dažādas dzineja problēmas & Jautājumi
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 203
- 204
- 205
- 206
- 207
- …
- 350
- chevron_right

Ir kāda ķīmija, ko pielejot, samazinās auto izplūdes gāzes?

Benzīnam/dīzelim ?Nixon rakstīja:Ir kāda ķīmija, ko pielejot, samazinās auto izplūdes gāzes?
Aitas pulcējas baros, ērgļi lido pa vienam...

Tad priekš kam likt B28 un jāties uzlabojot, ja var uzreiz ielikt M54 un nepi***s?Jānis.P rakstīja:Viņam vienkārši ir mazāk ko uzlabot, jo pamatā tur jau viss ir(sadalene, tilpums).

Aitas pulcējas baros, ērgļi lido pa vienam...

Benzīnam, benzīnam... Precīzāk M42B18. TA uzrādīja atgāzes pa daudz un ielika 2. Tagad domāju, ko darīt.Amish rakstīja:Benzīnam/dīzelim ?Nixon rakstīja:Ir kāda ķīmija, ko pielejot, samazinās auto izplūdes gāzes?
Tu ar tā kā pirmo dienu te. Pie kompja jāslēdz un jāskatās kas vainas. Jeb tas atkal kāds auto bez zondes utt?

Sacepies par m54, viņam nav nekādas vainas, bet ES priekš SEVIS taisītu m5x strokeru.
Bet ja mēs atgriežamies pie tā ko sākumā rakstīju, tad tur bija m52b28 vs m52tub28. No kuriem ES uzskatu ka m52b28 ir jēdzīgāks variants.
Un čaiņikam arī tas būs labāks variants, jo būs vispār elementāri ielikt.
Pats sev jau otro reizi swapoju m52tub28, un pērkot trūkstošās lietas redzu ka priekš m5x viss ir daudz lētāks.
Bet ja mēs atgriežamies pie tā ko sākumā rakstīju, tad tur bija m52b28 vs m52tub28. No kuriem ES uzskatu ka m52b28 ir jēdzīgāks variants.
Un čaiņikam arī tas būs labāks variants, jo būs vispār elementāri ielikt.
Pats sev jau otro reizi swapoju m52tub28, un pērkot trūkstošās lietas redzu ka priekš m5x viss ir daudz lētāks.
M52(MS41, MS41.x), M52tu(MS42), M54(MS43), S54(MSS54), N54(MSD80, MSD81), Stanalone(VEMS, Ecumaster, Maxxecu, Link, etc) regulēšana, EWS delete, etc, M52 & M52TU & M54, etc swap vadu savienoša - PM.
Instagram

Tas tavs e36 šobrīd pa 3.3k E ar M54 @ss?Amish rakstīja:funkyasshit rakstīja:M54 vienīgās prblēmas arī būtu tikai ecu un ews. Pat nestādos priekšā to visu murgu izdarīt.
Pastāsti, kas tieši ar ecu un ews?
Nu kā, M54 nāk e46/e39. Ir nedaudz gemorojs ar visiem vadiem iekš e36. Elektronika vispār pa lielam ir tumša bilde. Vadi kā tādi nepatīk.

Ar TU nav tā, ka tikai ar vanos wiring jāpastrādā?Jānis.P rakstīja:Sacepies par m54, viņam nav nekādas vainas, bet ES priekš SEVIS taisītu m5x strokeru.
Bet ja mēs atgriežamies pie tā ko sākumā rakstīju, tad tur bija m52b28 vs m52tub28. No kuriem ES uzskatu ka m52b28 ir jēdzīgāks variants.
Un čaiņikam arī tas būs labāks variants, jo būs vispār elementāri ielikt.
Pats sev jau otro reizi swapoju m52tub28, un pērkot trūkstošās lietas redzu ka priekš m5x viss ir daudz lētāks.

Viedoklis būs mans subjektīvais.
ja grib likt double vanos ...vienozīmīgi m54b30.
Ja jāsalīdzina b28 un tub28, principā labāk un laikam arī lētāk likt b28, nebūs probzas ar kruīzu, kondicionieru, nebūs jāliek visādi devēji, bloki lai dzinējs pilnvērtīgi darbotos.
Protams ja sētā mētājas tub28, tad uz priekšu...ja jāizvēlas, tad es laikam būtu par b28, vieglāl/lētāk/ērtāk.
Par m54b30, pavisam cits stāsts un cena.
ja grib likt double vanos ...vienozīmīgi m54b30.
Ja jāsalīdzina b28 un tub28, principā labāk un laikam arī lētāk likt b28, nebūs probzas ar kruīzu, kondicionieru, nebūs jāliek visādi devēji, bloki lai dzinējs pilnvērtīgi darbotos.
Protams ja sētā mētājas tub28, tad uz priekšu...ja jāizvēlas, tad es laikam būtu par b28, vieglāl/lētāk/ērtāk.
Par m54b30, pavisam cits stāsts un cena.

funkyasshit rakstīja:Tas tavs e36 šobrīd pa 3.3k E ar M54 @ss?
Jā, bet šodien tika pārdots.
Aitas pulcējas baros, ērgļi lido pa vienam...

jeb kura gadijuma jaunaks buss daudz labaks bet ir ari japsver savas finansialas iespejas jo motora swaps nebeidzas ar dzelza iemeshanu motortelpa nav jau 81 gads un vienigie vadi masina kas iet uz lukturiem un akumulatoru
Ps: mus vienreiz izvertas ar vienu gudru cilveku gara diskusija un stipro dzerienu ietekme par e36 ,jaudu swapiem,trases driftu un globalajam problemam tadam ka svars +jauda = liedariba un palikam pie ta ka idealakais variants ir m3 ar 3,2 dzineju
lai cik nu vinsh butu elektroniski glukains un mazu resursu bet rezultats ir




Ps: mus vienreiz izvertas ar vienu gudru cilveku gara diskusija un stipro dzerienu ietekme par e36 ,jaudu swapiem,trases driftu un globalajam problemam tadam ka svars +jauda = liedariba un palikam pie ta ka idealakais variants ir m3 ar 3,2 dzineju




Pats visu darīji?Amish rakstīja:funkyasshit rakstīja:Tas tavs e36 šobrīd pa 3.3k E ar M54 @ss?
Jā, bet šodien tika pārdots.
Bija riktīgi okay. Teiktu, ka taisīji priekš sevis. Kāpēc pārdevi?
Spriedelēt tiešām var ļoti daudz. No vienas galējības līdz otrai. Nekad nebūs labi.Dj_Zii rakstīja:jeb kura gadijuma jaunaks buss daudz labaks bet ir ari japsver savas finansialas iespejas jo motora swaps nebeidzas ar dzelza iemeshanu motortelpa nav jau 81 gads un vienigie vadi masina kas iet uz lukturiem un akumulatoru![]()
![]()
![]()
Ps: mus vienreiz izvertas ar vienu gudru cilveku gara diskusija un stipro dzerienu ietekme par e36 ,jaudu swapiem,trases driftu un globalajam problemam tadam ka svars +jauda = liedariba un palikam pie ta ka idealakais variants ir m3 ar 3,2 dzinejulai cik nu vinsh butu elektroniski glukains un mazu resursu bet rezultats ir
![]()

Labs variants ir M52B28 ar M50 kolektoru un US M3 cams. US S52 ir praktiski nedaudz uzvīlēts B28.
Vai tad S52 ir mazs resurss? Nebiju neko tādu dzirdējis.


Nejauc S52 ar S50 


Varbūt. Šajā visā vēl esmu zaļš gurķis.dogMa rakstīja:Nejauc S52 ar S50


Nebiju izlasījis tavu probēmu. Ja benzīnām kaut kas ar izplūdes problēmām, tad jau viennozīmīgi jāskatās uz iesmidzināšanas sistēmu. Zonde nr. 1 vainīgais, bet otrs sveces, jo kādā brīdī kāds pods tīru degvielu izsit.Nixon rakstīja:Benzīnam, benzīnam... Precīzāk M42B18. TA uzrādīja atgāzes pa daudz un ielika 2. Tagad domāju, ko darīt.Amish rakstīja:Benzīnam/dīzelim ?Nixon rakstīja:Ir kāda ķīmija, ko pielejot, samazinās auto izplūdes gāzes?

Swapu veica meistars, pārējos sīkumus es pats. Vajag džipu.funkyasshit rakstīja:Pats visu darīji?
Bija riktīgi okay. Teiktu, ka taisīji priekš sevis. Kāpēc pārdevi?
Aitas pulcējas baros, ērgļi lido pa vienam...

4to delat'...sņimatj štani i begatjNixon rakstīja:Benzīnam, benzīnam... Precīzāk M42B18. TA uzrādīja atgāzes pa daudz un ielika 2. Tagad domāju, ko darīt.Amish rakstīja:Benzīnam/dīzelim ?Nixon rakstīja:Ir kāda ķīmija, ko pielejot, samazinās auto izplūdes gāzes?



Iznākums traki patīkams.Amish rakstīja:Swapu veica meistars, pārējos sīkumus es pats. Vajag džipu.funkyasshit rakstīja:Pats visu darīji?
Bija riktīgi okay. Teiktu, ka taisīji priekš sevis. Kāpēc pārdevi?

Ja nav noslēpums, pa cik galā visu saliki un no kā viss tapa?
Pēc maniem aprēķiniem, tur cipars virs 3k ap 3.5k grozās.

iljaajli rakstīja:4to delat'...sņimatj štani i begatjNixon rakstīja:Benzīnam, benzīnam... Precīzāk M42B18. TA uzrādīja atgāzes pa daudz un ielika 2. Tagad domāju, ko darīt.Amish rakstīja:Benzīnam/dīzelim ?Tu vispar uz tehnisko ar normali uzsildito motoru atbrauci? Ja nav diagnostikas, nav naudas diagnostikai, tad jasak no parastaka, jaizskruve sveces, jaapskata kas ar tiem(idealakais variants parbaudit uz stenda) , japaskatas tumsaja laika kas notiek ar spolem, un ar uzgaliem. Un.... es taču rakstiju jau ... Aizbraukt uz diagnostiku, japaskatas kadas kludas, un kas ar parametriem . Ja viss tur +- ok 1 parbaudit strada vai ne visi cilindri 2 parbaudit iepludes sistemu uz hermetiskumu. 3 ja strada visi cilindri,un gaisu nekur nepiesuc, parbaudit temperaturas deveju uz pretestibu, kas dod signalu uz vadibas bloku. Ja sajos puntkos viss OK, tad jau viss sliktak
...bet neka traka )
Ir tā, ka auto nav mans... Vienkārši patstāvīgajam klientam tāda problēma.yanks rakstīja:Tu ar tā kā pirmo dienu te. Pie kompja jāslēdz un jāskatās kas vainas. Jeb tas atkal kāds auto bez zondes utt?

yanks, Tu varētu pastāstīt, kur Valmierā ir kāda sakarīga vieta, kur pie diagnostikas pielsēgties un arī, lai izskaidro kas un kā, nevis tikai kļūdu nolasa.
OK, kad tas auto būs pie manis šaras mainīt, uzmetīšu aci svecēm... Vasarā piesūca gaisu vienā vietā, bet to jau novērsu. Bet ir aizdomas, ka zonde arī gļuko. Tapēc vajadzētu diagnostiku, jā.

Ar multimetru arī var pārbaudīt, kas ar zondi notiek. Nevajag nemaz diagnostiku baigo.PENTERIS



zondes beigtums var izpausties arī lēndarībā, un to tu ar multimetru nenoteiksi, ja vien tev multimetrā nav oscilogrāfs
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 203
- 204
- 205
- 206
- 207
- …
- 350
- chevron_right