M40 Tūnings.
Dzinēja principus es zinu.Poelaides laikam būs jāpameklē pašam,jāpārvar slinkums.
Vairāk jau nezināšana kur ko meklēt nekā slinkums nixon! lasīju ka ar sporta sadeleni var mazliet uzlabot to pasākumu bet nevar nekur atrast tādu un cik tā varētu nostāties cenas ziņā.
Pilniba nekada tolka. Vari vienigi nosedinat galvu un lenki bik varstiem izmainiit. Maksa tas lidz kkadiem 300 eur, bet nez vai tas ir ta verts pazinjam uz isa ta ir izdarits bet nu baigais jaudas kapums nav max 20 zs
BMW
1991. 1.8 sedan
1992. 1.8 sedan
1992. 1.8 sedan gaze
1991. 2.0 sedan non vanoss
1992. 2.5 coupe non vanoss
1993. 2.0 coupe vanoss
1994 2.5 sedan TDS
1993 2.0 sedan vanoss
... sajuka jau skaits kkas pari 30 zurkam.
1991. 1.8 sedan
1992. 1.8 sedan
1992. 1.8 sedan gaze
1991. 2.0 sedan non vanoss
1992. 2.5 coupe non vanoss
1993. 2.0 coupe vanoss
1994 2.5 sedan TDS
1993 2.0 sedan vanoss
... sajuka jau skaits kkas pari 30 zurkam.
Sadalene ir tikai viens no kopuma, vispirms ir jāsaprot kāds motors tiks būvēts, atmosfēriskais vai ar piespiedu pūti, kādā apgriezienu diapazonā tas tiks vairāk ekspluatēts, kādas sporta disciplīnās. Jēdzienam sporta ir nozīmes, kā arī sportam paredzētās detaļas ir dažādiem mērķiem, dažādām vajadzībām. Tā pati sadalene, ir jāzina ko būvēsi, lai var pielasīt sadaleni, jāzin fāzes un kulaciņu pacēlumu parametri. Vienkārši sadalene maz ko dos un iespējams to tā vienkārši ielikt nevarēs. Vispirms dzinējs ir pamatā jāsaved kārtībā, jāizjauc, jādiagnosticē un attiecīgi izvēlētajai "kompozīcijai" jāsapērk vajadzīgās detaļas. Ja ir uztraukums par sadalenes izmaksām tad ideja jāmet pie malas! Tam visam vajadzēs programmējamo vadības bloku, lai no tā visa iegūtu jaudu ne tikai "sporta detaļu" kopumu un tas viss maksā! vadības bloks arī jāsaregulē un pie speciālista! Tāpat kā motors ir jāsaliek cilvēkam, kurš zin ko dara, lai tas viss darbojas.
Palasot šo , izskatās ka ieceres ir lielas bet progres pat nav sacies un tas pats apstāsies.
Kaut vai ja paceļ augšā,tad jauda beigās nostāsies tā pat kā stock 2.5, ja runa neiet par turbo vai kompresoru.
Kaut vai ja paceļ augšā,tad jauda beigās nostāsies tā pat kā stock 2.5, ja runa neiet par turbo vai kompresoru.
Kampiens labāks??? Jebkurā gadījumā??? Paskatīsimies.... P.s. Varu tikai pačukstēt, ka drīz bš jauns Motoring topiks, kur galvenajās lomās būs M44JānisK-[JK] rakstīja:Par 150e var trīs komplektus nopirkt
Paņemam svapu par 50eiro nopērkam jaunu sadaleni pa 100eiro un tas ir vairāk vērts kā ņemt pa 150 it kā labu motoru
Vienkāršākais variants ir ielikt 6cyl un mīt, bet pārfrāzējot vienu nesen radušos teicienu, 6cyl var ielikt katrs muļķis, bet sabūvēt konkurētspējīgu 4cyl var katrs otrais muļķis
Kampiens 6cyl jebkurā gadījumā būs lielāks pat ja jaudas vienādas, bet vadīsies auto dēļ labāka izsvarojauma noteikti ar 4cyl
Seši cilindri ir seši, kad četrinieks vairs nevelk, sešinieks vēl velk :)xtreme21 rakstīja:Kampiens labāks??? Jebkurā gadījumā??? Paskatīsimies.... P.s. Varu tikai pačukstēt, ka drīz bš jauns Motoring topiks, kur galvenajās lomās būs M44JānisK-[JK] rakstīja:Par 150e var trīs komplektus nopirkt
Paņemam svapu par 50eiro nopērkam jaunu sadaleni pa 100eiro un tas ir vairāk vērts kā ņemt pa 150 it kā labu motoru
Vienkāršākais variants ir ielikt 6cyl un mīt, bet pārfrāzējot vienu nesen radušos teicienu, 6cyl var ielikt katrs muļķis, bet sabūvēt konkurētspējīgu 4cyl var katrs otrais muļķis
Kampiens 6cyl jebkurā gadījumā būs lielāks pat ja jaudas vienādas, bet vadīsies auto dēļ labāka izsvarojauma noteikti ar 4cyl
M44 nav interesanti,tas jau skaitas kruts motors,davajag paceļat kaut kādu m40 vai m43 uz 300 zirgiem
Ko tur vajag izdarit?Armando rakstīja:te reali ir kadam kadi konkreti ieteikumi, iznjmot jaunu sadaleni, vi nau, ja nau tad netaisam topiku pr velvienu bazara sadalu.
diupiec vai diuaston un es nu taisissu un man nu buus, te neder. gribam plutit suudu, tad plutam attiecigajos topikos
Izjaukt to motoru, izmērīt bloku, virzuļus, ja bloks sadilis, borējam remontizmēru, vai vienkārši no kāda cita motora ieceļam virzuļus, ko varam izmantot. Tad nu attiecīgi citi virzuļi, jauni gredzeni, jaunas šāles, liekam iekšā kloķeni ar lielāku gājienu,laikam m41 motoram bija tāda. pielasam klaņus, slīpējam bloku, lai dabūtu kompresijas pakāpi biku pāri 12:1.
Tālāk ejam pie galvas, jaucam ārā, mēram vadīklas, ja vajag mainam.
Atjaunojam sēžas (normāli tas notiek ar speciālu frēzi, ar pieslīpēšanu nekas netiek atjaunots, tas ir priekš )
https://www.youtube.com/watch?v=Q5kC3AaUug0
https://www.youtube.com/watch?v=A3fL6yxHQ0k
Atjaunojam vārstiem 45* virsmu, pec tam slīpējam tos 30* tik daudz lai 45* virsma paliktu tikai nedaudz lielāka, par sēžas blīvējošā leņķa virsmu ( sēžas blīvējošajai virsmai attiecībā pret vārsta blīvējošo virsmu ir jāatrodas pa vidu, nevis uz vienu vai otru pusi pāri maliņai)
Tālāk kanāliem visas kantes nelīdzenumus pielīdzinam izplūdi pulējam, ieplūdi matējam.
Ja grib pacelt max apgriezienus, un vai "spoooorta sadaleni" tad jāliek stingrākas vārstu atsperes. Ja liek stingrākas atsperes, jāliek arī "spoooorta vārsti" jo oem var paņemt un notrūkt.
Tad nu bāžam iekšā atsperes, vārstus, titāna čaškas, sadaleni, mehāniskos kompensatorus,rokerus. protams jaunus saļnikus, blīves. u.c. dārgas lietas.
Ja jau galīgi tad galīgi, liekam iekšā kalto kloķeni, klaņus, virzuļus, un griežam to kasti līdz 9000 rpm, liekam motec vadību, un dabūjam 260hp no jauniegūtā 2.0 klucīša, kas tikko izmaksāja 10000eur
Jā,manējo M43B18 dodu Jums vaļu!Ģirts rakstīja:M44 nav interesanti,tas jau skaitas kruts motors,davajag paceļat kaut kādu m40 vai m43 uz 300 zirgiem
SULAS PAKU PAVELNIEKS
Finansejumu ari?