dažādas dzineja problēmas & Jautājumi

Profila bilde
baumanis
Ziņojumi: 1576
Pievienojies: 20 Dec 2011, 17:39
Braucu ar: Quattro
Atrašanās vieta: Dobele/Jelgava
Reputācija: 1
 
bliive laikam bija kaut kadi 40-50 eur, galvas slipesana kadi 30 eur, un darbs vel kadi 80 -90 eur :hahaha: , protams to visu jau var ari dabut/izdarit kaut kur letak :hahaha:
Profila bilde
Nixon
Ziņojumi: 5884
Pievienojies: 13 Dec 2011, 20:59
Braucu ar: BECAUSE RACECAR
Atrašanās vieta: Valmiera, Mazsalaca
Reputācija: 22
 
Aizmirsi galvas skrūves.
Attēls
Profila bilde
Gailums
Ziņojumi: 203
Pievienojies: 10 Apr 2011, 20:47
Braucu ar: M50
Atrašanās vieta: MurMastiene
Reputācija: 3
 
benzīnniekam galvas skrūves var atstāt vecās. ;)
he9600
Ziņojumi: 2053
Pievienojies: 03 Apr 2011, 20:22
Braucu ar: e36 323
Reputācija: 37
 
es tomēr silti ieteiktu skrūves likt jaunas. Nevar zināt cik reizes jau viņas ir stieptas. Vienam m52 (jau bija celta nost galva kādreiz) provēju ar vītņgriezi pārtīrīt vītni skrūvēm... uzreiz aizgāju pasūtīt jaunas - vītņgriezis grieza jaunu vītni. :lol:
Ir arī gadījies izcelt vītni no bloka dēļ vecām, izstieptām skrūvēm, dēļ ieekonomētiem 20eur var iebraukt palielā čakarā un papildus tēriņos.
m50/m52/m54 un n42/n46 timing tūļu noma
Ms41/ms42/ms43 ews atslēgšana.
Profila bilde
Nixon
Ziņojumi: 5884
Pievienojies: 13 Dec 2011, 20:59
Braucu ar: BECAUSE RACECAR
Atrašanās vieta: Valmiera, Mazsalaca
Reputācija: 22
 
Piekrītu šādam viedoklim... Var likt, var nelikt, bet es nemaz nelieku galvu virsū, kamēr nav jaunas skrūves.
Attēls
Profila bilde
EGILS
Ziņojumi: 85
Pievienojies: 26 Sep 2011, 22:13
Braucu ar: 318
Manam BMW e46 328 2000.g ir eļļas noplūde,lai šo trubu salabotu ir jānoņem ieplūdes kolektors.
Iesāku ārdīt ,bet nekādi nevaru dabūt nost to kolektoru viss itkā kustas,bet pavisam tas kolektors nekādi negrib nākt nost,liekas ka vel kkas viņu tur no apakšas.
Varbūt kāds no šejieniešiem var palīdzēt ?
Profila bilde
vilks89
Ziņojumi: 25
Pievienojies: 27 Mai 2012, 14:52
Braucu ar: Aicis v/n FD8375
2.5 Tds sprausla sulo.
nesen no kap remonta galva.
izgāju dūmus skatē un pēc pāris dienām saka sulot sprausla.
otro reizi pec kārtas sāk sulot sprausla, vienā un tai pašā cilindrā (3)jā. Nomainīju citu sprauslu un pēc 5 dienām atkal sulo.
liekas ka spiež gar obratkām. un motors uz 5 katliem tik iet, jūt to ar dzinēja vibrāciju, grutaku iedarbinasanu karstām, kad gāja visas tad tā nebija.
Kas tas varētu būt par joku ?
Profila bilde
arnis87
Ziņojumi: 142
Pievienojies: 20 Jan 2014, 19:43
Braucu ar: Compact
Kāds nezin kas varētu būt pie vainas, ka gan silts, gan auksts dzinējs (m44b19) lec labi, bet ja ir bijis piedarbināts un drīz pēc tam noslāpēts- tad jāgriež ilgi līdz pielec. Ja vnk griež bez pārtraukuma, tad nelec. Pielec tikai pēc vairākiem mēģinājumiem- un arī tad pēc pusapgrieziena. Tāda sajūta, ka pielec labi tikai tad, ja motors ir kādā noteiktā stāvoklī nostājies. Tur nav pie vainas kāds kloķēnes devējs? Vai kloķenes devējam vispār ir kāds sakars ar dzinēja piedarbināšanu?
Nekādu citu problēmu nav, ja dzinēju darbina gan siltu gan aukstu. Šito problēmu pamanīju tikai tad, kad no rīta piedarbināju un konstatēju, ka esmu aizmirsis mājās maģim panelīti- tad noslāpēju neuzsilušu motoru un pēc tam knapi piedarbināju.
Profila bilde
dogMa
E36 Club Latvia
Ziņojumi: 9805
Pievienojies: 27 Feb 2011, 23:05
Braucu ar: E36 2.8i Coupe
Reputācija: 117
 
Pārlējās iespējams.
Profila bilde
elvise36
Ziņojumi: 28
Pievienojies: 14 Mar 2014, 14:42
Braucu ar: bmw 325td
Atrašanās vieta: Jēkabpils
Kāds nezin kurš dačiks bmw 325tds mēra apgriezienus. un kur viņš atrodās?
Profila bilde
HoodieBro
Ziņojumi: 1188
Pievienojies: 24 Aug 2011, 17:38
Braucu ar: e70
Atrašanās vieta: Ādaži
Reputācija: 6
 
arnis87 rakstīja:Kāds nezin kas varētu būt pie vainas, ka gan silts, gan auksts dzinējs (m44b19) lec labi, bet ja ir bijis piedarbināts un drīz pēc tam noslāpēts- tad jāgriež ilgi līdz pielec. Ja vnk griež bez pārtraukuma, tad nelec. Pielec tikai pēc vairākiem mēģinājumiem- un arī tad pēc pusapgrieziena. Tāda sajūta, ka pielec labi tikai tad, ja motors ir kādā noteiktā stāvoklī nostājies. Tur nav pie vainas kāds kloķēnes devējs? Vai kloķenes devējam vispār ir kāds sakars ar dzinēja piedarbināšanu?
Nekādu citu problēmu nav, ja dzinēju darbina gan siltu gan aukstu. Šito problēmu pamanīju tikai tad, kad no rīta piedarbināju un konstatēju, ka esmu aizmirsis mājās maģim panelīti- tad noslāpēju neuzsilušu motoru un pēc tam knapi piedarbināju.
degvielas spiediena devējs uz sprauslu tiltiņa varētu būt pie vainas teorētiski, kad pēc tam pielaiž nesmird pēc degvielas izplūdes gāzes baigi ?
Profila bilde
orangeman
Ziņojumi: 539
Pievienojies: 19 Sep 2013, 21:58
Atrašanās vieta: Aizpute
Reputācija: 1
 
arnis87 rakstīja:Kāds nezin kas varētu būt pie vainas, ka gan silts, gan auksts dzinējs (m44b19) lec labi, bet ja ir bijis piedarbināts un drīz pēc tam noslāpēts- tad jāgriež ilgi līdz pielec. Ja vnk griež bez pārtraukuma, tad nelec. Pielec tikai pēc vairākiem mēģinājumiem- un arī tad pēc pusapgrieziena. Tāda sajūta, ka pielec labi tikai tad, ja motors ir kādā noteiktā stāvoklī nostājies. Tur nav pie vainas kāds kloķēnes devējs? Vai kloķenes devējam vispār ir kāds sakars ar dzinēja piedarbināšanu?
Nekādu citu problēmu nav, ja dzinēju darbina gan siltu gan aukstu. Šito problēmu pamanīju tikai tad, kad no rīta piedarbināju un konstatēju, ka esmu aizmirsis mājās maģim panelīti- tad noslāpēju neuzsilušu motoru un pēc tam knapi piedarbināju.
Iespejams ka sprauslas tek, m50 vienreiz bija tads defekts, tad degvielas suknim pretvarsts bija beigts un degviela attecēja atpakaļ.
Rūc ka 1.6 sprāgst ka 2.8:D
Profila bilde
agaFu
Ziņojumi: 465
Pievienojies: 09 Mar 2011, 22:22
Braucu ar: m42+
Atrašanās vieta: Ērgļi
sajaucu
jaatjuunee m42
Profila bilde
markskise
Ziņojumi: 406
Pievienojies: 14 Aug 2013, 16:02
Braucu ar: E36 m54b25 325Ti
jatājums! Lieta tāda, ka man iepriekš stāvēja m44, tagad stāv m54b25. Tātad arī spidometrs ir jāmaina no 328, jo kad gāzē tad rpm rādītājs gandrīz apmet vesalu rinķī :D lidz apm 14k :gigigi:
Profila bilde
AndzaK_LV
Ziņojumi: 1838
Pievienojies: 25 Mai 2014, 21:07
Braucu ar: Spaini
Atrašanās vieta: Aluksne
Reputācija: 2
 
pats tu ari atbildeji uz savu jautajumu :giggle:
vnk no 6cilindriga benzinieka tev vajag spido!
labojat ja kludos!
Profila bilde
Jānis.P
Ziņojumi: 1745
Pievienojies: 04 Mai 2012, 15:49
Braucu ar: 2.3 turbo
Atrašanās vieta: Dyno
Reputācija: 8
 
pareizi, džeks vienk. gribēja pateikt ka viņam m54. :lol:
M52(MS41, MS41.x), M52tu(MS42), M54(MS43), S54(MSS54), N54(MSD80, MSD81), Stanalone(VEMS, Ecumaster, Maxxecu, Link, etc) regulēšana, EWS delete, etc, M52 & M52TU & M54, etc swap vadu savienoša - PM.
Instagram
ronsonol
Ziņojumi: 29
Pievienojies: 21 Aug 2014, 11:28
Sveiki, man ir tada problēma, bmw 316 m43 motors, braucot ar siltu mašīnu un uzsākot no vietas vai pārmetoties uz mazāku ātrumu dažreiz mašina it kā aizrijas. Citreiz stāvot uz vietas arī peld apgriezieni, bet ļoti minimāli no kādiem 1k uz 800 rpm. Kad iegādājos mašinu, vienu dienu laižot klāt man nošāva nost trubu, kas ir zem ieplūdes kolektora (aiziet uz brīvgaitas regulatoru laikam) tai trubai nebija virsū savilcējs un varbūt tāpēc viņu nošāva, bet kad atliku atpakaļ to trubu un pielaidu, tad peldēja apgriezieni, bet pēc kāda laika braukāšanas pārstāja. Vai jūs varētu pateikt kur meklēt vainu? ;)
elksnis
Ziņojumi: 1075
Pievienojies: 19 Mai 2013, 02:56
Braucu ar: e36/v70
Reputācija: 1
 
Tai trubai obligāti savilcēju - viņu regulāri šāuj nost nemotoriem... kapec - neesmu iedziļinājies problēmā...

un noperc etera balonu - parbaudi vai nesuc gaisu kur garam....
ronsonol
Ziņojumi: 29
Pievienojies: 21 Aug 2014, 11:28
kaut kur tepat forumā lasiju ka ar matu laku arī varot pārbaudīt, es šodien it kā pūtu, bet nenovēroju ka paaugstinātos apgriezieni. varbūt jānoceļ ieplūdes kolektors varbūt kādā trubā tur plaisa, jo zem kolektora tā īsti papūst nevar.
elksnis
Ziņojumi: 1075
Pievienojies: 19 Mai 2013, 02:56
Braucu ar: e36/v70
Reputācija: 1
 
Par matu laku nemacešu teikt... :lol: iesaku ēteri jeb starta gāzi...

Var jau joka pēc viņu pieslēgt diagnostikai... :lol: