Apgriezienu peldēšanas problēmas

Profila bilde
Kobreti
Ziņojumi: 1305
Pievienojies: 13 Mar 2011, 14:02
Braucu ar: 325
Reputācija: 9
 
Agris rakstīja:nu mlin kaa shitaa tev sprauslaam visss nonaaca nost :D:D kautkaa 2x vilku aaraa un viss iznaaca reizee norm.

cik sapikoji par vanoshanu ultraskanjaa? vai paarbaudiija pret spiedienu un pareizu smidzinaashanu?
man tapēc,kad otrajā reize bija acetons klāt,tad nonāca nost :sarunats:
samaksāju 0
itkā maksājot diezgan dārgi :o
Profila bilde
Kobreti
Ziņojumi: 1305
Pievienojies: 13 Mar 2011, 14:02
Braucu ar: 325
Reputācija: 9
 
RENIO rakstīja:Kobreti varu Tev tās micītes pret kaut ko samainīt!
Man tieši 4. gab. metājās.
Paldies RENIO :drink: sadabūtas micītes un dzeramais 0.3 par brīvū :hahaha:
Profila bilde
I'm_Infinite
Ziņojumi: 488
Pievienojies: 16 Aug 2011, 17:28
Braucu ar: M54B30 -e46

03 Nov 2011, 13:48

Man bišķi apnicis, ka aukstam motoram tikko pēc piestartēšanas apgriezieni lēkā... Un tā notiek tikai kādā vienā no trijām auksta motora pielaišanas reizēm!! Pārsvarā tas izpaužas kā apgriezienu staigāšana no ~800 līdz 1500rpm apmēram kādas 5 minūtes un tad nomierinās un stāv, kā tas paredzēts! Reizēm itkā nomierinās, bet pabraucot gabalu un izņemot no ātruma atkal sāk lēkāt, kamēr nedod nomierināties! Bet pāris reizes ir bijis tā, ka piestartēju, apgriezieni uzkāpj līdz 1500rpm un tur arī paliek, kamēr motors neuzsilst... Gadās pat, ka pēc kādām 10 minūtēm vēl braucot tie apgriezieni brīvgaitā paši visu laiku ir augstāki nekā vajadzētu!

Ir kādam konkrēts viedoklis? :doh:
Profila bilde
Kobreti
Ziņojumi: 1305
Pievienojies: 13 Mar 2011, 14:02
Braucu ar: 325
Reputācija: 9
 

03 Nov 2011, 13:57

patēriņs nav audzis,nesmird pēc degvielas izplūdes gāzes? ja nē tad apskties brīvgaitas regulātoru vai droseles stāvokļa devēju :bmw:
Sharpay
Ziņojumi: 178
Pievienojies: 06 Okt 2011, 18:41
Braucu ar: 325

03 Nov 2011, 14:06

man bij kas lidzigs ar apgriezieniem un vainigs bij čoks ;)
Profila bilde
I'm_Infinite
Ziņojumi: 488
Pievienojies: 16 Aug 2011, 17:28
Braucu ar: M54B30 -e46

03 Nov 2011, 14:45

Vot to, ka pēc degvielas nosmird arī esmu jutis... nez varbūt, ka tas ir normāli! :D
Par patēriņu grūti spriest, jo nav ilgi manā īpašumā mašīna. Bet nu pēc info mans patēriņš ir normāls. Apmēram 8 pa šoseju. Un par to regulatoru - nav ne jausmas kāviņš izskatās un kur meklēt! Bet nu painteresēšos! ;)
Profila bilde
Kobreti
Ziņojumi: 1305
Pievienojies: 13 Mar 2011, 14:02
Braucu ar: 325
Reputācija: 9
 

03 Nov 2011, 16:54

klasiskie apgriezienu lekākašanas varianti ir lamda zondes defekts :super:
ja tev ir aizdomas par droseles stavokļa devēju vai brīvgaitas regulātoru,tad droši vari apskatīties un smelteis nedaudz info šeit ;)

http://e36.lv/forums/viewtopic.php?f=21&t=441
Profila bilde
Kobreti
Ziņojumi: 1305
Pievienojies: 13 Mar 2011, 14:02
Braucu ar: 325
Reputācija: 9
 

03 Nov 2011, 16:56

tikai problēma ir tāda ka es nezinu vai uz siemens vadības tas strāda,dodu 95% ka tur ir citi lielumi :D
es pielauju ka tev ir 320vanos ar siemens vadību :gigigi:
Profila bilde
Ruu
E36 Club Latvia
Ziņojumi: 4667
Pievienojies: 23 Feb 2011, 18:55
Atrašanās vieta: Cēsis
Reputācija: 6
 

03 Nov 2011, 16:59

Nu man ir Siemens vadība, M50B20, beigta zonde i nemaz nejūt, iet tāpat ļoti labi, vienīgi smird pēc benzīna nedaudz vairāk, bet to jau var pieciest. :)
Profila bilde
Agris
E36 Club Latvia
Ziņojumi: 2665
Pievienojies: 27 Feb 2011, 22:43
Braucu ar: 325
Reputācija: 14
 

03 Nov 2011, 19:06

izklausasa peec tukšgaitas regulatora, pie nosaciijuma ja visas gaisa trubas veselas!
Profila bilde
I'm_Infinite
Ziņojumi: 488
Pievienojies: 16 Aug 2011, 17:28
Braucu ar: M54B30 -e46

03 Nov 2011, 20:29

Es godīgi varu pateikt, ka man rokas neaug no pareizās vietas, ja runa ir par šitādām lietām, tāpēc man nav ne jausmas kas man tur par vadību! :idiots:
Man ir M50B20 - 1991. gads - Bez Vanos!
Sestdien cerams būs laiks apskatīties kas ar gaisa trubām, bet cik es lasiju te vienā citā topikā, tad kad trubas pie vainas, tad itkā apgriezieni te vienam useram bija zemāki, nevis augstāki! Un paldies Kobreti par linku! Kad tikšu pie multimetra noteikti izčekošu!
Un cik es saprotu tad ar vārdu "čoks" ir domāts tukšgaitas regulators? Ja tā, tad man jau no paša sākuma tieši par kaut ko čokveidīgu bija aizdomas, jo RPM nostabilizējas normāli, kad ļauj mierīgi pasildīties motoram!
Profila bilde
Armando
Heineken
Ziņojumi: 6016
Pievienojies: 02 Mar 2011, 23:38
Braucu ar: e61
Atrašanās vieta: ireland
Reputācija: 72
 

03 Nov 2011, 22:17

Kobreti rakstīja:klasiskie apgriezienu lekākašanas varianti ir lamda zondes defekts :super:
ja tev ir aizdomas par droseles stavokļa devēju vai brīvgaitas regulātoru,tad droši vari apskatīties un smelteis nedaudz info šeit ;)

http://e36.lv/forums/viewtopic.php?f=21&t=441
jaa bet nejau aukstam motoram,
tas varetu but brivgaitas regulators, iztirit to nenaks par sliktu.ari droseles stavokldevejs ka jau mineji tas varetu but, bet to lai tiktu pie pareizajam vertibam pietiek tik ar nelielu pagriesanu uz saniem, ar nosacijumu ja izdodas tas skruvites atskruvvet, bet tada gadijuma tas butu vienmer, nevis vienrei jaa vienreiz nee. man sis izklausas pec gaisa masas meritaja ja ta godigi :yes:
...
Profila bilde
Vitalx325
Ziņojumi: 1471
Pievienojies: 21 Apr 2011, 11:46
Braucu ar: Touringiem
Atrašanās vieta: Jelgava, Rūjiena, Kārsava
Reputācija: 3
 

04 Nov 2011, 05:55

ja tas butu gaisa meritajs tie apgrizieni lekatu visu laiku (ja Bosch), vairak izklausas ka tukshgaitas varsts, pie nosacijuma ka iepludes sistema ir hermetiska. Kas pieniem likmes ? :D
Profila bilde
Kobreti
Ziņojumi: 1305
Pievienojies: 13 Mar 2011, 14:02
Braucu ar: 325
Reputācija: 9
 

04 Nov 2011, 09:26

ja jau nebūtu hermētiska ieplūde tad toč es domāj visu laiku rīstītos :hahaha:
Profila bilde
dogMa
E36 Club Latvia
Ziņojumi: 9805
Pievienojies: 27 Feb 2011, 23:05
Braucu ar: E36 2.8i Coupe
Reputācija: 117
 

04 Nov 2011, 11:28

Lieku uz zondes vai nodeldēta tukšgaitas regulatora.
Profila bilde
I'm_Infinite
Ziņojumi: 488
Pievienojies: 16 Aug 2011, 17:28
Braucu ar: M54B30 -e46

05 Nov 2011, 23:02

Ja zonde, tad cik viņas maksā? Es skatijos eparts.elvee, ka ir pa 30ls un pa 100ls! Kāpēc tās lētās tik lētas? Var tādas likt? :D
Un starp citu - kopš iepostēju šito ziņu mans driftkārs rūc kā bitīte un nevienu reizi nav tas prikols bijis! Varbūt BMW dieviete būs manas lūgšanas uzklausijusi beidzot! :bmw:
Profila bilde
dogMa
E36 Club Latvia
Ziņojumi: 9805
Pievienojies: 27 Feb 2011, 23:05
Braucu ar: E36 2.8i Coupe
Reputācija: 117
 

06 Nov 2011, 04:06

Izskatās, ka tev siemens vadība. Siemeņus var likt arī lietotus, bet lēto galu gan nē :)
Profila bilde
Vitalx325
Ziņojumi: 1471
Pievienojies: 21 Apr 2011, 11:46
Braucu ar: Touringiem
Atrašanās vieta: Jelgava, Rūjiena, Kārsava
Reputācija: 3
 

07 Nov 2011, 10:17

tas letakas zondes laikam ir universalas. man kadreiz uz 520i ar siemens vadibu tada bija, pirms nomainiju uz originalu nekas ipashi neatshkiras, vienigais ar originalo siemens zondi biku labak gaja :giggle:
Profila bilde
Element
Ziņojumi: 95
Pievienojies: 01 Apr 2011, 01:42
Braucu ar: e36
Atrašanās vieta: Saldus

18 Dec 2011, 16:25

Sveiki! Šajā forumā esmu jauniņais tpc iedomājos šeit griezties pēc palīdzības. Tātad manam e36 problēma sekojoša: e36 1.8 tukšgaitā raustās apgriezieni. Citreiz pat nokrīt tik traki ka noslāpst.. Simptomi sāk parādīties kad pabraucu nedaudz pa mitrumu. Ja no rīta piešķiļu garāžā tad apgriezieni neraustās, bet kā izbraucu uz ielas pāris līkumus, tā sāk raustīties.. Arī ja mašīna pastāvējusi kādu stundu vai vairāk kkur laukā, tad kādu laiciņu apgriezieni neraustās tukšgaitā, bet izbraucot pāris līkumus atkal sākās pa jaunu. Kas varētu būt pa problēmu? Kur tieši skatīties?
Paldies par jūsu atbildēm jau iepriekš. :drink: :bmw:
Profila bilde
Agris
E36 Club Latvia
Ziņojumi: 2665
Pievienojies: 27 Feb 2011, 22:43
Braucu ar: 325
Reputācija: 14
 
var buut arii tukšgaitas regulators pusbeigts. var būt vakuma trubiņas, ja tos paarbauda un nelīdz tad ieteiktu pārbaudīt elektro iekārtas-- vainu pats, vai diagnostika.