dažādas dzineja problēmas & Jautājumi
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 20
- 21
- 22
- 23
- 24
- …
- 350
- chevron_right
Vakar visu dienu nosēdēju pie mehanikiem, viens uzreiz apgalvoja, ka dzinējs ir miris - galvas plīsums, kka negribējās ticēt! aizvedu pie Arāja, sis vēl tagad mēgina saprast kas pa problēmu!Kobreti rakstīja:Nu Tu skaties viss kas varētu būt! Elļas lapa nespīd? Var būt galvai,sadalenes iet pa sauso,jo nepietiek spiediens,var būt ka šāles beigtas(bet tad kauktu visu laiku),var būt ķede kas žvadz!osis rakstīja:sveiki kolēģi! problēma ar dzinēju sekojoša - pie kādiem 4, 4,5k apgriezieniem parādās metāliska skaņa un ir ievērojams jaudas kritums??? kas varētu būt par vainu? varbūt vanos??? (ps 323 `97)
metaliskā skaņi ir plūstoša vai kā sitieni?
Vakar kamēr braucu vairāk par 5k vairs uzgriest nevaru, isti nevaru saprast vai tā ir metāliska skaņa vai vnk aizdedze nav pareizā laikā! Ir aizdomas ka vanos`ā ir problēma!
Vai ķēde var radīt kko tādu?????
Aizdedze šiem motoriem regulējas caur kompi. Iespējams, ka metkas izregulējušās, bet tur jāskatās konkrētā situācija. Jānoceļ vārstu vāks un jāskatās. Ja ar to nepietiek, tad jau jālien iekšā, bet teorētiski vajadzētu pietikt vismaz kaut kādam domu gājienam, ja atvērs vārstu vāku.
Varbūt ir kādam tomēr kāds padoms par šo manu sāpi?o79 rakstīja:Varbūt kāds no pieredzes var pateikt kādu labu vietu, kur varētu tikt skaidrībā cik nopietni ir kompotam "aizgājis ciet" pa visiem šem aukstumiem. Aizdomas, ka varētu būt pat nokklapējies motors.
Bija aķis nosprādzis, palādēju un vakar vakarā pieleca un it kā viss normāli. Šorīt atkal pieleca un pat bez problēmām. Atstāju sildīties motoru un aizgāju līdz mājām. Pēc brītiņa secināju, ka noslāpis. Piestartēju, bet pēc kādām 10 sekundēm uzreiz slāpst nost. Pāris reizes tā izdarīju, bet tad vairs nestartējas, griež sudīgi un ir arī sajūta, ka ir nedaudz tāda kā metāliska pieskaņa.
Nu lūk, tāds bēdu stāsts.
Gribētu uziet kādu vietu, kur varētu tikt skaidrībā, kas un cik ļoti. Ja vēl nav tālu no Ķengaraga, tad vispār būtu super, jo mašīna tomēr ir nebraucamā kondīcijā. Lai gan tā kā automāts, tad jau tāpat par evakuatoru jādomā būtu. Lai vai kā, būšu pateicīgs, ja ieteiksiet kādas uzticamas vietas vai arī no šejienes varbūt kāds ar to nodarbojas.
nez es meeginaatu uzlaadeet kaartiigi akji un griezt, vismaz zinātu kā kas grab vai negrab. tikpat labi kaadai uzpariktei kautkas grab!
Interesē kās var būt pa šaizi, ka radiatora trubas pēc auto uzsilšanas takā uzpūšas poaliek cietas, bet salonā pūš vēsu gaisu! kās jau tika apspriests ar Ruu , ka gaiss sistēmā, bet esmu atgaisojis un tas pats! autiņa salonu var uzsildīt tikai braucot ilgstoši un ar peckas 2 atrumu, jo 3-4 ieslēdzxot pūš remdenu gaisu! iešu vēl reiz pamēģināt atgaisot!
piemetināšu to, ka šis bardaks sākas šionedēļ kad sakas lielie mīnusi! kādas domas kas pie vainas?
piemetināšu to, ka šis bardaks sākas šionedēļ kad sakas lielie mīnusi! kādas domas kas pie vainas?
Rapakivi rakstīja:Nierēm rāmis izskatās kā uzkačāts ar botoksu.
par tām cietajām trubām esmu dzirdējis ka ļaudis runā, ka vaina ir galvā!! bet pats ar to saskāries nēesmu!
Vai tad tiešām vanos strādā tikai līdz 3k, jo cik lasu par vanosu raksta, ka tiesi ar viņa palīdzību var dabūr max jaudu pie lieliem apgriezieniem!!!Martinez rakstīja:vanos strādā pie zemiem apgriezieniem līdz 3k
kādam dzinējam tu lasi to informāciju? parastajam m50 to4 tā nav.
pienemot ka tur vaina, kapec tad tas viss paradas aukstaja laikā un arī pecka nesilda?osis rakstīja:par tām cietajām trubām esmu dzirdējis ka ļaudis runā, ka vaina ir galvā!! bet pats ar to saskāries nēesmu!
Rapakivi rakstīja:Nierēm rāmis izskatās kā uzkačāts ar botoksu.
Ar viņu var dabūt max jaudu pie zemākiem apgriezieniem. Lūk salīdzināšanai - 2.5 bez un ar vanosu. Pirmais ir bez vanosa, otrais ir ar vanosu. Max grieze ir pie mazākiem apgriezieniem, arī jauda. Nu kaut kā tā apmēram.
Jums nav vajadzīgās atļaujas lai apskatītu šo pielikumu.
cik man stāstīja tad ja ir problēma galvā rodas spiediens dzesēšanas sistēmā un paliek cietas trubas un ar to arī varētu izskaidrot kāpēc pecka nesilda, bet ja tas notiek tikai aukstā laikā tad nēesmu īsti drošs vai tā ir īstā kibele!ega rakstīja:pienemot ka tur vaina, kapec tad tas viss paradas aukstaja laikā un arī pecka nesilda?osis rakstīja:par tām cietajām trubām esmu dzirdējis ka ļaudis runā, ka vaina ir galvā!! bet pats ar to saskāries nēesmu!
Pēdējais labojis osis - 06 Feb 2012, 12:38, kopā labots 1 reizi.
nu ja problēma paradijas tagad!
Rapakivi rakstīja:Nierēm rāmis izskatās kā uzkačāts ar botoksu.
nu cerams ka ar galvu viss ir kārtībā, bet varbūt tomēr paskaties kāds izskatās dzesēšanas sķidrums un kā eļļa!!ega rakstīja:nu ja problēma paradijas tagad!
čau visiem. Ar manu mašīnu ir vienīgās galvassāpes. šodien nolēmu pavizinaties ar bemsu, nebraukāju jau nedēļu, startēja labi, mazliet pastāvēju un braucu pie drauga, tad atvēru kapotu un redzu kā no dzinēja līst eļļa kaut kur tuvāk radiatoram, tad nolēmu eļļas līmeni paskatīties, izņēmu ščupu un no turienes baigais fontans ar melnu eļļu sāka liet, pirmo reizi tādu redzēju, vispār izņēmu atslēgu, aizbāzu to strūklaku un viss...nedēļas beigās skatīsies paziņa kas par lietu, teic ka var būt saļņiks ir sasaldēts vai kaut kas tam līdzīgs
ar tiem ir ok, tosols ka tosols eļļa kaā eļļa nav sajaukumu nekādu!osis rakstīja:nu cerams ka ar galvu viss ir kārtībā, bet varbūt tomēr paskaties kāds izskatās dzesēšanas sķidrums un kā eļļa!!ega rakstīja:nu ja problēma paradijas tagad!
Rapakivi rakstīja:Nierēm rāmis izskatās kā uzkačāts ar botoksu.
Kartera ventilācija aizsalusi, aizsērējusi. Rodas spiediens motorā un spiež eļļu ārā pa visām malām.yevgeny rakstīja:izņēmu ščupu un no turienes baigais fontans ar melnu eļļu sāka liet, pirmo reizi tādu redzēju,
varbūt apmērām pateiksi cik tas varētu maksāt remonts? un vispār ir tik traki kā izskatījās vai nē?
domajams ka nekas traks nav, vnk vajag autinu dabut kkur siltuma un viss!
Rapakivi rakstīja:Nierēm rāmis izskatās kā uzkačāts ar botoksu.
Mafijs rakstīja:Kartera ventilācija aizsalusi, aizsērējusi. Rodas spiediens motorā un spiež eļļu ārā pa visām malām.yevgeny rakstīja:izņēmu ščupu un no turienes baigais fontans ar melnu eļļu sāka liet, pirmo reizi tādu redzēju,
Kur viņa tieši atrodās? Veikšu motoram nelielu apkopi, labprāt pie reizes iztīrītu arī šo posmu.
vari iztiiriit visas gaisa turbas kas ir zemiepluudes kolektora.
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 20
- 21
- 22
- 23
- 24
- …
- 350
- chevron_right