dažādas dzineja problēmas & Jautājumi
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 208
- 209
- 210
- 211
- 212
- …
- 350
- chevron_right

tev starteris to motoru normāli griež?Agrais rakstīja:M44B19 96gada auksts pie -5 lec kaa no..sts diizelis, pie -8 un vairaak knapi vispaar var dabuut dzivu...
mainits... degvielas filtrs, sveces, indukcijas spolu bloks, svechvadi. nu nav man vairs ideju kas varetu buut...
ja jāa, tad vajag piesleģt paskatīties ko rāda ieplūstoša gaisa temperatūras dačiks un motora temp dačiks

starteris vispaar man taads diivains jo startejot skanja taada ka sveces buutu izskruveetas...seeingman rakstīja:tev starteris to motoru normāli griež?Agrais rakstīja:M44B19 96gada auksts pie -5 lec kaa no..sts diizelis, pie -8 un vairaak knapi vispaar var dabuut dzivu...
mainits... degvielas filtrs, sveces, indukcijas spolu bloks, svechvadi. nu nav man vairs ideju kas varetu buut...
ja jāa, tad vajag piesleģt paskatīties ko rāda ieplūstoša gaisa temperatūras dačiks un motora temp dačiks
par tiem temp dachikiem arii bija doma, bet man pateica ka diagnostiku uztaisiit manam nevar...

tad jau tev kompresijas nav vai arī spararatam aprauts zobvainags 
nav tāds nevar, diagnostiķis vai nu lašara vai arī tu viņam uz nerviem sakriti

nav tāds nevar, diagnostiķis vai nu lašara vai arī tu viņam uz nerviem sakriti

nu man m44 ir no 96g bet mashina ir 94g. kjipa no 95gada diagnostika ejot caur instrumentu paneli un manam nolasiit nevarot jo man 94g... hvz 5 vietaas esu bijis un neviens netika klaat... mosh visi lasharasseeingman rakstīja:tad jau tev kompresijas nav vai arī spararatam aprauts zobvainags
nav tāds nevar, diagnostiķis vai nu lašara vai arī tu viņam uz nerviem sakriti


mosh pie siika labaak aizbraukt

tas starteris man jau taads kopsh ieliku motoru, par kompresiju nemaaku teikt neesu meerijis, bet ja buutu sudiga kompresija tad jau jaudas arii nebuutu motoram ja nekludos... bet motors grieshas labi nevaru sudzeties

atstajot atruma pa kalnu ripo lejā?
diagnostika neiet caur nekadu paneli ir pa tiešo no 20 pin uz dme, ja tas vads sapists, tad var neiet, bet nu...
diagnostika neiet caur nekadu paneli ir pa tiešo no 20 pin uz dme, ja tas vads sapists, tad var neiet, bet nu...
17-tais pins 
85% ka līka aparatūra/diagnosts, 15%, ka kāds bloks/siga sačakarē klīniju (pāris auto ir tādi redzēti, pašam vienam e36 pie ecu var pieslēgties tikai atvienojot klimas vadības bloku)
Sent from my GT-S7500 using Tapatalk 2

85% ka līka aparatūra/diagnosts, 15%, ka kāds bloks/siga sačakarē klīniju (pāris auto ir tādi redzēti, pašam vienam e36 pie ecu var pieslēgties tikai atvienojot klimas vadības bloku)
Sent from my GT-S7500 using Tapatalk 2
m50/m52/m54 un n42/n46 timing tūļu noma
Ms41/ms42/ms43 ews atslēgšana.
Ms41/ms42/ms43 ews atslēgšana.

apluureshu kas ar to 17to pinu...vai nau kkur pushu
nee no kalna neripo kad atstaaj robaa
reaali tracina viss shitas...
nee no kalna neripo kad atstaaj robaa

reaali tracina viss shitas...

tev vienkārši vajag izzvanīt to vadu no 20pin shtekera uz dme shtekeri un tikai tad plēst visu vala ja ir problema
bet vel labak ir aizbraukt uz normalu diagnostiku un nepisties
bet vel labak ir aizbraukt uz normalu diagnostiku un nepisties

vot par to pishanos es tev pilniibaa piekriitu, zb jau...seeingman rakstīja:tev vienkārši vajag izzvanīt to vadu no 20pin shtekera uz dme shtekeri un tikai tad plēst visu vala ja ir problema
bet vel labak ir aizbraukt uz normalu diagnostiku un nepisties
mosh vari ieteikt kaadu labu diagnostikji

drivers no powera

http://youtu.be/PanseodezTU
Man šitāda problēma,gaisu piesūc jeb lambda,jeb vēl kas?Ir moš kādam bijis šitas
Video skat. Tahometru ;D
Man šitāda problēma,gaisu piesūc jeb lambda,jeb vēl kas?Ir moš kādam bijis šitas
Video skat. Tahometru ;D

pamegini atvieno zondi . ja bus labak tad visdrizak ka beigta 


Man 323 beigts klodenes impulsa devejs. Jautajums no kadiem motoriem vel der?

Man šodien parādījās tā, ka griež starteris normāli, bet dzinējs kaut ko burbuļo un vispār nav jaudas, tā arī neiegriežas visi cilindri, var gāzēt, cik uziet. Toties, kad izslēdz un startē kārtīgi vēlreiz un ilgi, tad parasti aiziet un ir ok, idlā mierīgs un normāla jauda kā parasti.
Tas ir kāds zināms gļuks vai laižam uz diagnostiku?
Tas viss siltam, vakarā atdzisīs, pamēģinās aukstam.
Tas ir kāds zināms gļuks vai laižam uz diagnostiku?
Tas viss siltam, vakarā atdzisīs, pamēģinās aukstam.

No M52 dzinējiem no 96.gada uz augšu.plastik rakstīja:Man 323 beigts klodenes impulsa devejs. Jautajums no kadiem motoriem vel der?

Vīri, radās problema .
Slīpēju pa ielām ,noslāpēju,pēc kāda laika pielaidu un saka lēkāt apgriezieni no gandrīz 0 līdz 1.5
Braucot jaudas nav. Kad sasniedz 2tukst apgr aiziet.
Motors m43b16 1994g.
Paldies jau ieprieks .
Slīpēju pa ielām ,noslāpēju,pēc kāda laika pielaidu un saka lēkāt apgriezieni no gandrīz 0 līdz 1.5
Braucot jaudas nav. Kad sasniedz 2tukst apgr aiziet.
Motors m43b16 1994g.
Paldies jau ieprieks .

Gmm nomainits,brivgaitas regulators izmazgats,sveces parbauditas. NEKAS NEPALIDZEJA!SarancevsA rakstīja:Vīri, radās problema .
Slīpēju pa ielām ,noslāpēju,pēc kāda laika pielaidu un saka lēkāt apgriezieni no gandrīz 0 līdz 1.5
Braucot jaudas nav. Kad sasniedz 2tukst apgr aiziet.
Motors m43b16 1994g.
Paldies jau ieprieks .
HELP!!!


vienkāršāk nav aizbraukt pie kāda un piemest pie kompja, nevis mainīt visu pēc kārtas?
kas notiek, ja atvieno zondi?
paņem kkādu starta gāzi/ēteru papūt, apskaties vai nepiesūc kaut kur.
kas notiek, ja atvieno zondi?
paņem kkādu starta gāzi/ēteru papūt, apskaties vai nepiesūc kaut kur.

Vnk,cereju uz kadu no primitivam problemam!kkk_24 rakstīja:vienkāršāk nav aizbraukt pie kāda un piemest pie kompja, nevis mainīt visu pēc kārtas?
kas notiek, ja atvieno zondi?
paņem kkādu starta gāzi/ēteru papūt, apskaties vai nepiesūc kaut kur.
Bet,laikam ta bus jadara!
Ka neka foruma te visi zinoshi!
Zondi neesmu meginajis vienot nost!

Sveiki. Jautājums sekojoš.
Mašīna bija nostāvējusi 3 mēnešus nedarbināta. Piedarbināt varēja ļoti labi bez nekādām problēmām, apgriezieni nelēkā viss itkā ir labi. Tikai problēma ir tāda - uz zemiem apgriezieniem iespiežot gāzi grīdā liekas, ka galīgi neiet, noraustas itkā gribot iet ātrāk, bet tad lēnām aiziet līdz 3,5-4 K tad itkā ir okey un pie 5 - 5,5 K met atpakaļ raustas un knapi aiziet līdz 6-6,5 (iepriekš viss smuki gāja) dzinējs 2.0 L Vanos. Patēriņš itkā normas robežās. Varbūt kādam ir ideja kurā virzienā varētu skatīties ? Ja galīgi nebūs, tad vedīs uz diagnostiku.
Mašīna bija nostāvējusi 3 mēnešus nedarbināta. Piedarbināt varēja ļoti labi bez nekādām problēmām, apgriezieni nelēkā viss itkā ir labi. Tikai problēma ir tāda - uz zemiem apgriezieniem iespiežot gāzi grīdā liekas, ka galīgi neiet, noraustas itkā gribot iet ātrāk, bet tad lēnām aiziet līdz 3,5-4 K tad itkā ir okey un pie 5 - 5,5 K met atpakaļ raustas un knapi aiziet līdz 6-6,5 (iepriekš viss smuki gāja) dzinējs 2.0 L Vanos. Patēriņš itkā normas robežās. Varbūt kādam ir ideja kurā virzienā varētu skatīties ? Ja galīgi nebūs, tad vedīs uz diagnostiku.
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 208
- 209
- 210
- 211
- 212
- …
- 350
- chevron_right