dažādas dzineja problēmas & Jautājumi
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 19
- 20
- 21
- 22
- 23
- …
- 350
- chevron_right
nu vecit, to jau tev sen vajadzeja redzet ka generatora siksnai ir cavinieks, bet nu laabir, nomainis un bus pa pirmo
...
nu auto ir tik nedaudz vairāk kā nedēļu manā īpašumā, tāpēc nav pat laiks bijis visu tā īsti apskatīt, jo kā darbs beidzas tā ārā tumšs un neko redzēt nevar bet viens defekts bija ieraudzīts - stūres pastiprinātāja šķīvīts bija nedaudz šķībs.
Bubulis rakstīja:Nē nu pa glauno, mirusī cūka ir aizvākusies no tava salona .
esmu velviens m40 ipašnieks un silti iesaku mums 3 mest ara to m40 un likt ko normalu.cik naudas m40 neiegrohnisi tapat viss sluust pec kartas!uz vasaru doma ir tik vala un ielikt m42 vai pat savu sapni m10martins221 rakstīja:nevaru atbraukt mans bmw ziemas guļā bet varam kopā paklausīties tavu rūkoņu un tad jau vares pateikt vai man tada pati!marux rakstīja:Man arī pie 90km/h auto taisa visai riebīgu rūcieniņu (arī M40). Bet man nezin kāpēc liekas, ka pie vainas būs riteņa gultnis... Brauc ciemos, uztaisīm diagnozi.martins221 rakstīja: par apgriezieniem iisti nepateiksu, bet tie isti skalumu nemainija!
skana visizteiktākā ap 90km/h!
dzinējs m 40
skana tada ka liekas ka motors izkāps no auto
ar parnesumiem tika megināts nekas nemainījās, uz labo pazuda skanja, tagad vieniegais masina gaida atkusni bet takaa nav taalu saaku jau par to domāt!
Kā ir ar klabošiem kompensatoriem?! Man jau kādu laiku ir tā, ka aukstu palaižot kādu minūti, kamēr tiek izbraukts no garāžas vēl dzenis klaudz! Ko tas varētu nozīmēt?! Slikta eļļa? Kādi iespējamie remonti tur var būt?!
Eļļa ir mainīta pirms apmēram 4000km un tā ir 10w40... Nav no dārgajām.
Es pat neesmu pārliecināts, ka tie ir kompensatori, vnk tā padzirdēju, ka ja klab, tad kompensatori pie vainas!
Eļļa ir mainīta pirms apmēram 4000km un tā ir 10w40... Nav no dārgajām.
Es pat neesmu pārliecināts, ka tie ir kompensatori, vnk tā padzirdēju, ka ja klab, tad kompensatori pie vainas!
paklausies vai tev sprauslas neklab aukstumā
nu ja tev stav m40 par nesen runats!tad ir tada lieta ja tie ir konpensatori tad 6i motoram tipam ir sudiga auk6eja vaka ello6ana!man tas ir izpaudies trakak visu laiku kladzina!bet tev varetu but no ta ka minusos mainas ellas vikozitate!konpensatori maksa 5 ls aptuvena cena par 1 gabalu!Veeteks rakstīja:Kā ir ar klabošiem kompensatoriem?! Man jau kādu laiku ir tā, ka aukstu palaižot kādu minūti, kamēr tiek izbraukts no garāžas vēl dzenis klaudz! Ko tas varētu nozīmēt?! Slikta eļļa? Kādi iespējamie remonti tur var būt?!
Eļļa ir mainīta pirms apmēram 4000km un tā ir 10w40... Nav no dārgajām.
Es pat neesmu pārliecināts, ka tie ir kompensatori, vnk tā padzirdēju, ka ja klab, tad kompensatori pie vainas!
Nē, man ir M50b20... Un es ar par to viskozitāti iedomājos... Varbūt nākamreiz vienkārši iegāzt 5w40!? Jo siltam motoram tā nekad nav bijis... Tikai aukstam un tikai maksimums kādas 3 minūtes pēc pielaišanas - tad skaņa pazūd.
A vot kā izpaužas sprauslu klabēšana man nav ne jausmas?! Es esmu diezgan nezinošs!
A vot kā izpaužas sprauslu klabēšana man nav ne jausmas?! Es esmu diezgan nezinošs!
ja pazūd,tad jau eļļa
sveiki kolēģi! problēma ar dzinēju sekojoša - pie kādiem 4, 4,5k apgriezieniem parādās metāliska skaņa un ir ievērojams jaudas kritums??? kas varētu būt par vainu? varbūt vanos??? (ps 323 `97)
Kāda nozīme tukšgaitas regulātoram, t.i., ko viņš ietekmē? Auto visu laiku bija nevienmērīgi apgriezieni, atvienoju tukšgaitas regulātora štekeri, liekas, ka ir labāk.
vins regule abgrienus acledz regutoru iemet grida apgriezieni uzleks un kad kritisies nosprags!regulators regule tuk6gaitu pabraukat bez regulatora nevaresi!
ļoti iespejams,ka gaisu piesūc kaut kur!
Nu Tu skaties viss kas varētu būt! Elļas lapa nespīd? Var būt galvai,sadalenes iet pa sauso,jo nepietiek spiediens,var būt ka šāles beigtas(bet tad kauktu visu laiku),var būt ķede kas žvadz!osis rakstīja:sveiki kolēģi! problēma ar dzinēju sekojoša - pie kādiem 4, 4,5k apgriezieniem parādās metāliska skaņa un ir ievērojams jaudas kritums??? kas varētu būt par vainu? varbūt vanos??? (ps 323 `97)
metaliskā skaņi ir plūstoša vai kā sitieni?
Varbūt kāds no pieredzes var pateikt kādu labu vietu, kur varētu tikt skaidrībā cik nopietni ir kompotam "aizgājis ciet" pa visiem šem aukstumiem. Aizdomas, ka varētu būt pat nokklapējies motors.
Bija aķis nosprādzis, palādēju un vakar vakarā pieleca un it kā viss normāli. Šorīt atkal pieleca un pat bez problēmām. Atstāju sildīties motoru un aizgāju līdz mājām. Pēc brītiņa secināju, ka noslāpis. Piestartēju, bet pēc kādām 10 sekundēm uzreiz slāpst nost. Pāris reizes tā izdarīju, bet tad vairs nestartējas, griež sudīgi un ir arī sajūta, ka ir nedaudz tāda kā metāliska pieskaņa.
Nu lūk, tāds bēdu stāsts.
Gribētu uziet kādu vietu, kur varētu tikt skaidrībā, kas un cik ļoti. Ja vēl nav tālu no Ķengaraga, tad vispār būtu super, jo mašīna tomēr ir nebraucamā kondīcijā. Lai gan tā kā automāts, tad jau tāpat par evakuatoru jādomā būtu. Lai vai kā, būšu pateicīgs, ja ieteiksiet kādas uzticamas vietas vai arī no šejienes varbūt kāds ar to nodarbojas.
Bija aķis nosprādzis, palādēju un vakar vakarā pieleca un it kā viss normāli. Šorīt atkal pieleca un pat bez problēmām. Atstāju sildīties motoru un aizgāju līdz mājām. Pēc brītiņa secināju, ka noslāpis. Piestartēju, bet pēc kādām 10 sekundēm uzreiz slāpst nost. Pāris reizes tā izdarīju, bet tad vairs nestartējas, griež sudīgi un ir arī sajūta, ka ir nedaudz tāda kā metāliska pieskaņa.
Nu lūk, tāds bēdu stāsts.
Gribētu uziet kādu vietu, kur varētu tikt skaidrībā, kas un cik ļoti. Ja vēl nav tālu no Ķengaraga, tad vispār būtu super, jo mašīna tomēr ir nebraucamā kondīcijā. Lai gan tā kā automāts, tad jau tāpat par evakuatoru jādomā būtu. Lai vai kā, būšu pateicīgs, ja ieteiksiet kādas uzticamas vietas vai arī no šejienes varbūt kāds ar to nodarbojas.
Kad pēc tās noslāpšanas biji pāris reizes piestartējis dzinējs strādāja normāli, bez metāliskās skaņas?
p.s. Ja tur būs kāds dzinēja defekts nopietnāks, tad labprāt to auto no tevis nopirktu
p.s. Ja tur būs kāds dzinēja defekts nopietnāks, tad labprāt to auto no tevis nopirktu
m50/m52/m54 un n42/n46 timing tūļu noma
Ms41/ms42/ms43 ews atslēgšana.
Ms41/ms42/ms43 ews atslēgšana.
Tās dažas sekundes cik nu strādāja, tās it kā normāli darbojās. Vairāk to skaņu dzirdēju tieši kad jau aķis knapi grieza un motors vairs jau neleca.he9600 rakstīja:ad pēc tās noslāpšanas biji pāris reizes piestartējis dzinējs strādāja normāli, bez metāliskās skaņas?
Kam tev kompota bundžu?he9600 rakstīja:p.s. Ja tur būs kāds dzinēja defekts nopietnāks, tad labprāt to auto no tevis nopirktu
Kā izbijušam e30 lietotājam gribas atkal ieķert e30, tik mazliet atjauninātu.
Kas vispār par dzinēju, dīzels vai benzīns? Ja 1.8tds, tad droši, ka vienk izlādējies aķis un sasalusi degviela.
Kas vispār par dzinēju, dīzels vai benzīns? Ja 1.8tds, tad droši, ka vienk izlādējies aķis un sasalusi degviela.
m50/m52/m54 un n42/n46 timing tūļu noma
Ms41/ms42/ms43 ews atslēgšana.
Ms41/ms42/ms43 ews atslēgšana.
Tur tā problēma, ka benzīns. Motors gan ne-motors. Lai gan man nav informācijas kad degvielas filtrs iepriekš mainīts. Bija arī versija, ka filtrs varbūt aizdirsies un tad aizsalis, bet nu tad jau manīs.
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 19
- 20
- 21
- 22
- 23
- …
- 350
- chevron_right