Galvas blive
salabo,to tosola noplūdi,salej iekša jaunu tosolu vai antifrīzu un normāli atgaiso un būs
coupe 2.8
bet kas varētu būt ta noplūde ? vai tāda nemaz nav. mm ja blīve beigta kas tur ar tām atgāzem nav kautkāda īpanēja smaka ?
pirmkaart bmw ir kartiigi jaatgaiso..nelidzees tas ka tu vnk. pieliesi un gaziisi talaak..viss ir jadara kaa naakas..par nopluudi meklee..ja taada ir protams..
Nezinu, sev ķipa atgaisoju, ķipa nē, bet viss bija kulē. Tā teikt - nebija diži nekas jāgaiso un jālauza galva.
Kā tad notiek tā atgaisošana?? nu man tur kautkas galīgi nav. tafad domāju izbrauksu paskatisos kas būs.. paskatos tosols ir +/- līmenī tad aku braukt atkal ta pecka nepūš silto gaisu apmtu riņķī atbraucu mājās domāju paskatīties līmeni skruveju vaļā sāka nakt arā tosols nu davaj piegriezu apakal bišķi tad griezu otreiz nu un tur isti nihuja vairs nebija radiātorā pat nesapratu kā vareja spiest ārā pa korķi
nu ja tev kaapj spiediens taa ka tosoolu dzen araa..tad vareetu buut ka galvas bliive beigta un atgaazes dzen ieksaa..papeeti dzeses trubas,vai vinjas gadiijumaa nepaliek taadas looti cietas,ja paliek loti cietas tad palubee galvas bliive.. pameklee tepat forumaa kkur jabuut mineetam kaa pareizi notiek atgaisosana
Sodien tiku mājās uzreiz ķēros klāt mašīnai, biju jau sadomājis kad ganjau galvas blivei ir auzas. salēju tosolu, atgaisoju kā visam tur jābūt izmetu likumu itkā vis normāli bet kaut kas kautkur pilēja. aizšāvu līdz servisam un tur pateica kad ūdens sūknis ir beigts.. tur arī pazūdot mans tosols. Vismaz prieks, kad nav galvas blīve
nu wot redz cik labi..
Varbūt mazliet ne pa tēmu, lūdzu palīdzību, meklēju metāla galvas blīvi priekš m43 318i 96g cik intresējos pagaidām nevaru nevienu piedāvājumu atrast.
Es domāju, ka specializētajos veikalos tikai dabūsi, kādā turbo brīnumu izplatītāju kantorī.
Tad patiešām ir tik bēdīgi? Bet tad visi turbo projekti ar m43 tātad nav šai metāla blīvei nav tik liela nozīme kā saka!!!
Ir liela nozīme, atkarībā, cik lielu spiedienu gribi uzturēt. VAR dabūt, bet jāmeklē. Iesit googlē, Latvijā būs patiešam grūti atrast.
sveiki man tada situacija restaureju bmw motoru m40!skruveju vala motoru galvu un ir paliku6as 2 skruves no kuram 1 ir ta aizkruvejot ka ar visa kermena svara nepietiek atskruvet!butu kadi ieteikumi ar pasmeret lai ized un sanāktu atskruvēt skrūvi!ar otru skruvi ir galigi sudigi zvaigzsnite sapista ka lai atskruve skruvi?
skruve numur 6 lai ir sajega par ko runa!iepriek6 paldies!
Pēdējais labojis Emik - 04 Dec 2012, 00:40, kopā labots 1 reizi.
nu diemzel motors nau vairs iespejams iedarbinat pravotka nonemta jau visa!
nu ir ta ka skruve ir ar iek6ejo zvaigzniti un vina ir ritigi aplaista ka pat mucina ta isti nekeras varbut ir efektivaks variants ko meginat?par sildi6anu ar gazi pamegina6u ar to skruvi kas nenak valas!
Pēdējais labojis Emik - 04 Dec 2012, 00:52, kopā labots 1 reizi.
pasildot pasu skruuvi, nau jau jauzkarsee vinja sarkana. uzsitot virsuu cita iizmera muzinju, vai seskanti. manis minetais variants vienmer ir stradajis. protams visu to darot saprata robezas. ir jadabun pietiekama t askiriba starp diviem matrealiem lai vinji atnaktu valjaa
vel jau vienmer var izmetinat araa vinju, bet ja pats nesaproti no tam lietam neko, vai nau drosmes ka kauko nesalaidisi delii, tad pasauc kadu kurs to paveiks bez bojajumu nodarisanas
vel jau vienmer var izmetinat araa vinju, bet ja pats nesaproti no tam lietam neko, vai nau drosmes ka kauko nesalaidisi delii, tad pasauc kadu kurs to paveiks bez bojajumu nodarisanas
...
nu ok paldies tas varetu izdoties kas saistas ar pusautomatu tada doma bija,bet skruve atrodas pa6a gala sturi pie stikla un un tur problematiski tik klat bet tas pedejais ko megina6u darit!
neiesaku izmantot pusautomatu, metinajums bus parak miksts unmatrealu ackiriba tomer ir pietiekami liela (skruve bus kaa minimums 8.8, vai kas stipraks), izmanto elektrodus, tas metinajums neaprausies skruvejot valjaa, kas ar pusautomatu visticamak aprausies, un skruve paliks ar vien isaka
...