dažādas dzineja problēmas & Jautājumi
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 207
- 208
- 209
- 210
- 211
- …
- 350
- chevron_right

vai nu nepareizos devējus esi salicis vai motors nav metkāsluushux rakstīja:m44b19, lēkāja apgriezieni, un dodot virsū aizrijās, citreiz noslāpa, citreiz atdzīvojās kā nekas nebūtu bijis.
kompis uzrādīja kloķenes devēju. tas tika nomainīts- problēma nepazuda. slēdzot atkārtoti pie kompi - kloķenes devēja kļūda pazuda, uzmeta sadalenes devēju. tas arī tika nomainīts
tagad tukšgaitā apgriezieni nelēkāja, uzgāzējot atmetās smuki atpakaļ uz sākotnējo stāvokli, bet nevar dabūt vairāk kā 2,5-3k rpm. atkal šķauda.
pieslēdzot pie kompi uzmeties atkal kloķenes devēja gļuks + detonācijas devējs. IDEJAS?
simptomi nemainās atraujot zondi.


Uz bloka pie kreisā kronšteina ir plāksnīte, uz kuras rakstīts kods, pēc kura var pateikt, kāda tilpums.Drift.Go rakstīja:kur dzinejam redzet var vinja tilpumu uz motora ...nevaru atskirt vinu motoru 2.0 vai 2.3

kur vadit kodu?dogMa rakstīja:Uz bloka pie kreisā kronšteina ir plāksnīte, uz kuras rakstīts kods, pēc kura var pateikt, kāda tilpums.Drift.Go rakstīja:kur dzinejam redzet var vinja tilpumu uz motora ...nevaru atskirt vinu motoru 2.0 vai 2.3
Smilshu skroshu strùklas pakalpojumi...
Metinàshana ,chiptonings , servisa pakalpojumi
Metinàshana ,chiptonings , servisa pakalpojumi


Braucu uz kādiem 80 km/h mierīgi,tad pēkšķi izdzirdu ka no motora puses bija kā mazs blīkšķis (neizklausijas metālisks,drizāk ka kādu sļauku nopūstu nost,vai pārplīstu) un tagad sajūta tāda ka kāds cilindrs nestrādā,jūt vibrāciju ka stāv uz vietas un kad spiež gāzi galīgi negrib celt(tā ka 1.8tds dīzelis varētu pat noiet garām,bez liekām problēmām),nekas neklab/negrab,bet brīžiem problēma pati pazūd un tad atkal parādās. Piemēram braucot no Salaspils uz Rigu,divas reizes dzinējs "atlaba" uz brīdi tad pabrauc un atkal cilindrs atsakās. Jāņem nost kolektors un jāskatās? M50b25tu 1993.gada.
Kārtējā problēma. Aukstu dzinēju pielaižot, viss smuki, pielec viegli un ok, tad parūcot kādu laiku un uzsilstot, pēc kādām 5min sāk nevienmērīgi strādāt kamēr burbuļojot noslāpst. Pēc tam izslēdz aizdedzi, startē no jauna, pielec ātri, parūc kadas 10 sekundes un atkal sāk burbuļot un noslāpst, tā var turpināt visu dienu kautvai. kad dod gāzi, aukstsa vai tikko pielaists pēc noslāpšanas iet ok, bet kad sāk burbuļot tad tā liekas ka ietu uz 3 stobriem. Zondi norāvu-nekas nemainas. Vai tā varētu būt sūkņa/benzīna padeves problēma vai tomēr elektronikā? Motors M43B16 


vajag interneta diagnostiku
m52b28
auksts-viss ok
silts mēdz uztaisīt tādu gļuku:
ieminot brīvgaitā, liekas, ka neiet visi stobri uz brīdi, sūdīgi ceļ apgriezienus, pēc ~3,5k rpm aiziet, bet tāpat neiet kā vajag. citreiz pāriet vienkārši noslāpējot un vēlreiz pielaižot. Kad pastāv un atdziest, pārsvarā aiziet. diagnostika būs pieejama tikai pēc svētkiem, tapēc varbūt kādam ir kāda ideja?
edit:
pie reizes uzjautāšu
vadība ar dzeltenajām zondēm, tantes pieturā saka, ka zondes nevar mainīt vietām(labā/kreisā, pirmā/otrā utt.). true/false?

m52b28
auksts-viss ok
silts mēdz uztaisīt tādu gļuku:
ieminot brīvgaitā, liekas, ka neiet visi stobri uz brīdi, sūdīgi ceļ apgriezienus, pēc ~3,5k rpm aiziet, bet tāpat neiet kā vajag. citreiz pāriet vienkārši noslāpējot un vēlreiz pielaižot. Kad pastāv un atdziest, pārsvarā aiziet. diagnostika būs pieejama tikai pēc svētkiem, tapēc varbūt kādam ir kāda ideja?
edit:
pie reizes uzjautāšu
vadība ar dzeltenajām zondēm, tantes pieturā saka, ka zondes nevar mainīt vietām(labā/kreisā, pirmā/otrā utt.). true/false?

Nesaprotu, kā biji domājis par zonžu vietas maiņu, bet zondei, kas ieskrūvēta pirmajā kolektorā (1-3cyl), jābūt iespraustai attiecīgajā štekerī u.t.t.

tā arī biju domājis, bet pašas zondes ir vienādas, tikai secīgi jasasprauž?


Varbut kads var pateikt kas manam nemotoram pa kaiti?
M43B16 1994g
Pie iedarbinasanas citreiz peld apgriezieni,citreiz pat slapst nost (tad vnk paturu apgriezienus augstakus)
A,citreiz bez problemam,nekas nelekaa!
Tukshgaitas regulators mosh pie vainas?
M43B16 1994g
Pie iedarbinasanas citreiz peld apgriezieni,citreiz pat slapst nost (tad vnk paturu apgriezienus augstakus)
A,citreiz bez problemam,nekas nelekaa!
Tukshgaitas regulators mosh pie vainas?


Sac ar elementārāko - vai nav kkur kada trubina saplaisājusi ( ieplūdes gofra) gar kuru suc ieksha gaisu.SarancevsA rakstīja:Varbut kads var pateikt kas manam nemotoram pa kaiti?
M43B16 1994g
Pie iedarbinasanas citreiz peld apgriezieni,citreiz pat slapst nost (tad vnk paturu apgriezienus augstakus)
A,citreiz bez problemam,nekas nelekaa!
Tukshgaitas regulators mosh pie vainas?
Tukšgaita tiko iedarbinot apgriezieniem vajadzētu būt nedaudz mainigiem, sākumā augstāk, vēlak zemāk. Bet Iespēja ir ari regulatorā.

Atvieno gaisa masas mērītāju no štekera, paskaties vai kas mainās.SarancevsA rakstīja:Varbut kads var pateikt kas manam nemotoram pa kaiti?
M43B16 1994g
Pie iedarbinasanas citreiz peld apgriezieni,citreiz pat slapst nost (tad vnk paturu apgriezienus augstakus)
A,citreiz bez problemam,nekas nelekaa!
Tukshgaitas regulators mosh pie vainas?
@instagram - anrijs.v

man ir tas pats, m43b18 tikai manam tā problēma ir kad motors tikko piedarbināts silts, aukstam nekas nav.SarancevsA rakstīja:Varbut kads var pateikt kas manam nemotoram pa kaiti?
M43B16 1994g
Pie iedarbinasanas citreiz peld apgriezieni,citreiz pat slapst nost (tad vnk paturu apgriezienus augstakus)
A,citreiz bez problemam,nekas nelekaa!
Tukshgaitas regulators mosh pie vainas?

Varētu būt ka tukšgaitas regulators pie vainas, bet kā iepriekš tev jau teica apskaties vai kāda truba nav saplaisājusi/nerauj gaisu iekšā.SarancevsA rakstīja:Varbut kads var pateikt kas manam nemotoram pa kaiti?
M43B16 1994g
Pie iedarbinasanas citreiz peld apgriezieni,citreiz pat slapst nost (tad vnk paturu apgriezienus augstakus)
A,citreiz bez problemam,nekas nelekaa!
Tukshgaitas regulators mosh pie vainas?
Man bija mazliet savādāk ka tukšgaitā, pēdējā laikā tā dīvaini tākā staigāja, vairāk jau ka uzdod gāzi un atlaid tad nokrītas pat vienu brīdi gandrīz uz slāpšanu nost, pēc tās reizes dabūju GMM tīrītāju un notīriju to sensoru jo bija diezgan netīrs, pēc tīrīšanas vairs apgriezieni izlikās ka nestaigāja, pēc tam nākošajā dienā nomainīju sveces un izlikās ka palika vēl labāk(vecās bija diezgan netīras un bija jau sen laiks mainīt) tad parīt vajadzētu saņemties(tagad esmu saslimis) un nomainīt eļļu+filtru, jo vecā nav diezko svaiga un tad jau domāju ka man viss būs ok ar apgriezieniem un problēmām uz kādu laiku


Man ari aukstam nekas nav! bet tikai kad silts!mikinsh36 rakstīja:man ir tas pats, m43b18 tikai manam tā problēma ir kad motors tikko piedarbināts silts, aukstam nekas nav.SarancevsA rakstīja:Varbut kads var pateikt kas manam nemotoram pa kaiti?
M43B16 1994g
Pie iedarbinasanas citreiz peld apgriezieni,citreiz pat slapst nost (tad vnk paturu apgriezienus augstakus)
A,citreiz bez problemam,nekas nelekaa!
Tukshgaitas regulators mosh pie vainas?

Gofra vesela,ja pat rautu kkur gaisu vai tad nevajadzetu visu laiku lekat apgriezieniem?aarchijs rakstīja:Varētu būt ka tukšgaitas regulators pie vainas, bet kā iepriekš tev jau teica apskaties vai kāda truba nav saplaisājusi/nerauj gaisu iekšā.SarancevsA rakstīja:Varbut kads var pateikt kas manam nemotoram pa kaiti?
M43B16 1994g
Pie iedarbinasanas citreiz peld apgriezieni,citreiz pat slapst nost (tad vnk paturu apgriezienus augstakus)
A,citreiz bez problemam,nekas nelekaa!
Tukshgaitas regulators mosh pie vainas?
Man bija mazliet savādāk ka tukšgaitā, pēdējā laikā tā dīvaini tākā staigāja, vairāk jau ka uzdod gāzi un atlaid tad nokrītas pat vienu brīdi gandrīz uz slāpšanu nost, pēc tās reizes dabūju GMM tīrītāju un notīriju to sensoru jo bija diezgan netīrs, pēc tīrīšanas vairs apgriezieni izlikās ka nestaigāja, pēc tam nākošajā dienā nomainīju sveces un izlikās ka palika vēl labāk(vecās bija diezgan netīras un bija jau sen laiks mainīt) tad parīt vajadzētu saņemties(tagad esmu saslimis) un nomainīt eļļu+filtru, jo vecā nav diezko svaiga un tad jau domāju ka man viss būs ok ar apgriezieniem un problēmām uz kādu laiku
Bet,liels paldies!
Man vel ieteica,iztirit to brivgaitas regulatoru! Bet,ko tur tirit?
Cik saprotu man ir 1994g un tas brivgaitas regulators ir zem kolektora,nevis taka citiem stiprinas klat pie kolektora no priekshas!?

Taa ir kad auksts. Bet kad uzsilst, paradas tie peldesanas simptomi!Lācis rakstīja:Sac ar elementārāko - vai nav kkur kada trubina saplaisājusi ( ieplūdes gofra) gar kuru suc ieksha gaisu.SarancevsA rakstīja:Varbut kads var pateikt kas manam nemotoram pa kaiti?
M43B16 1994g
Pie iedarbinasanas citreiz peld apgriezieni,citreiz pat slapst nost (tad vnk paturu apgriezienus augstakus)
A,citreiz bez problemam,nekas nelekaa!
Tukshgaitas regulators mosh pie vainas?
Tukšgaita tiko iedarbinot apgriezieniem vajadzētu būt nedaudz mainigiem, sākumā augstāk, vēlak zemāk. Bet Iespēja ir ari regulatorā.
Un ko vel gribeju piebilst!
Uzreiz piedarbinot,siltu un braukt,paris sekundes nav jaudas, un peksni jauda paraadas! Liekas kad degviela nepietiek!?

kad brivgaitas regulators ir bijis vainigs pie apgriezienu peldēšanas?SarancevsA rakstīja:Gofra vesela,ja pat rautu kkur gaisu vai tad nevajadzetu visu laiku lekat apgriezieniem?aarchijs rakstīja:Varētu būt ka tukšgaitas regulators pie vainas, bet kā iepriekš tev jau teica apskaties vai kāda truba nav saplaisājusi/nerauj gaisu iekšā.SarancevsA rakstīja:Varbut kads var pateikt kas manam nemotoram pa kaiti?
M43B16 1994g
Pie iedarbinasanas citreiz peld apgriezieni,citreiz pat slapst nost (tad vnk paturu apgriezienus augstakus)
A,citreiz bez problemam,nekas nelekaa!
Tukshgaitas regulators mosh pie vainas?
Man bija mazliet savādāk ka tukšgaitā, pēdējā laikā tā dīvaini tākā staigāja, vairāk jau ka uzdod gāzi un atlaid tad nokrītas pat vienu brīdi gandrīz uz slāpšanu nost, pēc tās reizes dabūju GMM tīrītāju un notīriju to sensoru jo bija diezgan netīrs, pēc tīrīšanas vairs apgriezieni izlikās ka nestaigāja, pēc tam nākošajā dienā nomainīju sveces un izlikās ka palika vēl labāk(vecās bija diezgan netīras un bija jau sen laiks mainīt) tad parīt vajadzētu saņemties(tagad esmu saslimis) un nomainīt eļļu+filtru, jo vecā nav diezko svaiga un tad jau domāju ka man viss būs ok ar apgriezieniem un problēmām uz kādu laiku
Bet,liels paldies!
Man vel ieteica,iztirit to brivgaitas regulatoru! Bet,ko tur tirit?
Cik saprotu man ir 1994g un tas brivgaitas regulators ir zem kolektora,nevis taka citiem stiprinas klat pie kolektora no priekshas!?
cilvēki pastudējiet tak viņa darbības principu, nevis tikai kā kaut kas ar tuksgaitas apgriezieniem, tā "TUKŠGAITAS REGULATORS JĀTĪRA!!!!1!!1!!1~"

M44B19 96gada auksts pie -5 lec kaa no..sts diizelis, pie -8 un vairaak knapi vispaar var dabuut dzivu...
mainits... degvielas filtrs, sveces, indukcijas spolu bloks, svechvadi. nu nav man vairs ideju kas varetu buut...
mainits... degvielas filtrs, sveces, indukcijas spolu bloks, svechvadi. nu nav man vairs ideju kas varetu buut...
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 207
- 208
- 209
- 210
- 211
- …
- 350
- chevron_right