Apgriezieni
Aizmirsu piebilst, ka siltu motoru reizēm grūti pielaist, pēc kādiem četriem apgriezieniem tikai pielec, bet arī tikai kādi 2, 3 stobri no sākuma, bet pēc tam pieslēdzas visi, bet tas tikai ir pie auksta motora!pushpurs rakstīja:sveiki, problēma tāda ka pielaižot savu e36 318i auto aukstam motoram peld apgriezieni no 600 līdz kādiem 1200 uzlec, tieši pie izspiesta sajūga lēnam ripinot, esmu novērojis un palielināts degvielas patēriņš pa trasi 11l, varbūt kāds var padalīties ar pieredzi?:)
vakar noņemu gaisa gofru vienos caurumos, uzliku jaunu, bet tagad apgriezieni peld visu laiku, no kādiem 800 līdz 1000 mazliet vairāk, Lamda?
Lai nesāktu jaunu tēmu, rakstīšu tepat. Iedarbinot auto, apgriezieni uzlec līdz 1200, pēctam nokrīt ļoti zemu, gandrīz vai noslāpst, tad atkal uzkāpj atpakaļ un nedaudz peldas tā no 600 līdz 800-1000 apmēram, brīžiem nokrīt atkal ļoti zemu, uz slāpšanas robežas, neatkarīgi silts vai auksts motors.. Braucot nekādas izmaiņas nav, nekas neraustās un jauda ir.. Vienīgi degvielas patēriņš tagad lielāks, pus bāka uz 210km izgāja.. Varbūt ir idejas? Varētu būt ka zonde vainīga? Pārbaudīju CO, tur stabils 1,2 bija.
Izklausas pēc vakuuma trubām, GGM gofra caura, vai tukšgaitas devējs.zvirbuliic rakstīja:Lai nesāktu jaunu tēmu, rakstīšu tepat. Iedarbinot auto, apgriezieni uzlec līdz 1200, pēctam nokrīt ļoti zemu, gandrīz vai noslāpst, tad atkal uzkāpj atpakaļ un nedaudz peldas tā no 600 līdz 800-1000 apmēram, brīžiem nokrīt atkal ļoti zemu, uz slāpšanas robežas, neatkarīgi silts vai auksts motors.. Braucot nekādas izmaiņas nav, nekas neraustās un jauda ir.. Vienīgi degvielas patēriņš tagad lielāks, pus bāka uz 210km izgāja.. Varbūt ir idejas? Varētu būt ka zonde vainīga? Pārbaudīju CO, tur stabils 1,2 bija.
- ikey07
Paldies, ar to tad sākšuikey07 rakstīja:Izklausas pēc vakuuma trubām, GGM gofra caura, vai tukšgaitas devējs.zvirbuliic rakstīja:Lai nesāktu jaunu tēmu, rakstīšu tepat. Iedarbinot auto, apgriezieni uzlec līdz 1200, pēctam nokrīt ļoti zemu, gandrīz vai noslāpst, tad atkal uzkāpj atpakaļ un nedaudz peldas tā no 600 līdz 800-1000 apmēram, brīžiem nokrīt atkal ļoti zemu, uz slāpšanas robežas, neatkarīgi silts vai auksts motors.. Braucot nekādas izmaiņas nav, nekas neraustās un jauda ir.. Vienīgi degvielas patēriņš tagad lielāks, pus bāka uz 210km izgāja.. Varbūt ir idejas? Varētu būt ka zonde vainīga? Pārbaudīju CO, tur stabils 1,2 bija.
Aizbraucu uz diagnostiku, šie saka ka abi detonācijas sensori jāmaina. Kāds varbūt zin kur viņus dabūt pa normālu ciparu?
Atļaušos paturpināt tēmu. Kroč braucu izdomāju uztišu vienu riņķi uz gruntenes, braucu pectam prom apstājos pie stopņika palaižu gājeju, dzirdu motors dīvaini skan, skatos apgriezieni lēkā ~no 900 - 1,5k RPM pēctam apstajos stajanka noslāpeju, piestartēju nekas nemainas atbraucu mājas, apstājos un viss atkal kārtiba apgriezieni nelēkā un motors darbojas vienmērigi. Jautājums tāds kas tas par gļuku vai arī kas mani sagaida tuvākaja laika ?
1:1 problema ka tev ir tagad. detonacijas deveji nav pie vainas. Ar vakuumu varetu but problemaszvirbuliic rakstīja:Aizbraucu uz diagnostiku, šie saka ka abi detonācijas sensori jāmaina. Kāds varbūt zin kur viņus dabūt pa normālu ciparu?
kas par auto????zvirbuliic rakstīja:Aizbraucu uz diagnostiku, šie saka ka abi detonācijas sensori jāmaina. Kāds varbūt zin kur viņus dabūt pa normālu ciparu?
viewtopic.php?f=6&t=142 simptomi ar atvienotu lambda zondi var būt dažādi! Kā stockā nebūs,tas ir skaidrs,redzēsi patēriņa un jaudas pozīciju izmaiņas!pushpurs rakstīja:sveiki, problēma tāda ka pielaižot savu e36 318i auto aukstam motoram peld apgriezieni no 600 līdz kādiem 1200 uzlec, tieši pie izspiesta sajūga lēnam ripinot, esmu novērojis un palielināts degvielas patēriņš pa trasi 11l, varbūt kāds var padalīties ar pieredzi?:)
M43 motoram brīvgaitas apgriezieni peld no 2K lidz 500 pat noslāpst brīžiem, braucot viss ok, GMM nekādas vainas, kad atvieno tad noslāpst, gofra vesela, un kad atvieno kādu no vakuma trubām ari tad rūc normāli(tad brīvgaitas apgriezieni nelēkā un stāv drusku zem 1k) Kas varētu būt pa vainu brīvgaitas apgriezienu peldēšanai?
Zondi meginaji novienot? Vai arī samainīt to brīvgaitas varstinu kas zem iepludniekaerviins rakstīja:M43 motoram brīvgaitas apgriezieni peld no 2K lidz 500 pat noslāpst brīžiem, braucot viss ok, GMM nekādas vainas, kad atvieno tad noslāpst, gofra vesela, un kad atvieno kādu no vakuma trubām ari tad rūc normāli(tad brīvgaitas apgriezieni nelēkā un stāv drusku zem 1k) Kas varētu būt pa vainu brīvgaitas apgriezienu peldēšanai?
Pamēģini tuksgaitas regulatoru piemest citu klāt!erviins rakstīja:M43 motoram brīvgaitas apgriezieni peld no 2K lidz 500 pat noslāpst brīžiem, braucot viss ok, GMM nekādas vainas, kad atvieno tad noslāpst, gofra vesela, un kad atvieno kādu no vakuma trubām ari tad rūc normāli(tad brīvgaitas apgriezieni nelēkā un stāv drusku zem 1k) Kas varētu būt pa vainu brīvgaitas apgriezienu peldēšanai?
Sveiki !
nopirku kupeju 318is ar parliktu uz 325i vanos no anglja kapec motors negriez vairak pa 5,5k apgreizienu.
nopirku kupeju 318is ar parliktu uz 325i vanos no anglja kapec motors negriez vairak pa 5,5k apgreizienu.
var but ecu neredz atrumuigorio100 rakstīja:Sveiki !
nopirku kupeju 318is ar parliktu uz 325i vanos no anglja kapec motors negriez vairak pa 5,5k apgreizienu.
var but katushkas beigtas
var but klokenes devejs stav nepareizi
daudz kas vel, diagnostika tev palidzes
Drīzākais jau ātruma indekss trūkst. Vajag 1 vadu aizvilkt līdz ECU.
aizbraucu uz auto fanu tur mani uzreiz pasutija teica ka tam taa ir jabut izbraukaju pus jelgavu neatradu nevienu saka ka tas taa naak no rupnicas ja nonemt tipa motoru nokaushu.Nevarat ieteikt kaadu servisu ?un vai tas maina kko ja tukshgaita cel lidz 7k bet jebkuraa atruma 5.5k
Pēdējais labojis igorio100 - 27 Mar 2017, 15:18, kopā labots 1 reizi.
Manāms jaudas trūkums un redline pie 5.1k m52b28Tu
Kas pa vainu guru?
Kas pa vainu guru?
Klasika - Labākais kas var būt, līdz sajūgs sāk pārāk traki slīdēt un Tu esi kā vilciens uzsākot