dažādas dzineja problēmas & Jautājumi
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 200
- 201
- 202
- 203
- 204
- …
- 350
- chevron_right

bliive laikam bija kaut kadi 40-50 eur, galvas slipesana kadi 30 eur, un darbs vel kadi 80 -90 eur
, protams to visu jau var ari dabut/izdarit kaut kur letak 




benzīnniekam galvas skrūves var atstāt vecās. 

es tomēr silti ieteiktu skrūves likt jaunas. Nevar zināt cik reizes jau viņas ir stieptas. Vienam m52 (jau bija celta nost galva kādreiz) provēju ar vītņgriezi pārtīrīt vītni skrūvēm... uzreiz aizgāju pasūtīt jaunas - vītņgriezis grieza jaunu vītni.
Ir arī gadījies izcelt vītni no bloka dēļ vecām, izstieptām skrūvēm, dēļ ieekonomētiem 20eur var iebraukt palielā čakarā un papildus tēriņos.

Ir arī gadījies izcelt vītni no bloka dēļ vecām, izstieptām skrūvēm, dēļ ieekonomētiem 20eur var iebraukt palielā čakarā un papildus tēriņos.
m50/m52/m54 un n42/n46 timing tūļu noma
Ms41/ms42/ms43 ews atslēgšana.
Ms41/ms42/ms43 ews atslēgšana.

Piekrītu šādam viedoklim... Var likt, var nelikt, bet es nemaz nelieku galvu virsū, kamēr nav jaunas skrūves.

Manam BMW e46 328 2000.g ir eļļas noplūde,lai šo trubu salabotu ir jānoņem ieplūdes kolektors.
Iesāku ārdīt ,bet nekādi nevaru dabūt nost to kolektoru viss itkā kustas,bet pavisam tas kolektors nekādi negrib nākt nost,liekas ka vel kkas viņu tur no apakšas.
Varbūt kāds no šejieniešiem var palīdzēt ?
Iesāku ārdīt ,bet nekādi nevaru dabūt nost to kolektoru viss itkā kustas,bet pavisam tas kolektors nekādi negrib nākt nost,liekas ka vel kkas viņu tur no apakšas.
Varbūt kāds no šejieniešiem var palīdzēt ?

2.5 Tds sprausla sulo.
nesen no kap remonta galva.
izgāju dūmus skatē un pēc pāris dienām saka sulot sprausla.
otro reizi pec kārtas sāk sulot sprausla, vienā un tai pašā cilindrā (3)jā. Nomainīju citu sprauslu un pēc 5 dienām atkal sulo.
liekas ka spiež gar obratkām. un motors uz 5 katliem tik iet, jūt to ar dzinēja vibrāciju, grutaku iedarbinasanu karstām, kad gāja visas tad tā nebija.
Kas tas varētu būt par joku ?
nesen no kap remonta galva.
izgāju dūmus skatē un pēc pāris dienām saka sulot sprausla.
otro reizi pec kārtas sāk sulot sprausla, vienā un tai pašā cilindrā (3)jā. Nomainīju citu sprauslu un pēc 5 dienām atkal sulo.
liekas ka spiež gar obratkām. un motors uz 5 katliem tik iet, jūt to ar dzinēja vibrāciju, grutaku iedarbinasanu karstām, kad gāja visas tad tā nebija.
Kas tas varētu būt par joku ?

Kāds nezin kas varētu būt pie vainas, ka gan silts, gan auksts dzinējs (m44b19) lec labi, bet ja ir bijis piedarbināts un drīz pēc tam noslāpēts- tad jāgriež ilgi līdz pielec. Ja vnk griež bez pārtraukuma, tad nelec. Pielec tikai pēc vairākiem mēģinājumiem- un arī tad pēc pusapgrieziena. Tāda sajūta, ka pielec labi tikai tad, ja motors ir kādā noteiktā stāvoklī nostājies. Tur nav pie vainas kāds kloķēnes devējs? Vai kloķenes devējam vispār ir kāds sakars ar dzinēja piedarbināšanu?
Nekādu citu problēmu nav, ja dzinēju darbina gan siltu gan aukstu. Šito problēmu pamanīju tikai tad, kad no rīta piedarbināju un konstatēju, ka esmu aizmirsis mājās maģim panelīti- tad noslāpēju neuzsilušu motoru un pēc tam knapi piedarbināju.
Nekādu citu problēmu nav, ja dzinēju darbina gan siltu gan aukstu. Šito problēmu pamanīju tikai tad, kad no rīta piedarbināju un konstatēju, ka esmu aizmirsis mājās maģim panelīti- tad noslāpēju neuzsilušu motoru un pēc tam knapi piedarbināju.

Pārlējās iespējams.

Kāds nezin kurš dačiks bmw 325tds mēra apgriezienus. un kur viņš atrodās?

degvielas spiediena devējs uz sprauslu tiltiņa varētu būt pie vainas teorētiski, kad pēc tam pielaiž nesmird pēc degvielas izplūdes gāzes baigi ?arnis87 rakstīja:Kāds nezin kas varētu būt pie vainas, ka gan silts, gan auksts dzinējs (m44b19) lec labi, bet ja ir bijis piedarbināts un drīz pēc tam noslāpēts- tad jāgriež ilgi līdz pielec. Ja vnk griež bez pārtraukuma, tad nelec. Pielec tikai pēc vairākiem mēģinājumiem- un arī tad pēc pusapgrieziena. Tāda sajūta, ka pielec labi tikai tad, ja motors ir kādā noteiktā stāvoklī nostājies. Tur nav pie vainas kāds kloķēnes devējs? Vai kloķenes devējam vispār ir kāds sakars ar dzinēja piedarbināšanu?
Nekādu citu problēmu nav, ja dzinēju darbina gan siltu gan aukstu. Šito problēmu pamanīju tikai tad, kad no rīta piedarbināju un konstatēju, ka esmu aizmirsis mājās maģim panelīti- tad noslāpēju neuzsilušu motoru un pēc tam knapi piedarbināju.

Iespejams ka sprauslas tek, m50 vienreiz bija tads defekts, tad degvielas suknim pretvarsts bija beigts un degviela attecēja atpakaļ.arnis87 rakstīja:Kāds nezin kas varētu būt pie vainas, ka gan silts, gan auksts dzinējs (m44b19) lec labi, bet ja ir bijis piedarbināts un drīz pēc tam noslāpēts- tad jāgriež ilgi līdz pielec. Ja vnk griež bez pārtraukuma, tad nelec. Pielec tikai pēc vairākiem mēģinājumiem- un arī tad pēc pusapgrieziena. Tāda sajūta, ka pielec labi tikai tad, ja motors ir kādā noteiktā stāvoklī nostājies. Tur nav pie vainas kāds kloķēnes devējs? Vai kloķenes devējam vispār ir kāds sakars ar dzinēja piedarbināšanu?
Nekādu citu problēmu nav, ja dzinēju darbina gan siltu gan aukstu. Šito problēmu pamanīju tikai tad, kad no rīta piedarbināju un konstatēju, ka esmu aizmirsis mājās maģim panelīti- tad noslāpēju neuzsilušu motoru un pēc tam knapi piedarbināju.
Rūc ka 1.6 sprāgst ka 2.8:D


jatājums! Lieta tāda, ka man iepriekš stāvēja m44, tagad stāv m54b25. Tātad arī spidometrs ir jāmaina no 328, jo kad gāzē tad rpm rādītājs gandrīz apmet vesalu rinķī
lidz apm 14k 



pats tu ari atbildeji uz savu jautajumu
vnk no 6cilindriga benzinieka tev vajag spido!
labojat ja kludos!

vnk no 6cilindriga benzinieka tev vajag spido!
labojat ja kludos!

pareizi, džeks vienk. gribēja pateikt ka viņam m54. 

M52(MS41, MS41.x), M52tu(MS42), M54(MS43), S54(MSS54), N54(MSD80, MSD81), Stanalone(VEMS, Ecumaster, Maxxecu, Link, etc) regulēšana, EWS delete, etc, M52 & M52TU & M54, etc swap vadu savienoša - PM.
Instagram
Sveiki, man ir tada problēma, bmw 316 m43 motors, braucot ar siltu mašīnu un uzsākot no vietas vai pārmetoties uz mazāku ātrumu dažreiz mašina it kā aizrijas. Citreiz stāvot uz vietas arī peld apgriezieni, bet ļoti minimāli no kādiem 1k uz 800 rpm. Kad iegādājos mašinu, vienu dienu laižot klāt man nošāva nost trubu, kas ir zem ieplūdes kolektora (aiziet uz brīvgaitas regulatoru laikam) tai trubai nebija virsū savilcējs un varbūt tāpēc viņu nošāva, bet kad atliku atpakaļ to trubu un pielaidu, tad peldēja apgriezieni, bet pēc kāda laika braukāšanas pārstāja. Vai jūs varētu pateikt kur meklēt vainu? 

Tai trubai obligāti savilcēju - viņu regulāri šāuj nost nemotoriem... kapec - neesmu iedziļinājies problēmā...
un noperc etera balonu - parbaudi vai nesuc gaisu kur garam....
un noperc etera balonu - parbaudi vai nesuc gaisu kur garam....
kaut kur tepat forumā lasiju ka ar matu laku arī varot pārbaudīt, es šodien it kā pūtu, bet nenovēroju ka paaugstinātos apgriezieni. varbūt jānoceļ ieplūdes kolektors varbūt kādā trubā tur plaisa, jo zem kolektora tā īsti papūst nevar.
Par matu laku nemacešu teikt...
iesaku ēteri jeb starta gāzi...
Var jau joka pēc viņu pieslēgt diagnostikai...

Var jau joka pēc viņu pieslēgt diagnostikai...

-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 200
- 201
- 202
- 203
- 204
- …
- 350
- chevron_right