dažādas dzineja problēmas & Jautājumi
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 206
- 207
- 208
- 209
- 210
- …
- 350
- chevron_right

autinsh negaja un tuksgaita raustijas un slapa. pie pc paradija ka sadalenes devejs. uzliku to jaunu, tagad iet ka vajag bet raustisanas nav pazudusi, tiesa gan retak slapst, bet tikunta. idejas?

Kā noslāpst? Raustās, raustās un noslāpst vai vienkārši izslēdzas un viss?

nu piemeram, braucu pa pilsetu uz 60kmh, prieksa sarkans, ka izspiezu sajugu, nokrit apgriezieni un lekaa no 400-800, ka kuru reiizi. citreiz nokrit tik zemu, ka noslapst. tas sadalenes devejs bija vainigs pie neiesanas, bet ne pie sitas slapsanas, jo 2 ejosi deveji proveti un ar abiem vienadi! tuksgaitnieks iztirits ar spirtu, itka ari nekur nepiesuc gaisu cik man zinams, jo kad liku motoru kopa, visu kartigi saliku. vienigais nahrenizeju to bakas ventilacijas varastinu vai hvz kas tas ir un tam stekeris tagad metajas nepiesprausts. pie kompja izmeta kludu ka tas neiet, bet dzeki teica ka tam nekada sakara ar raustisanos.. ka parbaudit vai nepiesuc gaisu kautkur, neardot visu valja? varbut tomer kautkur piesuc. velreiz pie kompja slegt negribas, zb jau likt naudu un ari neticu ka kautko paradis jo pag. reiz tik izmeta pa to sadalenes deveju, kas tika nomainits un to ventilacijas meslu. moš nav sadalenes saregulētas precīzi? jo dariju to ar izdomu nevis ar to spectoolidogMa rakstīja:Kā noslāpst? Raustās, raustās un noslāpst vai vienkārši izslēdzas un viss?


zonde...EJANSONS rakstīja:nu piemeram, braucu pa pilsetu uz 60kmh, prieksa sarkans, ka izspiezu sajugu, nokrit apgriezieni un lekaa no 400-800, ka kuru reiizi. citreiz nokrit tik zemu, ka noslapst. tas sadalenes devejs bija vainigs pie neiesanas, bet ne pie sitas slapsanas, jo 2 ejosi deveji proveti un ar abiem vienadi! tuksgaitnieks iztirits ar spirtu, itka ari nekur nepiesuc gaisu cik man zinams, jo kad liku motoru kopa, visu kartigi saliku. vienigais nahrenizeju to bakas ventilacijas varastinu vai hvz kas tas ir un tam stekeris tagad metajas nepiesprausts. pie kompja izmeta kludu ka tas neiet, bet dzeki teica ka tam nekada sakara ar raustisanos.. ka parbaudit vai nepiesuc gaisu kautkur, neardot visu valja? varbut tomer kautkur piesuc. velreiz pie kompja slegt negribas, zb jau likt naudu un ari neticu ka kautko paradis jo pag. reiz tik izmeta pa to sadalenes deveju, kas tika nomainits un to ventilacijas meslu. moš nav sadalenes saregulētas precīzi? jo dariju to ar izdomu nevis ar to spectoolidogMa rakstīja:Kā noslāpst? Raustās, raustās un noslāpst vai vienkārši izslēdzas un viss?un veel, tas viss ir tik darba temperaturaa, aukstam motoram nekas tads nav

lai parliecinatos atvieno shtekeri un pamegjini pabraukt.

paldies par atsaucību, bet nedomāju, tad būtu pie kompja izmesta kļūda un nēesmu arī dzirdējis ka dēļ zondes šitādi simptomi. pašam,vecajam autiņam bija beigta zonde un pavisam savādāk izpāudās tas.Agrais rakstīja:zonde...EJANSONS rakstīja:nu piemeram, braucu pa pilsetu uz 60kmh, prieksa sarkans, ka izspiezu sajugu, nokrit apgriezieni un lekaa no 400-800, ka kuru reiizi. citreiz nokrit tik zemu, ka noslapst. tas sadalenes devejs bija vainigs pie neiesanas, bet ne pie sitas slapsanas, jo 2 ejosi deveji proveti un ar abiem vienadi! tuksgaitnieks iztirits ar spirtu, itka ari nekur nepiesuc gaisu cik man zinams, jo kad liku motoru kopa, visu kartigi saliku. vienigais nahrenizeju to bakas ventilacijas varastinu vai hvz kas tas ir un tam stekeris tagad metajas nepiesprausts. pie kompja izmeta kludu ka tas neiet, bet dzeki teica ka tam nekada sakara ar raustisanos.. ka parbaudit vai nepiesuc gaisu kautkur, neardot visu valja? varbut tomer kautkur piesuc. velreiz pie kompja slegt negribas, zb jau likt naudu un ari neticu ka kautko paradis jo pag. reiz tik izmeta pa to sadalenes deveju, kas tika nomainits un to ventilacijas meslu. moš nav sadalenes saregulētas precīzi? jo dariju to ar izdomu nevis ar to spectoolidogMa rakstīja:Kā noslāpst? Raustās, raustās un noslāpst vai vienkārši izslēdzas un viss?un veel, tas viss ir tik darba temperaturaa, aukstam motoram nekas tads nav
![]()
lai parliecinatos atvieno shtekeri un pamegjini pabraukt.

Nab dēļ zondes tieši bija arī tādi paši simtomi.
~400-1500rpm lēkāja. Ilgāk stāvot pie tā paša luksafora noslāpa. Un tad tik stertē pa jaunu. Pieriebās un uzliku zondi pa 66 eiro.
~400-1500rpm lēkāja. Ilgāk stāvot pie tā paša luksafora noslāpa. Un tad tik stertē pa jaunu. Pieriebās un uzliku zondi pa 66 eiro.
Jaucu E46 automobiļus detaļās !

Pēc zonžu rādītājiem diagnostikā var saprast, vai piesūc gaisu kaut kur vai pati zonde attā. Zonde var nekorekti strādāt, bet kļūdu nerādīs.
Kā arī - ieplūdniekā aizglušīji to caurumu, kur iet bākas ventilācijas trubiņa?
Kā arī - ieplūdniekā aizglušīji to caurumu, kur iet bākas ventilācijas trubiņa?

skaidrs. bet kkada tautas metode nav?dogMa rakstīja:Pēc zonžu rādītājiem diagnostikā var saprast, vai piesūc gaisu kaut kur vai pati zonde attā. Zonde var nekorekti strādāt, bet kļūdu nerādīs.
Kā arī - ieplūdniekā aizglušīji to caurumu, kur iet bākas ventilācijas trubiņa?

jap,aiztaisiju!

man parasti ja slapst,tad slapst uzreiz nevis pec laikazuze91 rakstīja:Nab dēļ zondes tieši bija arī tādi paši simtomi.
~400-1500rpm lēkāja. Ilgāk stāvot pie tā paša luksafora noslāpa. Un tad tik stertē pa jaunu. Pieriebās un uzliku zondi pa 66 eiro.

tautas metode ir, ņem brake cleaneru un pūt visur kur var piesūkt, uzpūšot izmainās apgriezieni - značit tur piesūc.EJANSONS rakstīja:skaidrs. bet kkada tautas metode nav?dogMa rakstīja:Pēc zonžu rādītājiem diagnostikā var saprast, vai piesūc gaisu kaut kur vai pati zonde attā. Zonde var nekorekti strādāt, bet kļūdu nerādīs.
Kā arī - ieplūdniekā aizglušīji to caurumu, kur iet bākas ventilācijas trubiņa?![]()
jap,aiztaisiju!
kas pa motoru bija?
Sveiki. Problēma tada, ka vienu dienu braucot, mašina pēkšņi sāka raustīties, pa izpūtēju šaut utt, likās itka neietu visi stobri, nostājos malā, atlaidu gāzes pedāli, nost itkā neslāpa, tad kaut kā aizbraucu mājās, norāvu klemmi, nākamaja rīta pielaidu-izbraucu viss tā itkā nekas nebūtu bijis. Kas varētu būt pa vainu ka viņs pekšņi sāka čakarētis? Motors M43B16

m52b28, bus japaprove ar to kliineriseeingman rakstīja:tautas metode ir, ņem brake cleaneru un pūt visur kur var piesūkt, uzpūšot izmainās apgriezieni - značit tur piesūc.EJANSONS rakstīja:skaidrs. bet kkada tautas metode nav?dogMa rakstīja:Pēc zonžu rādītājiem diagnostikā var saprast, vai piesūc gaisu kaut kur vai pati zonde attā. Zonde var nekorekti strādāt, bet kļūdu nerādīs.
Kā arī - ieplūdniekā aizglušīji to caurumu, kur iet bākas ventilācijas trubiņa?![]()
jap,aiztaisiju!
kas pa motoru bija?
Sveiki. Problēma tada, ka vienu dienu braucot, mašina pēkšņi sāka raustīties, pa izpūtēju šaut utt, likās itka neietu visi stobri, nostājos malā, atlaidu gāzes pedāli, nost itkā neslāpa, tad kaut kā aizbraucu mājās, norāvu klemmi, nākamaja rīta pielaidu-izbraucu viss tā itkā nekas nebūtu bijis. Kas varētu būt pa vainu ka viņs pekšņi sāka čakarētis? Motors M43B16

Brauksi, līdz kamēr atkal kaut kas tāds notiks, bet tad nerauj klemmi, bet aizbrauc uz diagnostiku, lai apskatās, kurš devējs sprāgst nost.
klemmi vari raustīt cik grib. kļūdas kompī paliks. Noņemot klemmi adaptācijas tik nodzēšas. Iespējams tapēc kādu brīdi iet un kad saprot motors ka vis ir pakaļā tad saregulējas un vairs neiet.
Tatad pie vainas varētu būt sadalenes vai kloķenes devējs? šodien palienot zem mašinas noveroju to, ka kloķenes devējs ir apaudzis ar eļļu, dubļiem un visadiem sūdiem, tad iespējams ka tas taisa problēmas...dogMa rakstīja:Brauksi, līdz kamēr atkal kaut kas tāds notiks, bet tad nerauj klemmi, bet aizbrauc uz diagnostiku, lai apskatās, kurš devējs sprāgst nost.

Iespējams. Cīnies.
Sveiks. man ir tada problema, uz karsto motoru zud jauda, morors m50b25 non vanos, itka ir cipots kompis, un pec kodiem virsu stav gaisa massas meritajs no 2.0, vai tas varetu but, jo stav cits gaisa massas meritajs? vai kaut kas cits varetu but? esmu sledzis pie kompi, kludas nav, un tas gaisa meritais uz darbojošo motoru tukšgaita apgriezieniem rada 20kg/h, vai ta jabut? palidziet ludzu, nezinu jau uz ko domat

m44b19, lēkāja apgriezieni, un dodot virsū aizrijās, citreiz noslāpa, citreiz atdzīvojās kā nekas nebūtu bijis.
kompis uzrādīja kloķenes devēju. tas tika nomainīts- problēma nepazuda. slēdzot atkārtoti pie kompi - kloķenes devēja kļūda pazuda, uzmeta sadalenes devēju. tas arī tika nomainīts
tagad tukšgaitā apgriezieni nelēkāja, uzgāzējot atmetās smuki atpakaļ uz sākotnējo stāvokli, bet nevar dabūt vairāk kā 2,5-3k rpm. atkal šķauda.
pieslēdzot pie kompi uzmeties atkal kloķenes devēja gļuks + detonācijas devējs. IDEJAS?
simptomi nemainās atraujot zondi.
kompis uzrādīja kloķenes devēju. tas tika nomainīts- problēma nepazuda. slēdzot atkārtoti pie kompi - kloķenes devēja kļūda pazuda, uzmeta sadalenes devēju. tas arī tika nomainīts
tagad tukšgaitā apgriezieni nelēkāja, uzgāzējot atmetās smuki atpakaļ uz sākotnējo stāvokli, bet nevar dabūt vairāk kā 2,5-3k rpm. atkal šķauda.
pieslēdzot pie kompi uzmeties atkal kloķenes devēja gļuks + detonācijas devējs. IDEJAS?
simptomi nemainās atraujot zondi.

kur dzinejam redzet var vinja tilpumu uz motora ...
nevaru atskirt vinu motoru 2.0 vai 2.3 


Smilshu skroshu strùklas pakalpojumi...
Metinàshana ,chiptonings , servisa pakalpojumi
Metinàshana ,chiptonings , servisa pakalpojumi
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 206
- 207
- 208
- 209
- 210
- …
- 350
- chevron_right