Paceļam jaudu M52B25!
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- …
- 9
- chevron_right
Man vispar liekas ,ka taa chiposhana pa lielam ir fuflo ar atseviskiem iznemumiem ,kas nopietni tam pieiet un daudzi pat nesaprot taa vaarda jeedzienu un nozimi pielietojumaa uz auto !! lielaka dalja ,kas meetajas egayaa un lokaalajaa tirguu cenaa ap divdesmitpieci lati ir bullja kakas - uzliekot liekas ka kaut kas jau mainijaas labaak un sludinajumaa pieraksta jauda ap 230 zirgi ...tas ir tas pats ,kas rajonnjikam iedot iepiipeet piparmeetru teeju un sadirst vinjam ,ka taa ir zaali - saderam ieshtiriis
Viens zinosh cilveeks stastija no dziives ,ka izchekojis vienreiz taadu kompi ,uz kura chipa bija uzrakstiits tur bezmazvai ``megaultraturbochiptuning`` - izraadas stock karte
Viens zinosh cilveeks stastija no dziives ,ka izchekojis vienreiz taadu kompi ,uz kura chipa bija uzrakstiits tur bezmazvai ``megaultraturbochiptuning`` - izraadas stock karte
KK TECHnics
-AutoServiss un Apkopes gan Sporta gan Ielas auto-Rezerves dalas ikdienai un Sportam-
Meldru iela 2,Riga
Tel.Nr - 202-66-66-5
www.karrlodrift.lv
-AutoServiss un Apkopes gan Sporta gan Ielas auto-Rezerves dalas ikdienai un Sportam-
Meldru iela 2,Riga
Tel.Nr - 202-66-66-5
www.karrlodrift.lv
pilnīgi manas domas
Kāda tev reduktora attiecība un ar kādam riepam brauc un cik bar. riepas?Karrlo rakstīja:Es te lasu un briinos ... laikaa ,kad es maacijos dreifeet ,man laikam bija cita pieeja ,forumos nerakstiju/nelasiju - ``2.3 neiet`` , ``iemet 2.8`` ...macijos ar 2.0 sierru - simtpadsmit zirgspeeku jaudiigu
interesanti palasit ,Es jau isti nemaku spriest ,bet liekas ,ka cilveks pat isti nav bijis vismaz 10 reizes trasee un jau saka ,ka tas auto neiet u.t.t ...parasti sados gadijumos pielieto veco labo teicienu par dejotaju un pautiem
p.s - ja tiesam liekas ,ka 2.3 lai iemacitos ir jauda pa iisu ,piemetat bendzai naudu ,paradishu ko ar divlitrigo nonvanosu var izdarit @ 333
Tā M50 ieplūde der arī no M50B20? Un kas pēc tam notiek ar kartera ventilāciju utt?
nop, tik no b25, b20 ir mazāki kanāli.Nixon rakstīja:Tā M50 ieplūde der arī no M50B20? Un kas pēc tam notiek ar kartera ventilāciju utt?
kartera vent vai nu amputējas (lasīt, oil cach tank), vai nu modificējas kolektors (tiek sakrustots ar m52) un viss paliek pa vecam, vai nu viss karājas n-tajās trubās.
m50/m52/m54 un n42/n46 timing tūļu noma
Ms41/ms42/ms43 ews atslēgšana.
Ms41/ms42/ms43 ews atslēgšana.
M50b20 ari ir chutj chutj lielaks par m52, bet nu manuprat beztolks likt, chakara del,
Man pasam metajas b25 kolektors sakrustots ar m52, apaksha tiek uztaisits caurums' kur stiprinas priboru plaksnite no m52 kolektora, pie kuras tad ari vienojas visi tuksgaitas regulatori, kartera vent, IAT, unmazas vakuuma trubinas
Man pasam metajas b25 kolektors sakrustots ar m52, apaksha tiek uztaisits caurums' kur stiprinas priboru plaksnite no m52 kolektora, pie kuras tad ari vienojas visi tuksgaitas regulatori, kartera vent, IAT, unmazas vakuuma trubinas
Vēl ir variants ieplūdi, eļļas ščupu, un visu vakuuma padarīšanu no m50 uzlikt. Ja negrib mainīt vārstu vāku, var no šlanga un 2 hamutiem uzmeistarot pāreju vakuuma štepselim. Bilde sūdīga, bet var redzēt.he9600 rakstīja:nop, tik no b25, b20 ir mazāki kanāli.Nixon rakstīja:Tā M50 ieplūde der arī no M50B20? Un kas pēc tam notiek ar kartera ventilāciju utt?
kartera vent vai nu amputējas (lasīt, oil cach tank), vai nu modificējas kolektors (tiek sakrustots ar m52) un viss paliek pa vecam, vai nu viss karājas n-tajās trubās.
bildē izskatās, ka ir b20 kolektors uzlikts
Visticamak autoram jasaved motors kartiba es ar macijos ar 2,5 r17 grieza bez problemam.ar laiku jauda pa isu bet sakuma pilnig pietiek ja motors gajejs
M52B25 virzuļu diametrs ir vienāds ar M52B28. Tātad nekas lielāks jāborē nav. Atšķiras klaņa garums. Vai M52B25 gadījumā nevar taisīt to pašu ko ar M50B25? Respektīvi ieliekot kloķeni un klaņus no B28, mēs iegūstam faktiski to pašu M52B28?
Protams, vienkāršāk ir iemest 2.8 un šķiļam trasē, bet šoreiz ne par to ir stāsts.
Protams, vienkāršāk ir iemest 2.8 un šķiļam trasē, bet šoreiz ne par to ir stāsts.
b25seeingman rakstīja:bildē izskatās, ka ir b20 kolektors uzlikts
Man arī bildē izskatās tāds pašaurs.
Var un no m54b30 arī var likt.Ruu rakstīja:M52B25 virzuļu diametrs ir vienāds ar M52B28. Tātad nekas lielāks jāborē nav. Atšķiras klaņa garums. Vai M52B25 gadījumā nevar taisīt to pašu ko ar M50B25? Respektīvi ieliekot kloķeni un klaņus no B28, mēs iegūstam faktiski to pašu M52B28?
Protams, vienkāršāk ir iemest 2.8 un šķiļam trasē, bet šoreiz ne par to ir stāsts.
un kolektors izskatās tāds pašaurs arī man.
M52(MS41, MS41.x), M52tu(MS42), M54(MS43), S54(MSS54), N54(MSD80, MSD81), Stanalone(VEMS, Ecumaster, Maxxecu, Link, etc) regulēšana, EWS delete, etc, M52 & M52TU & M54, etc swap vadu savienoša - PM.
Instagram
Nedaudz ne pa tēmu, bet kādas tieši ir M54B25 un M54B30 atšķirības? Ne jau tikai virzuļu gājienā..?
man patik sita topiks ,tiesam intresanti palasit
1, lai celtu jaudu stoka motoram ir jasprot ko tu gribi no tas masinas un cik tev biez ir maks
2, ar karlo mums vienreiz bija diskusija par m50 iepludnieku uz m52 un tur es vinam piekritu ja grib slipet tad tas nav labakais variants ,ja grib dragi paraut tad var eksperimentet bet ir cotka japardoma ka uzinstelet vinu uz m52 jo tam motoram ir svariga kartera ventilacija lai cik jums tas liktos jocigi
3. par čipsiem seeingman ir 99% taisniba ka simens ms41 vadiba adaptejas un tas ka bez source koda tur vadiba vispar nav ko darit latvija laikam ir tikai kadi 4 vai 5 pipari kas vispar spej uzrakstit korektus failus + lai tas darbotos un protams ka vini nem ari pa to kapostu un nekadu info par to vini protams ka nesniedz ,tikai teksts ir apmeram visur vienads :nesaproti tad nah nelien vienigi ko es varu piebilst ka cipo katru kompi individuali un pectam tas fails vairs nav parakstams cita kompi taka iepist kapeiku nesanak un del ta ari rodas cena.
pats es par to lietu neesmu korekts runat jo daudz ko nezinu bet ja ir intrese aprunaties varu iedot ta cilveka numuru kas ar mums sadarbojas
letaks variants ,,jaudas,, pacelšanai pie nosacijuma ja motoram ir vel kads ponijs stali palicies
1: normals nules pretestibas filtrs ,,pareizi iebuvets,,
2: m50 iepludnieks
3: pareiza izpludes sistema ,,zirneklis + ari pati truba ,,
4:čips ,, bet jasaprot kam tu tiesi gribi ZS vai KW
nu un dargakaja varianta protams ka turbo vai kompresors
1, lai celtu jaudu stoka motoram ir jasprot ko tu gribi no tas masinas un cik tev biez ir maks
2, ar karlo mums vienreiz bija diskusija par m50 iepludnieku uz m52 un tur es vinam piekritu ja grib slipet tad tas nav labakais variants ,ja grib dragi paraut tad var eksperimentet bet ir cotka japardoma ka uzinstelet vinu uz m52 jo tam motoram ir svariga kartera ventilacija lai cik jums tas liktos jocigi
3. par čipsiem seeingman ir 99% taisniba ka simens ms41 vadiba adaptejas un tas ka bez source koda tur vadiba vispar nav ko darit latvija laikam ir tikai kadi 4 vai 5 pipari kas vispar spej uzrakstit korektus failus + lai tas darbotos un protams ka vini nem ari pa to kapostu un nekadu info par to vini protams ka nesniedz ,tikai teksts ir apmeram visur vienads :nesaproti tad nah nelien vienigi ko es varu piebilst ka cipo katru kompi individuali un pectam tas fails vairs nav parakstams cita kompi taka iepist kapeiku nesanak un del ta ari rodas cena.
pats es par to lietu neesmu korekts runat jo daudz ko nezinu bet ja ir intrese aprunaties varu iedot ta cilveka numuru kas ar mums sadarbojas
letaks variants ,,jaudas,, pacelšanai pie nosacijuma ja motoram ir vel kads ponijs stali palicies
1: normals nules pretestibas filtrs ,,pareizi iebuvets,,
2: m50 iepludnieks
3: pareiza izpludes sistema ,,zirneklis + ari pati truba ,,
4:čips ,, bet jasaprot kam tu tiesi gribi ZS vai KW
nu un dargakaja varianta protams ka turbo vai kompresors
Cik zinu ZS ir tie paši KW, kļūdos?Dj_Zii rakstīja:man patik sita topiks ,tiesam intresanti palasit
1, lai celtu jaudu stoka motoram ir jasprot ko tu gribi no tas masinas un cik tev biez ir maks
2, ar karlo mums vienreiz bija diskusija par m50 iepludnieku uz m52 un tur es vinam piekritu ja grib slipet tad tas nav labakais variants ,ja grib dragi paraut tad var eksperimentet bet ir cotka japardoma ka uzinstelet vinu uz m52 jo tam motoram ir svariga kartera ventilacija lai cik jums tas liktos jocigi
3. par čipsiem seeingman ir 99% taisniba ka simens ms41 vadiba adaptejas un tas ka bez source koda tur vadiba vispar nav ko darit latvija laikam ir tikai kadi 4 vai 5 pipari kas vispar spej uzrakstit korektus failus + lai tas darbotos un protams ka vini nem ari pa to kapostu un nekadu info par to vini protams ka nesniedz ,tikai teksts ir apmeram visur vienads :nesaproti tad nah nelien vienigi ko es varu piebilst ka cipo katru kompi individuali un pectam tas fails vairs nav parakstams cita kompi taka iepist kapeiku nesanak un del ta ari rodas cena.
pats es par to lietu neesmu korekts runat jo daudz ko nezinu bet ja ir intrese aprunaties varu iedot ta cilveka numuru kas ar mums sadarbojas
letaks variants ,,jaudas,, pacelšanai pie nosacijuma ja motoram ir vel kads ponijs stali palicies
1: normals nules pretestibas filtrs ,,pareizi iebuvets,,
2: m50 iepludnieks
3: pareiza izpludes sistema ,,zirneklis + ari pati truba ,,
4:čips ,, bet jasaprot kam tu tiesi gribi ZS vai KW
nu un dargakaja varianta protams ka turbo vai kompresors
Moš Tu domāji Zs un Nm?
1kw ir aptuveni 1,36zs
Jeibogu b25, māku viņus atšķirt, bilde neveiksmīga
Jāsāk ar to, ka m52b25 ir nemotors, lētākais variants ir iesvapot nenokautu b28 uzmest m50 ieplūdes kolektoru. Droseli var pamest no m52, viņai iekšējais diametrs ir par ~0,5-1mm lielāks un šinī gadījumā nav jācakarējas ar trosītes pārtaisīšanu. Ieplūdes sadaleni var likt no m54b30, izplūdes sadalenes vietā m50 bezvanosa ieplūdes sadaleni, būs jāregulē viņa ar ripu, nevarēs pēc kvadrātiņiem ielikt. Labākjau protams ir sporta sadalenes, et nu diezgan sālīti viņas maksā m5x dzinējiem. Zirneklis un izplūde ir salīdzinoši dārgs prieks (ebay kolektors uz standarta izplūdes neskaitās). Čipošanai (universālais čips pa 15ls neskaitās) LV apstākļos labāks būs motronic 3.3.1, zinu, ka arhaiska vadība, bet pāris postus augstāk var lasīt, kāpēc ms41 nečipojas. Par driftu nezinu, dragreisam var piemeklēt un novirpot vienmasas spararatu no pirmo gadu m50b20 (diezgan reta lieta). Ja rokas neaug no pakaļas vai maciņš atļauj, var galvai kanālus paslīpēt.
Pašam man top m52b30 uz m52b25 motronic 3.3.1 bāzes.
Jāsāk ar to, ka m52b25 ir nemotors, lētākais variants ir iesvapot nenokautu b28 uzmest m50 ieplūdes kolektoru. Droseli var pamest no m52, viņai iekšējais diametrs ir par ~0,5-1mm lielāks un šinī gadījumā nav jācakarējas ar trosītes pārtaisīšanu. Ieplūdes sadaleni var likt no m54b30, izplūdes sadalenes vietā m50 bezvanosa ieplūdes sadaleni, būs jāregulē viņa ar ripu, nevarēs pēc kvadrātiņiem ielikt. Labākjau protams ir sporta sadalenes, et nu diezgan sālīti viņas maksā m5x dzinējiem. Zirneklis un izplūde ir salīdzinoši dārgs prieks (ebay kolektors uz standarta izplūdes neskaitās). Čipošanai (universālais čips pa 15ls neskaitās) LV apstākļos labāks būs motronic 3.3.1, zinu, ka arhaiska vadība, bet pāris postus augstāk var lasīt, kāpēc ms41 nečipojas. Par driftu nezinu, dragreisam var piemeklēt un novirpot vienmasas spararatu no pirmo gadu m50b20 (diezgan reta lieta). Ja rokas neaug no pakaļas vai maciņš atļauj, var galvai kanālus paslīpēt.
Pašam man top m52b30 uz m52b25 motronic 3.3.1 bāzes.
labi nolahojos sajuka bet nu ceru doma +/- skaidra
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- …
- 9
- chevron_right