dažādas dzineja problēmas & Jautājumi

Profila bilde
Ziemelis23
Ziņojumi: 100
Pievienojies: 11 Mai 2014, 22:59
Braucu ar: 325tds
Problēma ar M50B20 auksts iet labi, kā nedaudz uzsilst pazūd jauda, sajūta tāda kā pārlietu
Kas varētu būt par vainu?
Dandijs
Ziņojumi: 270
Pievienojies: 30 Apr 2011, 19:49
Braucu ar: e46 pikapu
Atrašanās vieta: Tukums
problēma ar m43b18 braucot uz 110kmh ik pa laikam noraustās mašīna un arī tahometrs noraustās uz augšu,ieminot viss ok.kas varētu būt pie vainas?viens saka ka varot būt kloķenes devējs
Profila bilde
RENIO
E36 Club Latvia
Ziņojumi: 11573
Pievienojies: 15 Mar 2011, 17:30
Braucu ar: 2 BMW
Atrašanās vieta: Rīga
Reputācija: 20
 
dogMa rakstīja:Vienkāršākais - aftermarket sadalenes, izvīlēta drosele, jo, cik zinu, zirneklis jau ir.
Interesantākais un nopietnākais - kompresors, bet ne turbo.
Kopresors ir plānā bet be šo ziem.
gribas ielikt jau kaut kādus pamatus.
Profila bilde
dogMa
E36 Club Latvia
Ziņojumi: 9805
Pievienojies: 27 Feb 2011, 23:05
Braucu ar: E36 2.8i Coupe
Reputācija: 117
 
Alpine B3 ieplūdi :hahaha:
Profila bilde
SarancevsA
Ziņojumi: 221
Pievienojies: 03 Feb 2014, 17:29
Braucu ar: Coupe
Atrašanās vieta: Jelgava
Sveiki!
Problema sekojosha:
Nopirku Kupeju ar 1.6i M43 dzineju (ja pareiz saprotu)
Dazreiz pie iedarbinashanas siltu dzineju,leka apgriezieni,citreiz noleka ta ka noslapst! (bet,loti reti ta notiek)
Kas par vainu?? :rolleyes:
Profila bilde
AndrejCR
Ziņojumi: 486
Pievienojies: 01 Okt 2013, 09:03
Braucu ar: 325i+325ci+530D
tatad masina 318is m42b18 93g
Dzinejs raustas un vibracija pa kuzovu kad silts, kad auksts oboroti peld bet nedaudz(no 900 lidz 700 un lidz 1000 un atpakal uz 900)
Masina iet loti labi. Bet paterins liels (14-15 litri) ar normalu rezimu lidz 3k
Sveces,spoles, gaisa gofra, gaisa meritajs, tuksgaitam varsts, slutenes uz varstu nomainiti, tempiratura devejs un termostats jauns,kede jauna. Uz diagnostikai neko nav :sad: ko darit nezinu visspar :rolleyes:
Auto rezerves dalu pardosana
Auto/moto krasosana
Automobilu remonts

PM
Profila bilde
orangeman
Ziņojumi: 539
Pievienojies: 19 Sep 2013, 21:58
Atrašanās vieta: Aizpute
Reputācija: 1
 
zonde strādā, merijumi viņai normali?
Rūc ka 1.6 sprāgst ka 2.8:D
Profila bilde
AndrejCR
Ziņojumi: 486
Pievienojies: 01 Okt 2013, 09:03
Braucu ar: 325i+325ci+530D
diagnostic spe4uks pateica ka normali darbojas. bet lamda kaut ka regule tuksgaitus? :o :sad:
varbut ir kads normals cilveks kurs var parbaudit masinu? varu uz visu dienu atstat lai vinu parbaudija :drink:
Auto rezerves dalu pardosana
Auto/moto krasosana
Automobilu remonts

PM
Profila bilde
orangeman
Ziņojumi: 539
Pievienojies: 19 Sep 2013, 21:58
Atrašanās vieta: Aizpute
Reputācija: 1
 
pamegini varbut noštepselet nost zondi un pielaist ka tad vinš uzvedas, parasti kad zonde ir beigta sak apgriezieni staigat.
Rūc ka 1.6 sprāgst ka 2.8:D
Profila bilde
Dj_Zii
Ziņojumi: 2104
Pievienojies: 01 Dec 2011, 17:28
Braucu ar: zibenu
Reputācija: 6
 
Ko nozime lamda zonde regule tuksh gaitas apgriezienus ? Kas tev taisija diagnostiku ?
Profila bilde
orangeman
Ziņojumi: 539
Pievienojies: 19 Sep 2013, 21:58
Atrašanās vieta: Aizpute
Reputācija: 1
 
vina jau neregulē apgriezienus, bet gan degmaisījuma sastāvu lidz ar to no nepareiza degmaisījuma var radīt nestabilu motora darbību, izteicu tikai tadu variantu. Pie kompja jau to vajadzētu redzēt.
Rūc ka 1.6 sprāgst ka 2.8:D
Profila bilde
Dj_Zii
Ziņojumi: 2104
Pievienojies: 01 Dec 2011, 17:28
Braucu ar: zibenu
Reputācija: 6
 
Tieshi ta tapec ari jautaju kur chalis parbaudija auto .jo tur varbut daudz variantu + tas ir is kas pats pa sevi dzive ir mocits un spidzinats .
Gints93
Ziņojumi: 61
Pievienojies: 08 Jan 2013, 19:58
Braucu ar: m42
Reputācija: 1
 
Par to m42 raustīšanos... Saved kārtībā vakūma sistēmu dzinējam pirms maini nost pa kosmiskiem cenņikiem visu pēc kārtas!! Reāli ieej veikalā Prisma un auto nodaļā atrodi SAMOSTART produktu, tas ir tāds brīnums ko par starta gāzi sauc. pielaid autiņu un pūt to dranķi visādās vietiņās, kur ir vakūma trubiņas un visur rinķī ieplūdes kolektoram, ja pūšot dzirdi izmaiņas motora darbībā (apgriezienos) značit ir vakūma noplūde, sūce, sauc kā gribi. Vajadzēs nomainīt tās pašas vakūma trubiņas un vēlams arī blīves (kopā 3) ieplūdes kolektoram. Pēc infas no ārzemju forumiem sanāk tā, ka degvielas spiediena regulators strādā divos režīmos: low pressure(brīvgaita) un high pressure(pedal to metal). Ja nav kārtībā kkas ar vakūmu tad degvielas spiediena regulators brīvgaitā grib strādāt high pressure režīmā, respektīvi visu laiku brīvgaitā motors pārlejās+ tam vēl kkur piesūc kolektorā gaisu, ko GMM nereģistrē! Vot tev arī trobelis brīvgaitā un kosmisks patēriņš, jo gaidot zaļo krustojumā motors dedzina vairāk nekā kurinot ratus! :hahaha: :drink:

Spečuki var mani pielabot, ja tuftu dzenu, bet reāli bija identiskas problēmas un tādā metodē, kopā pa kkur 15 eur sanāca to visu novērst :)
Profila bilde
AndrejCR
Ziņojumi: 486
Pievienojies: 01 Okt 2013, 09:03
Braucu ar: 325i+325ci+530D
Trubinas es jaun nomainiju. ir divas komplektas sveces iridium un parastas. abi jaunie. spoles ari stradajosas.
Sodien no rita bija ta
starts lidz 1100 pec sekunde 1000-900-700-900-800-900 nu labi tas ir +- okey uz aukstu motoru. Kad siltra vina kolbasit it ka nestrada vai kaut ka nepietik :doh: blin bija daudz m42 nevienam nebija tadas problemas(tikai gofras un viss) man viispar izskatas ka risinat problemu bus vieglak ar swapu uz m50 un viss :lol: :lol: :lol:
Auto rezerves dalu pardosana
Auto/moto krasosana
Automobilu remonts

PM
Profila bilde
Dj_Zii
Ziņojumi: 2104
Pievienojies: 01 Dec 2011, 17:28
Braucu ar: zibenu
Reputācija: 6
 
Uz m50 tas toc nebus risinajums :D m52 :super:
Profila bilde
AndrejCR
Ziņojumi: 486
Pievienojies: 01 Okt 2013, 09:03
Braucu ar: 325i+325ci+530D
Nu uz sava 318iA (m40 automats) tas bija lielisks risinajums samazinat paterinu no 15+ uz 10 :lol: un ar kaut kadu dinamiku :supeer:
Auto rezerves dalu pardosana
Auto/moto krasosana
Automobilu remonts

PM
Profila bilde
Liss
Ziņojumi: 2562
Pievienojies: 16 Apr 2011, 09:22
Braucu ar: turbo bamsli
Atrašanās vieta: Ogre
Reputācija: 40
 
kas ellē notiek, neviens nejēdz normāli diagnosticēt vai vienīgais remonts ir dzinēja swaps?
normāli m43 1.8 ēd vidēji 7 litrus
ja tā nav, tad nav vainīgs slikts dzinējs, bet slikts remonts, vai tā neesamība vispār.
Profila bilde
Rons
Ziņojumi: 1429
Pievienojies: 22 Jūl 2011, 19:28
Braucu ar: c3h8-c4h10
Reputācija: 12
 
seeingman rakstīja:kas ellē notiek, neviens nejēdz normāli diagnosticēt vai vienīgais remonts ir dzinēja swaps?
normāli m43 1.8 ēd vidēji 7 litrus
ja tā nav, tad nav vainīgs slikts dzinējs, bet slikts remonts, vai tā neesamība vispār.

Diemžēl neviens netaisa sakarīgu diagnostiku par kapeikām... Tiem kuriem ir nauda priekš labas diagnozes, kā likums e36 ir for fun un ikdienai ir cits mopēds, protams, ar nelieliem izņēmumiem. ;)
votuxa
Ziņojumi: 3
Pievienojies: 23 Okt 2014, 21:42
varbūt kāds var palīdzēt ar informāciju,lieta tāda ka 1.8is motoram sāka raut nost startera ausis ,nomainiju jau divus starterus,dienu pabraucu un atkal norauj nost.var but kāds zin,kas par vainu?
Pēdējais labojis votuxa - 02 Nov 2014, 08:23, kopā labots 1 reizi.
Reinholds
Ziņojumi: 665
Pievienojies: 30 Mar 2013, 10:39
Braucu ar: cietu seju
Reputācija: 1
 
Meklēju, bet īsti neatradu atbildi.
Iespējams, gatavojos ļaunākajam. Ceru, ka nenāksies to darīt, bet info noderētu. :D
m50b25 bez vanoss, ja jāmaina galvas blīve, kas jāmaina reizē ar to? Un kādās cenās tas apmēram iegriežas? Detaļas/materiāli un darbs?
Paldies. :gigigi: