M52 B25
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- …
- 13
- chevron_right
absolūti visa vadība un no dzelžiem sadalenes, nav tā darba/naudas vērts. Labs m52 iet tik maķenīt švakāk kā m50 + atļaušos apgalvot, ka 99% šā foruma lietotāju pat to pašu m52b25 nespētu izmantot uz visiem 100%.tumovs3 rakstīja:Nu bet tad pasaki kas tieši man ir janomaina lai varu dabūt savus 192Hp!
m50/m52/m54 un n42/n46 timing tūļu noma
Ms41/ms42/ms43 ews atslēgšana.
Ms41/ms42/ms43 ews atslēgšana.
bet atd sanak ka M52B25 ir domats tiem kam pardīšanas vispar nau prata!
tad sanak ka mans 1.8is ir labaks jo ar vinu es M50B20 liku iekšas un šiem M52B25 turejos blakus!
tad sanak ka mans 1.8is ir labaks jo ar vinu es M50B20 liku iekšas un šiem M52B25 turejos blakus!
bet ja es tomer izdomaju ielikt iekša M52 B28 man ir jamaina visa pravotka?
ja tev jau ir m52b25, tad liekot b28 viss nebūs jāmaina, jāmaina ecu (ja ir aparatūra, tad var pāršūt esošo), sprauslas, izplūde, iespējams mērītājs (neesmu salīdzinājis).
m50/m52/m54 un n42/n46 timing tūļu noma
Ms41/ms42/ms43 ews atslēgšana.
Ms41/ms42/ms43 ews atslēgšana.
Mērītājs nav jāmaina. Viss ir 1:1, tik sprauslas, ECU.. Izplūde katra paša ziņā.
nu labi sapratu to ka jamaina sadalene lai varsti pilnība atverots kas ļasus viņam vieglak iet uz priekšu un kompis jamaina lai lielaka ieplūde būtu ludz ar to Hp bus lielaka?he9600 rakstīja:absolūti visa vadība un no dzelžiem sadalenes, nav tā darba/naudas vērts. Labs m52 iet tik maķenīt švakāk kā m50 + atļaušos apgalvot, ka 99% šā foruma lietotāju pat to pašu m52b25 nespētu izmantot uz visiem 100%.tumovs3 rakstīja:Nu bet tad pasaki kas tieši man ir janomaina lai varu dabūt savus 192Hp!
Lielākais spēks slēpjas pareizā gāzu sadalē.
degvielas sadali jau regule kompis! bet kapec tad jamaina sadaleni deļ varstiem?
vēl viens kam 1.8is iet pārdabiski IS nekd neturēs līdzi m52b25tumovs3 rakstīja:bet atd sanak ka M52B25 ir domats tiem kam pardīšanas vispar nau prata!
tad sanak ka mans 1.8is ir labaks jo ar vinu es M50B20 liku iekšas un šiem M52B25 turejos blakus!
Vispār topiks kaka, viens kaut ko murgo par kaut kādām pārbūvēm, jaudām, lai gan nezina kas ir m52b25 un ka tam tilpums 2,5 nevis 2,3
no offence bet waataa faak tu tur sarakstīji, pats vispār sapratitumovs3 rakstīja:un kompis jamaina lai lielaka ieplūde būtu ludz ar to Hp bus lielaka?
BMW-Big Money Waste
Ja man būtu jāizvēlas kādu motoru iekrāmēt sev vietā, ņemtu M50B25. Tāpat visu jaudu neizmantotu + materiāls uz ko izpausties nopietnākam projektam.
vari neticet bet mans 1.8is tiešam gaja zvera visi kas draģos sedeja man blakus teica ka tas nau reali ka viņš ta iet!Slim rakstīja:vēl viens kam 1.8is iet pārdabiski IS nekd neturēs līdzi m52b25tumovs3 rakstīja:bet atd sanak ka M52B25 ir domats tiem kam pardīšanas vispar nau prata!
tad sanak ka mans 1.8is ir labaks jo ar vinu es M50B20 liku iekšas un šiem M52B25 turejos blakus!
Vispār topiks kaka, viens kaut ko murgo par kaut kādām pārbūvēm, jaudām, lai gan nezina kas ir m52b25 un ka tam tilpums 2,5 nevis 2,3
no offence bet waataa faak tu tur sarakstīji, pats vispār sapratitumovs3 rakstīja:un kompis jamaina lai lielaka ieplūde būtu ludz ar to Hp bus lielaka?
es nezinu varbut bija čipots vai kautkas cits bet nu viņš tiešam gaja!!!
Tiešām zini, ka zem haubes bija IS ? Tikko čalis viens nopirka 316i ar M3 3.2 dzinēju iekšā. Un tie kas nezināja kas zem haubes arī mīza karstu dēļ tā kā iet tas 1.6.
kadiem tad cilvekiem ir jabut lai neatšķirtu četrus cilindrus no sešiem cilindriem!
Un kā Tu atšķirsi, piemērām, ja Tev tāds nostājas blakus pie luksafora?tumovs3 rakstīja:kadiem tad cilvekiem ir jabut lai neatšķirtu četrus cilindrus no sešiem cilindriem!
rumbula ir diezdan draudzigi cilveki, kad iskrien apsajas un paruna ja netic atver halbi! uz luksoforiem neskrienos netaisos abdraudet kada cilveka dzivibu kas var iskriet uz ielas kura deļ varetu pat iesesties cietuma!
Ļoti daudz ko noderīgu pateici, āmen. JA nav ko rakstīt pa tēmu, nerakstiSlim rakstīja:vēl viens kam 1.8is iet pārdabiski IS nekd neturēs līdzi m52b25tumovs3 rakstīja:bet atd sanak ka M52B25 ir domats tiem kam pardīšanas vispar nau prata!
tad sanak ka mans 1.8is ir labaks jo ar vinu es M50B20 liku iekšas un šiem M52B25 turejos blakus!
Vispār topiks kaka, viens kaut ko murgo par kaut kādām pārbūvēm, jaudām, lai gan nezina kas ir m52b25 un ka tam tilpums 2,5 nevis 2,3
no offence bet waataa faak tu tur sarakstīji, pats vispār sapratitumovs3 rakstīja:un kompis jamaina lai lielaka ieplūde būtu ludz ar to Hp bus lielaka?
Ne jau par skriešanu bij domāts, bet gan par to, kā Tu no malas, bez haubes vēršanas un prasīšanas zinātu kas tur dzīvo.tumovs3 rakstīja:rumbula ir diezdan draudzigi cilveki, kad iskrien apsajas un paruna ja netic atver halbi! uz luksoforiem neskrienos netaisos abdraudet kada cilveka dzivibu kas var iskriet uz ielas kura deļ varetu pat iesesties cietuma!
Labi, end of story.
wow šitajā tēma toč ir pateikta pareizā jaudas recepte m5x dzinējiem, te jūs tikai tukšus salmus kuļatdogMa rakstīja:Ļoti daudz ko noderīgu pateici, āmen. JA nav ko rakstīt pa tēmu, neraksti
jūsu mīļā 2.8 motora piesmējējs (mūsu projektiņš):
-motors m50b25 non vanos
-kloķene, kalņi virzuļi no m52b28
-izplūdes sadalenes vietā, ielikta ieplūdes sadalene no šada paša m50b25 motora (jo tā ir agresīvāka)
-ieplūdes sadalene retardēta, mūsu gadījumā par 8 grādiem (vairāk ne, lai jaudas pīķis neaiziet pārāk augstos apgriezienos)
-lielāka diametra droslele (BBTB)
-kompresija palielināta
-stock vadības čipošana
-3.45 bloķis
-taisnā izplūde
-2.8 izplūdes kolektors
-m20 atvieglināts spararats
-zf kārba
un gan jau vēl šis tas ko aizmirsu pieminēt +teoriju kāpēc sadalene retardēta utt nestāstīšu lasiet paši
Autiņs iet vnk zvērā, 2.8 nekādu cerību turēt līdzi
Nu kā pietiekami noderīgi, lielākā daļa šeit tā pat neko tādu neuzbūvēs
BMW-Big Money Waste
Projekts labs, bet izmaksas arī jaukas. Uz bez zināšanām šādu projektu diez gan grūti realizēt
Kā tukšgaitā darbojas?
Kā tukšgaitā darbojas?
M50B25 līdz kuram gadam stūma iekš e36 ? Pats esmu šāda motora meklējumos.
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- …
- 13
- chevron_right