Gāze - LPG iekārtu palīdzības topiks
nu sanāk ka ir troiņiks no mazās apakšējās radiatora trubas, viena aiziet uz droseli vai motoru, hvz, tad ir reduktors, tad aiz tā, pirms ieejas vai izejas pečkā(truba, kas tuvāk drošinātāju kastei) arī ir troiņiks
Jums nav vajadzīgās atļaujas lai apskatītu šo pielikumu.
Sveiki, kurš un par kādu ciparu var uzlikt bmw e39 523i lietotu gāzes iekārtu. Ir kompis vadi reduktors, balons no apakšas aprusejis noteikti jāliek cits, sprauslas omvl, noteikti arī jāliek citas. Protams trubas jaunas jāliek + reduktoram remkomplekts. Iekārta noņemta no bmw e39 528i. Protams vajag ar pārbūves sertifikātu. Cik maksā jaunas iekārtas uzstādīšana zinu, ka labāk būtu likt jaunu iekārtu zinu.
Man auto ir problēma ar patēriņu, tajā skaitā gāzi ar nenormāli rij. Tātad, esmu compotā ielicis m52b25 dzinēju, ar 10l degvielas parasti nobraucu ap 60km un pilnu balonu gāzes ap 160km(37l). Pa šo laiku ir nomainītas zondes, sadalenes stāvokļa dev., ecu, degvielas sprauslas, gmm, arī pats motors jo vecais nokāvās. Reduktors ir 3,45. Mierīgi braucot no balona izspiedu 200km. Gāzes iekārta, stag 300 isa2, shark 1500 un omvl sprauslas(sprauslām nesen uzliku remkomplektu). Diagnostika nekādas kļūdas nerāsa. Ganjau problēma nav pašā gāzes iekārtā, bet kas var šādu patēriņu uzaudzēt??
Ar4aa rakstīja: ↑18 Jan 2020, 14:47 Man auto ir problēma ar patēriņu, tajā skaitā gāzi ar nenormāli rij. Tātad, esmu compotā ielicis m52b25 dzinēju, ar 10l degvielas parasti nobraucu ap 60km un pilnu balonu gāzes ap 160km(37l). Pa šo laiku ir nomainītas zondes, sadalenes stāvokļa dev., ecu, degvielas sprauslas, gmm, arī pats motors jo vecais nokāvās. Reduktors ir 3,45. Mierīgi braucot no balona izspiedu 200km. Gāzes iekārta, stag 300 isa2, shark 1500 un omvl sprauslas(sprauslām nesen uzliku remkomplektu). Diagnostika nekādas kļūdas nerāsa. Ganjau problēma nav pašā gāzes iekārtā, bet kas var šādu patēriņu uzaudzēt??
Pēdējais labojis Martinsoon - 18 Jan 2020, 20:20, kopā labots 1 reizi.
Aizdzen pie gazinieka -lai ar roku uzīmē karti un tad papēti kas notiek.... iespējams tev bedzīnieka kompī kas sagrozīts (bet tas ir tikai minējums) Ja gāzei stāv autoadaptāčija tad viņa piedzenās apmēram pēc bedzīna kompja datiem , bet karti var uzzīmēt ar roku gāzei....
Labdien, vajadzētu Gāzei apkopi uztaisīt,pie kā iesakiet vērsties?
Bmw ututuuuu
Koijots no bmwpower vai šejienietis bmw-valcha
Whaaa
Tam cirvim pat skruvgriezi rokas nevar dot
Un kapēc jabrauc pie šādiem ākstiem,ja pa 70 eiro var jau labos servisos uztaisit apkopes?
ar kompatu pa brugji
Kādam ir bijusi pieredze ar aftermarket vadībām un gāzi? Respektīvi interesētu vai var iegūt sertifikātu, ja gāzei vadība būtu megasquirt, vai kāds cits ECU.
Ko labā servisā par tiem 70€ izdarīs, neskaitot pāris eiro filtru nomaiņu?
the Pursuit of Happiness.
70eiro par 5eiro filtra maiņu izklausās šerpi... galvenais ir ar auto izbraukt un sabakstīt adaptācijas visas... cik zinu lielākoties to pat nedara...
Man samainija visus filtrus,parbaudija sprauslas,nomainija trubas un parvilka visus hamutus
Tas lohs pat hamutus nemak pievilkt
ar kompatu pa brugji
Kadas adoptacijas??blokā vispār nav jalien,ja viss stradā
ar kompatu pa brugji
Gāze ir jāregulē gaitā vai uz stenda, diemžēl gāzinieki izvēlas vienkāršāko, bet ne labāko variantu, ieslēdz adoptāciju un viss.
Ņemot vērā kādas ir bijušas izmaiņas, lambdas maiņa (jo sevišķi ja tā ir pievienota gāzes vadības blokam), gāzes filtru maiņa pārregulēt nāk tikai par labu.
Meistaru numurus studijā, kuri normāli māk saregulēt un rokas aug no pareizās vietas
ir interese uzstadit lietotu 4 paaudzi un 4 cilindru 1.4 motora, cik varetu izmaksat iekarta FlisaMartinsoon rakstīja: ↑19 Dec 2016, 15:25lietotu gazi uzstadit darbs 100-150 e - sikak pmMartinsoon rakstīja:54litriNixon rakstīja:Cik litrīgs gāzes balons ieiet E36 zapaskas vietā?
Sent from my SM-A510F using Tapatalk