkt var veikalos, e-parts.lv ir NGK. Man diemžēl nebūs ko piedāvāt, ja nu vienīgi Bosch vai Beru.
Sorry, ka es tā. Bet jā, labāk likt ražotāja noteiktās NGK, nevis ultraplatīna SAMŽEC sveces :)
cik tu esi launs
Atgriežoties pie savas problēmas, tātad kvēlsveces nomainītas. jāatrisinā nolauztais pievads pirmajai kv-svecei. pievienošu bildi, lai būtu saprotams, ka tur nav nekāds parastais vads un realoem tādu arī neatradu (iespējams nepareizā sadaļa).
pagaidām vienīgais risinājums man ir nedaudz notīrīt to vadu un uzlikt ap to tādu kā savilcēju ar gatavu šeibu galā, nez cik nopietns tāds risinājums varētu būt... par to domājot nāk prātā teksti "lauku ķīmiķis" un "agri vai vēlu nākotnē izpeldēs problēmas", tādēļ varbūt Jums ir kāds labāks risinājums? Ko iesāktu Jūs?
Un cik laba doma varētu būt taisīt vaļā to plastmasas kārbu, no kuras visi vadi iznāk, apskatīju viņu no visām iespējamām pusēm, nu nebija man pārliecība ka attaisot to neiebraukšu vēl lielākās problēmās. varbūt kāds zin kā tur iekšā izskatās? (būtu labi, ja iemestu kādu bildi, shematisku zīmējumu vai ko citu no interneta dzīlēm)
Un vai tas varētu būt pareizais ceļs uz risinājumu, proti šo vadu izņemt no auto, sataisīt/iegādāt un atgriezt uz auto normālā stāvoklī?
p.s. sapratu arī kāpēc tas vada gals man nolūza, jo kāds imp!$ to uzgriezni ir pievilcis tā, ka ar muciņu un flaķenēm rokā turot vēljoprojām neesmu viņu atgriezis. skrūvspīles lieti noderētu.
pagaidām vienīgais risinājums man ir nedaudz notīrīt to vadu un uzlikt ap to tādu kā savilcēju ar gatavu šeibu galā, nez cik nopietns tāds risinājums varētu būt... par to domājot nāk prātā teksti "lauku ķīmiķis" un "agri vai vēlu nākotnē izpeldēs problēmas", tādēļ varbūt Jums ir kāds labāks risinājums? Ko iesāktu Jūs?
Un cik laba doma varētu būt taisīt vaļā to plastmasas kārbu, no kuras visi vadi iznāk, apskatīju viņu no visām iespējamām pusēm, nu nebija man pārliecība ka attaisot to neiebraukšu vēl lielākās problēmās. varbūt kāds zin kā tur iekšā izskatās? (būtu labi, ja iemestu kādu bildi, shematisku zīmējumu vai ko citu no interneta dzīlēm)
Un vai tas varētu būt pareizais ceļs uz risinājumu, proti šo vadu izņemt no auto, sataisīt/iegādāt un atgriezt uz auto normālā stāvoklī?
p.s. sapratu arī kāpēc tas vada gals man nolūza, jo kāds imp!$ to uzgriezni ir pievilcis tā, ka ar muciņu un flaķenēm rokā turot vēljoprojām neesmu viņu atgriezis. skrūvspīles lieti noderētu.
Jums nav vajadzīgās atļaujas lai apskatītu šo pielikumu.
Cik vispār no 1.9tds var izpiest zirgus ar nelielu "tuning" t.i. nedaudz lielāks turbo, intercoolers, degvielas spiedien pieregulēšana un protams beigās čips lai vispār strādā?
Varbūt kāds zin linku uz kādu projektu, pats neko neesmu vel atradis tieši priekš bmw!?
Varbūt kāds zin linku uz kādu projektu, pats neko neesmu vel atradis tieši priekš bmw!?
e36 318tds ir 1665 cm3 dzineja tilpums, ko tu gribi no ta dabut ara
hmm mani ar šī lieta ir vairākas reizes ieskrējusi prātā realoem skatijos turbīnas 2.5 un 1.8 ir vienādas vismaz pēc bildes bet pēc kodiem atšķiras ,interesanti vai varētu piemeklēt kādu labāku turbīnu
Nez ja jau šitā vienkārši nolūza vads domāju ka labāk mainīt ,cik savam paskatijos nedomāju ka kaukas slikts notiks ja noņemsi to vāku .
pats savam mainiju bet ar tadaam jociigam plaķenēm pieturēju vadu lai negrižas līdzi
Un vispār ka ta beidzās tev tas remonts ?
pats savam mainiju bet ar tadaam jociigam plaķenēm pieturēju vadu lai negrižas līdzi
Un vispār ka ta beidzās tev tas remonts ?
Žēl ka bmw nelieto vw dīzeļus :( jo tos skaidri zinu ka līdz 250hp var uzmočīt. Bet vai tas TDS turēs lielāku turbo?
jau izgājušajā gadā biju spiests steigā to visu krāmet kopā, rezultātā:
- kveelsveces nomainitas,
- EGR vārsts tāpat kā kolektors neaiztikts-neiztīrīts atlikts vietā
- noluuzushais vads nav sataisiits veeljoprojām... startējos ar 5 kvēlsvecēm
Tā nolūzušā kv.sveču vada jautājumu labprāt nodotu risināt kādam ar taisnākām rokām, jo pats to varētu mēģināt tikai, ja atrastu precīzi kur tādu vadu dabūt. negribās man tur saķimerēt kko uz ljip/ljep.
Cik ieprieksh biju apzinājis nesaucot iestādes nosaukumus kvēlsveču maiņa šim modelim maksā Ls30 (bmw specializētais serviss) un Ls16 (visu auto serviss).
Ja pats kko nenolauz un ir atslēgas pieejamas, tad to var izdarīt un servisu neapmeklēt.
problēmas ar kurām saskāros:
- vajadzēja papildus meklēt 12 muciņas pagarinājumus un pārejas. pie tam, jo dažādāki un vairāk, jo labāk (kolektora noņemšanas tālākā skrūve)
- iespēja izcelt skrūves/uzgriežnus/muciņas no motortelpas pēc neveiklām roku kustībām (vismaz 3 reizes)
- jau pieminētais kv.sveču vads
- kveelsveces nomainitas,
- EGR vārsts tāpat kā kolektors neaiztikts-neiztīrīts atlikts vietā
- noluuzushais vads nav sataisiits veeljoprojām... startējos ar 5 kvēlsvecēm
Tā nolūzušā kv.sveču vada jautājumu labprāt nodotu risināt kādam ar taisnākām rokām, jo pats to varētu mēģināt tikai, ja atrastu precīzi kur tādu vadu dabūt. negribās man tur saķimerēt kko uz ljip/ljep.
Cik ieprieksh biju apzinājis nesaucot iestādes nosaukumus kvēlsveču maiņa šim modelim maksā Ls30 (bmw specializētais serviss) un Ls16 (visu auto serviss).
Ja pats kko nenolauz un ir atslēgas pieejamas, tad to var izdarīt un servisu neapmeklēt.
problēmas ar kurām saskāros:
- vajadzēja papildus meklēt 12 muciņas pagarinājumus un pārejas. pie tam, jo dažādāki un vairāk, jo labāk (kolektora noņemšanas tālākā skrūve)
- iespēja izcelt skrūves/uzgriežnus/muciņas no motortelpas pēc neveiklām roku kustībām (vismaz 3 reizes)
- jau pieminētais kv.sveču vads
Nesaprotu vienu kāpēc neviens neturbinizē dīzeli ? bet turninizē kaukādus M50B20,m50b25 utt. varbūt kāds var pakomentēt ja ir saskāries ar M51 .... vai kādu saitu intresantu ir ir atradis
tu pats saprati ko uzrakstīji ? kā var turbinizēt jau turbo dzinēju ko tur vēl var turbinizēt ?Anderss rakstīja:Nesaprotu vienu kāpēc neviens neturbinizē dīzeli ? bet turninizē kaukādus M50B20,m50b25 utt. varbūt kāds var pakomentēt ja ir saskāries ar M51 .... vai kādu saitu intresantu ir ir atradis
es domāju nevien bemw dizeli neko nav darijis tobiš lilāk turbīn vai ko tādu(nav ne jausmas kas tām turnīnām dod jaudu lielums vai kas )
tur nedaudz var palīdzēt čips +kādi 30 zs, bet nu mocīt dzinēju kurš jau tā pat ir nospīdzināts ir neprāts. no plikas lielākas turbīnas nekas nemainīsies, vajadzēs arī vairāk degvielu. vislabākais variants ir atmest šādu dumumu jau saknē.
es neko tādu nemaz nedomāju istenot bet vnk intresējos un nezinu kādu čipu tu domā dabūt 30 zs man jau liekas ka tie čipi zemē metami
Nav ne vainas čipam. Ja pareizi "sačipots", tad ir okei. Ja prota paceļ turbīnas spiedienu, tad gan nav jauki :) Uzliksi lielāku turbīnu, pazudīs jaudās "sākums", bet parādīsies vidus un gals. Protams, viss atkarīgs arī no turbīnas tipa etc.
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- …
- 89
- chevron_right