dažādas dzineja problēmas & Jautājumi

Profila bilde
osis
Ziņojumi: 58
Pievienojies: 09 Okt 2011, 13:59
Braucu ar: tou
Kobreti rakstīja:
osis rakstīja:sveiki kolēģi! problēma ar dzinēju sekojoša - pie kādiem 4, 4,5k apgriezieniem parādās metāliska skaņa un ir ievērojams jaudas kritums??? kas varētu būt par vainu? varbūt vanos??? (ps 323 `97)
Nu Tu skaties viss kas varētu būt! Elļas lapa nespīd? Var būt galvai,sadalenes iet pa sauso,jo nepietiek spiediens,var būt ka šāles beigtas(bet tad kauktu visu laiku),var būt ķede kas žvadz!
metaliskā skaņi ir plūstoša vai kā sitieni?
Vakar visu dienu nosēdēju pie mehanikiem, viens uzreiz apgalvoja, ka dzinējs ir miris - galvas plīsums, kka negribējās ticēt! aizvedu pie Arāja, sis vēl tagad mēgina saprast kas pa problēmu!
Vakar kamēr braucu vairāk par 5k vairs uzgriest nevaru, isti nevaru saprast vai tā ir metāliska skaņa vai vnk aizdedze nav pareizā laikā! Ir aizdomas ka vanos`ā ir problēma!
Vai ķēde var radīt kko tādu?????
Profila bilde
dogMa
E36 Club Latvia
Ziņojumi: 9805
Pievienojies: 27 Feb 2011, 23:05
Braucu ar: E36 2.8i Coupe
Reputācija: 117
 
Aizdedze šiem motoriem regulējas caur kompi. Iespējams, ka metkas izregulējušās, bet tur jāskatās konkrētā situācija. Jānoceļ vārstu vāks un jāskatās. Ja ar to nepietiek, tad jau jālien iekšā, bet teorētiski vajadzētu pietikt vismaz kaut kādam domu gājienam, ja atvērs vārstu vāku.
Profila bilde
o79
Ziņojumi: 23
Pievienojies: 17 Okt 2011, 00:41
Braucu ar: ko nu pagadās
Atrašanās vieta: Rīga
o79 rakstīja:Varbūt kāds no pieredzes var pateikt kādu labu vietu, kur varētu tikt skaidrībā cik nopietni ir kompotam "aizgājis ciet" pa visiem šem aukstumiem. Aizdomas, ka varētu būt pat nokklapējies motors.
Bija aķis nosprādzis, palādēju un vakar vakarā pieleca un it kā viss normāli. Šorīt atkal pieleca un pat bez problēmām. Atstāju sildīties motoru un aizgāju līdz mājām. Pēc brītiņa secināju, ka noslāpis. Piestartēju, bet pēc kādām 10 sekundēm uzreiz slāpst nost. Pāris reizes tā izdarīju, bet tad vairs nestartējas, griež sudīgi un ir arī sajūta, ka ir nedaudz tāda kā metāliska pieskaņa.
Nu lūk, tāds bēdu stāsts.
Gribētu uziet kādu vietu, kur varētu tikt skaidrībā, kas un cik ļoti. Ja vēl nav tālu no Ķengaraga, tad vispār būtu super, jo mašīna tomēr ir nebraucamā kondīcijā. Lai gan tā kā automāts, tad jau tāpat par evakuatoru jādomā būtu. Lai vai kā, būšu pateicīgs, ja ieteiksiet kādas uzticamas vietas vai arī no šejienes varbūt kāds ar to nodarbojas.
:o Varbūt ir kādam tomēr kāds padoms par šo manu sāpi? ;)
Profila bilde
Agris
E36 Club Latvia
Ziņojumi: 2665
Pievienojies: 27 Feb 2011, 22:43
Braucu ar: 325
Reputācija: 14
 
nez es meeginaatu uzlaadeet kaartiigi akji un griezt, vismaz zinātu kā kas grab vai negrab. tikpat labi kaadai uzpariktei kautkas grab!
Profila bilde
ega
Ziņojumi: 1430
Pievienojies: 27 Jūl 2011, 22:14
Braucu ar: IS UN Q
Interesē kās var būt pa šaizi, ka radiatora trubas pēc auto uzsilšanas takā uzpūšas poaliek cietas, bet salonā pūš vēsu gaisu! kās jau tika apspriests ar Ruu , ka gaiss sistēmā, bet esmu atgaisojis un tas pats! autiņa salonu var uzsildīt tikai braucot ilgstoši un ar peckas 2 atrumu, jo 3-4 ieslēdzxot pūš remdenu gaisu! iešu vēl reiz pamēģināt atgaisot!
piemetināšu to, ka šis bardaks sākas šionedēļ kad sakas lielie mīnusi! kādas domas kas pie vainas?
Rapakivi rakstīja:Nierēm rāmis izskatās kā uzkačāts ar botoksu. :lol:
Profila bilde
osis
Ziņojumi: 58
Pievienojies: 09 Okt 2011, 13:59
Braucu ar: tou
par tām cietajām trubām esmu dzirdējis ka ļaudis runā, ka vaina ir galvā!! bet pats ar to saskāries nēesmu!
Profila bilde
osis
Ziņojumi: 58
Pievienojies: 09 Okt 2011, 13:59
Braucu ar: tou
Martinez rakstīja:vanos strādā pie zemiem apgriezieniem līdz 3k
Vai tad tiešām vanos strādā tikai līdz 3k, jo cik lasu par vanosu raksta, ka tiesi ar viņa palīdzību var dabūr max jaudu pie lieliem apgriezieniem!!!
Profila bilde
Agris
E36 Club Latvia
Ziņojumi: 2665
Pievienojies: 27 Feb 2011, 22:43
Braucu ar: 325
Reputācija: 14
 
kādam dzinējam tu lasi to informāciju? parastajam m50 to4 tā nav.
Profila bilde
ega
Ziņojumi: 1430
Pievienojies: 27 Jūl 2011, 22:14
Braucu ar: IS UN Q
osis rakstīja:par tām cietajām trubām esmu dzirdējis ka ļaudis runā, ka vaina ir galvā!! bet pats ar to saskāries nēesmu!
pienemot ka tur vaina, kapec tad tas viss paradas aukstaja laikā un arī pecka nesilda?
Rapakivi rakstīja:Nierēm rāmis izskatās kā uzkačāts ar botoksu. :lol:
Profila bilde
Ruu
E36 Club Latvia
Ziņojumi: 4667
Pievienojies: 23 Feb 2011, 18:55
Atrašanās vieta: Cēsis
Reputācija: 6
 
Ar viņu var dabūt max jaudu pie zemākiem apgriezieniem. Lūk salīdzināšanai - 2.5 bez un ar vanosu. Pirmais ir bez vanosa, otrais ir ar vanosu. Max grieze ir pie mazākiem apgriezieniem, arī jauda. Nu kaut kā tā apmēram.
Jums nav vajadzīgās atļaujas lai apskatītu šo pielikumu.
Profila bilde
osis
Ziņojumi: 58
Pievienojies: 09 Okt 2011, 13:59
Braucu ar: tou
ega rakstīja:
osis rakstīja:par tām cietajām trubām esmu dzirdējis ka ļaudis runā, ka vaina ir galvā!! bet pats ar to saskāries nēesmu!
pienemot ka tur vaina, kapec tad tas viss paradas aukstaja laikā un arī pecka nesilda?
cik man stāstīja tad ja ir problēma galvā rodas spiediens dzesēšanas sistēmā un paliek cietas trubas un ar to arī varētu izskaidrot kāpēc pecka nesilda, bet ja tas notiek tikai aukstā laikā tad nēesmu īsti drošs vai tā ir īstā kibele!
Pēdējais labojis osis - 06 Feb 2012, 12:38, kopā labots 1 reizi.
Profila bilde
ega
Ziņojumi: 1430
Pievienojies: 27 Jūl 2011, 22:14
Braucu ar: IS UN Q
nu ja problēma paradijas tagad!
Rapakivi rakstīja:Nierēm rāmis izskatās kā uzkačāts ar botoksu. :lol:
Profila bilde
osis
Ziņojumi: 58
Pievienojies: 09 Okt 2011, 13:59
Braucu ar: tou
ega rakstīja:nu ja problēma paradijas tagad!
nu cerams ka ar galvu viss ir kārtībā, bet varbūt tomēr paskaties kāds izskatās dzesēšanas sķidrums un kā eļļa!!
yevgeny
Ziņojumi: 12
Pievienojies: 02 Dec 2011, 17:27
čau visiem. Ar manu mašīnu ir vienīgās galvassāpes. šodien nolēmu pavizinaties ar bemsu, nebraukāju jau nedēļu, startēja labi, mazliet pastāvēju un braucu pie drauga, tad atvēru kapotu un redzu kā no dzinēja līst eļļa kaut kur tuvāk radiatoram, tad nolēmu eļļas līmeni paskatīties, izņēmu ščupu un no turienes baigais fontans ar melnu eļļu sāka liet, pirmo reizi tādu redzēju, vispār izņēmu atslēgu, aizbāzu to strūklaku un viss...nedēļas beigās skatīsies paziņa kas par lietu, teic ka var būt saļņiks ir sasaldēts vai kaut kas tam līdzīgs
Profila bilde
ega
Ziņojumi: 1430
Pievienojies: 27 Jūl 2011, 22:14
Braucu ar: IS UN Q
osis rakstīja:
ega rakstīja:nu ja problēma paradijas tagad!
nu cerams ka ar galvu viss ir kārtībā, bet varbūt tomēr paskaties kāds izskatās dzesēšanas sķidrums un kā eļļa!!
ar tiem ir ok, tosols ka tosols eļļa kaā eļļa nav sajaukumu nekādu!
Rapakivi rakstīja:Nierēm rāmis izskatās kā uzkačāts ar botoksu. :lol:
Profila bilde
Mafijs
Ziņojumi: 186
Pievienojies: 19 Jan 2012, 20:05
Braucu ar: e3.. 6(9)
Atrašanās vieta: Kolhozs "Pededze"
Reputācija: 1
 
yevgeny rakstīja:izņēmu ščupu un no turienes baigais fontans ar melnu eļļu sāka liet, pirmo reizi tādu redzēju,
Kartera ventilācija aizsalusi, aizsērējusi. Rodas spiediens motorā un spiež eļļu ārā pa visām malām.
yevgeny
Ziņojumi: 12
Pievienojies: 02 Dec 2011, 17:27
varbūt apmērām pateiksi cik tas varētu maksāt remonts? un vispār ir tik traki kā izskatījās vai nē?
Profila bilde
ega
Ziņojumi: 1430
Pievienojies: 27 Jūl 2011, 22:14
Braucu ar: IS UN Q
domajams ka nekas traks nav, vnk vajag autinu dabut kkur siltuma un viss!
Rapakivi rakstīja:Nierēm rāmis izskatās kā uzkačāts ar botoksu. :lol:
Profila bilde
Ruu
E36 Club Latvia
Ziņojumi: 4667
Pievienojies: 23 Feb 2011, 18:55
Atrašanās vieta: Cēsis
Reputācija: 6
 
Mafijs rakstīja:
yevgeny rakstīja:izņēmu ščupu un no turienes baigais fontans ar melnu eļļu sāka liet, pirmo reizi tādu redzēju,
Kartera ventilācija aizsalusi, aizsērējusi. Rodas spiediens motorā un spiež eļļu ārā pa visām malām.

Kur viņa tieši atrodās? Veikšu motoram nelielu apkopi, labprāt pie reizes iztīrītu arī šo posmu. :super:
Profila bilde
Agris
E36 Club Latvia
Ziņojumi: 2665
Pievienojies: 27 Feb 2011, 22:43
Braucu ar: 325
Reputācija: 14
 
vari iztiiriit visas gaisa turbas kas ir zemiepluudes kolektora.