dažādas dzineja problēmas & Jautājumi
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 199
- 200
- 201
- 202
- 203
- …
- 350
- chevron_right

Problēma ar M50B20 auksts iet labi, kā nedaudz uzsilst pazūd jauda, sajūta tāda kā pārlietu
Kas varētu būt par vainu?
Kas varētu būt par vainu?
problēma ar m43b18 braucot uz 110kmh ik pa laikam noraustās mašīna un arī tahometrs noraustās uz augšu,ieminot viss ok.kas varētu būt pie vainas?viens saka ka varot būt kloķenes devējs

Kopresors ir plānā bet be šo ziem.dogMa rakstīja:Vienkāršākais - aftermarket sadalenes, izvīlēta drosele, jo, cik zinu, zirneklis jau ir.
Interesantākais un nopietnākais - kompresors, bet ne turbo.
gribas ielikt jau kaut kādus pamatus.

Alpine B3 ieplūdi 


Sveiki!
Problema sekojosha:
Nopirku Kupeju ar 1.6i M43 dzineju (ja pareiz saprotu)
Dazreiz pie iedarbinashanas siltu dzineju,leka apgriezieni,citreiz noleka ta ka noslapst! (bet,loti reti ta notiek)
Kas par vainu??
Problema sekojosha:
Nopirku Kupeju ar 1.6i M43 dzineju (ja pareiz saprotu)
Dazreiz pie iedarbinashanas siltu dzineju,leka apgriezieni,citreiz noleka ta ka noslapst! (bet,loti reti ta notiek)
Kas par vainu??


tatad masina 318is m42b18 93g
Dzinejs raustas un vibracija pa kuzovu kad silts, kad auksts oboroti peld bet nedaudz(no 900 lidz 700 un lidz 1000 un atpakal uz 900)
Masina iet loti labi. Bet paterins liels (14-15 litri) ar normalu rezimu lidz 3k
Sveces,spoles, gaisa gofra, gaisa meritajs, tuksgaitam varsts, slutenes uz varstu nomainiti, tempiratura devejs un termostats jauns,kede jauna. Uz diagnostikai neko nav
ko darit nezinu visspar 
Dzinejs raustas un vibracija pa kuzovu kad silts, kad auksts oboroti peld bet nedaudz(no 900 lidz 700 un lidz 1000 un atpakal uz 900)
Masina iet loti labi. Bet paterins liels (14-15 litri) ar normalu rezimu lidz 3k
Sveces,spoles, gaisa gofra, gaisa meritajs, tuksgaitam varsts, slutenes uz varstu nomainiti, tempiratura devejs un termostats jauns,kede jauna. Uz diagnostikai neko nav


Auto rezerves dalu pardosana
Auto/moto krasosana
Automobilu remonts
PM
Auto/moto krasosana
Automobilu remonts
PM

zonde strādā, merijumi viņai normali?
Rūc ka 1.6 sprāgst ka 2.8:D

diagnostic spe4uks pateica ka normali darbojas. bet lamda kaut ka regule tuksgaitus?

varbut ir kads normals cilveks kurs var parbaudit masinu? varu uz visu dienu atstat lai vinu parbaudija


varbut ir kads normals cilveks kurs var parbaudit masinu? varu uz visu dienu atstat lai vinu parbaudija

Auto rezerves dalu pardosana
Auto/moto krasosana
Automobilu remonts
PM
Auto/moto krasosana
Automobilu remonts
PM

pamegini varbut noštepselet nost zondi un pielaist ka tad vinš uzvedas, parasti kad zonde ir beigta sak apgriezieni staigat.
Rūc ka 1.6 sprāgst ka 2.8:D

Ko nozime lamda zonde regule tuksh gaitas apgriezienus ? Kas tev taisija diagnostiku ?

vina jau neregulē apgriezienus, bet gan degmaisījuma sastāvu lidz ar to no nepareiza degmaisījuma var radīt nestabilu motora darbību, izteicu tikai tadu variantu. Pie kompja jau to vajadzētu redzēt.
Rūc ka 1.6 sprāgst ka 2.8:D

Tieshi ta tapec ari jautaju kur chalis parbaudija auto .jo tur varbut daudz variantu + tas ir is kas pats pa sevi dzive ir mocits un spidzinats .
Par to m42 raustīšanos... Saved kārtībā vakūma sistēmu dzinējam pirms maini nost pa kosmiskiem cenņikiem visu pēc kārtas!! Reāli ieej veikalā Prisma un auto nodaļā atrodi SAMOSTART produktu, tas ir tāds brīnums ko par starta gāzi sauc. pielaid autiņu un pūt to dranķi visādās vietiņās, kur ir vakūma trubiņas un visur rinķī ieplūdes kolektoram, ja pūšot dzirdi izmaiņas motora darbībā (apgriezienos) značit ir vakūma noplūde, sūce, sauc kā gribi. Vajadzēs nomainīt tās pašas vakūma trubiņas un vēlams arī blīves (kopā 3) ieplūdes kolektoram. Pēc infas no ārzemju forumiem sanāk tā, ka degvielas spiediena regulators strādā divos režīmos: low pressure(brīvgaita) un high pressure(pedal to metal). Ja nav kārtībā kkas ar vakūmu tad degvielas spiediena regulators brīvgaitā grib strādāt high pressure režīmā, respektīvi visu laiku brīvgaitā motors pārlejās+ tam vēl kkur piesūc kolektorā gaisu, ko GMM nereģistrē! Vot tev arī trobelis brīvgaitā un kosmisks patēriņš, jo gaidot zaļo krustojumā motors dedzina vairāk nekā kurinot ratus!
Spečuki var mani pielabot, ja tuftu dzenu, bet reāli bija identiskas problēmas un tādā metodē, kopā pa kkur 15 eur sanāca to visu novērst :)


Spečuki var mani pielabot, ja tuftu dzenu, bet reāli bija identiskas problēmas un tādā metodē, kopā pa kkur 15 eur sanāca to visu novērst :)

Trubinas es jaun nomainiju. ir divas komplektas sveces iridium un parastas. abi jaunie. spoles ari stradajosas.
Sodien no rita bija ta
starts lidz 1100 pec sekunde 1000-900-700-900-800-900 nu labi tas ir +- okey uz aukstu motoru. Kad siltra vina kolbasit it ka nestrada vai kaut ka nepietik
blin bija daudz m42 nevienam nebija tadas problemas(tikai gofras un viss) man viispar izskatas ka risinat problemu bus vieglak ar swapu uz m50 un viss

Sodien no rita bija ta
starts lidz 1100 pec sekunde 1000-900-700-900-800-900 nu labi tas ir +- okey uz aukstu motoru. Kad siltra vina kolbasit it ka nestrada vai kaut ka nepietik




Auto rezerves dalu pardosana
Auto/moto krasosana
Automobilu remonts
PM
Auto/moto krasosana
Automobilu remonts
PM

Uz m50 tas toc nebus risinajums
m52 



Nu uz sava 318iA (m40 automats) tas bija lielisks risinajums samazinat paterinu no 15+ uz 10
un ar kaut kadu dinamiku 


Auto rezerves dalu pardosana
Auto/moto krasosana
Automobilu remonts
PM
Auto/moto krasosana
Automobilu remonts
PM

kas ellē notiek, neviens nejēdz normāli diagnosticēt vai vienīgais remonts ir dzinēja swaps?
normāli m43 1.8 ēd vidēji 7 litrus
ja tā nav, tad nav vainīgs slikts dzinējs, bet slikts remonts, vai tā neesamība vispār.
normāli m43 1.8 ēd vidēji 7 litrus
ja tā nav, tad nav vainīgs slikts dzinējs, bet slikts remonts, vai tā neesamība vispār.

seeingman rakstīja:kas ellē notiek, neviens nejēdz normāli diagnosticēt vai vienīgais remonts ir dzinēja swaps?
normāli m43 1.8 ēd vidēji 7 litrus
ja tā nav, tad nav vainīgs slikts dzinējs, bet slikts remonts, vai tā neesamība vispār.
Diemžēl neviens netaisa sakarīgu diagnostiku par kapeikām... Tiem kuriem ir nauda priekš labas diagnozes, kā likums e36 ir for fun un ikdienai ir cits mopēds, protams, ar nelieliem izņēmumiem.

varbūt kāds var palīdzēt ar informāciju,lieta tāda ka 1.8is motoram sāka raut nost startera ausis ,nomainiju jau divus starterus,dienu pabraucu un atkal norauj nost.var but kāds zin,kas par vainu?
Pēdējais labojis votuxa - 02 Nov 2014, 08:23, kopā labots 1 reizi.
Meklēju, bet īsti neatradu atbildi.
Iespējams, gatavojos ļaunākajam. Ceru, ka nenāksies to darīt, bet info noderētu.
m50b25 bez vanoss, ja jāmaina galvas blīve, kas jāmaina reizē ar to? Un kādās cenās tas apmēram iegriežas? Detaļas/materiāli un darbs?
Paldies.
Iespējams, gatavojos ļaunākajam. Ceru, ka nenāksies to darīt, bet info noderētu.

m50b25 bez vanoss, ja jāmaina galvas blīve, kas jāmaina reizē ar to? Un kādās cenās tas apmēram iegriežas? Detaļas/materiāli un darbs?
Paldies.

-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 199
- 200
- 201
- 202
- 203
- …
- 350
- chevron_right