Apgriezienu peldēšanas problēmas
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- …
- 19
- chevron_right
man tapēc,kad otrajā reize bija acetons klāt,tad nonāca nostAgris rakstīja:nu mlin kaa shitaa tev sprauslaam visss nonaaca nost :D kautkaa 2x vilku aaraa un viss iznaaca reizee norm.
cik sapikoji par vanoshanu ultraskanjaa? vai paarbaudiija pret spiedienu un pareizu smidzinaashanu?
samaksāju 0
itkā maksājot diezgan dārgi
Paldies RENIO sadabūtas micītes un dzeramais 0.3 par brīvūRENIO rakstīja:Kobreti varu Tev tās micītes pret kaut ko samainīt!
Man tieši 4. gab. metājās.
Man bišķi apnicis, ka aukstam motoram tikko pēc piestartēšanas apgriezieni lēkā... Un tā notiek tikai kādā vienā no trijām auksta motora pielaišanas reizēm!! Pārsvarā tas izpaužas kā apgriezienu staigāšana no ~800 līdz 1500rpm apmēram kādas 5 minūtes un tad nomierinās un stāv, kā tas paredzēts! Reizēm itkā nomierinās, bet pabraucot gabalu un izņemot no ātruma atkal sāk lēkāt, kamēr nedod nomierināties! Bet pāris reizes ir bijis tā, ka piestartēju, apgriezieni uzkāpj līdz 1500rpm un tur arī paliek, kamēr motors neuzsilst... Gadās pat, ka pēc kādām 10 minūtēm vēl braucot tie apgriezieni brīvgaitā paši visu laiku ir augstāki nekā vajadzētu!
Ir kādam konkrēts viedoklis?
Ir kādam konkrēts viedoklis?
patēriņs nav audzis,nesmird pēc degvielas izplūdes gāzes? ja nē tad apskties brīvgaitas regulātoru vai droseles stāvokļa devēju
man bij kas lidzigs ar apgriezieniem un vainigs bij čoks
Vot to, ka pēc degvielas nosmird arī esmu jutis... nez varbūt, ka tas ir normāli!
Par patēriņu grūti spriest, jo nav ilgi manā īpašumā mašīna. Bet nu pēc info mans patēriņš ir normāls. Apmēram 8 pa šoseju. Un par to regulatoru - nav ne jausmas kāviņš izskatās un kur meklēt! Bet nu painteresēšos!
Par patēriņu grūti spriest, jo nav ilgi manā īpašumā mašīna. Bet nu pēc info mans patēriņš ir normāls. Apmēram 8 pa šoseju. Un par to regulatoru - nav ne jausmas kāviņš izskatās un kur meklēt! Bet nu painteresēšos!
klasiskie apgriezienu lekākašanas varianti ir lamda zondes defekts
ja tev ir aizdomas par droseles stavokļa devēju vai brīvgaitas regulātoru,tad droši vari apskatīties un smelteis nedaudz info šeit
http://e36.lv/forums/viewtopic.php?f=21&t=441
ja tev ir aizdomas par droseles stavokļa devēju vai brīvgaitas regulātoru,tad droši vari apskatīties un smelteis nedaudz info šeit
http://e36.lv/forums/viewtopic.php?f=21&t=441
tikai problēma ir tāda ka es nezinu vai uz siemens vadības tas strāda,dodu 95% ka tur ir citi lielumi
es pielauju ka tev ir 320vanos ar siemens vadību
es pielauju ka tev ir 320vanos ar siemens vadību
Nu man ir Siemens vadība, M50B20, beigta zonde i nemaz nejūt, iet tāpat ļoti labi, vienīgi smird pēc benzīna nedaudz vairāk, bet to jau var pieciest. :)
izklausasa peec tukšgaitas regulatora, pie nosaciijuma ja visas gaisa trubas veselas!
Es godīgi varu pateikt, ka man rokas neaug no pareizās vietas, ja runa ir par šitādām lietām, tāpēc man nav ne jausmas kas man tur par vadību!
Man ir M50B20 - 1991. gads - Bez Vanos!
Sestdien cerams būs laiks apskatīties kas ar gaisa trubām, bet cik es lasiju te vienā citā topikā, tad kad trubas pie vainas, tad itkā apgriezieni te vienam useram bija zemāki, nevis augstāki! Un paldies Kobreti par linku! Kad tikšu pie multimetra noteikti izčekošu!
Un cik es saprotu tad ar vārdu "čoks" ir domāts tukšgaitas regulators? Ja tā, tad man jau no paša sākuma tieši par kaut ko čokveidīgu bija aizdomas, jo RPM nostabilizējas normāli, kad ļauj mierīgi pasildīties motoram!
Man ir M50B20 - 1991. gads - Bez Vanos!
Sestdien cerams būs laiks apskatīties kas ar gaisa trubām, bet cik es lasiju te vienā citā topikā, tad kad trubas pie vainas, tad itkā apgriezieni te vienam useram bija zemāki, nevis augstāki! Un paldies Kobreti par linku! Kad tikšu pie multimetra noteikti izčekošu!
Un cik es saprotu tad ar vārdu "čoks" ir domāts tukšgaitas regulators? Ja tā, tad man jau no paša sākuma tieši par kaut ko čokveidīgu bija aizdomas, jo RPM nostabilizējas normāli, kad ļauj mierīgi pasildīties motoram!
jaa bet nejau aukstam motoram,Kobreti rakstīja:klasiskie apgriezienu lekākašanas varianti ir lamda zondes defekts
ja tev ir aizdomas par droseles stavokļa devēju vai brīvgaitas regulātoru,tad droši vari apskatīties un smelteis nedaudz info šeit
http://e36.lv/forums/viewtopic.php?f=21&t=441
tas varetu but brivgaitas regulators, iztirit to nenaks par sliktu.ari droseles stavokldevejs ka jau mineji tas varetu but, bet to lai tiktu pie pareizajam vertibam pietiek tik ar nelielu pagriesanu uz saniem, ar nosacijumu ja izdodas tas skruvites atskruvvet, bet tada gadijuma tas butu vienmer, nevis vienrei jaa vienreiz nee. man sis izklausas pec gaisa masas meritaja ja ta godigi
...
ja tas butu gaisa meritajs tie apgrizieni lekatu visu laiku (ja Bosch), vairak izklausas ka tukshgaitas varsts, pie nosacijuma ka iepludes sistema ir hermetiska. Kas pieniem likmes ?
ja jau nebūtu hermētiska ieplūde tad toč es domāj visu laiku rīstītos
Lieku uz zondes vai nodeldēta tukšgaitas regulatora.
Ja zonde, tad cik viņas maksā? Es skatijos eparts.elvee, ka ir pa 30ls un pa 100ls! Kāpēc tās lētās tik lētas? Var tādas likt?
Un starp citu - kopš iepostēju šito ziņu mans driftkārs rūc kā bitīte un nevienu reizi nav tas prikols bijis! Varbūt BMW dieviete būs manas lūgšanas uzklausijusi beidzot!
Un starp citu - kopš iepostēju šito ziņu mans driftkārs rūc kā bitīte un nevienu reizi nav tas prikols bijis! Varbūt BMW dieviete būs manas lūgšanas uzklausijusi beidzot!
Izskatās, ka tev siemens vadība. Siemeņus var likt arī lietotus, bet lēto galu gan nē :)
tas letakas zondes laikam ir universalas. man kadreiz uz 520i ar siemens vadibu tada bija, pirms nomainiju uz originalu nekas ipashi neatshkiras, vienigais ar originalo siemens zondi biku labak gaja
Sveiki! Šajā forumā esmu jauniņais tpc iedomājos šeit griezties pēc palīdzības. Tātad manam e36 problēma sekojoša: e36 1.8 tukšgaitā raustās apgriezieni. Citreiz pat nokrīt tik traki ka noslāpst.. Simptomi sāk parādīties kad pabraucu nedaudz pa mitrumu. Ja no rīta piešķiļu garāžā tad apgriezieni neraustās, bet kā izbraucu uz ielas pāris līkumus, tā sāk raustīties.. Arī ja mašīna pastāvējusi kādu stundu vai vairāk kkur laukā, tad kādu laiciņu apgriezieni neraustās tukšgaitā, bet izbraucot pāris līkumus atkal sākās pa jaunu. Kas varētu būt pa problēmu? Kur tieši skatīties?
Paldies par jūsu atbildēm jau iepriekš.
Paldies par jūsu atbildēm jau iepriekš.
var buut arii tukšgaitas regulators pusbeigts. var būt vakuma trubiņas, ja tos paarbauda un nelīdz tad ieteiktu pārbaudīt elektro iekārtas-- vainu pats, vai diagnostika.
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- …
- 19
- chevron_right